Ladáék már most Magny-Coursban vannak, Thompson a pályáról posztolt ma fészbúkon.
De pedzegették hogy közös teszten is mennének, azt se tartom elképzelhetetlennek, hogy Magny-Coursban tesztelnek egyet és átcuccolnak a Monzai tesztre is.
köszi az infókat. majd még eldõl hogy milyen idõt jósolnak. ha nem lesz esõ, akkor kinézünk. bár ringre tuti megyünk utána lévõ héten, csak gondoltam idén mindkét helyre ki kéne nézni.
A célegyenes végénél a "B" szektorba vegyél jegyet, a pályából is itt látsz a legtöbbet, valamint az ár is környezet barát. :) Felesleges elõrendelni, helyszínen megveheted, ráadásul szinte az összes jegypénztárban magyarok vannak. A lényeg hogy korán ott légy (ez Óvárról nem lesz nehéz), mert így felülhetsz a lelátó tetejére. Viszont napernyõt okvetlen vigyél!!! Egyébként mi két kocsival megyünk, ha gondolod kiviszünk, 2-3 fõnek van még hely! Itt van pár vidi a tavalyi FIA GT ill. OB futamról:
Volt innen már valaki Slovákiaringen szurkolni? Nincs valakinek tapasztalata hogy hova érdemes venni a jegyet? Honnan érdemes nézni a futamot? A mobil lelátók jelölve sincsenek a honlapjukon.
mai post a zengomotorsport.hu-ról A Zengõ Junior Team eredményei a jövõben megjelennek oldalunkon is. Hála a Bergman Médiának, készül egy kis ajakfeltöltés és egy kis ráncfelvarrás a jelenlegi arculatnak. A juniorok is viszik a narancs-feketét az autókon és megtalálhatók a Facebookon is.
Hát jó elõfordulhat, de azért nem ajánlom:)) Tartósan pláne nem. Ha jó a fordulat, ha mindent jól csinálsz beveszi, de nem egy jó móka.. Mondjuk ha széthullik a kuplung vagy ilyenek, én úgy csinálom, hogy álló motornál sebességbe teszem, indítás aztán abban a fokozatban (2-3kb) hazáig elevickélsz:) Egyszer volt ilyen már sajna nekem is
Nem alkalmas se a váltó se semmi erre. Ezek verseny autók erre vannak kitalálva. Amikor tervezik tudják, hogy fogják használni, ezért úgy találják ki. Egy sima autónál egyet váltasz kuplung nélkül. Aztán mehetsz gyalog:)
én nem azt írtam, hogy nem ad gáz fröccsöt csak nem mindenki használja úgy mint a V8 versenyzõk pl. Muller. elég sokszor nem adnak gázfröccsöt még sem állnak keresztbe.
mi van? nem mindenki használja így a kuplungot (beraktam 2db videót is errõl pont)a fordulatszám ne essen le azért kell a gáz fröccs.. kifarolni meg attól tudnak/tudnának, ha túl korán kövér gázt nyomnak kanyarból kijövet..kanyar közepén sosem adnak gázt!
Nekem pl úgy helyezkednek el a pedálok, hogy nem is nagyon lehet, csak ha nagyon nagyot fékezel. Mondjuk verseny pályán biztos kell akkorát fékezni hogy tudjak, de városba esélytelen :)
Igen de az hátsó kerék meghajtású, és kb 800 lóerõ:) Szóval ott nem árt.. De egyébként ott is csak nagy féktávokon szokták. Kis fékezésénél ott sem mindig használja.
Igazból ha ügyes és mondjuk top 10-15 akkor nincs értelme fikázni, ha utolsó + 30mp lemaradással akkor lehet mondani hogy CSAK a pénz miatt van ott. de még nem láttuk és nem nem tudjuk milyen pilóta kár fikázni addig.
Egy valamit felejtettetek el, nem az a gond hogy 14 éves a srác, hanem az hogy egy gokartból ül ferrariba. Kiss Norbi Astrával kezdet, Michelisz Suzukival, Nagy Norbi kistúrás fiestával, Miskolczi Norbert kupás bmw
Vagy a formula autos piloták többsége sem gokartból megy a wsr 3.5be pl.
V8-ban használják szint minden visszaváltásnál ha jól tudom:) (erõsítsen meg vki vagy cáfoljon meg)
Miért használnák? A verseny autókban és verseny motorokon, kb elinduláshoz kell azt viszont látásra. Nagyon erõs autóknál vissza váltásnál néha használják, de nem kell:)
vagy moto gp-ben 125 ccm-ben mentek 14-15 éves fiatal gyerekek,ahol ugye nincs zárt kasztni,jóval veszélyesebb...egyébként csak így lehet valakibõl klasszis autóversenyzõ,ha már 14 évesen berakják egy autóba (nem gokartba!),és kiölik belõle a félelemérzetet,így lesz PROFI valaki...nincs ezzel semmi gond
Ok. Én nem értem amit te írsz, te meg azt, amit én. Vunderbár Csakhogy a srác akkor is indulni fog, bármit írsz, ez van. Hallottunk már 16 éves IRC-s rallyversenyrõzõl is, ami szintén nem Lada kategória. Vagy az már okés? A 16 év az már nem gyerek? Vagy pl. Jaime Alguersuari 15 évesen már Formula autókat vezetett. Jó, nem 14, igazad van. Megyek a sarokba kukoricára térdelni, õ már felnõtt volt, meg már volt félelemérzete, én kérek elnézést.
Irigy vagy, mi? De haggyámá ezekkel, hogy gyerek. Ha tehetség, akkor tehetség, ha nem, akkor meg a hátsó mezõnyben terelgeti azt a piros masinát. Nem mindegy neked? Miért zavar az, hogy õ ilyen fiatalon beleülhet? Nem egyedül van szerintem, aki ennyi évesen beleül ilyen autóba.
2011-ben valami olasz gokart bajnokság igazolt,tavaly nem tudtam kideríteni mit csinált, honlapja jelenleg feltöltés alatt van.
Mostanság az se árt ha Norbinak hivják az embert, mindig olyan technikákat kapnak a seggük alá, csak tudjanak is vele bizonyítani... A kakukktojással kezdenék aki nem pálya versenyzõ, de olyan szempontból ide tartozik, hogy jopár év megkapja a legtutibb technikákat. Herczig Norbert Kiss Norbert Michelisz Norbert Miskolczi Norbert Nagy Norbert Tóth Norbert
Miért kéne? Ugyan nem találtam szinte semmit a srácról, de mi van, ha tehetséges? Suzuki Bio kupán is mennek 14 évesen, magyarok. Tudom, van különbség a két masina között, de a tehetségnek nehogy már az életkor szabjon határt. Ezt nem erre a gyerekre értettem, tényleg nem tudok róla semmit. 9,5 éves driftes srác.