A wat-os linket néztem a gépen hogy mûködik-e( 14:00 körül), és már 1 perc volt a rajtig, pedig az ES lapján tegnap 14:15 (ma meg 14:21) volt írva. Gyorsan izzítottam a felvevõprogimat a PC-n, majd a tv-t is elindítottam, de én hülye az ES1-et állítottam be, 14:13kor is kint jártam tv mellett (ezelõtt láttam az eurosport.hu-n hogy 14:21 van írva), még mindig tekerték a biciklit, gondoltam hát jól van, de mikor 14:25kor is az ment, akkor már gyanús volt, megint megnéztem az eurosport.hu-t 14:22-t ír, de akkor esett le hogy hát az ES2 , gyorsan átnyomtam de már ott is a Q2 ment.
A Q1-et akkor le se adták? Vagy 14:22( esetleg 14:15) elõtt hamarabb kezdték a közvetítést?
Félig belenéztem mit mûvel a vhs felvevõm is egyik pillanatba még hamilton fordul aztán egybõl a parlamentbe vagyunk
ETCC-hez stream valahol? a WTCC rádió wat-os lapján viszkapcsoltak a boxba, de a kocsik már köröznek a kamera meg még mindig a boxba áll...
a változatosság kedvéért most meg rögbi megy, no komment...
Legalább odaírhatták volna kirõl mikor készült a régi fotó. Pl Müllerrõl is 2005 vagy azutánni kép van. EZ nemtudom betölt e nektek, mert nincs meg a kép, csak a google cachbe a kicsi képe. Ez még korábbi kép mert Vauxhallos ruhában van Muller. Eddig nem is tudtam hogy 2007ben és 2009ben indult a Dakaron. (Azt tudtam hogy Jégrallyzott, meg Rallyzott is késõbb)
Valamint itt egy kép Thompsonról 2000bõl, amikor az ABT Audi csapat tagjaként a DTMben indult.
Kész vagyok ettõl a palitól, itt van ez a Slovakiaring, tele egyenesekkel, meg tempós jobbosokkal, erre dob egy 3.-at, Fulinnak ad 0.6 mp-t, oké hogy P2 de akkor is. Minden futamon úgy indul, hogy fel sem merül benne, hogy õ ott nem nyerhet. Paul Ricard-on is, mikor célegyenesben visszaelõzték a Cruze-ok ott integetett, mert mi az hogy az 1.6T lenyomja az S2000-est! Minden megvan benne amit egy versenyzõben szeretek, tudás, agresszivitás, küzdõszellem! El sem tudom képzelni, hogy mit mûvelne VB-n!
"2000-2001 Class2es= Szupertúraautókkal, és kiegészülve SuperProduction kocsikkal"
Ezt lehet félreérthetõen fogalmaztam, de ha belenéztek a legutolsó vidibe, akkor kiderül. Szóval a két külön bajnokság volt, a Euro-STC és Euro-SPC, egy hétvégén mentek, de különfutamon. Ez utóbbi amolyan utánpótás bajnokság, kicsit szériaközelibb kocsikkal.
Bizony, ezek az A-s autók voltak a legjobbak, 84-92 között. 93ban váltak szét: -Class1 (Alfa155, Opel Calibra, stb, DTM-ITC) -Class2 (= Szupertúraautók, STW bajnokság 94tõl Audival és BMWvel)
Nekem valahogy nem jött be annyira ez az új formula, a szupertúraautókat mindig is jobban kedveltem. Az újkori DTM sem hoz annyira lázba.
Bakkerman! Neked teljes futamok kellenek vagy jók az évösszefoglalók is. Mi az hogy eredeti nyelven? Youtubeon sok jó vedeó van, csak rá kell keresni. Évösszefoglalók németül: 1988 ( Magyar futamról elõször látok képet,videót!!), 1989, valamint 2000-2007. ITT Teljes DTM futamok 89-90, F3000 2000bõl, Autogp és egyéb nyalánkságok ITT
Nemtudom hogy ez a 95-2002 milyen meghatározásás. Csak hogy tisztába legyél mikor milyen kocsikkal mentek.
DTM (eredetileg Deutsche Tourenwagen Meisterschaft): -1992ig A csoport -1993-1996 Class1, (93-94ben régebbi kocsikkal is mentek még benne) 96ban ITC néven -2000-tõl az újjáalakult DTM (Deutsche Tourenwagen Masters)
ETCC 1963-1981 T és GT csoport 1982-1988 A csoport 2000-2001 Class2es= Szupertúraautókkal, és kiegészülve SuperProduction kocsikkal 2002-2004 S2000 szabvány 2005tõl csak kupa, 1 vagz több futammal, több kategóriával.
