Jó látni,hogy ezek kamu büntetések nem veszik kedvét Norbinak,ő is tudja ha nincs semmi gebasz akkor hülyére veri a mezőnyt bárhol :) De alapból vicc ez a bajnokság
Norbi hatalmas előnnyel első helyen hozta be kamionját a mai második futamon Nogaroban! smile hangulatjel Összefoglalóval később jelentkezünk.
Homola 11. lett. Neki gratula!
Kiss Norbi
"Norbi hetedik lett az első futamon, az utolsó előtti körben technikai problémák miatt esett vissza a harmadik helyről. Második futam 16.50-kor rajtol, Norbival az első sorban!"
"Michelisz Norbert 13. helyen fejezte be a FIA WTCC szlovákiai időmérőjének első szakaszát, így nem jutott tovább a következő körbe."
A Car must remain identical in all respects to the particular model of Car as defined in the relevant VSD and must be constructed in accordance with the Design supplied by V8 Supercars for the Car except for the freedoms allowed, and to the extent permitted, by the Rules. Any modification that is not in keeping with the spirit and intent of the Rules is not permitted and where necessary shall be banned without notice by V8 Supercars. In all circumstances the primary function of any component, even if all or part of its Design is free, is the overriding factor in determining its compliance with the Rules. Any secondary unction/s, unless specifically permitted by the Rules, are not permitted. No part of a Car may be modified and/or deleted and /or added to unless permitted by the Rules. Forclarification, in these Rules, unless it says that you can, then you annot. link Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.06.20. 12:40:02
Kezdődik... "Elvették a pole-t Norbitól!!! Indoklás: a hűtő körön feltartotta Adam Lackot. No comment... A második legjobb idejét veszik csak figyelembe, így a negyedik helyről rajtol 14.30-kor."
azért ne essünk túlzásokba. egy v8sc-os kocsi semmivel sem utcaibb, mint egy wtcc-s, innen nézve űrtechnika mindkettő. a kasztnira ránézve láthatod benne az eredeti verzió vonásait, aztán kb ennyi (aeroban gondolom a wtcc most előrébb van). engem az lepett meg leginkább még tavaly, mikor a "car of the future"-t bemutatták, hogy hiába tűnik az utcaival megegyezőnek, 4 ajtó meg minden, valójában meg van rövidítve, teljesen mások az arányok... Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2015.06.20. 11:31:35
Hogy gazdaságilag hogy áll azt nem tudom csak egyedül az RBRA-ról tudom, 80 ember készíti az autóikat és másoknak is. Ezt Szujó egyik riportjában mondta pár éve Whincup annyi embert meg el kell tartani. Maga Ausztrália gazdaságilag erős ország így elbír nagyon sok féle autósportot. Nem véletlen, hogy a világban több jó versenyzőjük van F1, Indycar hogy a legismertebbeket mondjam. Egy baj van velük, hogy túl messze vannak Európától, de ennek lehet az FIA örül a legjobban. :) sokkal kevesebbe kerül egy autó mint egy wtcc- citroen vagy honda...ezek nem hightechnikát, nem prototipusokat jelentik viszont 1000x jobbak a versenyek na meg a 650 lóerő is nem kevés élvezetet jelent. a mai 2. futam még őrültebb volt mint az első és ezek is sprint futamok voltak mint a wtcc. ráadásul ilyen autók szembe jöhetnek az utakon is míg egy wtcc-s gyári csapat autója vagy a DTM-ről nem is szólva, képtelenség. Ez kb. olyan mint a MotoGp és a SBK különbsége. Egyik a technikai csúcs másik meg a versenyeké. Utóbbiaknak meg kell felelni utcai viszonylatban. valahogy így van a V8-al is. Persze van benne nem kevés tunning. Craig Lowndes új ausztrál túraautós rekordot állított be azzal, hogy 100. győzelmét szerezte.
1. sprint futam arról szól általában, hogy védeni kell a teknyikát..hát ők nem védenek semmit. :D Lantos totál kész lenne egy ilyen wtcc futamtól :) http://www.vipleague.me/sports/motorsports.html
V8SC P1 és P2 összefoglalói. Lehet ebből még jó versenyek is lesznek annyit csúsztak, másztak a Hidden valley-on. :) P1 P2
Off: Van ötletetek hogy hol találom meg a legutóbbi IndyCar futamot magyar kommentárral? (Magon eddig fennvolt az összes,ezt valamiért nem töltötték fel)
Szent ég, de hisz ezek előzgetnek és nem vonatoznak Moszkvában!!
