A mostani WTCC sem hasonlít semmiben a '87-es képest ezt te is tudod. Ezzel nem megyünk semmire :) Én csak leírtam a Volvo már versenyzet ausztráliában mint ahogy korábban a Nissan is. DTM is más kategória..prototipus bajnokság melynek autóit nem látod viszont az utcán európában, szemben a V8-al melynek autói ott poroszkálnak az utakon legalábbis külsõre.
90-es évek ATCC bajnoksága semennyire nem hasonlít a mostani V8 Supercars-hoz ezt azért te is beláthatod, európából importált BTCC-s autók és japán túrautók adták a mezõnyt, a mostani V8 pedig inkább a DTM re hasonlít, a V8 is túraautó csak nem az európai népnek megszokott inkább a GT és a WTCC között félúton, de ettõl persze semmit nem veszít az elismertségébõl üde színfoltja a motorsportnak, hát sok sikert a Volvonak.
Miért nem illik? Szerintem ez évben kellett volna csatlakozniuk a COTF miatt, így 1 év lemaradásban lesznek a többiekkel szemben, ha erre gondoltál. Bár az is igaz egy jó csapattal bútoroznak össze jövõre! Itt csak az a kérdés az ausztrálok mennyi gyártót engednek még be, mert a Mercit vélhetõen követni akarja majd az audi, bmw is.. egyébként a volvo már volt tagja a mezõnynek csak akkor a név ATCC volt nem V8 supercars.
Hát nekem a volvo nem illik bele a v8 mezõnybe, de õk tudják, én a dtm és a wtcc felé mentem volna, jobban beleillett volna a márka stílusába....
Fujitsu Racinggel meg is állapodtak. csak ne azt csinálják mint a WTCC-vel ;)
Why V8 Supercars?
V8 Supercars is one of the biggest categories in the world and offers enormous exposure to all manufacturers, current and future. Volvo has recognised the immense strength of the brand; and we are thrilled to have them on board as a fifth manufacturer. FAQs: Volvo and V8 Supercars
Szerintem meg Kiss Norbinak a tehetsége a tudása alapján az igazi kihivás V8 lenne csak sajnos túl messze van ez a bajnokság ide még annyi szponzort sem tudna felhajtani mint a kamionhoz. Itt azért a versenyzõk sem piskóták és azért mégis csak 650 lóerõ van a seggük alatt. Ez a kamion EB egy belterjes bajnokság kiöregedett pilótákkal akik jól elvoltak egymással, aztán jött a semmibõl egy fiatal magyar csapat és jól belerondított a játékukba. Lásd a tavalyi afférokat még a kamion depoban is nekimentek Norbinak...
Mai BIG ONE amiben 12 autó volt érintett a videóból ez nem derül ki. Az utolsó kör meg olyan volt, hogy a nézõk állva tombolták végig, majd megtapsolták az érintetteket a levezetõ körben..Lantos elélvezett volna ha látja :p
"A második futam elõtt egymásnak estek a csapatok!
A hatalmas hõségben valaki lelocsolt valakit - majd elszabadultak az indulatok... A csapatok vödörrel, slaggal "estek" egymásnak, természetesen legnagyobb számban az OXXO Team képviseltette magát Egy család bejött hozzánk, közölték hogy kedvelnek minket, de most nem versenyzõink aláírásáért jöttek, hanem adjunk már nekik két vödör vizet - majd lelocsolták vele a Hahn családot A vége az lett, hogy a komplett mezõny majdnem kikéste a rajtot"
"Norbi a dobogón, Beni pontot szerzett!
Soha nem volt ilyen sikeres hétvégénk, nem szereztünk még ennyi pontot! Az utolsó futamon Norbi 3. Beni 10. csapatunk is 3. lett, beszámoló este felé! Hajrá OXXO, hajrá Magyarország!"
ETCC-nek nincs semmi jelentõsége, hallani se lehet róla.
OXXO-nak bele kéne vágnia a GT bajnokságokra (mondjuk a Blancpain Endurance Series-be) ott nagyon sokan vannak és a mezõny sem kutyaütõkbõl áll. Major Beni meg a Kiss Norbi szerintem jobban élveznék, mint a Kamiont. Esetleg jöhetne még a Wéber Gabi és meg is lenne a csapatuk.
Gratula a srácnak!! Képzelem az öregek arc berendezéseit :))
Azért ez is jelzi ennek a bajnokságnak a "komolyságát" hogy olyan tud nyerni akim még csak tanulja a nagy vasaló kezelését. Kiss Norbinak sem itt lenne a helye a tudása miatt.
na ez meg a másik,lesz egy nagyobb szünet nyáron,a szezon második felére még jobb lesz az autó,Norbi is még jobban beleszokik,jönni fognak szépen a dobogók,sõt szerintem még nyáron meglesz az elsõ Hondás gyõzelem is :)
Tavaly kiegyenlítettebben kezdte a szezont,viszont akkor 6 hétvége után csak 1 dobogója volt(ugye az az emlékezetes hazai siker),míg idén már három 3. hely,és egy 2. hely is összejött 6 hétvége alatt. Szerintem idén fogja futni a legjobb szezonját Norbi. Más: -Most nézem a tabellát,Muller 113 ponttal veri Tarquinit jelenleg,eszméletlen...
"- 2010-ben év végén 104 pontot szerzett - 2011-ben összesen 88 pontot szerzett (elsõ versenyhétvége ugye kimaradt) - 2012-ben 155 pont egész évben (6. futam után 97 pontja volt, elsõ 6 hétvégén a 12 versenybõl csak egyen nem szerzett pontot) - 2013-ban, 6 verseny után 90 pontja van, 4 db 0 pontos versennyel a 12-bõl"
WTCC Race 2 nagyon jó volt, BTCC Race 3 viszont brutális jó! Rég láttam ilyen jó versenyt. Én mindig mondtam, hogy a komplett mezõnyt kéne megfordítani. Ááá nézzétek meg a BTCC 3. versenyt, hihetetlen volt. Neal meg kapja be, az õ hülyesége miatt nem nyert Turkington.
Nem akarom Tarquinit védeni, de az nem volt kilökés, egy nagyobb kocc, semmi több. Még a pályáról se nagyon ment le Oriola. Szerintem még belefér, még úgy is, hogy nem kedvelem különösebben az öreg rókát.
Muller ráijesztett Coronelre, õ kijebb ment ahol Tarquini volt és puff, már forgott. Itt Tarquini biztos nem volt hibás. Valószínû inkább Coronel mert õ váltott úgy irányt amibõl baleset lett.
aztaku! négyen egymás mellett a célegyenesben! és persze nem bírták ki csattanó nélkül. vajon ebben is benne volt tarquini mancsa? ja nem, a másik jómadár, müller...
gyakorlatilag ahogy elrajtoltak másodszor abban a sorendben le vonatozták a köröket. 3. helynek örülhetünk.