"Zengõ Motorsport Összefoglalva: a www.fiawtcc.com oldalán, a Calendar gomb alatt találjátok meg az alábbi feliratot: Click for commentary & streaming videos - LIVE. Állítólag itt lesz a közvetítés, kattintsatok ide 15:30-kor. Ha nem mûködik - majd 15:30-tól - akkor mi tájékoztatni fogunk titeket mindenrõl, ok?"
néztem az FP1-es és 2-t is. fele sõt negyed akkora lángok voltak T és M autójából mint Norbiéból... valahogy máshogy váltanak vissza...
Egyébként én azt vettem észre, hogy a gyári Hondákból nem jön ekkora lángcsóva mint Norbiéból. Vagy csak a többieket nem mutatták azokból a kamerákból.
kezdem azt hinni ez a kipufogó dolog ugyan olyan konstrukciós hiba, mint a V8-ban a Mercinek. Csak ott a rosszul tervezett rendszer nem kigyulladt, hanem a versenyzõ cipõtalpát olvasztotta el 60-80 fokon.
Annyira nem rossz a helyzet: :) Juni Gyuri jelenti:
Szlovákiában az elsõ szabadedzésen a középmezõnyben végzett Michelisz a Hondával, a másik két gyári autó az elejében. Ez még jó is lenne, ha végre megoldódna, hogy valami más gyulladjon már ki az autónk helyett.
Ennek ellenére bíztatónak tûnt a helyzet, mert végre csak azzal kellett volna foglalkozni, hogy állítsuk az autót. Hamar kiderült, hogy merre lenne tovább, a közvetítés képein jól kivehetõ volt, hogy csak a mi autónk hátulja emelkedik el az erõsebb kanyarokban, ami egyben azt is jelenti, hogy, ami hátul magasan van, annak az eleje elöl bele is érhet a gumiba, ez sem segít sokat. Igen, de ez valójában csak egy állítás, ami segít ezen a problémán.
A tûzeset megint a kipufogó felfüggesztése miatt történt, pedig minden úgy lett összerakva, ahogy kérték. Sõt, ez a Mester és Monteiro Civicjét is érinti, de az övék valahogy nem kap lángra, de a probléma ott is adott, idõzített bomba mind a három autó alatt ketyeg. Hát, igen, a kipufogó az meleg, de ez nem lehetett újdonság a tervezõknek.
Ha ezen túllendülünk, akkor végre figyelhetünk a beállításokra. Hogy ez ma hoz e végre eredményt, azt egy pár óra múlva megtudjuk, de addig még van egy szabadedzés.
megint....érted..megint. nem hiszem el, hogy CSAK Norbi szív :(((
Igen ez elég gáz! :S Kíváncsi leszek mi volt a gond!
- Marokkó óta voltál Olaszországban, a JAS Motorsport mûhelyében, vagy most csak az autód ment oda?
- Nem, nem voltam. Csak az autó volt kint KÉT NAPIG. A kinti szakemberek a Marokkóban elõforduló hibákat orvosolták, és utána az autó megérkezett Magyarországra, a zengõs mûhelybe, ahol a fiúk most egy hetet foglalkozhattak vele.
Ráadásul mivel 15 percesnek tûnik csak összefoglaló lesz. Ha minden igaz a fiawtcc.com oldalon lesz stream élõbe az idõmérõrõl ( vélhetõen az ES Player adása kommentár nélkül)
Hétvégén jön valaki Szlovákiaringre? Mi hárman megyünk Gyõrbõl vasárnap a futamra. Warmup után indulunk, mert az eurosport is szórakozik... Idõmérõt vasárnap reggel adják a warmup elõtt. Esetleg aki járt már a helyszínen írhatna pár infót parkolásról, kajálásról, árakról, stb. Köszi
sportklubnak az olasz foci a mindene..ha nem jut pénz autóversenyre akkor nem jut. kb. ez lehet az üzletpolitikájuk. nekem meg van DS és azért HD-ben egész más mint azon a gyenge képmínõségû SK-n. Már csak az a kérdés ki közvetíti remélem nem a Gyulánk :D
elméletileg a legszûkebb részen is marad másfél-másfél méter, tehát akár megpróbálható és teljesithetõ lehetne, de nem engedélyezik :D
engedélyt arra kapott, hogy az alagútban felgyorsulhat majd ha kiért azonnal felhúzza a gépet, viszont már azt írják több helyen is, hogy a rakpartról szál fel a parlament elõl
Sokan pedzegettétek már korábban is, hogy nem rossz ugyan a Digi Sport kínálata, de azért motorsportok területén lehetne még erõsíteni. Nos, a MotoGP mellett tavaly már láthattátok a GT/F3 Open versenyeit, idén pedig érkezik a Porsche Szuperkupa, ami a Forma 1 betétsorozata.
De az igazi nagy dobás a jövõ héten érkezik... http://www.dtm.tv/Index/Start/DE/1769