“Én abban hiszek, hogy a dolgok nem véletlenül történnek úgy ahogy, mindennek van valami oka. Biztos vagyok benne, hogy a két Norbi pályafutása sem véletlenül alakult így. Ráadásul ki tudja, melyiküknek mit hoz a jövő… Annak örülök, hogy Kiss Norbival, de Wéber Gabival és Kiss Pál Tomival is olyan viszonyban vagyok, hogy bármikor felhívhatom őket, és bármikor szívesen dolgoznék velük. Ez még nem egy lezárt történet…”
egyrészt undorító, hogy a pénzes udvari bolond úgy váltogatja a kocsikat, mint más a gatyáját, másrészt örülök, minél kisebb veszélyt jelent az egyik citroen a hondákra, annál jobb.
Nem rossz ő se, valahogy meg kellett nyernie azt a futamot. Előtte meg voltak dobogós helyezése is, pl Hringen a BMW-vel. Szóval nem ügyetlen én azt mondom. Most majd bizonyíthat azoknak akik szerint ő egy fizetős tehetségtelen valaki :)
Most ezt nem tudom miért linkelted, de ezen is az látszik, hogy Chilton jóval jobb pilóta mint Bennani. Én is ezt írtam.. Én BTCC ben nagyon kedveltem főleg a Fordos időszaka miatt. Meg persze a Vectrával is alkotott szépeket. WTCC ben még nem annyira meggyőző, de azért itt több a top pilóta mint BTCC.ben. Mondjuk ez sem igaz így, de érted mit akarok vele..
Azt már elmondhatjuk hogy az idei ROC nem épp az ausztrálokról szól, a Whincup-Doohan párost konkrétan lenyomták mint a bélyeget, még a Barbados team is jobb volt!
Bennani azt nyilatkozta hogy a Citroennel egy lépéssel közelebb került a bajnoki címhez,ami a nagy álma,azért az bebaszna ha hamarabb lenne túraautó világbajnok mint Michelisz,csak azért mert pénze van
Oda adják a Nikának vagy megmarad tesztautónak. Egy autóval kevesebbet kell felkészíteniük a tél során. Ha jól sejtem Bennainé volt a kocsi nem a proteam-é, eléggé kérdéses hogy marad-e náluk.....
Én most sem tudok mást mondani, mint először mikor a hír jött egy lehetséges Honda gyári autóról...minden versenyző azért küzd, hogy gyári pilóta legyen, Norbi esetében pedig még +7x millát is jelent..hülye lesz ha ezt elutasítja.
Akárhogy is lesz, remélem senki nem "sérül" a kaland végén, és tényleg van olyan verzió ami mindenkinek jó...
No, ha ennek így futottunk volna neki az elején, akkor megspóroltuk volna a hajhúzást! :) Nem hiszlek beszűkültnek vagy unintelligensnek, csak falra mászom attól, amikor valaki csupán a vélemény különbség miatt egyből a másiknak esik... ilyenkor az én gyógyszerem is elgurul, szóval részemről is bocs! :)
Én nem gondolom, hogy jelenleg a gyári Honda csapat akkora előrelépés lenne ami kihagyhatatlan... a pénz ezen a szinten szerintem lehet másodlagos, anyagi gondjai biztos, hogy most sincsenek, és a jövőben sem lesznek. Ráadásul a Norbi pont nem az a típus, akinek számít, hogy havi 2-3 milliót keres, vagy éppen 7 milliót, szóval ez mint döntésbefolyásoló biztos nem tényező... ( Szerintem )
Szakmailag meg... idén elverte őket, nőt a renoméja, még közelebb kerülhetnek a Zengőékkel együtt a Hondához, többet tesztelhet, stb, ergo még kisebb lehet az olló közöttük, vagyis egy átigazolással közel sem biztos, hogy annyival nőnének a VB címre az esélyei, amiért megéri váltani, és otthagyni a "családját". ( ő fogalmazott így )
Ha az ajánlat a citromtól jött volna, azt mondanám, hogy közelebb kerülhetne így egy VB címhez, és más lenne a leányzó fekvése... de így... a legjobb szerintem az lenne, ha a Zengő lenne gyárival egyenértékű csapat... annyira összeforrt már a nevük, hogy Norbi távozása esetén a Zengőéknek is apadnának a forrásaik, és, ha esetleg mellényúlnának valakivel, akkor komoly gondjaik lehetnének... de itt már túl sok a "ha"...
Nem azért kell odamennie, mert pénzt dugnak az orra alá, hanem azért, mert világbajnok akar lenni. És Zengőékkel ez nem fog menni egyelőre, ez biztos. Egy gyári Hondával több esélye van, sokkal több. Jövőre már lehet nem lesz ilyen ajánlata, sőt, ha egyszer valaki visszautasítja, az olyan sokszor utána már nem keresik.
