Aki talál ennél jobb streamet, az ne hagyja meg magának! :)
11:45-től az eurosporton... imádom ezt a szervezettséget. aztán aki esetleg nem ül itt előtte, mint mi, az meg próbálja meg eltalálni, hogy mikor is kezdődik.
igen holnap mert lesz a 24 órás verseny. a sok néző nem a WTCC 2x3 köre miatt van ott. szerintem elrajtolnak és egymás mögött bekocognak, versenyzői meetingen megbeszélik drága a teknyika ne zúzzák le. :)
lesz V8 is de gondolom csak engem érdekel. :) NP300 Navara Winton SuperSprint Szombat R10 06:20 - 07:00 /20 kör R11 08:35 - 09:10 /20 kör Vasárnap R12 05:45 - 07:30 /67 kör stream
A gyári hondások valami ritka szarul mentek, Norbi meg a citromokkal. Kár, hogy belehibázott a körébe, Loeb olyan nagyon nem volt messze. Valente nagyot ment. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2015.05.15. 19:34:22
Ez a pálya hosszú távú versenyekre van. Sprintre alkalmatlan. Annyit ér mint F1ben a Monaco. Kuriózum. Nem a verseny miatt vannak itt. Belülről piszok élvezetes és pokoli nehéz, átlag nézőnek unalmas lehet. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2015.05.15. 19:27:35
Szépet ment. Loeb is nagyot ment. Valente is. Lopez meg hát... ufo.
Sajnálom h Schmitz-nek nem sikerül a "csoda". Első kerekes autó, teljesen ismeretlen technika, nagyon kevés gyakorlás. Hiába ha valaki GT3hoz van szokva, akkor ez teljesen más világ, és lehet akármilyen jó, nem tud ennyi idő alatt átszokni, főleg egy ilyen pályán.
Ez gyakorlatilag minden pályára igaz,a Nord csak azért keményebb szitu mert hiába magolják be a vonalvezetést,és már csukott szemmel is vágják a kanyarokat,fékezési pontokat,váltási pontokat,azon a 2x kilóméteren elég egy kis elfékezés,hiba,és oda egy komplett hétvége is akár...kemény terep,aki holnap tud nyerni az előtt le a kalappal!
Kicsit hamarabb is megoszthattam volna, az utsó gyors körökre hátha segítség a hivatalos rádiójáték helyett. :D stream Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2015.05.15. 19:00:34
Szimulátorból meg lehet tanulni akkor is ha még élőben egy kört se mentél még. Na jó, élőben is kell egy pár kör gondolom (élőbe még nem mentem rajta), de a vonalvezetését simán meg lehet tanulni. Rászánsz 1-2 napot akkor menni fog fejben is, még youtube videókból is lehet. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.05.15. 18:08:29
Ebből a videóból is látszik, hogy totál felesleges ez a pálya ebben a sorozatban. Meg jó pár másikban is. Nehéz lehet megtanulni a pályát. Ahogy korábban írtátok. Szar unalmas verseny lesz. Szétszórt mezőny lesz.
itt inkább a pálya ismeret fog számítani,szóval a citromosok biztos elől mennek majd,ők alaposan begyakorolták... Utoljára szerkesztette: kemszi2, 2015.05.14. 21:28:34
az biztos. Elöl a citromok, utána talán a chevyk, aztán lada/honda
Hogy a Himunszokat miért nem lehet leglább a feléig letoltani, vagy egy egységes rövidítettet... ez a 10 másodperc aztán lekever akárhol van borzalmas. Ideje sincs kiélveznie a pilótnának a pillanatot.
Az időmérő az F1-hez hasonló, van Q1, Q2 és amiben eltér az a Q3, ahol az első 5 talán megy 1-1 mért kört és az alapján kapják meg a rajtpozíciót az első versenyre. A második versenynél az első 10 versenyző sorrendjét megfordítják (10. -> 1., 9. -> 2. és így tovább), hogy izgibb legyen a vb, meg talán a verseny is, ahogy az elvileg gyorsabb autóknak hátulról kell előreverekedniük magukat. Wikipedia Valamint, ha itt lejjebb görgetsz a download alatt ott van a hivatalos szabályzat angolul. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2015.05.05. 15:46:44
Keresgéltem és nem találtam, hogy hogyan van ez a két versenyes lebonyolítás és időmérés? Valaki le tudná írni? Miért két verseny, miért két különböző rajtsorrend, stb... Köszi
2011 - 75.000 néző (nyílván az ingyen jegy is elég vonzó volt) szakadt az eső és mindenki szurkolt a szerelőknek a két futam között. 2012 - 65.000 (3000Ft már a jegy) 2013 - 50.000 (?) 2014 - 45.000 (?) 2015 - 35.000 (csak vasárnapra 5000 Ft) Michelisz nyert – 35 ezer ember tombolt a Ringen! nem kapnak észhez, jövőre 30K vagy az alatti nézőszám lesz.....
Hallani sehol. Olvasni viszont igen. https://www.facebook.com/szaguldocirkusz
Kérdés lassan az hogy marad e a WTCCben más csapatnál...
Gábor Wéber 46 mins · Edited ·
A 2014-es argentin TC2000 bajnok, Nestor Girolami és az egykori ladás holland, Jaap van Lagen tesztel holnap a Hungaroringen James Thompson megüresedett helyén. A holland a Nürburgringen váltja az angolt, Girolami pedig 2016-os szerződés miatt érkezett.
A hírek szerint Thommo-val a szombati időmérő után közölték, hogy a következő futamtól nem tartanának igényt rá, ám végül a vasárnapi futamon sem állt már rajthoz. Az egyik túraautós kedvencem volt régóta, de az utóbbi időben semmi extrát nem nyújtott. A Ladának pedig már van egy busásan megfizetett, jó nevű britje, meg egy alulteljesítő versenyzője is, a kettő kombinációjára a jelek szerint a csapatnak sem volt már szüksége.
Sajnálom, mert zseniális versenyző volt fénykorában, de a bőségesen hízó bankszámla és a teljesítménykényszer hiánya fogatlan oroszlánt csináltak belőle, Huff pedig csúnyán a helyére tette a teljesítményét az érkezésével.
Valahol én is olvastam, meg azt is, hogy a B3-mat is ugyanezért büntették 500EUR-ra.
Megbüntette az FIA Zengőéket kerítésmászásért. Szánalmas az FIA...főleg amerika és ausztráliához képest. Castronevestől kötelezően elvárják a kerítésmászást a győzelmi körök meg alap követelmény mindkét földrészen. Ahhoz is kell az FIA-nak vagy 40 év mire engedte a F1-ben de azt is szigorú szabályokkal. ;)
vagy meg valamilyen motorversenyt lehetne rendezni,izgalmakkal,peldaul egy SBK/Superstock hetveget. Autoknak nem valo ez a hungaroring,az F1 evek ota dogunalom rajta max ha leesik az eso akkor van izgalom :/