Ez egy igazi beteg verseny :) IC-vel szokott egy hétvégén lenne, Gordonék elvitték most az Ausztrálokhoz. :)
Évek óta nem követem az UTE versenyeit. Talán ez az Adelaide-i volt amit néztünk többen is. Előző napon V8SC versenyen 200-al ment falnak Ashley Cooper, de a fejsérülés és belső sérüléseibe 2 nap múlva belehalt a kórházban. 7 ember kapott a szervereiből köztük egy gyerek.
Nem gond. tavaly is ilyenkor kezdtek és idén is. Mondhatni ez fix dátum a V8 esetében a rajtra. Van megoldás androidra és beágyazott videókra. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.02.26. 14:26:27
Bocsi, mobilnézetbe nem jelent meg a beágyazott video, csak a szöveg. Most látom csak, hogy V8SC-ről van szó. Én nem erre gondoltam az alatta lévő WTCC-s képek miatt. Az tényleg jövő hétvégén lesz. (Amúgy Mclaughlin FTW! The fastest Kiwi!)
Nem szoktam ekkorát tévedni :) Érdemes megnézni egy Adelaide hétvége, mennyi mindent kínál a nézőknek csütörtöktől kezdve. (nem beszélve a koncertekről esténként) Clipsal 500 Adelaide
egyik szemem sír... szegény menü, nem tudom hol lesz így helye megint, viszont a vw ezzel a lineuppal büntetni fog.
VW A Team BMR idén is 4 Passat CC-t állít a csatasorba Swindon motorral. Warren Scott és Árón Smith maradt a csapatnál. (Menu és Jeff Goff távozik.) Helyükre viszont két ász érkezik a tavalyi bajnokság első két helyezettje Colin Turkington és Jason Plato.
Akik nem követték figyelemmel a tél folyamán a túraautós lapokat, azoknak ITT elérhető egy kis képes-szöveges összefoglaló, hogy milyen autók/csapatok várhatóak idén a WTCC, ETCC, TCR, BTCC bajnokságokban.
"Legalább ugyanilyen mértékű előrelépés az, hogy a MOL Group támogatásának köszönhetően nemcsak a saját autós évközi tesztekre nyílik lehetőségünk, hanem megfelelő mennyiségű alkatrészt is tudunk vásárolni, készleten tartani."
Ő igazából a rakodótérben érezné kényelemben magát :DD Poénból beültetném egyszer egy Peugeot 106-ba vagy egy Twingoba :D
Amellett hogy "szakmájának" egyik legjobbja,emberileg is hatalmas ember,ahogy ma nyilatkozott a Class FM-nek csak pislogtam,éretten összeszedetten korrekt érvekkel. Idén pedig mindent bele!!!
Én is így gondolom, ezért vagyok azon a véleményen, hogy a Hondához csak Norbi anyagi érdekeit figyelembe véve érte volna meg átmenni. :) Csak ezért meg nem váltott, ami miatt le a kalappal előtte! :)
Szerintem az évi 6db teszt egyértelműen bizonyítja, hogy kaptak nem kevés szponzori támogatást. Hogy ezt a MOL-on keresztül az államtól vagy mástól passz. De a lényeg nem fog változni a gyengébb autókon továbbra sem lehet háromnál több alkatrészt cserélni, ergo kb. ugyanaz lesz mint tavaly volt. Izgulhatunk, hogy Muller, Loeb vagy Lopez nyer többet. Negyedik helyre meg már kötelező lesz Norbinak oda érni. :D
Ha lett volna egyértelmű értelme szakmailag, akkor szerintem ment volna. Így, hogy a Zengőék még szorosabb kapcsolatot ápolnak majd a Hondával, az autó gyakorlatilag még közelebb lesz a gyári autókhoz. Így max azért igazolhatott volna el, hogy elmondhassa gyári csapat pilótája, plusz az anyagi többlet... na most, ha így van, akkor a szememben nagyot nőtt, hogy nem ment. :)
Ha a citrom hívta volna gyári pilótának, akkor én is azt mondanám, hogy hülye, ha nem megy... de így... :)
Nekem egy a bajom, mégpedig az hogy a Zengőnél még versenyezhet amennyit csak akar.. vissza mehetne. Szerintem vannak olyan viszonyban, na most mond meg nekem mikor volt magyar versenyzőnek esélye egy gyári teamhez igazolni? Persze az is igaz hogy semmit nem tudunk, valszeg csak sok év múlva fogunk bármit is tudni:)
FB-n írta valaki kommentbe, hogy miért egy olasz lapról kell megtudni hogy zengőék mennek a tcr-be 3 autós csapattal. Tudja valaki melyik olasz lapra gondolt? Csak elütötte a 3-ast nem? 2 autós csapatok lehetnek a tcrbe nem?