Tudom, te beszűkültnek, unintelligensnek hiszel. De ha mégis úgy gondolod, hogy ha valaki a céljáért vált csapatot, és elfogadja a gyári ajánlatot, az nagyképű lesz, vagy elfelejtik hogy honnan jöttek, akkor nem én vagyok beszűkült. Nem tudod elképzelni, hogy átmegy, pénz keres, és ugyanilyen ember marad? Mert én el tudom képzelni, és azt is, hogy nem fogja elfelejteni, hogy honnan jött. Bocs, ha ingerült voltam. Amit mondani akartam, hogy néha ésszel kell élni, és nem szívvel. Sőt, a szív sok zűrt okoz, rengetegszer felülírja az ész józan parancsát.
Zengőéket meg nem féltem, rengeteg versenyzőjük van, tudnák pótolni Norbit. Utoljára szerkesztette: Roger6, 2014.12.10. 12:46:00
Én Isten bizony nem hittem, hogy lesz olyan akinek ekkora gondot okozzon pár mondat értelmezése! :D Ezt idáig eltekerni, így félremagyarázni ehhez azért kell "tehetség"... de a legszebb, hogy milyen magas lóról teszed mindezt! Na mindegy, legyen ez a te nyűgöd...
Hogy a témánál maradjunk: Nem, nem kell... pont erre próbáltam rávilágítani, csak ugye ehhez a lekezelő büfizés helyett szavakat kéne mondatokba fűzni és egyben megérteni őket, ami láthatóan megoldhatatlan probléma elé állít! Ahhoz, hogy célba érjen, pont ugyanolyan opció az is, hogy a szívére ( is ) hallgat... az, hogy neked a célba érés csak egy úton történhet, az egyéni szociális probléma...
Tudod vannak olyan emberek, akik nem felejtik el egyből amikor pénzt dugnak az orruk elé, hogy honnan jöttek, és, hogy kinek a vállán kapaszkodtak fel...
Akkor megírom még egyszer. Érted: még egyszer. Micheliszről volt szó, erre te leírod, hogy az életedben te hogy csináltad. Nem érdekel senkit, nem kérdezte senki, nem ez volt a kérdés, nem ez a téma, nem tudok elég nem-et írni, hogy felfogd, ha nem megy, hát így jártál. Ráadásul ha most így döntene Michelisz, gyaníthatóan élete legnagyobb lehetőségét dobná el.
Hogy a témánál maradjunk: Michelisznek ésszerűen kell döntenie, a karrierjéről van szó. A szívügyeket majd Darvas Úr kezeli.
Ó istenem. Figyi, Micheliszről volt szó, szerinted ki a halált érdekel, hogy te mit csináltál az életedben? Elárulom: senkit.
Arról beszéltünk, hogy mi lenne jó MICHELISZNEK, nem azt, hogy egy nick az sg-ről mit tenne. Biztos én nem tudtam értelmezni az eredeti gondolatot? Naugye.
És ez egy annyira tipikusan szar válasz, hogy az életemet tettem volna fel arra, hogy ezt fogod írni :) BTW, értem én, hogy TE mit csináltál, csak hát ugye nem rólad volt szó, szóval... Ez remélem átment
77 millióért hülye lenne nem elmenni... Zengő is engedje el, tolja be oda. Van magyar tehetség a helyére és Norbinak ez élete szerződése lehet. Nem mellesleg minden meg fog kapni, nem kell semmiben szűkölködni. Oké, nem magyar csapattal lesz, de ez most nem a hazafiságról szól már, azt megtette Zengő az elmúlt években... ha nem lettek volna akkor Norbi előtt nem lenne most ilyen lehetőség. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2014.12.09. 20:48:50
Te is profi pilóta lettél, évi 77 milliós fizetéssel? Tudod, ha havi 7 milliót ajánlanak, az aztán meg tudja dönteni az érzelmeidet, főleg ha mellé az világ legjobbja lehetsz az általad művelt sportágban. Ilyenkor nem biztos, hogy a szívre kell hallgatni, sőt, sokszor jobb ha az eszedre hallgatsz.
Nyilván mindenkinek más a személyes tapasztalata, de személy szerint az én esetemben az idő kizárólag azokat a döntéseket igazolta, amit szívből hoztam... nem hiszem, hogy én lennél az egyetlen ilyen! :)
Érzelmi alapon nem szabad döntenie,ha végül amellett dönt,hogy hallgat a szívére és marad Zoliékkal,akkor az nem profi hozzáállás szerintem. A Hamiltonos hasonlat részben jogos,bár ő azért döntött a váltás mellett,és hogy "kirepül a fészekből",mert nem tudott fentebb lépni,nem látta esélyét hogy a McLarenben maradva újra nyerjen VB-t. Norbinál ez a dolog most nem áll fenn,jövőre ugyanúgy begyűjthet ismét egy összetett 4. helyet (de az 5. is szép lenne) a Zengőnél,csak a kérdés hogy akkor újra megkeresné-e a Honda GYÁRI csapata..Vagy megkeresné-e őt bármikor,ha most nem ír alá. Nagyon nehéz döntés előtt áll nem lennék a helyében..
