szerintem egyszerû lehet a magyarázat. Michelisz a F1 alatt szakkommentárkodik cserébe csak az MTVA-nak adhatnak exlusive telefon interjút Zengõék vagy elsõként az MTVA-val beszélhetnek.
Nekem úgy rémlik tavaly vagy tavaly elõtt még az Eurosportosok is felhívták Zengõéket a két futam között, vagy legalább Csuti Laci beszélt/sms-ezgetett vele. Feltûnt nekem is hogy idén nincs ez.
Bár itt a lentebbi hszekben szerintem arról volt szó, hogy az insideba több riport legyen velük...
Számomra sokszor volt idén hogy Lantiék nagyon kalandoztak, másról beszéltek a közvetítések közben és fontos dolgokat nem vettek észre hogy mi is történt éppen akkor a pályán, az elõzõ években ezt nem éreztem.
Ennyibõl legalább jobb volt a Duna Tv, mert ott mindig hívták õt telefonon. Amikrõl Lantosék csak találgattak arról Zengõ konkrétan beszélt.
jaja, én is kérdeztem korábban hogy nincs-e véletlen valami rész ahol õk vannak, de ugye Zengönél az is problémás, hogy elvileg nem valami jó angolos :) Mondjuk a csapat többi tagjával attól még foglalkozhatnának, meg nekünk is fordítanak mindenféle nyelvrõl, szóval egyszer lehetne fordítva is :D
jövõre az Eurosportnál csinálhatnának több riportot is a csapattal,meg Norbival,azért mostmár eljutott oda mind a csapat,mind Norbi hogy nem egy szürke kisegerek,és az élmezõny tagjai. Idén már untam hogy mindig csak a Chevyseket tolták,meg Huffot,Monteirot...
Oriola egy unszimpatikus forrófejû spanyol pénzeszsák,tipikus példája annak,hogy a spanyol cégek fûnek-fának adják a lóvét a motorsportban,ha egy picike kis tehetsége van. Ha Michelisz Norbi mögött is ennyi pénz lett volna 19 éves korában,mint most van a spanyol mögött,akkor kimerem jelenteni hogy már WTCC világbajnok lenne (persze privát értékelésben már az volt,de az más)
ja én azt hittem a citroen is ad ki úgy autót mint a honda a zengõnek. Hát ha csak gyári citroenek lesznek, akkor Oriola nem kicsit egoista ha úgy gondolta hogy majd õt választják Müller, meg Loeb mellé :D Annyit azért még szerintem nem tett le az asztalra, bár igaz hogy Lopez is csak 1 versenyen villantott. Na majd kiderül
Gyári programba bekerülni tehetség ill. némi szponzor alapján lényegesen olcsóbb mint privát csapatba bevásárolni magad. Hondánál Tarquini és Monteiro is fizetésért megy, Loeb és Müller is azért fog versenyezni, tavaly amikor még az RML gyári csapat volt ott sem fizettek Menuék az autóért. Gyári csapatba nem kell bevásárolnod magad, mert ott van pénz, viszont baromi nehéz oda bekerülni.
Nem hiszem, nincs túl sok új autó már, konkrétan csak 2 db RML Cruze. 4 Honda megvan, 3 Lada megvan, 2 Citröen megvan 1 még kiadó, és eddig 4 cruze ( Valente és Chilton +Bamboo 2 autóval) már megvan. Igazából 2 autóért versengenek 10+-an és olyan csapat mint az All Ink akinél nem igazán számít a pénz nem tud autót szerezni. Én szerintem a megmaradt 2 cruzet Oriola-Coronel fogja vezetni, a maradék 1 citromot pedig lopez fogja tekerni.
kikalapálják,aztán mehet el alig használt ,keveset futottként :)
gondolom ebben erõsen belejátszott az, hogy ezt az autót eladták volna másnak és azt kiegészítve ott legyen az új idõben...most meg költhetnek rá, hogy eltudják adni.
Jogos, én sem értem minek kellett az Ázsai kupás szarságot bevágni a WTCC-be. Csak azért hogy 30+ autó legyen a mezõnyben? Még szerencse, hogy ez az utolsó verseny, így a csapatoknak nem kell összetörniük magukat hogy rendbetegyék a kocsikat.
1 crash: Norbi hibázott azzal, hogy a belsõ ívet választotta. ott csak rázárhatnak abban a kanyarban és utazó onnantól az autójában. Tök jó, hogy Zengõ a Duna tv-nek a futam elött azt nyilatkozta, hogy semmi felelõtlen dologba ne menjen bele, ne sérüljön meg, csak a biztosra menjen és kímélje meg az autót a nagy károktól... 2 crash: ennyi kapócs zsókát egy rakáson VB futamon én még nem láttam :) nem elég, hogy lassúak, de nem hogy a sárga zászlót nem ismerik vagy a full course yellow + SC-t...de még csak a red flag jelentésével sem voltak tisztában. teljesen nevetségessé teszik a szervezõk magukat ilyen döntésekkel..ennek az ázsia kupának van lét eleme, de nem egy VB futamon! menjenek utána aztán takaríthatják a romjaikat éjfélig, de ne basszák szét a teljes szezonban indulók versenyét. szerintem.
jövõre teljesen új autó, ez meg totálkár gyanús.. költségvetésbe hiányozni fog az a pénz amiért ezt eladhatták volna..
mondjuk amikor a második autóról beszél, ott azért figyelembe kéne azt is venni, hogy idõmérõn a szélárnyék sokat segíthet, és könnyebb úgy ha van egy konkrét csapattárs, akivel ezt meg lehet beszélni. A gyári hondások nem biztos hogy szívesen vállalják ezt a szerepet mindig :D
Itt nem néztem, magyar oldalon (ncore, majomparádé) nincs fent én csak arról tudok nyilatkozni, ilyen orosz akármikrõl én nem töltök semmit, meg se szívesen nyitom õket, ki tudja mennyi meg milyen vírus van rajta.