egy 3 hónap alatt összerakott autó, ami 30 perc teszt után a második szabadedzésén már 9. idõt ment, az egyáltalán nem rossz.
voltak technikai gondjaik, de azóta egy rakás km-t teszteltek, illetve mentek egy fél szezont egy bajnokságban két autóval, ahol dobogón voltak szinte mindig és gyõztek is.
én inkább azon fogok röhögni, hogy a Lada amúgy se kis költségvetését ha megdobja még a Lukoil is, akkor hogy fog lesni leesett arccal a többi csapat mikor hirtelen ott lesz velük egy szinten egy új csapat akivel egyáltalán nem számoltak...
Ne vegye magára senki, de ez az autó már akkor szemét volt, mikor még a tervezõ asztalon körvonalazódott... Ekkora szintû szart ritkán sikerül gyártóknak egy adott versenysorozatba "fejleszteni". Ezt a tettesek tudták is, gyorsan el is tûntek :) Persze nem látunk bele, meg bla, bla, lehet mondani, ahogy korábban meg is kaptuk (még mielõtt egy métert is mentek volna vele), azonban nekünk lett igazunk. Egyet kell értsek Dietrich-el, ez az autó egy szemét :) Sajnos az ETCC egy pénznyelõ gépezet semmi több... Versenynek alig lehet nevezni azt ami ott van, bajnokságnak meg 5 hétvége? Ne vicceljünk már :D Ez miez ez?
Végreeeeeee! Colin Turkington egy Chevivel fog indulni kínában! Remélem elkeni Müllerék száját, bár 6 éve ült utoljára elsõkerekesben, úgyhogy érdekes lesz :)
viszonylag firss hír, bár még nem terjedt el neten, hogy:
elvileg október 23-án hivatalosan is megegyezett a Lada és a Lukoil.
Mégpedig hogy az idei, év végi RTCC-s közös szerepvállalás után (6dobogó, 3gyõzelem) jövõre a világbajnokságban is együttmûködnek, és teljes WTCC-s szezont fognak telejsíteni.
Két Lada Granta 1.6 Turbót indítanak, hivatalosan Lukoil színekben. Az egyik pilóta Thompson, a másik pedig Dudukalo.
A csapat 2013-as célja, hogy rendszeresen a TOP5-ben végezzen.
Mindemellett, a hazai bajnokságban (RTCC) 2012-es évben megkezdett év közbeni beugrás helyett, 2013-ban szintén teljes szezont szeretnének teljesíteni. Ott is két Granta Turbóval. (itt a motor gyengébb a szabályok miatt, de amúgy a WTCC-s autóval megegyezik a gép)
Még apróságként megjegyezhetõ, hogy 2013-ban debütáló moszkvai WTCC-s hétvégén egyben Lada Granta Cup-ot is fognak rendezni betétfutamként, illetve jövõre szintén lesz két külföldi betétfutam, Magyarországon és Ukrajnában, ahogy az idei évben is.
infók innen vannak, elég megbízható és naprakész...
Mindenképp azonos autóval megyünk, máshogy nem is lenne értelme, sem logisztikailag, sem márkamegjelenés szempontjából. Hogy mivel, az a nagyrészt a pénzen, kisebb részt a versenyképességen múlik. Ha az elõbbi nem lenne gond, nyugodtan válogathatnánk, de túl sokba kerül még az "átlagos" szereplés is. Június óta mást se csinálok, csak a jövõ éven dolgozom, dolgozunk a háttérben, miközben Norbi a pályán harcol, fillérre kiszámolva.
Az mondjuk igaz. De Azért Mcdowell (remélem jól írom) Nem egy rossz pilóta. BTCC ben azért adta az ívet. Persze Boardmann is azt meg sincs sehol, de azért ezek jó pilóták szerintem..
Jó az a gép, de a Hondánál ugyan ez lenne. Az, hogy szép meg új egy dolog, de ha nem gyári a technika csak ilyen ez meg az, akkor annál szerintem jobb a BMW:) Legalább azt ismerik.
A Bamboo Chevyk nem voltak ugyanazok sosem, viszont egyáltalán nem voltak rosszak, de azt is nézni kell, hogy a pilóták sem voltak éppen élmenõk... Õk ülhettek volna gyáriban is szerintem, kb ugyanezt hozták volna.
elvileg a Honda tárgyalt Norbiékkal (Zoliékkal), na már most itt az én kis agyacskám azt kalapálta ki, hogy Norbi alá adnak TESZTre egy Hondát, mondjuk Szlovákiaringen 50kört..azt csókolom....
Seat volt
BMW van - Van 2éves beállítások a laptopon, egy shift del-t nem ér meg....meg szponzor, meg alkatrész
Chevy - már nem fejlesztik....2évig megint jó..de esés kelés mert nincs beállítás..mire kitapasztalja már kuka a cucc...
Honda - a Japók aláteszik, de 2év mire hozzászokik (meg én is) és kb ennyi...Johanna meg gyereket szülne :)
szóval ha "okosak" marad a BMW és kisajtolják a kasszából az utolsó apró fillért is...(én mondjuk még adakoznék is...inkább nekik mint a focinak..)
szerintem marad a bmw. egy talicska pénz kéne, hogy bármi más felé nyithassanak. amíg a távolabbi futamokra még most is ilyen minimal csomaggal mehetnek el, hiányos csapattal, addig nincs mirõl beszélni...
