77 millióval csábítja a Honda Micheliszt a pályafutásom jelenlegi szakaszában nem az anyagi szempontok az elsődlegesek – jegyezte meg Michelisz Norbert. Lantosék azt mondták a Honda többet fog költeni fejlesztésre mint idén..szerintem hiba lenne nem elfogadni az ajánlatukat. Feltéve ha nincs jobb! Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.10.29. 14:19:36
Én csodálkozom, hogy a WTTC egyáltáltalán megy még.
hát igen,a pályák azok tényleg nagyon jók a BTCC-ben,nekem külön kedvencem Snetterton,játékokban is kurva élvezetes menni rajta,és a valóságban is általában elég komoly futamok zajlanak rajta :)
Én is pont ezt akartam írni tegnap. Szerintem a tavalyi kocsikkal (TC2) izgalmasabb lett volna a Suzukai hosszú pálya. Idén több pályán is unalmas futamok voltak, ahol tavaly jót csatároztak.
A BTCCben szerintem a pályák amik igazán jók, több az emelkedő és lejtő, szűkebbek is ahol nagyobb bátorság kell egy előzéshez. Változatosak a pályák, vannak gyorsabbak, lassabbak. Valamint nincs mindenütt aszfalt a bukótérben.....
Tök mindegy hol mennek, a jelenlegi WTCC sehol se jó, mehetnének akár a BTCC-s naptár szerint is, akkor se történne semmi, max a britek 50 év után megutálnák a túraautózás. A hétvégi futamnál még ez a nyamvadt Civic challenge is izgalmasabb!
mert nem menne ki senki. Szerintem a színfalak mögött levan zsírozva,hogy az angoloknál nem lehet WTCC futam,hogy ne ütközzenek az érdekek. A britek hozzászoktak a kő kemény futamokhoz a BTCC-ben,azokhoz képest a WTCC futamok elég gyerekesek.
Az ilyen GP pályák nem a túraautóknak való. A BTCC-ben vannak azok a pályák amelyek alkalmasak túraautózásra, mondjuk az is elég vicces, hogy egy futam sincs Angliában...
Nem mondom, hogy nem bakiznak, de javítják magukat ha valamit rosszul mondanak. Ja és a közvetítést nézik, nem a papírt vagy akármit amin a statisztikák vannak.
Egy szóval nem mondtam, hogy nem hibáznak:) Csak azt, hogy valamilyen szinten értenek hozzá és képesek arról a sorozatról beszélni amit épp közvetítenek. Meg ha csak Szujó bele-bele hibázna akkor nem lenne semmi baj. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2014.10.21. 16:46:26
itt mindenki teljesen perfekt angolból,ezért tudja hogy a külföldi streamen abszolút egyet nem bakiznak a kommentátorok,csak itthon Szujó az aki néha bele-bele hibázik. Jó nektek
De tényleg, amikor csak pit-riporter vagy mi volt akkor nagyon szerettem, de most... Meg nem értem mi ez a nagy stream ellenesség?! Ok, hogy az M1 adja magyarul HD-ben, de a hivatalos(jegyzem meg ingyenes) stream is Full HD, és soha nem volt idén bajom vele, teljesen akadás mentes és ráadásul olyanok közvetítenek, akik valamennyire értenek is hozzá.(és nem mellesleg tudják, hogy kell kiejteni a neveket...nem mint Szujó rákenfeller-je)
Ezért írtam, hogy én láttam, hogy összefoglaló esetében nem nézte a monitort csak olvasta papírról amit Párizsból kaptak meg (amit 5 perccel a közvetítés előtt nyomtatott ki, majd a felét a kukába dobta) és mivel ez egy CC verseny volt Montreálból 1 héttel előtte csak az Abmotourson volt látható élőben (2002-ben volt ez vagy 2003) sima mezei felolvasást tartott. Még én szóltam neki nézzen a monitorra mert crash van ő meg teljesen másról beszélt :D
Szujót én is csípem, de nem ott amihez lövése sincs. Pl. a paddockban készített interjúi mindig tetszettek sőt mikor szabad kezet kapott és először közvetített egyedül a Hungaroringről V8 superstarst (amin Michelisz is indult) az is jó volt. De sajna a DTM az nem neki való. Ez a bulvár média amin felnőtt a reteknél nem fog megszabadulni tőle. neked azért tetszik mert F1-zik más meg ettől borul ki, pedig az illető nem csak DTM fan de F1 is. Mégis zavarja. Már ilyeneket írnak :
