Most megcsináltam a két álláspontot. Szerintem a B az amelyikben azt lehet mondani, hogy Bennani Coronel mellett van és az A az amelyik valójában megtörtént. Ha szerintetek az A képen Bennani Coronel mellett van, akkor ott nagy bajok vannak, még akkor is, ha a nagy Gabrielle is így látta... Nyilván a hondást fogja védeni azonnal.
Én nem ültem benne az autóban, de én úgy tudom és láttam hogy mellette van. Ez a dolgot úgy nézzük hogy az autó elsõ tengelye az elõtte lévõ hátsó tengelyénél van LEGALÁBB. Nem vagyok sportbíró, se felügyelõ, de én ezt így tudom, nálam okosabb és versenyzõi tapasztalatokkal rendelkezõ úriemberektõl. És ahogy láttam Mehdi Hondája Coronel hátsó részének ment neki gázelvétel nélkül.
Mellette van? Te megnézted amit beszúrtam? Ott hol van mellette? Melyik pillanat az amelyiken Bennani Coronel mellett van? Csak mert én nem látok ilyen pillanatot, de akkor biztos mást nézek.
1:10-nél a lényeg. Coronel teljesen Bennani elõtt, összeérnek, majd ez a barom addig áll a gázon, ameddig ki nem forgatja a hollandot. Ez teljesen egyértelmû szándékos pusztítás, nem autóversenyzés...
Hát ha ez versenybaleset itt mindenki szerint akkor nekem -fav a topik :D Bennani eltolta a picsába Coronelt egy az egyben. Rohadtul nem volt mellette, Coronel védte a helyét, Mehdi meg annyit tudott csinálni, amit csinált is, nekiment és tolta ameddig le nem falazott... Ez szánalmas, ott esélye sem volt... Nem tudom ezt hogy lehet másképp látni...
Na itt most ki a hibás? Amikor elkezdett Coronel ráhúzni, akkor már egyértelmûen nem volt elõtte, össze is értek, simán elhúzhatta volna jobbra, mert egyértelmû, hogy betonfal lesz belõle. Én nem mondanám, hogy itt csak Bennani a hibás.
Tény, hogy a Citroen mocskosul többet tesztelt mint bárki más összesen. Továbbá ugye most PólRicsárd jön, ahol a Citroen végezte a teszteket. Tehát ott is biztos a Citroen gyõzelem. A Honda megint csak kibaszott a versenyzõivel, mert késõn homologizált, késõn adta át az autókat..(a Citroen hónapokkal azelõtt tudta, hogy a tesztek megkezdõdtek volna, akkor a Honda miért nem?) De ott a Lada is...tavaly alig tudtak valamit felmutatni. Õk is szenvednek.. Amikor kiderült, hogy a Zengõék Hondát vesznek(bérelnek) én már akkor mondtam, hogy bajnoki cím felejtõs. Jobban jártak volna a Chevyvel addigra meg beérett volna a Honda...De tudjuk, hogy nincs pénz az autóversenyzéshez, csak a focihoz..így örüljünk, hogy ez van. Respect Zengõéknek, hogy kitartanak. Ez egy ilyen sport...mármint nem, csak mégis.
csalódás volt az elsõ WTCC hétvége. A Citroen baszott nagy fölényben,Loeb meg Müller eldönti majd késõbb egymás közt,hogy ki lesz a VB. Lopez nyílván nem lehet majd. A Hondák gyengék,vagyis inkább úgy mondanám,hogy tavalyi szinten vannak,és még mindig gyorsabbak azok a Chevyk,amikhez 2 éve nem nyúlnak. Ez rohadt vicces. Én egyébként ezekrõl az utcai pályákról kivinném a WTCC-t,mert elég egy szélhámos,vagy egy balszerencsés eset,és úgy összelehet zúzni egy autót,hogy az akár már a következõ hétvégét is veszélybe sodorja. Még jó,hogy Norbi nem indult a 2. futamon,tuti kapott volna a "rajtból"
ami lehet eldönti majd mennyit költsenek WTCC-re. gondolom arra már rájöttek jelenleg nem eleget. kérdés mennyi kell F1-re és mennyi marad mellette WTCC-re.
csak amíg a Honda tesztelte az új autót az RML úgy építette meg, hogy semmi tesztet nem mentek és eddig alázza a gyári csapatot. egy jó versenyautó nem csak motorból áll.
hátha a jövõbeni forma1-es tapasztalatukat itt is tudják kamatoztatni, akkor hosszútávon megérheti a Honda. Most igazából annak örüljünk hogy egybe maradt az autó (nagyjából :D ).
