Amellett szintén Ladával kapcsolatos hír, hogy míg Thompson teszteli a WTCC-s gépet, addig a WTCC-bõl szintén ismert Dudukalo beugróként teljesített az RTCC-ben, nem is akár hogyan.
A Lada Sport, mint korábban írtam 2db WTCC-s Grantát indított az RTCC-ben hogy tesztelhesség a WTCC-s autót. Ezek a kocsik az orosz bajnokság szabályai miatt, csak motorjukban térnek el a világbajnokságban szereplõ Grantától. Itt az 1.6-os turbó motor csak 280 lóerõs. Az egyik Ladában Pavel Kalmanovich ült volna, de sérülése miatt Dudukalo ült be a kocsiba. Az elsõ futamon 3 helyet szerzett, két hátsókerekes BMW mögött, de a második futamon még ezt is felülmúlva, az élen végzett a Lada Grantával.
Szóval egész jól alakul a kocsi. Jövõre komolyan kell vele számolni az ellenfeleknek :)
V8 jó sorozat, de azért ahhoz hogy valaki több órás versenyeket végig nézzen kell egy nagyon magas rajongás. Nascarral én így vagyok meg tudom nézni, de V8 at nem. Nagyon szeretem, és baromi tetszenek azok amikor harcolnak, de nem vagyok képes 1 órát várni rá::) Ez persze nem a sorozat hibája...
Most nem mondod komolyan, hogy nem tudsz 1 órás versenyt végig nézni miközben nascar meg 4-5 órás is lehet? van 2db endurance versenye a V8-nak egyik 3 a másik 6-6,5 órás de a töbség 1-1m5 óra és amikor csatáznak végig nagyon hamar elrepül az idõ. Ha unalmas vonatozás akkor nem.
Pont így érzem én is. A 3-4 órás NASCAR vagy 3 órás ALMS futamok egyáltalán nem terhelnek meg, mert szeretem és élvezettel, kíváncsisággal nézem végig. Viszont pár éve próbálkozom a V8-cal is, a téli szünet után a Clipsal 500-at még keservesen végigszenvedem de utána már beindul a többi versenysorozat is és inkább hanyagolom az egész V8-as bajnokságot. Hacsak nem kapom el véletlenül egyik versenyt egy unalmas délutánon a Motors TV-n. De olyankor is kb fél óra után abbahagyom, mert nem ismerek majdnem senkit. A DTM-et idén kezdtem el a BMW (és az új pilóták) miatt, egyelõre csak a Highlightsokat nézem, pedig a versenyek is alig több mint egy órásak. Csak ismerkedem a versenyzõkkel, autókkal, csapatokkal. Majd jövõre a teljes versenyekre koncentrálok.
Az tudom, hogy ezzel nem értesz egyet, ettõl függetlenül az én véleményem sem változott :) Szoktam nézni, olvasgatni is, szerintem ló túloldala továbbra is :)
Én ezzel nem értek egyet! Vitáztunk már ezen, szóval nem is megyek bele túlzottan.. Btcc-ben vannak kiforgatások, de mivel nem nézed úgy nincs a tv-ben nincsenek róla hírek stb stb, nem tudod mit kapnak érte. Egy futam után menj fel a BTCC honlapjára ott írják. Rengetegszer büntetnek túlzott agresszióéért.
De azt is hozzáteszem, hogy egy tükör letörése, vagy ez amit szoktak, hogy kanyarban megtolja és berakja mellé, ez a túraautózás...D És nagyon jó, hogy ez megvan a BTCC-ben. A WTCC ból is ki van ölve a verseny mint ahogy az F' bõl is. Igaz WTCC-bõl csak az egyik oldalról. Kék oldalról nincs (márha értitek:)
V8 jó sorozat, de azért ahhoz hogy valaki több órás versenyeket végig nézzen kell egy nagyon magas rajongás. Nascarral én így vagyok meg tudom nézni, de V8 at nem. Nagyon szeretem, és baromi tetszenek azok amikor harcolnak, de nem vagyok képes 1 órát várni rá::) Ez persze nem a sorozat hibája...
A lényeg az, hogy a mai WTCC mezõny jó része a BTCC-ben nevelkedett, ezért olyan pilóták amik.. Szóval én nem sajnálnám le azt a sorozatot...
