Emlékeim szerint amiket hallottam ilyen olyan videokban elhangzok információk szerint nem csak A meg B motort létezik hanem vagy egy kicsit jobban megpiszkált A a Hahn-nak(nevezzük most A+ -nak). Tavaly Norbi a saját fejlesztésû kamionba megkapta az A motort. Az idei éven ezt a kamiont(amin télen azért fejlesztgettek) vezeti Major Benedek, de neki csak B motor lesz benne.
A Norbi fog menni Hahn tavalyi kamionjával amibõl vélhetõen kivették az A+ motort és kap egy A motort bele(Ha jól tudom év végén minden motort visszakerül a MAN-hez felújításra).
Hogy mi lett a másik (vagy másik kettõ?) tavaly épített saját építésû kamionnal azt nemtudom.
Ami érdekes hogy a spoilerezés a Benedekén is a Hanh féle lett és nem csak az elsõ lökös hanem a hátsó rész is. (Pedig nekem bejött nagyon a tavalyi morcosabb kinézet):
Hahn 2012:
Norbi 2012:
Nogaro Teszt Norbi és Benedek 2013:
Csak motort kapták meg úgy tudom. A kamiont saját maguk fejlesztik.
"Jön az állítható hátsó szárny és a lágy gumi a DTM-ben. Az idei szezontól lesz az autókon DRS és már 2 másodperces távolságból lehet aktiválni. Nem lesz külön DRS zóna, csak annyi a megkötés, hogy egy kör alatt egyszer lehet használni. A pilóta a pálya azon részén használhatja, ahol akarja. És lesz két gumi keverék, jön egy lágyabb verzió is."
Norbi: "Nem csak mi, hanem a JAS Motorsport is rosszul érzi magát a sok hiba miatt. Tényleg látszik rajtuk, hogy jelenleg mindent megtesznek azért, hogy három egyenrangú versenyzõjük legyen három egyenrangú autóban."
Nem hinném ,hogy ezt írná, ha nem lenne igaz...
Ma lesz az ES-on Inside magazin, hátha abban mondanak valamit.
Õ is ember azért, nyilván ideges! :) De ezt kontrollálni és higgadtnak maradni azért nem mindennapi teljesítmény! :)
Elõre ezt nem lehetett tudni, gondolom minél több éles kilométert akartak megtenni.
Én nem terveztem, hogy kimegyek a ringre, mert dolgozom akkor, de ezek után megpróbálom kivariálni, hogy ott lehessek. Ez az EMBER minden támogatást megérdemel!!! A sors meg majd visszaadja úgyis amit elvett... :)
Mikor bejött a boxba, az üzemanyag miatt, a kameraman ment Norbihoz, látni lehetett, hogy eldurran az agya hamarosan, és igazából meg se (mert) tudott szólalni.
- ennek a futamnak nem volt értelme, egy Szlovák / Hungaroring-es teszt jobb lett volna (az ÉN meglátásom szerint)
"By this point in the race Norbert Michelisz had fought his way up from the back of the grid to 10th - a really strong drive - before he was forced to retire with a hole in the Civic's fuel tank, a real disappointment for Norbert and Zengo Motorsport."
ez az év kezd 2011re emlékeztetni, mikor a sorozatos kiesések után már az én kedvem is elment a futamok nézésétõl...
Szegény Norbi és szegény Thompson. Szívnak, mint a torkos...
Az egy kivételes eset. Mindegy, ebbe ne menjünk bele, lehetne vitatkozni napestig :)
Kísérleti nyulak, semmi több. Bírja ez a szar, megéri spórolni? Tudja fene, adjuk Zengõéknek, majd kiderül...szar lett, nem kapja meg a két gyári honda ugyanazt az alkatrészt. Komolyan, már csak erre tudok gondolni...
Nem arra gondolok,hanem ami egy kicsit kiljebb van a fal fele. Ami megdobta Tarquini autojat. Ertem en,hogy nem ott kell kozlekedni de ha mar hibazott egy kicsit legalabb eselye legyen szegeny paranak. :)