Kíváncsi vagyok mennyit változtatnak a kasznin. Az Altimát mind ha direkt ehhez a sorozathoz készítették volna, tökéletesen követi a Falcon - Commodore lágy, ívelt, kerekded formavilágát, ehhez képest a Merci egy vonalzóval rajzolt transformers. :)
Mark Larkham...Szujó után másik kedvenc pit riporter, volt V8 versenyzõ és bajnok.:) nagyjából 15 perc alatt versenyek elött a nézõkbõl mérnököt képez :)
ez egy átlagos idei V8 verseny volt a befutó az nem :) Az egyik legjobb, de többször volt szoros csak nem a 3 legjobb között.
A széria minden futamról felrakja a full verziót a youtubre így a téli holt szezonban megtudod nézni mindet amíg el nem kezd a következõ bajnokság. El tudod dönteni érdekel vagy sem. Whincup egy droid õt így kezeld :)Kiváncsi vagyok mit mûvel majd a ROC-on Doohan-nel párban. Micheliszt, Talmácsit is meghívhatnák igazán.
Egy összefoglalót meglehet úgy szerkeszteni, hogy fú meg há, de úgyis ahogy a Eurosport csinálta. Egy kicsit az elejébõl, egy kicsit a közepébõl, majd egy kicsit a végébõl. :) Semmit sem mutattak meg csak ahogy esik puffan (CART 2001) Azért unalmas futamok itt is befigyelnek ami vagy a pálya adottság miatt vagy a rövid táv miatt volt. Tasman pálya szar rövid elõzni alig lehet, Abu Dhabi nevetséges 3x20 perc volt csak. Semmi értelme nem volt egy olyan bajnokságnak ahol átlag 1,5 óra egy futam. Csak annyi értelme volt, hogy Szujó riportot készített Whincuppal. :)így tõle elhangzott hogy 650 lovasak a motorok és egy 50 fõs csapat szereli, bütyköli, építi az autót a Team Vodafone-nál, 80%-ban õk építik. Meg is nyerték az egyéni és csapat bajnokságot. ". 2. Lowndes lett szintén Team Vodafone megelõzve a gyári Fordot az FPR csapatot. Csak érdekességként a gyári Holden (HRT)csapat csak 4. lett! De az egészet nézve nem unalmas bajnokság annak akit érdekel :) Jövõre jön a Nissan és Merci. Sydneyben volt már bemutató is az új autókból.
ezen a videón bemutatják mi változik jövõre..gyakorlatilag a motoron kívûl minden.
ebben a 3 videóban volt annyi eksön mint a komplett f1-es szezonban :DD jövõre lehet belenézek ebbe a sorozatba,bár a hajnali idõpontok elég erõsen lekorlátoznak...:DD
Íme a két serleg: Norbi lett az év autóversenyzõje, a Zengõ Motorsport pedig az év csapata! Köszönjük. :)
V8 stream: http://tvstream.hopto.org:8080/ rajt ma és vasárnap IS 05:05-KOR.
Január 5. Az utóbbi idõben, amióta nem afrikába van, én se követtem annyira, csak felvettem a tvbõl, de nem is biztos hogy láttam az összes nap összefoglalóját, de valahogy már nem olyan a varázsa, nem érezni azt a nagy küzdelmet a sivataggal :S
Andros Trophy jöhet, de hol adják? :D
Jól rémlik hogy a ROC-ot tavaly nem adta az Eurosport (Sport1-2rõl vettem fel valamiket) Tavaly számomra elég izgalmasnak tünt az ERDF Masters Kart is így év vége felé.
én úgy tudom általában vagy dec 31.-én indulnak ottani idõ szerint,vagy január elsején,de hozzánk az elsõ összefoglaló mindenképpen újév után kerül adásba :)
Dakar nálam a motorsport halála. 2 éve nem nézem, mert egyszerûen egy vegetálás az egész. 10 éve majd'megõrültem érte, az utolsó hírfoszlányt is elolvastam és az origós Dakar topikon lógtam. A CER maga volt a megtestesült álom. Persze a magyar Eurosport közvetítés is keményen hozzátett a kaszához. Szal nekem az Andros Trophy lesz a téli mulatságom.
így van,a csapat fasza,a pilóta is jó,a Chevy kivonulása miatt némi pluszpénzzel akár a VB címért is harcolhatna Norbi...például a MOL simán beszállhatna egy jó 100-150 misivel,annyit biztos beletolnak a fociba is,de ha Norbiékba tennének ennyi pénzt,LÁTSZATA is lenne!
És most kellene az hogy a kormány cégei, vagy maga az állam a csapat mögé álljanak és ne csak a buzi focistákba nyomják a pénzt. nem kellenek milliárdok, 250 millió egy évben bõven elég lenne úgy gondolom + a többi szponzorpénz, 3 pilóta 3 autó (Wéber-Michelisz-Hatvani) és jönnének az eredmények
Köszönjük Tarquini, Muller, Monteiro, McDowall, Bennani (vagy DAste) és Oriola, no meg a szervezõknek! Tényleg ezer köszönet a sok baromnak (már bocsánat a kifejezésért) az egész éves kiváló munkájukat!
Norbinak meg gratuláció a sok barom ellenére is bajnok lett!!!!
Micsoda dráma
csába..már vége lehetne most meg rajtolnak a V8-ak.
2008-ban Adelaiden, Ashley Cooper kisértetiesen hasonló balesetben halt meg. Itt a nagy G erõk miatt amik fellépnek halnak meg (szerverek a testben csapódnak)hiába van agyon csövezve az autó.