A WTCC-vel meg sokak szerint az a baj, hogy kevés a gyári csapat. Talán innen indul a dolog, de az igazi gond a klasszis pilóták hiánya. Szerintem egy világbajnokságnak úgy kéne mûködni a túraautózás világában, mint a Forma 1. Azaz minden túraautós ott akarjon versenyezni, amíg véget nem ér a pályafutása. Kicsit máshogy néznének ki a versenyek, ha az elmúlt évek nagy nevei mind maradtak volna: Rydell, Prialux, Farfus, Menü, Jörg Müller, Yvan Müller, Tarquini, Neal, Plato, Turkington, Thompson, Giovanardi. Így kéne kinézni a mezõnynek. Mindannyian aktívak még, legtöbben mégsem a WTCC-ben mennek. Valahol itt van a gond.
A BTCC-re ráfogják, hogy pont azért izgalmas, mert nincs túlszabályozva. Ezeket a "push to pass" elõzéseket viszont én sem tudom hova tenni. 2 éve Oulton Parkban Plato 3-4 autót elõzött meg úgy, hogy rájukesett a hajtûkanyarban. Persze nem kapott érte semmit.
Hát a BTCC brutális agymenés, tele szabálytalan elõzésekkel, túlzott agresszióval. Sokan azt mondják, hogy ez a túraautózás. Szerintem ez inkább a roncsderbihez közelít. Van pár élvezetes futam, érdemes megnézni, de minden versenyen látni egy-két brutális kilökést, szándékos ütközéseket, szóval ez meg a ló túloldala szerintem. Igazából én is a V8-at preferálom, ha már autósport, annál kevés izgalmasabb széria van ;)
Na akkor én is beszállok a dumába, eddig csendben maradtam. Sajnálom egyébként, hogy ez az egyetlen magyar fórum, ahol a btcc-rõl is van szó, és mégis nagyon kevesen írnak róla. Norbi miatt divat lett most a wtcc, megy fészbukon a témázás folyamatosan, de akárhogy is, ha valaki autóversenyt akar látni, akkor nézzed btcc-t. Azt hívják versenynek.
Amit azonban érdekesnek találok, hogy 1-1 verseny alatt a fél BTCC mezõny legalább 3 áthajtásos büntetést kapna a WTCC szabályok szerint. Igazából valahol a kettõ közt kéne egy kompromisszumot találni.
Júli 1 óta 80 hsz jött... abból már 20 arról szól hogy mit szabad vagy mit nem... nem teljesen mindegy? 5 ember ír ide amikor van verseny s akkor is 10 hsz generálódik 2 nap alatt.
Csak a tisztán látás végett....
Ez a topik elõször wtcc topik volt. Aztán elkezdtünk dumálni benne a btcc rõl stcc rõl a v8 ról stb stb.. Majd a topik lakók megszavazták, hogy felesleges 20 topik, minden egyes túraautós sorozatnak, ezért átneveztük turingcarsra. Tehát bármi mehet ami ilyen típusú verseny. Vagy nem jól tom??:)
Arról én tehetek? Attól még nem kell parasztnak lenni, ha más is az. Elég kihalt a topik, inkább jöjjenek az új sorozatok.
A két kínai pályát vették ki, helyettük európai futamok lesznek: 17-19 August: Slovakia, Slovakia Ring; 1-2 September: Russia, Moscow (with GT3); 21-23 September: Germany, Nurburgring (with GT3); 30 November-1 December: India, New Delhi.
Moszkvában és a Nürburgringen együtt indul a GT1 és GT3 mezõny, ha jól értettem.
Én anno még el lettem küldve a SuperGT-vel, mert az nem S2000, az nem idevaló. Ennek fényében ez elég vicces. V8-al van tele minden topik, holott van neki saját helye.
Szerintem is rossz fele mennek a GT1be. Tavalyi nagyon jó volt, az erõs autókkal, azok voltak igazi GT autók. Az idei GT1 a tavalyi GT3as mezõny kb ahogy írod. Nem valami jó. Remélem ezen jövõre változtatni fognak.
Ráadásul értelmetlenné vált a GT3 is, ez már nem két kategória, hanem VB + EB. Jövõre szerintem eltûnik a maradék egy Ford is. Az Aston tavaly még 4 autóval ment, idén már csak az oroszok visznek egyet, de eddig négy futamon nem is indult, plusz egy Porsche az is Kínai támogatással.
engem nem zavar a WTCC használom az egér görgõt, használd te is V8 esetében..(pedig WTCC hírt vagy videot én is raktam be korábban)
ha olyanokat írtam volna, hogy egy rakás fos a WTCC a 20-30 perces körözgetéseivel ami jobbára csak vonatozásból áll. vagy mennek 3 kört zöld alatt 7 kört sárga alatt vicces VB-nek titulálni...akkor azt mondom igazad van.
