nem kérek sem jézuskától, sem senkiõl semmit, se névnapra, se szülinapra, se másra, csak Norbi ha sehol máshol* DE a Hungaroringen nyerjen! Tavaly hihetetlen érzés volt, idén is szeretném érezni! Hihetetlen visszanézni a felvételeket, a vele való fotózkodást... akkor, abban a pillanatban a világ legboldogabb embere voltam...
kicsit meghalt a turaauto.hu, nem nagyon vannak új hírek :)
amúgy Ladáék 10-én befejezték az autó eltervezett fejlesztéseit, és most átköltöznek Franciaországba, ahol Thompson és Dudukalo is teszteli majd az autókat Magny-Coursban.
most is fentvan Wéber gyakorolni, de õ Hondával.. mig Norbi BMW-vel megy majd szerdán :D
BTW tegnap (vagy azelõtt) nézem nagyban a dakar összefoglalót, egyszer csak mutatnak egy elakadt buggyst. T. Coronel, aztán késõbb Tim Coronel. Hmm nem is tudtam, hogy itt is kint van az öreg, ráadásul a nevét is elírták. Hihihi-hahaha, erre ma kiderül, hogy van egy ikertestvére. Tom-Tim
Zengõék és Norbi is VB címet akar nyerni, azt pedig gyári autóval lehet csak... attól hogy BMW a méjemvé és nagy feeling egy dolog, de attól nem lesz VB és ugye ez nem funra megy, hanem eredményekre... mindegy a márka, csak legyen erõs a gép, és harcolhasson a VBért.
Majd visszajönnek. A Lada is azért szállt ki, mert egy matrica szeretett volna lenni egy Renault-n és lám, visszataláltak. Max is nyom egy évet sereghajtóként, majd pedig lehet építeni a nextgen Fordot 2014-re.
melyik volt az a pálya amin mentünk is ezzel a TC-vel rf-ben?...olyan mint egy hegyi pálya csak nem felfelé, hanem lefelé kellett menni? Brutális pálya..Tilke agyvérzést kapna tõle :)
Március 24. – Monza, Olaszország Április 7. – Marrakesh, Marokkó Április 29. – Szlovákiaring, Szlovákia Május 5. – Hungaroring, Magyarország Május 19. – Salzburgring, Ausztria Június 9. – Moscow Raceway, Oroszország Június 30. – Portó, Portugália Július 28. – Curitiba, Brazília Szeptember 8. – Sonoma, USA Szeptember 22. – Suzuka, Japán November 3. – Sanghaj, Kína November 17. – Makaó, Kína
Iszonyat jó autók...szeretem nézni is YT-n. Fõleg a kommentátor pörgõs nyelvezete miatt :D
Hülyék mindenhol vannak ezt nem lehet sehol kiszûrni.
Az hogy minden évben meghal valaki butaság. Kevesebb versenyzõ halt meg a TC-ben az elmúlt évtizedben, mint mondjuk a mexikói nascarban vagy a brazil stock car sorozatban. Az igaz hogy kicsit elmaradott az egész amerikai kontinens az autósportok biztonságát tekintve. Akkor mind öngyilkos sorozat? Persze annak tûnhet ha valaki csak felületesen követi õket, mert ide csak akkor jutnak el a hírek ha vér folyik.
Itt a fõ gond a pályákkal vannak elsõsorban és minden évben hal is meg valaki szinte... De van olyan videó is ahol megtörtént a baleset, lengetik a zászlót a baromja ennek ellenére is tapossa a gázt még mindig pedig már elég sok idõ eltelt, hogy ne vegye észre és bele is rohan a roncsokba.
Ezt elég sok sorozatról el lehetne mondani, csak fura módon mégis ezek a legizgalmasabbak, ahol erõs autókkal mennek igazi versenypályákon, nem plázacica bevásárlós kocsival kiherélt pályákon. Nekem az argentin sorozatok közül a TC2000 az abszolút kedvenc, de kétség kívül az ACTC a csúcs arrafelé. Igaz azt már csak a tökösebbjei vállalják be. Ilyen balesetes összefoglalót meg akár a nascarból is össze lehetne vágni ott is minden versenyen van 4-5 tömegbaleset, meg halnak is meg néha-néha.
a világ legveszélyesebb, mondhatni öngyilkos túraautós bajnoksága az argentin TC (Turismo Carratera)európai szemmel ezek a pályák még az ováloktól is veszélyesebbek. Nem véletlen hogy egyikre sincs FIA licensz.
Rábaring Kakucsring? Lol ember :D Te jártál bármelyiken is? :D Rábaring kb gaztenger helyenként rommá töredezett aszfalttal és betonnal :D Már rallyt is necces ott rendezni :) Pannónia ring elmegy, de az is csak egy aszfaltcsík a semmi közepén. Euro-ring gokart pályának tökéletes... Kakucsring meg kb rallycross pálya :) Az egyetlen normális versenypályánk a mogyoródi, emellett bõven elfér a Hell némileg rövidebb pályája, szerintem remek ötlet...
Here is a leaked image of the new E-Class Mercedes Benz – the car that will become the face of the AMG/Erebus V8 Supercars program. How well will this transform this into a Mercedes Benz V8 Supercar?
Összekéne szedni a magyar autóssportot, mert szét van esve.. de nem offolok :)
Nagyon nem hallok semmit se Pannóniáról se Rábarningrõl..(bár lehet csak kasu vagyok) Kakucs meg Euro drift miatt szokott lenni...
Komoly utánpótlás az MNASZ faszságai miatt nincsennek... ezt Cigi meg is mondta egy riportban. Õ is keveset versernyez itthon...mert MINEK? Kint olcsóbb a nevezés, és jobb a buli.
egy 17-18éves suttyó gyerek Ladával körbekarikázza a mostani Micukat..ha lenne hátszél, már nem Micuval, hanem nagyobb kategóriában is mehetne. HELL beújjít, sõt, szerintem még támogatna is...
miért? Balaton ring meg sem épült, csak gondolatban...
azért itt a borsodi régióban van pár huszár, akibõl még lehet valaki... csak gondoljuk Ladásokra, a Speedway-esekre.. Ott van Kiss Pál Tomi, aki szintén miskolci... azért ez fellendülés..így már nem mindig Mogyoród a célpont :)