Erről nem hallottam, a DTM-es Audi tesztre pályázott, az Audinál volt valami ismerőse, de sajnos átszervezték a porschehoz. Reménykedett, hogy esetleg a tavaly év végi tesztre elmehet, de nem lett belőle semmi.
Erről az audi tt-s dologról nem hallottam még.
Miután újra életre keltettem az msn-emet meglepődtem, hogy belépett rajta, hisz évek óta nem láttam. ( Mint később kiderült, vélhetően ő is csak az e-mail-eit olvasta és az outlook chat részébe látta, hogy írok neki, nem skype-ba lépett be.) Néhány szót váltottunk, de az idei évről hiába kérdeztem, válasz helyett inkább gyorsan elköszönt :)
KPT nem az Audi TT tehetséggondozó kupába pályázik?
Nem akarok szakérteni, de Tomi elmehetne TCR-be vitézkedni, legalább szem előtt lenne, egy olyan bajnokság lesz ahonnan eredménytől függőem túra vonalon lehetne mozdulni bármerre. (Talán nem is túl drága) Utoljára szerkesztette: Miguel125, 2015.02.12. 20:03:47
kiss pál tamásról meg semmi hír, szerintem normális ülés nélkül marad, eleve elég kilátástalanul indult neki.
Valahogy én is picit csalódott vagyok, nagyon bíztam a Norbi gyári + Kiss Norbi zengős felállásban. De igazából szerint ez a mostani év dönt el majd mindent. Ha jól megy Norbinak, jövőre szinte biztos viszi valami gyári csapat, és akkor már tényleg hülye lenne lemondani róla, nem is a pénz miatt, hanem mert pilótaként úgy lép előre. Ha viszont az idei év szarul sikerül (és szurkolok nekik, hogy ne így legyen), az nagyon ciki lehet, mert elszalasztott (bár én azért nem hinnék a blikknek) egy gyári szeződést, és akkor garantált az újabb pár év privátként, vagy rosszabb esetben nem is lesz több ilyen lehetőség.
De ami a legkevésbé tetszik, az az, hogy a Honda gyári program még mindig egy vicc a Citroenhez képest... mintha nem vennék komolyan. Persze lehet arra játszanak, hogy jöjjön a többi gyártó is, de nekem tényleg úgy tűnik, hogy nem adnak bele mindent... fura. (Pl. a két gyári autó... ehh)
#10543: na vééégre, ez úgy néz ki, mint egy versenyautó. 1-2 WTCC-s festésnél szebbet hányok. Az meg külön öröm, hogy Coronel bácsi végül marad Utoljára szerkesztette: kekeN7, 2015.02.12. 19:41:37
Ami eldőlt eldőt, kezdődjün az évad! Én ugyan úgy fogok szurkolni mint mindig:)
Én úgy gondolom hogy ha év végén is veri a többi hondást akkor jövőre tuti gyári pilóta lesz, zzerintem idén fog beérni annyira hogy másképp gondolkodjon, lesz 6 teszt rengeteg évközi fejlesztés, van pénz lehet próbálkozni, jó lesz ez nincs itt semmi veszve
Csalódott vagyok, ha tényleg vitte volna a Honda akkor butaságot csinált, akármennyire is Zengő és magyar itt ez most nem számított. Nem a csontokért kell mennie, hanem a legjobb autóban űlni és harcba lenni a VBért, már pedig a gyári Honda a legjobb Honda, hiába nagyon skilled Norbi és borsot tör az orruk alá.
mi a 60 milla? még kevés is a 77-hez képest. ;) gyári státuszról beszélünk nem sufni tuning cégről. ő döntése..szerintem szimplán hülye volt ezt kihagyni. majd 2 év múlva meg a falba veri a fejét, hogy elszalasztotta alkalmat. mindenki azért küzd és imádkozik, hogy gyári versenyzői státusza legyen bármely szériában... sok fanboj fb-n (akiket pont annyira érdekel és úgy mint Talmácsi) meg helyesli. ;) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.02.12. 19:21:54
Ez tök egyszerű. Amelyik szponzor többet fizet, olyan színű lesz a kocsi. Eddig a McGregor volt a fő szponzor, mostantól a DHL. (Emlékeim közt kutatva, 1 túraautót tudod mutatni, amin a DHL volt a fő támogat, és nem volt a kocsi 2/3-a legalább sárga.