azért gyaníthatóan de. Legalábbis a truckrace-t tuti nem hagyja ott idén, végre jó technika van alatta, tesztelnek is már Benivel, tele van vele az FB oldala az Oxxonak. Ha mellette összeegyeztethetõ az Alfázás akkor lehet reális esélye, de az Oxxot tuti nem hagyja ott :)
Hát ez nem volt semmi az fix :) Turkingtonnak elgurult a gyógyszere, õrület, hogy hogyan oda tette magát, Plato-nak meg szerintem lejött a lila köd a második futamon :D Ezek állatok :D A végére meg Menü papa is hogy ráérzett mi? :) A hétvége szériája nálam egyértelmûen a BTCC volt. Sajnos a V8 tasmániában halál unalom, IndyCar is lötyögött csak Szentpéterváron, Forma1 meg hát... Na mind1 :D
Mivel az FIA mindig brutális költségekben gondolkodik és folyamatosan változtat sosem lesz annyi autó mint a TOCA-s BTCC-ben vagy a szintén FIA mentes V8-ban. Itt a hangsúly az állandóságon és a költséghatékonyságon van... Gondoljatok bele a Honda és a Citröen mennyi pénzt ölt a fejlesztésbe, de ezek már most azon gondolkodnak, hogy legyen kuka az egész. Vicc úgy ahogy van...
"Az FIA Túraautó Bizottság elsõ embere egyébként Alan Gow, aki nem mellesleg a BTCC vezetõje is egyben, a Valenciában felvázolt tervek pedig alapjaiban hasonlítanak a brit bajnokságban most használt NGTC-s kategóriára (2.0 literes motor, egyszerûbb autók). Úgy tûnik tehát, hogy az FIA szeretné a BTCC-ben sikeres rendszert egész Európára, sõt talán a kontinens határain túlra is kiterjeszteni.
Aki esetleg nem követné a brit bajnokságot, idén rekordszámú, 31 autó nevezett, és összesen 13 különbözõ márka szerepel a sorozatban."
"Talán a SuperTouring korszakban lehetett ilyen szinvonalas mezõny. Pl nézz meg egy 98as rajtlisát a wiki-n."
...hmm 98, a másik félisten!!!
Kösz hogy leírod az eredményt.... Legalább spoilerbe raktad volna..
Húú 2009!!! ezt ki ne hagyd, egy ideig megvolt az összes futam. Az RML BMW-vel Turkington ekkor lett bajnok, még ment a három "gyári" Vauxhall!
Nyitó futam Plato Drift! Truxton race3, Plato egy állat! Donington, Thomson õrületes vizes futama (slickken)! Oulton park race2-3! Brand Hatch záró forduló 3/2, ahol még 4 bajnok esélyes volt! ...és még sorolhatnám, õrületesen jó szezon volt!
Brand Hatch, Plato-Chilton befutó, 0.015 sec!!!! link
Talán a SuperTouring korszakban lehetett ilyen szinvonalas mezõny. Pl nézz meg egy 98as rajtlisát a wiki-n.
2011 óta nézem a BTCC futamokat. De körülbelül ekkortájtól, vagy egy kicsit hamarabb, elkezdtük nézni 1990tõl az éves összefoglaló vidiket. Valamelyik 1,5órás, van ami 2. De pl a 2006-2007 már 6 órás összefoglaló volt. 2008al megakadtam, mert nem nagyon töltik torrenten, máshol meg nem találtam meg. Így még a 2008-2010 hiányzik, csak foltokban van meg ki mivel ment, de direk kerülöm is az ezekrõl az évelrõl szóló eredménylistákat.
Honda: A Jasnak talán az egyik legsikeresebb autója a SuperTouring Accord volt, Tarquini 3. lett vele a 2001ben az ETCC-n. De a 20 futamból 9et megnyert. A bajnok Giovonardi és a második Larini csak 3at. Viszont Tarquini 4 szer kiesett, míg az elsõ két versenyzõ csak 1-szer.
A S2000-es Accorddal Thompson szárnyalt 2008ban Imolában (3. és 1. hely), de ezen kívûl nem volt igazán jó eredménye. Azt se felejtsük el hogy ekkor az N.Technology futtatta Thompson kocsiját.