Valamint itt egy kis magazin, saját feltöltés, a 2001es Nurburgringi futam összefoglalója, (több kategória), emliti az új S000 szabályt, érdekes akkor még úgy állt hogy nem jön a BMW. LG Super Racing Weekend Magazin 2001 Nurburgring
ez az igazi túraautó!! seggel kanyarba becsúszó autók,test a test elleni küzdelem,szériaközeli autók! Valaki nem tudna linkelni nekem régi DTM-es,vagy ETCC-s futamokat? Olyan 95-2002 közöttiek érdekelnének,eredeti nyelven
Kevesen voltak a szezon nyítón, a teljes hétvégére 75.000 ember ment ki ami 12.000-el kevesebb a tavalyihoz képest. Megfogalmazták a lehetséges okokat: Kevés idõt vannak a pályán az autók nem elég tartalmas a hétvége Az átlagnak bonyolult szabályrendszer. Ekström is szóvá tette egy lapban, hogy furcsa volt látni a megcsappant nézõszámot a régebbi tapasztalatok alapján. Glock szerint kevés idõt töltenek a pályán, így nem látják õket sokat a kintiek, rövid edzés és szinte rögtön a verseny. Hosszabb ideig tartó szabadedzéseket és a pénteki program bõvítésében látja a megoldást. Kitért még a hosszú ideig tartó uborkaszezonra is ami egészen pontosan 196 napos volt és az évad mindössze 10 futamból áll.
Én csak annyit mondanék a túraverseny lényege kilincs a kilincsen fordul...majd ha erre az útra újra visszatalálnak a németek nem fognak sopánkodni az évrõl, évre, de stabilan csökkenõ nézõszámra és nem kell elhagyniuk németország területét.
Nem kapta meg a korkedvezményt, ezért csak év közbe csatlakozik, ha betöltötte 16(?)-ot. Egyébként hol láttál te ZEngõ Junior Team-et?(Én csak Gáspár Racinget láttam...)
btw nem úgy volt, hogy a zengõ junior teamben két pilóta indul? mert most csak a ficzát láttam.
Kedves Autósok! Együtt jótékonykodjunk, a Ti dolgotok csak körbenézni: Csereweb.hu
3 Cici,Cruzeok,Monteiro,meg Tarquini...eddigi futamok alapján nálam a csoda kategória lenne egy ötödik hely összetettben
Kicsit olyan volt ez a hétvége, mintha el sem utaztunk volna a Nürburgringre.
Kaptam ma egy kivégzéssel felérõ kavicszáport 170 körül, az eredménye a képeken, majd a második körben újra letiltott a turbóm, centire ugyanott, ahol tegnap - pedig új ECU-t kaptam mára.
Ezt követõen ötször-hatszor próbáltam újraindítani menet közben, de a probléma megmaradt, ezért egy teljes áramtalanítással is megprobálkoztam, de nem ért semmit. Cserébe ez utolsó után egy kanyar alatt 87-rõl 120C-ra lõtt fel a vizhõfok, ezért rögtön kiálltam, hogy legalább a motort mentsem.
Edinának és Ferinek gratulálok, a spanyolokkal meg hosszan beszélgettünk hazautazás elõtt. Nekem majd a Salzburgringen indul a bajnokság.
Aztán a francia” visszavágott”, mert a második futamban Norbi elõtt volt és a Norbi sem tudott vele mit kezdeni. A rajt itt is hozott egy helyet, de utána kifogyott az erõ, elfogyott a lendület, és majdnem az autó is megállt. Micsoda?
Meg ám! Hiszed, nem hiszed, már az elsõ futamon is rángatott az új motor, így lépett meg Bennani is, hét tizedrõl másfél lett a hátrány. Vááá, ezt a parát! Nem hiszem el, hogy szétesik a vacsi új erõforrás, pedig aztán abban minden Japán és nem csak nyomokban.
Nah nemár... Mi van veletek japókáim, legalább ti építsetek már normális alkatrészt, ha az olaszoknak nem is megy :D
ugyehogyugye :)) csak a gondokat a kanyarok jelentették mindig :D
tavalyi hétvége? Norbi és Müller elõl, egymás seggébe, elõzés nélkül, hátul leszakadva a többiek ugyanez. Ez egy fos pálya, már rég át kellett volna építeni, kevesebb lassítót bele
Hát ez ritka unalmas futam volt, nem is bánom annyira, hogy az elsõt nem láttam... Norbit azért sajnálom hiába ment szépen a citromot esélye se volt megfogni :(
Engstler BMW-je hány éves?
Új autó + Szezonnyitó + Marrakesh, ez ne legyen már mérvadó! De most jön Slovakiaring, ott lehet villantani!
Hát nem tudom, azért ez nem F1 tempó, sokkal több helyen lehetne kifékezni, körbeautózni. Nézd meg Brand Hatch indy-t, annál fosabb vonalvezetést nehéz kitalálni, mégis mekkora fight ment!
Hát, most sem kellett tövig rágni a körmünket! Itt is tombol az F1 szindróma, 2 kör hejezkedés, majd vonat. Míg BTCC-ben a komplett mezõny tolja, üti, vágja egymást, itt még az azonos márkák sem tudnak egy jó kis meccset összehozni.
Egy streamet tudtok adni? Most szarta össze magát a tányéros t-home úgyhogy az elsõ futamról le is maradtam... Ferraris streamet próbáltam, de nem jött be rajta semmi :(