Kérem tegyék meg tétjeiket (ha Szujó lesz a kommentátor) hogy a futam során szóba kerülnek-e ezek a DTM-el szoros kapcsolatban álló dolgok: - van itt Hockenheimben F1-es futam is - apropó Hamilton, itt van a helyszínen - elmélkedés az idei Hamilton-Rosberg meccsről - ha már F1, szintén itt van Jean Alesi sokak kedvence - Alesiről úgy mint legutóbb Hakkinenről nem teszi hozzá, hogy futamgyőztes a DTM-ben. de majd a szerkesztő a fülére mondja ezt is amivel eldicsekszik - Jules Bianchi balesete Suzukából - F1-ből jól ismert Tilke szabta át 2002-es évre a német pályát - 2000-es F1-es futamon Barrichello győzelme ill. annak körülményei - Vettel elhagyja a Red Bullt - ebből következik hogy mi lesz Alonsoval? - Button F1-es ülése veszélyben és lehet a "Le Mans Series-ben" folytatja - héten volt Raikkonen születésnapja
Nem az a baj, hogy megemlíti az F1-et, mert ahogy írtad 99% lehet az átfedés a 2 széria nézői bázisa között (sőt egyes szabályokat nem is említve a sorozatok köuött) meg az se lenne zavaró ha olykor-olykor összemossa őket
pl. a Hakkinenes születésnapi említésnél pont azt felejtette el megemlíteni hogy versenyzett a DTM-ben is, és szerintem már bőven felnőtt egy olyan korosztály akiknek ez teljesen új info lenne, sőt lehet a régieknek is de ez kit érdekel lényeg hogy F1-es volt, meg F1-ben volt VB, meg F1 és F1 F1-es szálakat oda tudná keverni ha okosabb lenne és szépen átvezetné a DTM-re, de a Crashgate-nek, Fuoco Ferraris kapcsolatainak és a többinek semmi köze ehhez. meg többet Nico Rosbergezik mint Kekézik, pedig ugye itt van egy Rosberg Audi csapat is, meg ha valaki lefullad a felvezető körnél az csak is olyan lehet mint Nico Rosberg Szingapúrban "Ettől függetlenül szerintem is felháborító, hogy nem készül fel rendesen, és nem ismeri a szabályokat."
szerintem ezért alibizik a DTM-hez semmilyen szinten nem kapcsolható F1-es témáival és a nagy rétegnek még úgy jön le mekkora szaki ez, csak éppen a lényegről lapít Itt vagyunk konkrétan a DTM évzárója előtt de a legalapvetőbb szabályokat most se tudja ez bárhol bármilyen kommentátornál de felháborító (az meg más kérdés hogy mindezt megteheti mindenféle következmény nélkül főleg ha már Szujó főnöke nem más lett mint Szujó...)
Mivel a digi kábele natívba tolja a HD-s csatornát mint pl. a Digisport, az általad nagyra becsült M1 féle 1440x1080-as felbontás eléggé rossznak nevezhető ha a kettőt nézi valai FHD tv-n, de ez a Mindigtv sara vagyis az AH-é.
Ez Várhegyinek a sajátossága, mivel láttam is anno az eurosport stúdióban. :) Azért csinálja, mert nem érdekli amit közvetít, nem készül fel rá és csak fújja az F1-t mert mást sem csinált az elmúlt 14 évben. Ez nem lenne baj csak akkor olyannak adják a közvetítést aki legalább a közvetítésekre felkészül. Digi adta tavaly, de ilyen nem volt hogy nem készült fel rá aki közvetítette..aztán az MTVA elkezdte államosítani a sportközvetítéseket (foci, DTM, kézi bajnokság) és hozzá nem értőkkel tolják le a műsort. A másik nagy idióta a DTM-hez a Gyulám volt..na az aztán tudott mondani orbitális baromságokat pl. a ködről. :)
egyetértek,más alternatíva nincs,én évekig csak összefoglalókon láttam a DTM-et,meg netes cikkekben olvastam róla,idén végre megvette az M1,és az összes futamot megnéztem (valamelyiket csak felvételről,de akkor is láttam,ez a lényeg),és hiába bakizgat Szujó,legalább magyar nyelven,HD-ban lehet nézni a futamokat... Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2014.10.20. 17:29:03
És ez tényleg nem vicc, megjött az a bizonyos hír. A német légitársaság-amit-nem-nevezünk-nevén ma 13:00-kor sztrájkolni kezdett. Tényleg. A fiúknak még reggel sikerült elindulniuk Frankfurtba, itthonról. Onnan indultak volna tovább Japánba, de a gépük nem indult el időben. Későbbre tették az indulást. Elvileg felszálltak. Legyen így!
