off én megnéztem ma az indycar versenyt. ég és föld volt a kettõ..Penske kijelenti nála nincs TO mikor Castroneves megelõzte a tavalyi bajnokság 2. Powert..utána megnézem a F1-t és Brawnál megint a régi gusztustalan ferkós reflexek dolgoztak :DD Vettel leszarta a fõnökét. Tökös volt mint anno Talmácsi, na de amit utána kaphatott zárt csapat megbeszélésen... :DD
nemtudom, de komolyan az ami ott megy egy vicc. nem szidni nem ócsárolni akarom, de szánalom már.. vissza kell hozni a 80-90s éveket. Hill, Hakkinen a régi Shumi...amikor nem pénzrõl szólt a verseny, meg a fenti utasításokról.
na de ON. ez a WTCC futam is káosz volt. Norbiéknak, Huffynek, Ladáéknak... remélem azért a Lada megmutatja a foga fehérjét :)
Érdekesség, hogy az idõmérõ Q1-ében az elsõ (akkor még nem tudta hogy utolsó is) mért köre a hétvége legjobb köre volt tõle.
A Q2 végén kigurulva a kiflibe hajlott autóval, pedig még ezt is felülmúlva szintén a hétvége legjobb körét tette össze úgy, hogy az összetört autóval a hétvége során saját magához mérten a legjobb második és harmadik szektort autózta. Nem semmi a csávó :)
Emellett apróságok hogy pl: - az FP1-en az elsõ szektorban csak Müller tudta megelõzni Thompson részidejét 0.061 ezreddel. - az FP1-en minden szektor végsebesség mérõpontnál csak Chevrolet ment gyorsabban Thompson Ladájánál. (6., 3., 4. legnagyobb sebességû volt a Lada) - Q1-ben Thompson végsebessége szintén igen magas volt. A harmadik szektorban a Lada megelõzte az egész mezõnyt egyetlen mért körébõl. (elsõ szektorban 3., másodikban 7. leggyorsabb volt)
Hondák szektoridejeibõl az látszik, hogy a lassabb részekben jobbak, pont a Lada "fordítottja". A következõ marokkói pálya még a monzainál is gyorsabb, annál tökéletesebben Ladának fekvõ pályát el se lehet képzelni.
ennyi a lényeg. Én egyébként pozitívan látom a dolgokat,és reálisan gondolkozva ha Tarquini alatt is jó lesz az autó,akkor a Norbié is jó lesz,és 3-4 hétvége után szerintem összefog jönni egy dobogó!
Így van nálam ezzel is magasan felül múlta az elvárásaimat! Új autó.. Új autó neki... Nulla teszt...... Régen ment elsõ kerekessel.... Mit vártak mégis az emberek? szezon második felében talán el lehet majd várni dolgokat ha maga a Honda jó...
tavaly is ez volt monza után,csak akkor Norbit meg a csapatot alázták sokan... ilyen kevés teszt kilométer után nem tudom mit várnak az emberek,az is nagy szó hogy mind3 honda beért a célba,fõleg a Norbié,szinte null kilométerrel jött ide,az utolsó pillanatban összerakva szerintem ez a 8.hely is bõven több mint amit várhattunk tõle...
Tavaly Norbi 2. és 4. lett a BMW-vel. Idén 8. és egy nullázás. a Hondával.
"The grid for Race 1 is based on qualifying results, with the top twelve positions awarded according to the results of Q2, and the remaining positions according to the results of Q1. On the grid for Race 2, positions from 11th downwards remain the same, while the first ten positions are reversed."
Azt lehet tudni, hogy idén mi alapján alakul ki a 2. futamok rajtsorrendje? Mert ugye Norbi 8. lett az elsõ versenyen, de utána nem az elejérõl indult az állórajtnál.
EBBEN a dokumentumban benne van minden, közepe után az elsõ futam köridõi...
Örülnék neki, de szerintem Marokkó pont hogy nem a Hondának fog kedvezni.
Egyenesben simán letolják a Hondát Chevik. Nyilván nem jó de ott még hatványozottabban ez lesz, mint Monzában.
Ami viszont a szektoridõkbõl látszik, hogy a gyors részeken bizony inkább a Lada lesz veszélyes a Chevikre két hét múlva. Müllerre nem is mer õ veszett gyors, de a többire igen.
Bár Monzában is csak Thompson volt Müller közelében a leggyorsabb elsõ szektorban 1.5 tizedre, míg a többi Chevi olyan 2-3 tizedre, Hondák lemaradva Müllertõl 0,5 tizedre egy szektoron belül.
Ami még látszott az elsõ szabadedzés köridejeibõl sé szektoridejeibõl, hogy Míg a Hondák viszonylag jól összerakott köröket mentek (minden körük szektoraik kb azonosak) addig Thompsonnak nem nagyon volt tiszta köre. Magyarul mindig másik körében volt 1-1 szektor a legjobb, nem tudott összerakni 1 kört amiben pont mindegyik jó lett volna. Ez egyrészt pech, másrészt lehet a forgalom számlájára is írni. Ha Thompson abszolút szektoridejeit összetesszük és így kihozzuk az elvben teljesíteni képes legjobb kört, akkor Müller mögött van a 2.-3. hely környékén idõben.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Lada hû de jó és VB lesz idén, de egy szinten van a Hondával (Dudu még qrva lassú +1sec Thompsonhoz) de a gyors pályákon mint például pont Marokkó, okozhat nagy meglepetést még a Lada.
hát az izgalmak nélküli második futamot nem pont így gondoltam.
szerk: zengö: bepárásodott a szélvédõ... OMFG
basszus, norbi csak 20., mi a franc van?! most meg box...
Hát a mezõny fele BTCC-s top autókkal a maradék pár tehetség meg bele is piszkál a levesbe, a többieknek meg nincs ott keresnivalójuk (pl dudukalo, vagy o'young, vagy akár kaki). Szépen néznénk ki, ha a top10-ben kevés lenne a BTCC-s, mikor kb mindenki az :D . Chiltont rendesen húzza fel Müller, a többiek meg elvannak :)
második futamot nyomja az ES2? ha igen akkor mikor kezdõdik?
azért ez egy gyönyörû verseny volt, a kezdeti szopások után. még az esõ is nekünk kedvezett. most már csak egy lightos második futam kéne, nem kell semmi durva akció, nem akarom lerágni az ujjaimat idegességemben
Szép volt ez így is, gratulálok neki!
Akkor lett volna 7. ha megelozi Nash-t. Nyolcadik lett.