A jó autóépítõkhöz hozzávenném a Team Dynamics-ot is. Kicsit vicces volt mikor a "Gyári" hondát, elverték az általuk épített Integrával... (Most találtam rá, hogy az a gyári Honda, az igazából az Arena Motorsport volt, egy kis gyári támogatással)
"Azért azt ne felejtsd el, hogy amióta a Honda a Vb-n szerepel (vagy elötte az ETCC-ben Tarquinivel) Csak a Jas csinálta a tütüket. Azért Tarquini is szorongatta nem gyengén az Alfákat abban az idõben, meg Thompson is késõbb. És azért a tavalyi évrõl, meg ne feledkezzünk el."
Azért van némi igazság abban, amit bosco' mond!
Nekem máig ez a kedvenc autó-pilóta párosom: link de, a 98-as összefonódás óta JAS-Honda nem nyert semmilyen komolyabb bajnokságot! Miközben BTCC-ben 3 Hondás összesen 5× lett bajnok! (Neil:3 Sheden-Jordan:1-1) Még az õs JAS-os' Tarquini, ill. Thompson is más márkával (Alfa, Vauxhall) nyertek.
Hát igen! :-) Én is elég régóta követem nyomon a dolgokat. De ki lehet jelenteni, hogy ilyen erõs mezõny.. Huhh nem is tudom mikor volt, ha volt-e egyáltalán.
Hát jövõhéten Brands Hatchben bele csapnak a lecsóba. Izgi :-))
"Szóval ha izgalamas versenyt akarunk nézni, akkor BTCC. Ott 7 bajnok van és ott nem lehet tudni ki meg hol lesz. Kb 7-10 ember esélyes a bajnoki címre. Kicsit sok egy szezonra :-))"
Basszus már 11 éve nézek BTCC-t, így láttam egy s mást, de már baromira várom az idei szezont! :D
Tudom hogy a honda és a JAS nagy szerlmek, ettõl a JAS még közel sem jó építõ brigád. Rallyba is alkottak olyanokat, fogtam a fejem mikor hallottam ismerõsöktõl a dolgokat.
jól sikerült a visszatérése a volvónak ez tény. de azért a V8-ban kellett egy új-zélandi kölök, McLaughlin is a kormány mögé, mert Dalgreen nem ügyetlen tudjuk a WTCC-bõl, de neki még pályákat kell megtanulnia na meg magát egy jobb kormányos V8-at. :)
Zért azt ne felejtsd el, hogy amióta a Honda a Vb-n szerepel (vagy elötte az ETCC-ben Tarquinivel) Csak a Jas csinálta a tütüket. Azért Tarquini is szorongatta nem gyengén az Alfákat abban az idõben, meg Thompson is késõbb. És azért a tavalyi évrõl, meg ne feledkezzünk el.
Citroennek nincs tapasztalata? Wtcc-ben nincs. Viszont elég sok helyen van. Engem pl abszolút nem ért ez meglepetésként. Én Amikor mondták, hogy Muller- Loeb Citroen kb garantáltan ki mertem jelenteni hogy vb gyõztesek az elsõ évben. Itt a 3 dik hely kiadó. Az kérdés, hogy egy Chevy, vagy egy Honda lesz ott.
Szóval ha izgalamas versenyt akarunk nézni, akkor BTCC. Ott 7 bajnok van és ott nem lehet tudni ki meg hol lesz. Kb 7-10 ember esélyes a bajnoki címre. Kicsit sok egy szezonra :-))
Hát nagyon remélem, hogy valamit tudnak kezdeni a Hondánál mert ez így nagyon nem lesz jó. A motorsportokban amúgyis utálom a franciákat, lásd Müller vagy Le Mansba az egész Pug-ot, nem tudnak szabályosan "játszani". Én titkon reménykedem, hogy jön a volvo jön jövõre és odapörköl mindenkinek mint a V8SC-ben:D
szerintem ha két futamot kettõs gyõzelemmel zárnak akkor mehetne is rájuk a súly. Persze ha van erre valami szabály, hogy márpedig 6 futamig semmi, akkor nyilván nem lesz, de elõbb vagy utóbb kénytelen lesznek valahogy visszafogni.
Én is remélem, hogy nem, de ez a robot irdatlan mit mûvel aszfalton! :D Egyedül abban bízom, hogy a test-test elleni küzdelemben nincs rutinja! :) Az én szememben is halmozottan hátrányos helyzetû, de ettõl még egy zseni... :)
"fõleg hogy a Citroennek nem sok tapasztalata van WTCC-ben."
Minimum fél-1 év elõnyük van az autó fejlesztését tekintve a Hondához és a Chevyhez képest. Plusz ugye a szabályváltozások is nekik játszottak, így a tapasztalat nem sokat számít, mindenkinek új autót kellett építenie.