megelõzte simán a 3. renault-t is, aztán mikor visszakapcsoltam, már épp azt láttam, ahogy a 2. renault-t kiforgatta a kanyarban. ebbõl tuti büntetés lesz, pedig gyönyörûen ment :(((
nézi vki a mai elsõ futamot? mocsok egy idõ van le mansban. és bazmeg, amíg ezt írtam, pont lemaradtam norbi elõzésérõl a 4. helyért...
Már feszegették páran a mi lenne ha jövõre a Zengõ Zoliék ilyen meg olyan kocsival állnának rajthoz, én is mutattam már képet egy f30as bmwrõl, nekem nagyon bejött ezzel a sárga fekete designnal, ez és Norbi idei sikerei ihlették eme kis animációt. Ha az uj bmw nem is lesz a bmw azt ígéri motorfejlesztést fog kapni a kocsi a télen.
Néhány dolog nem teljesen olyan lett a vidibe mint szerettem volna, de elsõ összetettebb animációnak talán nem lett annyira rossz:
Garry Rogers a kispadra ültette versenyzõjét, Alexandre Prémat. A hozzá fûzött remények egyelõre nem váltak be, mivel nem ismeri/ismerte az ausztrál pályákat. Ahogy Surfers-t sem. A szponzorok miatt pedig úgy tûnik váltani kell a Gold Coast 600 futamra Rogers-nek. Helyét pedig Greg Ritter veszi át, aki az elmúlt 2 endurance futamon Michael Caruso-val volt együtt, s korábban már versenyzett az "arany parton". Greg másodpilótája az amerikai Grand-Am szériában versenyzõ Ricky Taylor lesz.
Biztos meglehetett volna találni hány körös a futam, sajna lebaszta az áramot valami(mint útólag kiderült valszeg a mosógép) és a biztosítékot nem bírtam visszakapcsolni, egybõl levágta megint, aztán eltelt pár óra mire az ismerõs szerelõ kijött és így lemaradtam róla, az utolsó két körtõl sikerült felvennem, ezek tényleg nem siettek a dobogóra(Norbit nem láttam forogni...), F1esek is csinálhatnának ilyet :D. Jól emlékszem hogy Alesit egy ilyen forgatásért büntették meg kb 10 éve?
4bõl 2 gyõzelem! nem semmi, amit ezek a kamionosok mûvelnek leintés után. szinte az összes versenyzõ driftel a levezetõ körön, nyomják a burnoutot meg a mad max-kört aszfalton-földön keresztül, nem szaroznak, felszántanak mindent. az utolsók is, nem ám csak a gyõztesek. néhány szakadt régebbi kamion még tíz perccel késõbb is ott forgott a közönségnek az egyik kanyarban :DDD
vajon hány körös lehet a verseny? kiss norbi rögtön a rajtnál az élre állt, azóta meg kiautózott egy jó 3-4 másodperces elõnyt. a következõ 4 kamion egymás seggében van, legalább lassítják egymást.
kimondottan túraautózásban egyik legnagyobb az biztos, hanem a legnagyobb, már csak a távra értve is. mert a kimondottan túraautózást kevés helyen lehet már felismerni. vagy sprintversenyek, vagy 8-12-25h-s endurance versenyek. az 24órás prototipus versenyekkel leoltani a v8-atmeg hülyeség, mert nem egy kategória :)
írva volt..túraautózásban..Nord az egy 24 órás endurance verseny..Bathurst egy bajnokság része.. és igen igazad van minden bajnokságnak megvan a maga híres pályája..
az a tény, hogy mind jó, és mindent megnézek amit tudok. ez az "én ezt nézem csak ezért a legjobb, többi egy szar meglátás"-t utálom. ez az egész vita nem lenne, ha nem kapott volna a fél topik szívinfarktust, mert vki beírta, hogy leghiresebb meg legnagyobb verseny következik a hétvégén. annyit irhattatok volna, hogy nagy, de minden sorozatban kb megvan az ilyen verseny: Monaco, Indy 500, Daytona 500, Bathurst, Le Mans, stb stb.
minek reagálsz túl egy olyan dolgot amiben õ csak azt mondta el (és nem mindenféle honlap félrefordításban)Bathurst 3 pályának az egyvelege..semmi másról nem volt szó.
Premat!!! Legjobb eredményeit másodmagával érte el, (A1GP, LMS), DTM-ben 10.(összetett) helynél elõrébb sose végzett. Ez aztán a meghatározó vélemény! Egy ausztrál bajnokságban induló, elsõ szezonos francia, mégis mit kellett volna nyilatkoznia?
korábban: "Premat 2007 óta versenyzik a DTM-ben, az idei szezon végén(2011) az Audi azonban ejtette a sorozatban futamgyõzelemre képtelen pilótáját."