Neki is új volt. Inkább nézem vele a mindenkinek-mindenhol elérhető HD adáson az M1en, mint akármilyen sok éves tapasztalattal rendelkező túraautó szakival előfizetéses csatornán vagy külföldi lowres streamokat kergetve...
Örülök hogy volt és remélem lesz is. Szujót is csak fikázza mindenki, mint bárki mást, de ez meg engem nem érdekel. Jó volt vele, érezhető volt hogy ez egy mellékes neki is, de rajong érte, jól nyomta. S csak az nem hibázik aki nem dolgozik...
De könyörgöm minek?! De pl. a Lausitzringen volt, hogy számolta, hogy Witmann-nak hányadik helyen kéne beérnie ahhoz, hogy bajnok legyen, és kb. 3 kör után sikerült megfejtenie, hogy azzal a pozícióval is már bajnok amin akkor volt már 6 köre.
Hát nagyon remélem, hogy nem vele lesz, mert olyan szinten nem ért hozzá, hogy az fáj. Meg semmit nem vesz észre, hülyeségeket mond stb. Mindig megpróbálom vele nézni, de kb. 10 körig lehet bírni azután mindig átmegyek a hivatalos stream-re.
Igen, én is hasonló okból éreztem így. bmwcrash: Nem néztem, hogy te állítottad össze, külön szimpi ahogy lereagáltad, ment is a feliratkozás Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2014.10.17. 23:02:08
Bocsi a dupláért. De én úgy tudom, hogy Aleshin már jól van és szeptemberben kiengedték a kórházból. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2014.10.17. 19:56:26
Best of motorsport nálam azt jelenti, hogy jó küzdelmek zajlanak a pályán és nem ütközések a fallal vagy a másik autókkal és felúszások történnek a pályán. Ezek az ütközős törős jeleneteknek vannak a Crash compilation nevezetű videók. Pl az Indycaros baleset amikor felcsapódik az autó a kerítésre nagyon nem best of motorsport mivel a pilótát még mindig rehabilitálják emiatt úgy tudom... Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2014.10.17. 19:30:25
Ez volt az egyik nagy baleset amin az öreg Ingall kibaszta Holdsworth-ot. Szinte ugyanolyan baleset volt mint Lowndes-Luff féle az egyik edzésen.
Ezen rajta van Dumbrell amikor rosszul lett, mert valszeg elromlott a spéci hűtőmellénye..így 48-50 fokban vezetni meg...egyszer Prémat járta meg..kimászott az autóból és elájult mert elromlott nála is a spéci hűtés, pedig öntötték be a szárazjeget mikor kiállt tavaly az egyik versenyen.
Van egy rossz hírem. Fenn van az autós torrent oldalakon Full ITV4 Sunday coverage of the tenth and final round of the 2014 Dunlop MSA British Touring Car Championship at Silverstone, including support races.
Race Schedule: BTCC Round28 Ginetta Junior Round20 Renault Clio Cup Round17 Ginetta GT4 Supercup Round26 Renault Clio Cup Round18 BTCC Round29 Ginetta GT4 Supercup Round27 Formula Ford Round30 Porsche Carrera Cup Round19 BTCC Round30
Ti hol nézitek a BTCC-t? (Mármint aki nem a helyszínen nézte :D ) Letöltitek torrentről? Mert eddig fent volt mind, de Knockhill óta, nem találok egy idei futamot se a youtube-on. :S Az élő netes Stream nézésére meg nem volt időm.
a DTM az álma mert ott mindenki gyári versenyző..mondta az egyik boxutca-ban. De ő nem volt F1-es pilóta így megfelelő ajánló levele sincs semmi olyan ok amiért két kézzel kapkodnának érte. Sato aki nyerte úgy a AutoGP-t, hogy kihagyott hétvégét a GP2-ben egy 7. helyet tud felmutatni azt is Szocsiból a többin vagy kiesett vagy 1x helyen végzet. Sajnos elfogytak a szponzorai pénz nélkül meg nem megy semmi.