A hondát nem tartom jónak. Ott tényleg az lesz, hogy majd jönnek a telefnok meg az utasítások. Meg ugye nézzük meg a Chevyt Bambo Chevyk elvileg ugyan azok na persze:))
Szóval én nem hiszem, hogy ez jó lenne. Vagy a BMW és reménykedünk vagy a CHevy.
De mondjuk Zoliék nem hülyék, meg fogják ldani ezt..
Ha maradnak akkor 2014-tõl kell majd megismerniük az új autót! Az sem jobb! :) Inkább úgy menjen el egy év, hogy kiismerjék az új szerzeményt!
Ha jövõre bajnoki címet akarnak nyerni, akkor Chevi. Õk most odaadnak mindent, amijük van, biztos vagyok benne, hogy olyan fejlesztéseik is vannak, amit nem raktak be az autóba, mert minek. A Honda nem pálya, mert úgyis mindig azt kéne csinálni, amit a gyári csapat fúj. Elengedni õket, stb, stb. Ha nincs pénz Chevire, akkor meg marad a BMW, ami a legbiztosabb megoldás, de elõre nem fognak lépni vele.
Külsõs cég motorfejlesztése nem jöhet szóba?
Ebbõl a videóból nekem az jön át,hogy a Honda lehetne jó választás jövõre. A Chevrolet ha nem lesz gyári csapat szépen vissza fog gyengülni.Kizártnak tartom,hogy még 1-2 évig topon legyenek. A BMW meg kérdéses,hogy hajlandók-e fejleszteni az autón. Gondolom nekik a BMW lenne a jó ha tudna szintet lépni.
Az picit elszomorít hogy nem is vizsgálták az ügyet, sõt még jó hogy egyszer visszajátszották nekünk az esetet!Köszönheti Monteiro a Hondának szerintem!
Rá nem húzott, de pimasz módon rátartott az egész jól látszik! Jó elfoglaltságnak tartja, ha kiteheti Norbit a sóderágyba! Ezt már többször bebizonyította! De hát csak erõbõl tud elõzni, ennek minden futam elején hangot is ad!
Elindult kifelé a pálya jobb szélsõ részére, mert ott van az ív. Ott viszont egy autó volt, és neki joga van ott lenni. Ha egyenes vonalon haladt, nem húzott rá norbira, hogy kiforgassa.
Persze, mert megy az ívre. Ez aki megpöckölte meg egyenesen akart menni.
"Tragedies mar the Japanese WTCC event There have been two fatalities over the course of the World Touring Car Championship weekend at Suzuka which have cast a shadow over the event. On Saturday evening, Dutch newspaper The Telegraaf reports a 48-year-old guest of SUNRED driver Hiroki Yoshimoto fell from the second floor of the stands above the teams' pit boxes, directly behind the Arena and Special Tuning Racing teams, and didn't survive the fall
On Sunday in the Super Taikyu race which was supporting the WTCC at Suzuka, 54-year-old Osamu Nakajima was involved in a multi-car incident in his Nissan Fairlady Z, suffering severe injuries and was extracted to hospital, but succumbed to his injuries at 12:05 local time."
:))) jó kis versenyek ezek... nem szaroznak ezekkel a monstrumokkal.
most véletlenül pont elcsíptem a jaramai kamionverseny összefoglalóját. a felvezetõkör alatt az egyik pályabíró ilyen lómaszkkal a fején lengette a zöld zászlót a korlátra felállva :DDDD
Zoliéknak sokminden hiányzik, sokszor arra van csak pénzük, hogy a leeslegfontosabb cuccot vigyék magukkal, minimális emberszámot + annyi pénzt, hogy éhezzenek, de ne haljanak éhen...
Ez az 1 millió hány futamra szól? Vagy hogy van ez?
Zengõék bajban... 1 millió lett volna a frekvenciahasználat...nem fizették ki. Így nincs csapatrádió :( Norbink el van veszve...14.hely... Zoli csak rázza a fejét..
hát jah. több izgalom elférne collner gyulám nyávogása mellé és akkor még végig is bírnék nézni egy futamot :). idõmérõk izgalmasak mondjuk
Sorry azoktól akiknek nem tetszik a véleményem, de ez szerintem a DTM vergõdésének tehet pontot a végére. Számomra nézhetetlenül unalmas futamok vannak csak..mennek körbe, körbe vonatoznak mint pár éve a F1-en...talán ez majd segíthet rajtuk a nézhetõbb futamok irányában.
"2014-tõl közös szabályrendszer alapján versenyez a DTM és a japán Super GT bajnokság, így a japán és a német gyártók is részt vehetnek egymás bajnokságaiban. Ha tényleg mûködik, nagy durranás lesz túraautós szempontból."
a második futam elsõ körében összetört két renault, aztán az egyik következõ kanyarban még 4 kamion kiforgott, abból 2 a sóderágyban ragadt... piros zászló és restart. ja, norbi+frankie vojtisek elsõ sor :) gondolom akkor tényleg kapott büntit, így került megint a poleba.