eurosportplayer-hez van valakinek valami módszere hogy fizetés nélkül lehessen nézni. tavaly még ment úgy hogy a regisztráció közbe le volt mégsézve, most nem nagyon akar :/
de széééééép!! reméljük sokat látjuk majd a közvetítések alkalmával elõrõl,az elsõ helyen autózva :) Hajrá Norbi! Ha jól tudom hétvégén Monzában indul a futam,meglesz tartva? Vagy az olaszoknál nincs ilyen itéletidõ?
Odabasz mindent kinézetben szerintem:) már mielõtt zengõék színe volt is imádtam a narancs/fekete kombót:)
én idén a v8-at vártam nagyon az uj gyártók miatt. De egyelõre a Holden fölény visszábbvetette a lelkesedést a Nascar mögé. Sztem az F1 is jó lesz, a WTCC elég sötétben van, szinte semmit nem tudunk még, aztán jön a futam mindjárt. Jó év lesz mindentéren :)
Van esetleg valamilyen jól bejáratott eurosport stream link? Sajnos a szolgáltatónk valamit elbénázott, TV-n nem érhetõ el a csatorna..:( Köszi elõre is.
szintén. én már a tavalyi futamokat is folyton úgy néztem, hogy a szívem majd' kiugrott, kiabáltam a tv elõtt, mikor norbi test-test elleni necces helyzetekben volt. az f1 versenyeknél meg "meh", csak nincs igazán ott a saját vérünk, csak nem olyan.
a honda megmondta, hogy nekik nagyon is megfelel, legalább nem keverik össze a két gyárival. mellesleg, ha változott volna a szín, akkor nem narancs-feketében mászkálna az összes csapattag. ismét újragyártani az összes ruhát/overált az idei feliratokkal azért elég meredek lenne.
Zengõ Motorsport Kedves rajongó füleink! Szegezõdjetek a Class Fm-re, valami nagyon fontos dolog törént ma!
Ehhez meg a ballábfék jelenség kapcsolódik, azért is szoktak rá anno (B csoportban pl), mert ahogy írod is, jelen volt a turbo lag. Ami jelen is lesz mindig, hiába mókolnak lépcsõs feltöltéssel...én abszolút szívó párti vagyok, de ez másik téma :)
A kuplungolást meg autó és technikája váltogatja...nézz meg egy Michelisz onboardot, ballal fékez, jobbal pedig "blippel" (kis gázfröccsöket ad, hogy stabil legyen a féktáv). Aztán ahol kuplung igényes a dolog, ott meg marad a heel'n toe. Amúgy nem nehéz szerintem, én is így használom az autómat, igaz csak utcán. Nyilván sok haszna nincs, de nem baj ha rászokik az ember. Plusz az sem baj, ha megfelelõ a pedálrend hozzá.
Pedig nem mond baromságot, menj fel egy nyílt napra egy RWD autóval (nem kell hogy erõs legyen), és vegyél féktávot GYORS visszaváltásokkal...ha nem alkalmazod a heel'n toet, garantálom hogy beforogsz. És akkor még a trail brakingrõl nem is beszéltünk, ahol hatványozottan igaz ez, hiszen az apexig fékezel olyankor. Nem basztatás, csak vélemény. :)