Én nem tudom..gugli nem ír olyat, hogy nem tankoltak eleget..nem engedték kimenni tankolni, mert akkor tuti bukja az első helyet.
I said to Jamie when he got out of the car; he has won a lot of races for us and he has now lost a race for us” Megmondtam Jamie-nek, hogy mikor tűnt el az autóból; sok versenyt értünk nyert és most elvesztett egy versenyt értünk
Hiába számít bele a bajnokságba ez a verseny ráadásul a győztes 300 pontot kap, csak a győzelem számít a versenyzőknek, olyan mint az Indy500 és az IC a 2. helyezettekre nem emlékszik senki.
"Hát, megéltétek! Szívből gratulálok!!! Irigyellek is ám benneteket a javából, de ez a világ rendje. A jóknál jönnek még jobbak és egyszer majd Benedek is erősítheti - remélem - a hírnevünket, bár le a kalappal előtte is, hiszen nem semmi a 10. hely amit elért. Norbertnak üzenem - így ismerve, ismeretlenül is - "Mindent bele öregem, ez még csak a kezdet, csak így tovább! Jól csinálod!!! Bár egyszer azt nyilatkozta, hogy a célja, engem túlszárnyalni, ez túl kevés! Mindenkit le kell verni és az örök dobogó tetején állni, na az aztán a nem semmi. Hajrá! Ne add alább!!! Üdvözlettel Krasznai János"
Hát magán a versenyen rengeteg minden és pont az amire írtam korábban miért tartom őt a világ legjobb túraversenyzőjének. A 24. helyről rajtolt és feljött az 5. helyre asszem a 14 kör környékén. majd később ő okozott egy balesetet amiután szerelték az autót jó sokáig, ráadásul kapott érte egy áthajtásos büntit is. De mázlija volt, mert segítette őt a sok SC-os rész ill. a red flag így nem volt nagy a hátránya, de mindezek után újra az élre tornázta fel magát. Más is nézte velem együtt neki Frosty a kedvenc de ő is azt mondta hihetetlen ez az ember nem képes hibázni..és pont akkor csinálta a crasht. :) Még a győztes autó is crashelt..nem véletlen mondták utána a legőrültebb Bathurst 1000 volt az idei. A vége meg brutálisan alakult..1. SVG, 2.Mostert, 3.Whincup, 4.Frosty, 5.Craig ami ezután jött azt ebben a videóban már láthatod. Ez a valóságban 8 órás verseny volt ebből 1 óra volt a piros zászlós rész a rajt 01:30-kor volt 1db watt energia itallal simán kibírtam. A csapat kérte rá, hogy menjen amíg van üzemanyaga ő ment..a két nyilatkozat nem függ össze külön hangzott el nem egymás után.
Szóval a csapat nem tankolta meg az autót rendesen, és ezért azt mondják, hogy Whincup vesztette el a versenyt? Vagy történt valami más is, amiről ebben a videóban nincsen szó?
A túraautó-vb sanghaji állomásának második futama után a negyedik helyen végző Sébastian Loeb harminc másodperces büntetést kapott, ez pedig az jelenti, hogy Michelisz Norbert előrelépett, és így a negyedik helyen végzett.
Roland Dane “I said to Jamie when he got out of the car; he has won a lot of races for us and he has now lost a race for us” Jamie Whincup: We are in the entertainment industry, hopefully it was entertaining for the crowds and I gave it my absolute all like I always do.