De nem írok semmi ilyet...a V8 is túraautó attól még, hogy erõsebb motorok vannak benne! Gondolom a GT is zavar téged pedig abban a T is túrát jelent.
Valaki követi a GT1 World, Blancpain Endurance sorozatokat? Nekem egyáltalán nem tetszik amerre halad az egész. Tavaly volt Nissan GT-R, Corvette, Lambo Murcielago, Ford GT, Aston DBR9. Erre idén lecserélték õket a GT3-as mezõnyre. Lehet a mai autók gyorsabbak meg fejlettebbek, de nekem a fenti nevekhez képest játékautónak tûnik az Audi R8, Ferrari 458, BMW Z4, Lambo Gallardo, McLaren 12C, Merc SLS. Tudom ezért legjobban az autógyártók a hibásak, de úgyis idegesít. Eddig se tetszett a 2x 1 órás verseny/hétvége megoldás, de ma kicsit kiakadtam. Most olvastam a hírt, hogy jövõre GT Sprint-et akarnak évi 7 (hét!) versennyel, amibõl 2 ázsiai futam lenne. Ez így hogy -World- Championship? Megint költségcsökkentés? A tököm kivan az egész FIA-val, hogy megölik a technikai sportokat a sok anyagi, mûszaki korlátozással. Nem csoda, hogy alig nézik. Akkor lennék boldog, ha visszahoznák a 2000-es évek elején volt nagy, igazi GT futamokat, legalább 10-15 3 órás vagy 500 kilométeres versennyel, ugyanezek az autók mennének a Le Mans-i, spai 24 órás versenyeken is, lennének újra akár 12 órás futamok. Na akkor megérné bajnoknak lenni az év végén. Csak odavaló emberek kellenének akik nem hímes tojásként kezelik a versenyautókat.
De úgy csinálsz mint ha OFF lenne itt V8-ról beszélni, mikor ez Touring Cars topic. Ha akarok az Argentin bajnokságról szúrok be videókat, mert az is TC! Te vagy eltévedve, hogy WTCC topicnak hiszed, mert általában arról esik itt szó. Ajánlom figyelmedbe a bannerban lévõ második linket, ott is ott van a V8!
Ez szõrszállhasogatás vaz, ott a V8 topik az azért nyílt, ...egyszerûen azt látni már jó ideje hogy nektek tök fontos nekünk megosztani a V8 témáit kéretlenül. Magyarázhatod ameddig akarod, hogy kerek legyen, akkor is ez a lényege...ha engem annyira érdekelne a V8 akkor biztos a V8 topikjában dumálnék veletek, de nem érdekel...az europai gyökerekkel rendelkezõ sorozatok érdekelnek engem spec. zt ne mond hogy kell nyitni egy WTCC topikot, csak hogy ne nyomuljatok be,...és véletlenül ott is meg lesz említve mondjuk az ázsiai túrasorozat, akkor ha már offolni is lehet akkor gyerünk egy kis V8 :DD Sztem hülyeség amit csináltok, és tényleg elég kéretlen.
bszki, tényleg van V8 topik nem? Akit az érdekel az nyilván ott van, itt most tényleg át kell nevezni a topik fejlécét, hogy megértsétek, elfogadjátok?! komolyan mit a jehova követõi a 90-s években vzz :DD (semmi bajom a felekezettel félre értés élkerülése végett)
észre sem vettem, hogy volt 2 hónap wtcc szünet tényleg annyi volt? :D
kb egyértelmû volt, hogy mirõl írtam. az esetek 99%-ban wtcc-rõl szokott itt szó lenni, meg btcc/dtm-rõl néha bedobunk pár youtube linket. értem én, hogy titeket is sokkolt a két hónapos szünet, de nem rajtam kéne letölteni a frusztrációtokat. na peace...
x
ez nem WTCC topic...sima mezei túraautó..ennyi erõvel se BTCC se DTM sem iródhatna akkor itt.. Te meg csak annyit írtál nem lesz verseny..azt nem tetted hozzá WTCC.. :p
Norbi okosan hozta az elvártat. Tarquini meg egy állat, az egyetlen aki érdemben tudott valamit kezdeni a daewoo-kal, hozzá képest hol volt a többi új erõs motorral szerelt seat?!