Azt azért ne felejtsük el, hogy ez a böszme RML Chevy sem egyik napról a másikra lett ilyen erõs. Ha jól emlékszem 4 évig voltak szopó ágon, és csak a gyári BMW ill. Seat kilépése után tudtak elõrébb lépni, majd 3 évig egyedüli gyáriként fejlesztették az 1.6T-t! Mint ahogy a Citroen is 2011 óta reszeli a DS3 WRC mocit, amit szinte változtatás nélkül rakott a "C elysee"-be, majd tesztelt 10e kilométert! Tehát van itt két olyan gyár, akik 3 éve versenykörülmények között nyúzzák az 1.6-os motorokat, míg a Honda tavaly kezdte a nulláról!
Ez a Honda még szarabb mint tavaly, JAS összekaphatná magát, még egy olyan kocsit se tudnak építeni ami nem hullik szét a verseny végére, bezzeg a citrom az megy ezerrel... Megnéztem volna szívesen Loeb mit csinál egy Hondában
Ezek a versenysorozatok elõre le vannak futva. Lehetnek akciók meg jó futamok (kell is különben kutya se nézi) de, hogy ki nyeri a vb-t az le van zsírozva évek óta.
fogadjunk, hogy akkor ment tönkre a szervó, mikor átugratott a kerékvetõn. idióta bennani se bírt volna a seggén maradni, hogy mindenki el tudjon indulni a második futamon.
Hát ja, azért szerintem ebben reménykedtünk, de várni kevesen vártuk :) Jóval korábban megírtam, hogy a JAS egy amatõr szar... Ameddig náluk épül a Honda, addig ilyen is marad. Réges rég leszerzõdtedtem volna a Triple Eightet...
nem akarom elkiabálni, meg kéne várni a francia futamot, de egyre inkább érlelõdött bennem a gondolat, hogy tavaly mégis csak inkább chevyt kellett volna venniük zengõéknek. attól fosott mindenki, hogy akkor megint csak egy évre vesznek autót, de láthatjuk, hogy az rml "sufnituningolva" is jobbat hoz össze. és akkor a tavalyi év sem küszködõs, néhány nagy pillanatos küzdelem lett volna, hanem rommá nyerte volna magát norbi, kb mint nykjær...
ÉS a legjobb, hogy a Hondát szidják az emberek, miközben ez a csapat egy Chevroletbõl sem tudna többet kihozni.
erre mondtam a 3,5mp hátrányt sokféleképpen lehet kimagyarázni. Norbi rágyúrhat Coronellel a 10. helyre majd, hogy tudjon az élrõl rajtolni és 1-2 körig az élen menni ;) JAS-t ki kell rúgni RML-t átcsábítani, de még a Triple Eight Race Engineeringgel is jobban járnának.
Kicsit olyan BMW-s korszakra emlékeztet most ez az egész szitu. Örülünk, hogy második versenyen 3. helyrõl rajtol Norbi, hinnye. Csak itt még annyi esélye sincs megtartani a helyét :D
formula renaultban most volt egy brutál borulás a célegyenesben. max gázon összeértek a kerekek, és már repült is az egyik kocsi, aztán a tetején csúszott vagy száz métert.
érdekes ez a Q3-as megoldás, de jópofa.
btw közben kiss pál tomit belevezzék a falba, miután megelõzte az elsõ helyezettet.
hiába a gyári támogatás, ha nem egy megfelelõ csapatba döntik a lóvét. és ez hatványozottan horgonyként húzza le a privát partnereket is. tavaly is folyton ez ment, nincs alkatrész, nincs pénz, úgy kell versenyezniük, mintha tojásokon lépkednének.
a gyengus mclaren B csapatának lenni nem nagy dicsõség sztem :D