Sokkal valószínűbb, hogy KPT-t 1-2 éven belül a DTM-be fogjuk látni(esetleg ELMS-be valami lmp2-t is eltudok képzelni), nem hiszem hogy elmennének GT irányába magyarjaink. Oxxoék tuti maradnak a truck race-be Benivel szerintem. A kamion építéshez jól értenek, nem mondom, hogy nem tudnák máshol megállni a helyüket, de egy wtcc-be nem lenne annyi mozgásterük építés terén. BTCC-be meg építhetsz akármilyen kocsit, meg lehet csilliárdnyi pénzed, ha nincs licenced ami azt hiszem 30ban van limitálva, nem adnak ki többet és idén is "teltház volt" a rajtrácson.
Jarama-i összefoglaló Csütörtök 18:30 Sport1!
oxxonak biztos több a pénze... mehetnének inkább forma1-be Kiss Norbival :D :D
létezik a neten 2db nem magyar csak autó és motorsportokkal foglalkozó oldal (valamikor a kettő egy volt) és oda pakolják fel. bejutni csak meghívóval lehet az meg nekem nincs. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.10.13. 20:43:59
Nem tudom, minek kellene ezt a WTCC-t ennyire "erőltetni". Túraautózás legalja mostanság. És nem hinném, hogy jövőre jobb lesz. Meg amúgyis ha jól tudom Kiss Norbi nincs túl jóba Zengőékkel vagy legalábbis ezt hallottam:)
GT3 lenne a legjobb választás és nem hiszem, hogy drágább mint 2 kamion.
GT bajnoksággal jobban járnak szerintem. Ott adottak az autók, nem kell fejleszteni, csak üzemeltetni kell. BTCC-be szerintem maguknak kell építeniük egy autót az alapoktól, nem lehet venni. WTCC-t meg ugye tudjuk, hogy nincs is több autó és csillagászati árak vannak mondhatni 0 győzelmi eséllyel.
Ráadásul egy GT autóval hány bajnokságba lehet elindulni manapság? Arról nem beszélve, hogy több pilótás rendszer esetén Beni és Norbi egy autóval indulnának. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2014.10.13. 19:27:19
Nem engedte szerkeszteni már.. Már nem szedem le azokat a versenyeket amiket élőben láttam, de ezt leszedem és elrakom emlékbe pedig 19,96GB. :) Néhány eseménytől eltekintve nem volt nagy puki a verseny a red flagig, de utána teljesen megőrültek az 1 órás pihitől. Edzéseken is sok volt a crash lógot a levegőben valami...hát ez. Volt SC kenguru miatt megint, de nem mutatták, hogy beugrott volna a pályára mint pár éve akkor a retek klub hétfő esti hírébe rögtön bekerült. ;) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.10.13. 16:45:09
Igen rászóltak ne nyomja padlón a gázt mert kifog fogyni. Már 1 körrel a vége előtt jelezték neki hegyre menet. Nem az első és valszeg nem az utolsó, hogy ilyenen dől el ez a verseny..8 óra elteltével. Rekord ebben is mert ilyen hosszú időben egyik verseny sem volt körszám/sebességet figyelembe véve. De ez is milyen már...Mostert 22 évesen lett győztes úgy, hogy..a verseny alatt beleálltak a gumifalba, SVG autójának az indító motorja halt le a kiállásnál mikor ő volt az első toronymagasan, Craig kibaszta a tavalyi győztest Frostyt (meg is kapta az áthajtásost) és Whincup kifogyott az etalonból. Ilyen forgatókönyvet írni sem lehet jobbat.
Én úgy fordítottam magamnak az idézet végét, hogy sok versenyt nyert nekünk, és ezt most elvesztette nekünk, de a te fordításoddal más a hangvétele. A videón folyton rádióznak neki, hogy vegyen vissza mert fél körrel kevesebb benzin van, és a hegyről lefele csak guruljon.