Niki max ahhoz képest ügyes, hogy nõ. Rossz volt nézni a szerencsétlenkedését pl tavaly a SlovakiaRingen is. Persze kapna üregvédelmet bõven, az nem kérdés:-))
RENDEZVÉNY IDÕPONTJA: 2014. május 2-3-4 RENDEZVÉNY HELYSZÍNE: Hungaroring Hétvégi belépõ - 3.900,- Ft (szombat-vasárnap)
Belépésre jogosít a verseny szombati és vasárnapi napján a pálya nézõtéri oldalán a teljes állóhelyre, illetve bármelyik tribünre
Paddock Péntek: 3.500,- Ft Paddock Szombat: 3.500,- Ft Paddock Vasárnap: 3.900,- Ft Paddock Bérlet: 9.900,- Ft
- Átlépésre jogosít a verseny adott napján, a pálya nézõtéri oldaláról a Paddock területre és vissza (korlátlan alkalommal)
- Önmagában a pályára való belépést nem biztosítja - A pénteki napon a nézõtéri oldalra történõ belépés mindenki számára ingyenes. - 14 éves kor alatt a nézõtéri belépés, és a Paddock belépés is ingyenes a versenyhétvége minden napján. - 14 éves kor alatti gyermek csak szülõi felügyelettel léphet be a Hungaroring területére.
- Belépés a pályára nézõtéri oldalára - Belépés a Paddock területre - Vendéglátás a Paddockban a boxok fölött (reggeli, ebéd és snack) 10:00-16:00 óra között
- Bár (kávé, tea, üdítõ) - Különleges rálátás a célegyenesre - VIP Parkoló közel a Paddock-hoz és a VIP területhez
A Honda sem szeretne lemaradni a nagy rivális Citroen mögött; a franciák jelenleg is tesztelnek Valenciában, a japánok pedig a hungaroringi hétvégét követõen maradnak két napot a magyar pályán, mielõtt továbbutaznának Szlovákiába.
Az elsõ két forduló során jelentõs különbség mutatkozott a Honda és a Citroen között, ám abban a japán-olasz felállás szinte valamennyi résztvevõje egyetértett, hogy bõven van még elõrelépési lehetõség a Civic-ben. Ám ahhoz, hogy a temérdek fejlesztési lehetõség közül megtalálják a megfelelõt, tesztekre van szükség.
igen,ilyenkor jön képbe az a dolog,hogy egy pilóta milyen szponzorokat tud vinni egy adott csapathoz.
a kamion arra kell, hogy csináljon valamit és felfigyeljen a média az eredményeire, illetve felfigyeljenek a támogatok az eredményeire és kaphasson jobb ajánlatokat õ is és a csapat is!
viszont már vannak élõ szponzorációs szerzõdései amik a kamionra vonatkoznak, ezért az elsõdleges továbbra is a kamion, mert különben nincs szponzor és így pénz autókázni se, ezt azért ne felejtsd el..
ígyvan,neki idén ott kéne lennie az összes ETCC futamon,teljes odafigyeléssel,simán behúzhatná a bajnokságot,mert nagyon tud,Michelisznél agresszívabb és bátrabb pilóta,ami túraautónál fontos tényezõ. Neki a WTCC-ben lenne a helye 1-2 év múlva állandó pilótaként
Pénz pénz pénz, ha semmivel nem tudsz menni és valaki szól hogy lehetne kamionozni, akkor ne menjen? De menjen mert legalább csinál valami és kisül belõle egy kis ETCC meg F1 közvetítésen oszthatja az észt legalább látják meg ilyenek aztán vagy lesz valami vagy nem..
Szerintem ez a kamion se túl olcsó... És elsõ körben egy normális széria,pl ETCC full szezon van Seat Leon... De ez a kamion ez borzasztó komolytalan,ezzel csak idõt veszít...
gondolom minden lehetõséget megragad,hogy minél szélesebb körben ismert legyen a neve.Biztos nem kellene neki 2x mondani,hogy üljön át egy wtcc-s autóba megfelelõ támogatással.
Félelmetes ez a faszi, akármilyen autóba ül, az megvadul alatta! Szívó 2000-el, úgy szopatja a Chevyket ahogy akarja, oké hogy esõ de akkor is! Kiss Norbi pályafutását a kezdetektõl figyelem, és szerintem toronymagasan Mo. legjobb pilótája, Micheliszt is beleértve!
Ez a mostani wtcc ahhoz hasonlít mint amikor az ai-t beállítod 80% ra te meg buliból a végérõl rajtolsz. Kb 5 kör és már te vezetsz, de jó, mert át kell menni a mezõnyön :-))