Zengő 2015 TCR R1 Ficza R2 Tóth R3 Nem indultak( nagy futamon parádéztak) R4 Nem indutak R5 Szabó és Roda (Roda FP1-en borult fel utána nem ment) R6 Szabó
Én követném, csak nem adnak infokat zengőék sehol, bezzeg a Benyó Mátéról meg mindent kitolnak....
Idéznék egy hónappal ezelőttről egy másik fórumról: "Ez a Benyó valamit nagyon tudhat, bemutatják hogy Korda Racing színeiben indul idén az RCM Kupában. A legutóbbi sajtó anyagban már ezt lehet olvasni: "Már túl vagyunk az elsõ két szabadedzésen, eddig minden nagyon jól sikerült, a Korda Racing és a Zengõ Junior Team segítségének köszönhetően profi körülmények között várhatjuk a szombati első futam rajtját. " A hivatalos eredményközlőn már, Gáspár Racing Kft- Zengő Junior néven van....
Az már megint más dolog, hogy ha még Zengőék segítik is, miért posztolják teli vele az FB lapjukat, holott a Seat kupában Zengő Junior Teamben versenyző pilótájukról pedig nem adnak friss infókat."
Én meg futam közbe azon agyaltam az a levágás még ha tolták/lökték is nem érne meg valami büntetést? Nagy előnyre tett ott szert és alig engedte vissza magára a mezőnyt az utána lévő 3-4 kanyarban.
Tényleg suttyó nyilatkozat, bár lehet hogy csak méregből mondta.
Egy megkomolyodott, kiforrott TCR (amire sajnos nagyon kevés az esély, hogy egyáltalán lesz valaha), teljes szezon jó ugródeszka lehetne neki és talán ott nincsenek horror költségek, bár ebben már koránt sem vagyok biztos. Commini aki abszolút bajnok esélyes és ez alapján a nyilatkozata alapján egy igazi barom, mert gondoljon magában bármit is így akkor sem lehet nyilatkozni, szóval anyagi okokból még egy fordulóra van pénze aztán hello... Kiss Norbi mindenesetre a legjobb kamionban ül és egyértelműen kinőte a mezőnyt. Utoljára szerkesztette: Miguel125, 2015.05.25. 15:09:32
Szerintem már azon vannak, hogy máshol csak oda meg 2-3x ennyi pénz kell.
Gratulálok, de szerintem itt az ideje elgondolkodni, hogy Kiss Norbi tényleg jó helyen versenyez e :( Utoljára szerkesztette: Nyiri, 2015.05.25. 11:16:03
TCR-be indult most hétvégén Monzába Szabó Zsolt aki a Seat Leon Eurocupba is indul a Zengőékkel. A mai két versenyen 8. és 7. lett 13. helyről Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.05.24. 14:49:13
270-et az életbe nem ment egy TC2-es autó sem. 240-et épphogy, de azt is max a Chevy-k. Vagy félrehallottad, vagy ő mondott butaságot, de a 270-et akkor éri el az a BMW max ha a repülőből kidobod:D Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2015.05.24. 00:30:36
Nem igazán találtam rá adatot, de a döttinger höhe-ben a TC1-esek milyen top speedeket értek el? Annyit találtam, hogy a speed trap-ben egész hétvégén a Ladáknak mérték a legnagyobb sebességeket, de nem igazán, hogy a pálya melyik részén volt elhelyezve.
Kicsi az esély rá de szeretném megkérdezni valaki felvette-e szombaton a dunáról a wtcc-magazint? (Pont az élő wtcc-vel volt egy időben....)
Régi résztvevő! Már a 2005öt feldolgozó VLN modban is szerepel, az Rfactorban.
1 Norbert Kiss MAN HUN 145 2 Jochen Hahn MAN GER 96 3 Adam Lacko Freightliner CZE 93 4 David Vrsecky Freightliner CZE 82 5 Antonio Albacete MAN ESP 74 6 René Reinert MAN GER 58