Hétvégén a V8 is befejezi szezont, Sydney Olimpiai Parkban. Kérdés már csak annyi maradt ki lesz az összetett 2. és 3. helyezettje. szombat QR 36. 01:15 - 01:25 /10 perc QR 37. 01:35 - 01:45 /10 perc R 36. 04:30 - 05:35 /23 kör R 37. 06:50 - 07:55 /37 kör
vasárnap QR 38. 01:05 - 01:25 /20 perc TOP 10 03:30 - 04:00 /30 perc R 38. 05:40 - 07:40 /74 kör
Ford már 2 éve bejelentette, hogy a falcon gyártásának leállása miatt kiszáll a buliból. Ergo adott időt a V8 vezetésének, hogy felkészüljön rá. 2015-öt még megcsinálják, de 2016-ban már nem lesz Ford gyári támogatás. A Holden szintén korábban bejelentette, hogy vége a Commodore korszaknak 2016 után, tehát ezért is váltaniuk kell. V6 turbóval meg több gyártót tudnak bevonni.
V6-os turbók lesznek erről a korábban berakott linken olvashatsz. Ettől remélik, hogy több gyártó is belép a bajnokságba..ezen nagyon kiakadtak az ausztrálok és írták is: Kia, Chery, Hyundai, Nissan for 2017. Sounds fun. love my V8 supercars but from 2017 no more.R.I.P. If I want to see a 4cyl turbo do laps, I will head up to my nearest McDonald's car park on a Saturday night. Csak így majd nevezhetik át a bajnokságot is...
V8céknál is változások lesznek, remélem ők nem cseszik el! http://www.holdenmotorsport.com/news/2014/12/03/v8-supercars-launches-gen2-blueprint-
a lényeg: "The new regulations will allow for coupes as well as four door sedans and a variety of power plants, including turbocharged four or six cylinder motors, to be used in the series from 2017."
March 8th – Termas de Río Hondo, Argentina April 19th – Circuit Moulay El Hassan, Morocco May 3rd – Hungaroring, Hungary May 16th – Nordschleife, Germany June 7th – Moscow Raceway, Russia June 21st – Slovakiaring, Slovakia* June 28th – Paul Ricard, France July 12th – Vila Real, Portugal September 13th – Motegi, Japan September 27th – Shanghai, China November 1st – Buriram – Thailand November 22nd – Losail, Qatar*
Egyik blacnpain-es felvezető videóban volt interjú az egyik csapattal, akik a Camarot építették át, és ők arra 200000eurot mondtak. Tény, hogy ez valószínű a legolcsóbb autók között van, nade akkoris.
Az első pont tetszik a legjobban. :) V8 Supercars to maintain high-octane, dynamic racing platform – fast, loud and aggressive
Aztán Lantos írta ezt: Na, közben itt-ott utánakérdeztem, és Neil is pontosított. Szóval az egy misit azért nem éri el, de 600 és 800 között vannak a TC1-es autók. Egy Chevy kb. 600 és onnan megyünk felfele.
Wéber: Az új Renault RS 01 280.000€, nem 120e. A WTCC-s árak kicsit a felső kerekítésbe kerültek, Chevy 550, többi 7-800 között mozog, de gyári fejlesztéseket elég nehéz számszerűsíteni. És persze ez csak a nyers autó egy motorral, négy keréken. A SEAT pedig hiába TC1 alap, pont csak a kasztni felelne meg, de ott is rengeteg karbonra lenne cserélve - onanntól jön a drágulás. A motor, futómű stb fejlesztése máris elvinné a különbözetet.
Neil Hudson a WTCC mellett az ausztrál V8 Supercars, a BTCC, a Skandináv Túraautó Bajnokság és az újonnan alakuló TC3 International Series “árait” gyűjtötte össze...
Mivel itt nem lehet csak úgy beültetni 1-1 futamra versenyzőket pl. Kiss Norbit vagy Micheliszt a wtcc mintájára a nézők száma a felét sem érte el pl. 2011-es WTCC-hez képest, már dobtuk is a DTM-t.
Tök mindegy mivel indul a Lada, ha nem öl bele legalább 10 millát a fejlesztésbe ugyanott fognak kullogni mint eddig. Gondolom azt belátták az 5 milla gyári csapatként tök gáz.
Szerintem benne van a videóban :) Zengőék több támogatást kapnak (nyílván MOL pénzt) amiből tudnak már télen is tesztelni, na meg a hablaty a 10 évről nekem ebből az jött le marad a Zengőnél és több km-t tud megtenni a Hondával mint eddig. Mivel citromba nem ülhet a gyári Hondákat így is megverték, inkább a "családját" választja a pénz helyett. De majd csak kiderül december végéig, hogy hol folytatja.
szerintem teljesen jogos volt a kritika. az év közepéig kritikán aluli volt a technika megbízhatósága, ezt szerencsére jelentősen javították, de a motorerőben majdnem ugyanolyan gyengék most is. azért reálisan nézve a lada-t, meg a gyakorlatilag igazán komoly fejlesztések nélküli chevy-t lenyomni az elvárható minimum volt.