FIA hozzáállása a szériához lehangoló hétrõl hétre, nem tetszik az egész leboyolítás sem, az sem hogy kemény 12 kört mentek ma egy futásra ami ahogy kezdõdött úgy vége is lett... teljesen komolytalanok ezek a távok, de a pilóták, a hozáállásuk a közvetlenségük a hangulatuk, azt hogy még a versenyek elõtt akár a rajtrácson is képesek bohóckodni az nagyon szimpatikussá teszi az egész ottani légkört.
Gyorshír: Norbi 8-ik lett, állítólag a rajtnál okozott egy kis galibát, ezért boxutca áthajtást kapott - még elemezzük a történteket.
Benit is kiintették - sose találnátok ki miért - lógott a hátsó sárvédõje. Igaz, az elsõ körtõl lógott, de most vártak sokat, 10 kört, hátha leesik - de mivel nem így történt kihívták, ezért a mezõny végére került.
Müller egyeduralma nem meglepõ.Norbi még szerintem a dörmögõ dömötört lapozgatta,mikor rettegett Yvan már többszörös bajnok volt különbözõ bajnokságokban.
Egyet nem értek.A nemzeti túraautóbajnokságokban remekül mûködik a büntetõsúly-rendszer(általában).Nem lenne értelme itt is ehhez a módszerhez nyúlni az FIA-nak?
azért legyen különbség aközött hogy a honda szar, meg a chevy jó. A chevy az összes többi márkát is megette reggelire, seat, bmw, lada. Nem csak a hondát. Azért írtam hogy a chevy vicc, nem a honda szar.
lehet, de csak magadat teszed nevetségessé. olyan pályán voltak, ahol szinte csak a motorerõ számít, azt meg tudjuk, hogy pont ez az egy része gyengébb a hondáknak, egyelõre. egy normálisabb, kiegyenlítettebb pályán simán pariban lettek volna.
kozlovskiy hogy csúszott vissza leghátulra? az eurosporton észre se vették.
tehát végül csak igaz lett, hogy az óvás miatt vágtak vissza ilyen kicsinyes módon, bosszúból. nincsenek szavak rá, hogy ez milyen szinten szánalmas...
"A szárny méretei megfeleltek az elõírásoknak, a formában találtak kivetnivalót (ami azért erõsen hunyorítós indok). A szárnyak maradhatnak, a lyukas rajtrács érdekesen néz ki. Norbi szerint így legalább megúszhatja a nagy mészárszéket és a második futamra koncentrálhat. Mindenki csak FIA-szégyent emleget, amerre kérdezek. Na, figyeljük!"
"Ha úgy vesszük, akkor a túraautó-világbajnokság az FIA által felügyelt sorozatok közül a 3. legkomolyabb (az F1 és a rali után, a WEC jön fel, de ezen most ne vitatkozzunk). Egyelõre azonban a bajnokság saját magát nem veszi komolyan. Létezik olyan, hogy csak az 5. versenyhétvégén derül ki az elsõ számú gyári csapat autóinak hátsó szárnyáról, hogy azok szabálytalanok? Ez egy darab sablon odaillesztése a gépátvételen, kb. 5 mp-es munka. A szélárnyékozás miatt hasraütésszerûen kirótt pénzbüntetések pedig végképp vicc kategóriába taszítják a sorozatot. Leírom mégegyszer: amíg magukat nem veszik komolyan, nem várhatják el, hogy más komolyan vegye õket! Akár egy televízió programszerkesztõje, aki esetleg már elkezdett gondolkozni azon, hogy az idõmérõt is élõben adja (nem tudok ilyenrõl, de lehetne). Senor Lotti, lehet itt ecclestone-osat játszani, de ennek a játéknak az elsõ szabálya így szól: "Vedd komolyan saját magad!". Ha ez nincs meg, könnyen szánalmassá válik az ember."
mivel most fellebbezett csak a Honda ellenük, kénytelenek voltak valamit gyorsan (ki)találni..
VLC-ben jobb klikk majd média megnyitása, hálózat megnyitása és oda másold be a linket és katt a lejátszásra. ha megakad esetleg a kép akkor is ezt kell nyomni.