És már itt lehet is nézni aki lekéste volna, én a natural sound-osat néztem a hivatalos lapon, de a végén elkezdett karattyolni egyik hangfalból az angol kommentátor, másikból meg a francia (és halkan az angol is.) :D
és az esõ is a legjobbkor érkezet meg.. az a 12. hely elég necces volt.
FIA fb oldalára belinkeltem a lenti 4 képet és megkérdeztem, hogy ebbõl hogy sikerült azt leszûrni hogy a fehér kamiont kell megbüntetni, végül megoldották annyival hogy törölték a kommentem... mit is képzeltem.. hisz FIA... -.-
Megnéztem a legutóbbi v8 futamot, tényleg kellemes. A DTM-en többször elaludtam.
A BTCC nálam valahogy így indult, gondolom ismerõs a helyzet nektek is: Youtubon véletlenül rátaláltam az 1992 Silverstoni szezonzáróra, aztán hogyhogynem 1997 Donington, majd elkezdtem letöltögetni 92-rõl az éves összefoglalókat. Aztán jöttek a jelenlegi versenyek élõben :)
Jaja, ismerem, láttam már ilyen belsõt :) Akkor ámultam el. Lényegét is ismerjük, plusz a hatásait is (elõl "vastagabb", vagy hátul "vastagabb", és vica versa).
versenyek alatt a belsõ kamerán néha mutatják is a két kart a seb. váltó mellett (nem kézifék karok :D) sõt tavaly Adelaiden Whincup 1 körön át állította, miközben nyomta a gázt és bement a boxba tankolni.
Naturally Aspirated For The Win! :) Azaz éljen a szívómotor. Semmi bajom a feltöltött cuccokkal, de nekem akkor is a szívó az igazi. Fõleg egy kis sor4 esetében (pl 4AGE).
Tipikus egyenesfogazású, "síró" hang, a turbófeltöltõ egész máshogy szól... :) (plusz nem is jellemzõ ebben a tartományban, ahogy a vidiben hallható) Esetleg még a végáttétel lehetne, de ez esetben kizárható.
Én úgy kezdtem el nézni a V8-at, hogy senki nem ajánlotta gyakorlatilag teljesen ismeretlen volt számomra. TOCA 3 játékban benne van a V8 és ha már játszottunk vele rákerestem guglival miféle bajnokság ez. Azóta pár embert megfertõztem vele :) Ha adná valamyik magyar csatorna akár csúsztatott élõ adással, hogy ne hajnalban adják, többen ismernék. De sajnos erre 0 az esély mert túl mesze van, nincs benne magyar így senkit nem érdekel elv. Ördögi kör. Marad a stream vagy töltike.
V8 a nyers erõrõl szól semmi turbó, semmi P2P vagy KERS, DRS. Mindezek nélkül is tudnak elõzni és nagyon jó versenyt produkálni. De vannak itt is olyan pályák amin képtelenség még számukra is elõzni. pl. Symmon Plains.. Texasi 3. verseny (Race 15)amit szerintem tölts le full verzióban abban van pár V8-ra emlékeztetõ dolog. :) Összefoglaló róla
Amiben segítek :) Van a gyári Ford csapat az FPR (pepsi max reklámmal az oldalukon)a Holden gyári csapat a HRT (hatalmas Holden embléma és Toll felirat az autókon)és az egész bajnokságot évek óta meghatározó TOP csapat a Holdenes Triple Eight Engineering csapat közismert nevükön idéntõl Red Bull Racing Australia (tavilyig Vodafone team) Szujó tavaly készített riportott Whincuppal és õ mondta az autójukat 80%-ban saját mûhelyben mintegy 50 ember készíti. és õk hangsúlyozom nem gyári csapat! :)) Tabella
Következõ versenyek majd csak június 15-16-án lesznek egy jó pályán Hidden Valley-on.
Tavalyi egyik verseny (nem tudom melyik) :) de larkhammal indít :))
Én azt mondom tavalyi jó pár versenyt érdemes nézni amik fenn vannak teljes egészében a youtubon. Több ilyen verseny is volt, ilyen befutóval nehéz lenne ajánlani.
A híres versenyeik az Adelaide, Surfers és a szezon fõ eseménye a 6-6,5 órás Bathurst 1000.
Idén változtattak a szabályokon, bevezették szombati napokra a sprint 30 perces versenyeket. 60 perces távot ketté vették repülõ rajttal kezdenek majd megszakítják a felénél a versenyt és álló rajttal folytatják. Szerintem egy baromság ez, de nem én döntök róla. Idén mások lettek az autók is errõl itt egy rövid videó Mark Larkhammal aki a V8 "tartozéka" pit riporterm korábbi V8-as versenyzõ, csapatfõnök. Hatalmas arc. Jelenleg nálam õ a világ legjobb pit riportere. Youtubon érdemes keresni róla videókat..versenyek elött 15 perccel a nézõbõl kész mérnököt "gyártani" annyi infóval lepi el az embert..és mikor verseny alatt a leg lehetettlenebb helyeken tûnik fel.. :DD
WTCC-tõl ki vagyok akadva mekkora szar, pedig nagy potenciál lehetne benne. Egy DTM-hez vagy WRC-hez képest nevetséges pénzbõl mehetnének a gyártók, de valahogy mégsem erõltetik a dolgot. Azt is a kis versenyt ami lehetne, azt is elrontják ezekkel a fos pályákkal. Most ezzel a felborult rajtsorrenddel gondoltam lesz egy kis action. Ehhez képest az egyenesben 10kmph sebességkülönbséggel elszáguldó autókról szólt a verseny.
sokat számít szerintem, hogy milyen versenyt kapsz ki elsõre 8eseménydús, vagy langyos semmilyen)
ezért szoktam több versenyt is megnézni egy új sorozatnál, aztán vagy tetszik, vagy nem
DTM-rõl pl. teljesen kiábrándultam 2-3 éve (unalmas körözgetések, márkán belüli "csapatsorrendek" és ezzel agyoncseszett verseny) WTCC is egy jó ideje az egyre kevésbé nézõs dolgok közé került
egyedül a V8SC és a V8 Supertourers valamint a BTCC ami tartja magát ahogy kell
Köszönöm, letöltöm gyorsan. Egyébként lehet, hogy bennem van a hiba, de nehezen tudok belemélyedni ismeretlenül egy sorozatba. A BTCC-be pillanatok alatt "beleszerettem", de pl. DTM-be belenéztem párszor, mindig dögunalomnak tûnt. Ti hogy vagytok ezzel?
végül utolsó körben kijött a boxba a 4. helyrõl, hatalmas csaták voltak :)
könyörgöm valaki rakjon már alá végre egy normális technikát valójában is (örülök az OXXO-s eredményeinek, remek csapat, nincs velük semmi gondom, sõt.. de autókkal talán elõrébb juthatna :)