Premat nyilatkozat 2011.01.11: „A célom az, hogy visszatérjek a DTM-be” – nyilatkozta Premat az Autosportnak. „Én szeretem ezt a bajnokságot, szeretem az autókat, és úgy érzem, hogy ez az egész illik a vezetési stílusomhoz. A BMW hamarosan érkezik a bajnokságba, és én fel fogom velük venni a kapcsolatot, mert van négyévnyi tapasztalatom, ami valószínûleg fontos lehet a számukra.” -Úgy látszik mégsem volt olyan fontos.
Montoya: "Hozzátok el Schumachert a Homestead-i ovál-pályára, és mondjátok neki, hogy próbáljon meg fél másodpercen belül maradni a legjobbhoz képest. Szívinfarktust kapna."
Akkor most a NASCAR jobb/nehezebb mint az F1?
Hagyjuk már ezeket, Bathurst egy a nagyon jó versenyek közül, ennyi, minek ezt túl misztifikálni.
Az ugyan pénz lenne, mint ha jelen lennének gyárilag. Azt meg nem lehet hogy osszedobnak valamit ami lassú, kiforratlan és hibáktól hemzseg. Sok teszt, sok mérnöki munka és sok pénz kell egy új modellhez és ez csak gyári jelenlét mellett lehetséges.
A BMW-sek idióták! Már régen gyártaniuk kellett volna néhány autót az új típusú 3-as formájába. Nem gondolnám, hogy nagy dolog lett volna átültetni a belsõségeket, és így nekik is jobban megérné késõbb fejleszteni.
:)) egy a lényeg..ne bassza ki Norbit mikor elötte megy a bömivel :)
"...Profilváltás miatt megvételre kínáljuk..." hmm
Akkor már esetleg a Daytona 500. Szerintem ismerõsebben hangzik a legtöbb embernek.
Bathurst 1000, mint a világ leghíresebb és legnagyobb túraautós versenye???
Kinek, nektek vagy az Ausztráloknak(?), mert hogy a világnak nem az biztos. Azért arra kíváncsi lennék ha megkérdeznénk pár európait, hogy hányan osztoznának a véleményeddel, élen a Németek-Britekkel.
Ha már nagy és híres, és nem mellesleg márkák tömkelegét felsorakoztató túraautós eseményt szeretnék látni, akkor már inkább ez:
A félreértések elkerülése végett, az esemény hivatalos megnevezése: "The 24 Hours Nürburgring is a TOURING car and GT endurance racing!
Bár a túraautó kifejezés sok esetben csak játék a szavakkal, hiszen a V8SC-hez képest a DTM szinte már ûrtechnológia, mint ahogy a soros 1,6 is egy teljesen más dimenzió, mégis mindegyik "touring car".
LeMansnak mi köze a túraautóhoz? Prototipusokkal fõleg...az egy endurance bajnokság sports car racing néven.. javaslom a gugli használatát mielött hülyeségeket írsz...
Vagy te komolyan elhiszed, hogy egy negyed távval sem rendelkezõ, majdhogynem márkabajnokság(tudom, van KÉT márka, hûûû), amit amikor elõször rendeztek, már lement több mint 30 24 órás LM, az a világ legnagyobb, és leghíresebb túraautóversenye? Gondolom arra gondoltál.
A jövõvel kapcsolatban elmondta, sok autómárka érdeklõdik náluk, nagyon sokan látnak bennük fantáziát, ami roppant elõkelõ a számukra. További részleteket azonban nem árult el.
„Jelenleg jó az együttmûködésünk a BMW-vel, hiszen minden a rendelkezésünkre áll, és a jövõben is igyekszünk a számunkra legmegfelelõbb szerzõdést kötni.”
Hétvégén az RTCC utolsó fordulóján Újra gyõzelemmel ünnepelhetett a Lukoil Lada Team :)
Michael Kozlowski a Lada Granta 1.6T-vel gyõzött. A csapattársa helyére beugró Dudukalo is jól ment, de túlmelegedett a motorja ezért sajnos pozíciókat vesztett.
Az lenne a legjobb ha Zengõ kapna három gyári Hondát :) viszont csak akkor lenne jó ha nem lennének alárendelve a Tarquini féle csapatnak és nem rajtuk kísérleteznének az új fejlesztésekkel. Az nem lenne jó érzés ha Norbi vezetne és átfüttyentenének nekik, hogy akkor most lassítsatok, mert jön az 'egyes' gyári csapat.
KPT esne kellne zártkasztni nem az õ mûfaja..miként Nóóóóóórbi sem nyújtana maradandót egy WSR 3.5-ben.
Kiss Norbi más kategória..õ egykoron simán verte a két Zengõst a pályán..láttuk is a ringen (és abba is biztos vagyok, hogy jobb versenyzõ mint Nooooorbi csak aztán az élet mást hozott..most már a megtett km miatt is nem Kiss Norbi a jobbik versenyzõ.