azért, ha elsõ évükre csinálnak egy olyan autót ami úgy veri a mezõnyt mint most a chevy, akkor Zengöék foghatják a fejüket... remélem gyengék lesznek a citroenek :D
Köszi. Hát nem alakult a legjobban a hétvége, de azért a 3. hely se rossz, szép volt a hármas Honda befutó. Viszont ez a Euro Sport-os kommentár borzalmas, a Porsche kupába bele se néztem, gondolom ugyanazok kommentálják azt is :S
Dunán, Zengõ elmondta 2 futam közt. SDemmi extra..összetorlódtak és rossz ívre került..meg azt is mondta miket kellett szerelniük, cserélniük 15 perc alatt. 2. futam 3. hely.
Más dolog azért a kettõ, ha WTCC-re elég sokan kinéznek, akkor hasonló jegyárral a truck racing is érdekes lehet, fõleg ha Kiss Norbi vb esélyesként jön :D
Amúgy volt valami hivatalosnak tûnõ kamionversenyes játék, annak mi is a címe?
Bathurston bemutatták azt az S60-as volvót amivel 2014-ben csatlakoznak a V8 mezõnyéhez.
2 hete írta:
Az idei autónak is nagyon magasak a költségei, annál nem sokkal többért az új autóba ülhetek, ha minden jól megy. Erre persze nincs garancia, de a régi autók sorsa úgyis a gyártól függ, mi a félgyári státusszal automatikusan az aktuális technikát kapjuk. Egyszerûen pénzkidobásnak érezném körönként 4-5-6 mp-et kapva körözni a Yokohama Trophy-ért csak azért, mert a vb mezõny része. Ha csak ez motiválna, akkor beülnék az új Seat EuroCupba, az is 6 WTCC hétvége lesz és egy legalább 25 fõs mezõnyben, tizedáron mennék. Hogy lesz-e második autó és ha lesz, ki ül bele, ez sajnos nagyban a pénztõl függ. Menuvel, Huffal, Coronellel nyilván nem vehetném fel a versenyt az eddigiek alapján, ha egyszer csak beállítana egy többmillió eurós szponzor, és ugyanúgy kevés esélyem van a rengeteg pénzzel érkezõ Bennanival szemben, ha teljesen üres a zsebem. Ugyanakkor ez mindig is magyar projekt volt, Zolinak ez a része is nagyon fontos, és a csapat magja tényleg nagyon régóta együtt van. Ha egyáltalán nem tudnám segíteni Norbit és totál esélytelenül autóznék egy normális háttérrel indított szezon után is, akkor egyikünk sem kellene megkérdezze a másikat, hogy erõltessük-e tovább. Egyelõre nem így van, de ezt csak akkor tudom bebizonyítani, ha lesz egy komplett évem, tesztekkel stb.
Amúgy nem tudom, én inkább azt mondanám, hogy ha lenne második autó, akkor fizetõképes sofõrt raknék a helyébe. Egyrészt jól jön a lóvé, másrészt a pilóta hazájában is népszerûsítené a csapatot. De mivel nem lesz második kocsi, így tárgytalan :D
Wéber jó pilóta, de nem mind1, hogy évekig mész egy fix csapattal, vagy beugrasz pár versenyre... Mire összecsiszolódott a szerelõgárda, meg kezdte érezni a BMW-t már vége is volt az egésznek :(
A Zengõ Motorsport versenyzõje, Michelisz Norbert szerint a Suzukában aratott gyõzelemnek köszönhetõen nemcsak a saját, hanem a csapat ázsiója is sokat nõtt.
Kiss Norbi megint a poleból indul, és valszeg megint átadja a helyet majd Hahnak :D
Kubica meg egyre közelebb a WTCC-hez,jövõre a Citroen számolna vele,1 vagy 2 versenyhétvégén beültetné egy gyári autóba! Azért egy Loeb-Kubica-Michelisz csatát megnéznék,kiegészítve egy jó Huffal,az öreg Tarquinivel...:)
1. Antonio Albacete MAN 377 2. Jochen Hahn MAN 366 3. Markus Oestreich MAN 296 4. David Vrsecky Freightliner 264 5. Norbert Kiss MAN 264 6. Adam Lacko Renault 197 7. Markus Bösiger Renault 172 8. Mika Mäkinen MAN 146 9. Rene Reinert MAN 103 10. Benedek Major MAN 78
Kiss Norbi: "Pole pozició! 1:57,994, két ezreddel Hahn elõtt! 12:45-kor indul a mai elsõ verseny!"
igen, tudjuk a V8 az isten, szerencsére annak is van topikja :P én ezt írtam? SZÁMOMRA unalmas a többi...ha te olyat olvasol ki amit le sem írtam lelked rajta a V8 is túra autós bajnokság mint amirõl ez a topic szól..de errõl már annyiszor volt szó..
igen, tudjuk a V8 az isten, szerencsére annak is van topikja :P
Egyébként pedig a pálya karakterisztikájáról beszéltem. F1-ben idén pl vagy 3 elõzés is volt, igaz abból 1 szabálytalan. Szóval ezen a pályán a V8 sem lenne túl izgalmas szvsz.