itt is megosztom, hogy bár korai még, tudom, de elég szánalmas, hogy a nagy dirrel-durral érkezõ Hondát a második évben is veri egy olyan Chevy amit már 2 éve nem fejlesztenek. Meg az egész Citroenes banda, akik idén estek be a WTCC-be. Ha az F1-ben ilyen lesz a belépõjük(/visszatérésük), az nagy lebõgés lesz, mert a melldöngetés az nagyon megy ott is...
Én megmondtam, hogy ez az olasz JAS motorsport kevés, mint balaton szeletben a hullámzás... Egyszerûen amatõrök és túl kicsik egy ilyen projekthez...
persze meglehet mindent magyarázni 3,5mp hátrányt is :) a gond ott van a franciák már akkor tesztelték az autót pályán Loebbel, mikor a Honda még csak HDD-n létezett.. megnéztem a WTCC elõzetest a chevy motor nem változott ugyanaz ami volt csak a szûkítõ mérete..amikor Coronel is megszokja az elsõ kerekes meghajtást azonnal a Honda elött lesz és az 5 autót jelent a Honda elött. lesz vagy június mire a lemeradást behozzák a japcsik ha betudják egyáltalán.
Marrakechi pálya a legszarabb a naptárba. Nem érdemes kockáztatni azt, hogy már a szabadedzésen úgy összetörik az autó amit még nem szoktak meg, hogy nem tud aztán a versenyen részt venni.
14:00 - 14:20 Infinity Red Bull Racing FORMULA 1 Show DAVID COULTHARD és DANIEL RICCIARDO pilótákkal 14:21 - 14:30 DTM BMW versenyautó bemutató TIMO GLOCK pilótával LeMans BMW versenyautó bemutató 14:31 - 14:40 World Series By Renault bemutató BAUMGARTNER ZSOLT pilótával Formula Master bemutató ROY NISSANY pilótával 14:41 - 14:50 Silver Sting és Mercedes SLS AMG versenyautó bemutató 14:51 - 15:00 Formula Master és Formula BMW versenyautó bemutató 15:01 - 15:10 Drift show Drifting.hu versenyautókkal 15:11 - 15:20 Lamborghini autócsodák bemutatója 15:21 - 15:30 Le Mans BMW versenyautó bemutató 15:31 - 15:40 Porsche 997 CUP versenyautó bemutató 15:41 - 15:50 Ferrari Race car bemutató 15:51 - 16:00 Auto GP sorozat versenyautói a rakpartokon 16:01 - 16:10 WTCC 1. 16:11 - 16:20 WTCC 2.IVAN MÜLLER, SÉBASTIEN LOEB, MICHELISZ NORBERT, JOSÉ MARIA LOPEZ pilótákkal 16:32 - 16:57 Infinity Red Bull Racing FORMULA 1 Show DAVID COULTHARD és DANIEL RICCIARDO pilótákkal
DUNA FELETT a Lánchíd és a Margit híd között
11:00 - 11:12 Besenyei Péter mûrepülõ világbajnok felszáll az Erzsébet hídról 11:12 - 11:17 Flying Bulls Aerobatic Duo - Két repülõgép légi bemutatója 11:17 - 11:29 Red Bull Aerobatics Team - Négy repülõgép légi bemutatója 11:29 - 11:44 A Flying Bulls B25, P38 és F4U tipusú repülõgépének bemutatója 11:44 - 11:56 Veres Zoltán mûrepülõ egyéni légi bemutatója 11:56 - 12:06 A Flying Bulls Bell Cobra helikopter légi bemutatója 12:06 - 12:14 Illés Tamás mûrepülõ világbajnok légi bemutatója EDGE 540T tipusú repülõgéppel 12:14 - 12:20 WizzAir A 320 tipusú repülõgép áthalad a Duna felett 12:20 - 12:28 Imreh Lajos pilóta bemutatója MI-2 tipusú helikopterrel és füstölõvel 12:28 - 12:38 RedBull Ejtõernyõ Csapat bemutatója egy PC-6 tipusú repülõgéprõl, 5 ejtõernyõs ugrása 12:38 - 12:48 BO-105 tipusu helikopter bemutató 12:48 - 13:00 L-29 Delfin és Alpha Jet Show légi bemutató a Duna felett 16:21 - 16:31 FELIX BAUMGARTNER egy BO 105 tipusú helikopterrel leszáll a Batthyányi térnél
marketing... a tavalyi narancs fekete Zengõs kiegészítõk már cikik idén, mindenkinek új polót, dzsekit, sapkát kell vennie :D
Valamelyik talán wtccblogos cikkben olvastam, valenciai közös teszt alapján egyellõre úgy tûnik, hogy a honda túl sokat mozog a pályán, túl ideges. Ezzel szemben a citroen olyan mintha sínen menne.
Nem csak a motor volt ott erõs. Az egész autó nagyon jó volt. A bamboo gyengélkedett néha, de csak azért mert fizetõs hobbi versenyzõi voltak általában, de tavaly pl. Nash és a Nika-nál Nykjaer is megmutatta, hogy jó az a gép.
erre számítok én is. a chevynél az alapok még most is annyira erõsek, hogy simán lesz bennük elég tartalék idénre, a citroen egy éve csinálja a kocsit, tuti élen lesznek, szóval a honda van megint szopóágon... na de majd norbi megint a szarból is várat csinál, aztán örül mindenki.
a teszteken milyen volt a chevy? annyit tudok, hogy elõször leszakadt a hátsó szárny, és anélkül körözgettek. A citroen valami másfél másodperces elõnyben, de a Chevyk mentek egyáltalán normális idõt? Remélem azért legalább az nem elõzi meg, ha már nem gyári alakulat.
Vihettek volna bele még egy kis színt. A Hell miért nem piros...
Kiss Norbi cikket olvasva, eszembe jutott hogy még nem tisztáztam le magamban (pedig olvasgatom a túraautós híreket több helyen is ), hogy most akkor az ETCCben az S2000-es kocsik külön lesznek-e választva 2.0 szívó és 1.6 turbó szerint, vagy sem.
Felmentem a hivatalos lapra: http://fiaetcc.com/html/standings.asp Már itt is jól látszik, de a szabályzatban is szépen benne van, hogy külön értékelik õket. De az 1.6 turbó itt TC2T-nek van nevezve, a régi szívó meg TC2-nek... A szábályzatban is csak ezek vannak. Lanti meg állandóan TC2nek és TC3nak nevezi ezt a két kategóriát. A fiawtcc.com-on is TC2nek van írva a turbós.
Két Fia túraautó bajnokságban miért más a kocsik jelölése???
Tasmán pálya ilyen..az IC meg jó volt összességében. Mondjuk az f1-hez nem hasonlitanám mert 3 kör alatt több elõzés volt a szûk utcán, mint a Tilke foson. ;)
na majd hétvégén Winton és mindent szebben látsz :)
azóta már megnéztem papa :D az is uncsi volt meg a második is, a harmadikról meg ne is beszéljünk :D v8-ban ennél ezerszer jobb versenyek szoktak menni, ahogy indycarban is
az a baja, hogy gyenge a kedvence alatt a Ford..pedig a megoldás egyszerû lenne. ott kell hagyni a Fordot és Dalhgreent kirúgni, majd beülni a volvóba secondarinak McLaughlin mögé :D