Hát jó lenne...de európában mi jöhet szóba? A Lotti féle TC3 bajnokságot Wéberék tegnap jól lehúzták a boxutca onlineban, maradt a BTCC vagy a WTCC. Jövőre a WTCC-ben nem lehetnek csak TC1-es autók amiket aranyárban mérnek ez így szerintem kiesett. Ausztrália olcsóbb lenne, de oda meg ki kell költözni, autót megtanulni, pályákat megismerni erre elmegy 1 év ráadásul itteni szponzorokat nem érdekli így ez is kiesik. Maradt a BTCC mint elérhető túra vagy váltanak endurance-ra...de szerintem semmi változás nem lesz pont az anyagiak miatt, na meg már október közepe lassan már jönnie kellett volna a híreknek ha váltani akarnak. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.10.13. 06:51:15
Az ETRC 2014-es végerdménye: 1. N. KISS (HUN) 401 2. J. HAHN (DEU) 383 3. A. ALBACETE (ESP) 377 4. A. LACKO (CZE) 314 5. D. VRSECKY (CZE) 255 6. M. BÖSIGER (CHE) 235 7. R. REINERT (DEU) 137 8. A. JANIEC (FRA) 70 9. F. VOJTISEK (CZE) 60 10.B. MAJOR (HUN) 51
Majd holnap örülünk addig még óvhatnak meg 38 perc időbüntit adnak..
Pole a mai első futamra! 1. Kiss 2. Albacete 3. Vrsecky 4. Hahn
ezt pont láttam..érthetetlen mit kell az ilyenen tanácskozni a futam után. ennyire ne védjék már Loebet... Lowndes kibaszta Frostyt és megkapta az áthajtásost pár percen belül.
Hogyne lehetne. Majd ha jövőhéten ilyenkor is arról van szó, hogy bajnokok, akkor elhiszem. Addig viszont kb mindent megtesznek, mint egész évben, hogy ne így legyen.
akkor már csak a pole-t kéne elcsípni ismét. elölről rajtolva lenne a legbiztonságosabb még így is. kilökni/kiforgatni meg csak nem lehetne bünti nélkül.
Kiss Norbi megnyerte a szombati első futamot, magabiztosan, a Pole-ból indulva végig vezette a versenyt, mögötte Hahn és Albacete végeztek. Második futam 17.10-kor, élőben látható az alábbi linken: http://www.24h-camions.com/fr/la-course/live_6_1_2168.html
Akit esetleg érdekel (az asztráloknak az év versenye) Bathurst 1000, annak korán kell kelni vagy le sem feküdni. ;) Vasárnap 01:30 - 09:00 stream
Az edzéseken már voltak nagy csattanások.
Ja, azt hittem a rajtról beszélsz, mert ezekben csak akkor kell. De amúgy ja, igen, igazad van, csak húzni kell a váltót. Sokban még blipelni sem kell visszaváltásnál.
Az volt a gond szerintem hogy 3-4 kanyart fedtek le 1 kamerával ezért nem tudtak sok mindent ismétlésből sem visszajátszani, mert egyszerűen nem volt meg. De hogy az ES a belső kamerákból miért nem mutatta meg azt nem tudom. Vagy még mindig nem lenne minden kocsiba belső kamera?
Ám blokk szar volt az egész, mint 3 éve azon a másik kínai libakergetőn. Mind a 2 futam meg a közvetítés is szar volt (biztos a F1-ből ismert malájokat kérték fel) mert mindenről lemaradtak ami történés volt.
A pontverseny állása a mai nap után: 1. NORBERT KISS (HUN) MAN 323 2. ANTONIO ALBACETE (ESP) MAN 323 3. JOCHEN HAHN (DEU) MAN 318 4. ADAM LACKO (CZE) FREIGHTLINER 263
sportklubról egy ajánló "Wéber Gáborék Forma-1-es tempóban köröznek a legvadabb pályákon,ez a Seat Leon európa kupa"
Mivel a lábával semmi mást nem csinál csak padlóig nyomja a gázt és néha fékez...igen :) Ahhoz ilyen autó kell vagy GT, hogy ne a kormányon legyen. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.10.02. 20:15:48
"Köszönjük" Frankfurt, "köszönjük" Lufthansa, hogy megint problémát okoztok-holnap sztrájkolni fogtok, amit most délután jelentettetek be.(Legalább fél nappal korábban szóltatok, köszi.) Nem akartunk arra menni és veled utazni, de nem tudtuk másképpen megoldani két ember útját-persze, hogy az egyikük Michelisz Norbert. Az 1000 UT Utazasi Iroda ezerrel dolgozik azon, hogy legkésőbb szerda estére kint legyenek Pekingben. Lufthansa, mi így nem szeretünk.