Chilton balfasz volt és hátulról belerohant Engslerbe miközben Engsler a külsõ ívre húzódva akarta elengedi érdekes mód Nashnak sikerült elmenni... nem túl szimpatikus figura, amikor az interjúban késõbb röhögve mesélte hogy a BMWk voltak a hibásak, meg a zavaró tényezõ és amúgy minden rendben.
faszé kell piros zászlózni. Nem igaz hogy nincs egy tiszta verseny, vagy idõmérõ, mert midníg van valami.. Na most futamon ideje lesz törleszteni Norbinak, és keményen betenni az autót féktávon, aztán lehet õ is kiforgat majd valakit de ez egy ilyen játék láttunk már rá példát, õ is volt már áldozat...
Megzavarta õket is a piros zászló, mert pont akkor mentek ki a 2. gyors körre, aztán már csak 3 perc volt és nem jött össze a szélárnyékozás... nevetséges az egész komolyan, ez így nem verseny.
szerintem kis kézifékkel a farát becsúsztatta volna ívre pont be tudta volna venni a kanyart elsõként
én TUDOM, hogy te is nagyon durván reagálnál ha meglökne valaki és ezért vesztenél pozíciót... :) Bár ha ez történne akkor nem tudom, akkor már én is kiakadnék, hogy veszélyezteti az életem, és követelném a licence elvételét.
mi meg fizuessünk 300 ezret egy nap lotus vezetésért.. :D Bár gondolom õ i pilóta és sokkal többeket fizet, ezért nem szidom, de az tény, hogy a vezetéshez semmi érzéke nincs, kár ezt erõltetnie, de amíg van pénz, addig vezetni fog.
megkapta 2x is és 1 métert nem kellett vezetnie hozzá...
Miazhogy fék nélkül? õ azt interjúzta, hogy tak-tak-tak 3-as, 2es, dolgozott a motorfék, de a pálya belsõ része borzasztóan poros volt, és így nem ért el semmi fékhatást :))))))))))))))))))))))))
Az nem világos, hogy itt van ennyi autós játék, némelyik még szimulátornak is nevezhetõ, mér nem ültetik oda valamelyik elé, hogy mutassa meg akkor, hogy hogy kell védekezni, vagy legalább úgy bevenni a kanyart, hogy nem száll bele az elõtte levõbe. Ez rohadtul nem az õ felelõssége, hanem aki elé letérdelt, és aláírta a licenszét.
Csak azért írom itt, mert itt vannak WTCC kedvelõk :)
A Lada Baráti Kör hímeztet LADA Sport-os WTCC-s pólókat. Ha esetleg kell valakinek akkor jelezze. Egyszínû piros galléros alapra, hímzéssel kerülnek fel a gyárival megegyezõ logók. 1db póló 4700 pénz (póló+hímzés+grafikai díj) + posta vagy személyes átvétel.
"Mindenre fel kell készüljön az ember, szerencse, hogy ennyivel megúsztam. Igaz, olvastam a nyílt levelet, amit egy rosszindulatú versenyzõ közölt, de nem szeretném kommentálni. Az ilyen egyszerû megnyilvánulások nem tántorítanak el semmitõl. Kemény nõ vagyok és megmutatom bárkinek, hogy aratni fogok a salzburgi versenyen is."
Most volt idõm és újranéztem mindkét magyar wtcc futamot. Az elsõ sokkal izgalmasabb volt de a második végét könnyeztem mégis meg :) Kimondhatatlanul sajnálom,hogy nem voltam kint. Mi lehet a gondja Wéber Gabinak,hogy ilyen gyengén megy? Szoknia kell még az autót vagy más probléma? A Zengõ team el fog utazni az összes hátralévõ futamra is? ausztria,portugália,brazilia,USA,japán,kína,macao ?
Mert tele vagyunk jól támogatott autóvezetõ tehetségekkel...mi másra bsznánk el a pénzt mint közszereplõ nõk egójának támogatására..
Kapócs Zsóka Elsõ verseny: A 2. kört kezdtük meg, amikor Vogel Adri jött mögöttem, és mondták a fülemre, hogy védekezzek. Egy hónapja ültem elõször autóba, így nem igazán tudtam gyakorolni még a védekezés-támadást. Még csak egy versenyem volt, mert ugye a múlt héten meg a kerekem tört ki, és emiatt kellett feladnom a versenyt. Visszatérve a maihoz, mentem befelé és jó helyre kerültem. Azt a kanyart jól be szoktam venni, arra gondoltam, ha majd becsúszok, onnan egy jó padlógázt tudok adni, és még ha nekimegyek is annak, aki mellettem áll, pont meg fog tartani. Na most ebbõl ez lett. A védekezést össze akartam kötni a támadással. Egyszer csak elkezdtem pördülni, pontosan nem tudtam, hogy mi történik, láttam az üvegszilánkokat repülni az arcom elõtt, aztán becsapódtam a gumifalba és lógtam lefelé. Magamnál voltam, mert gyorsan levettem a gyújtást. Aztán jöttek a mentõsök és megkérdezték hogy vagyok. Fáj egy kicsit a nyakam és a hátam. Ez a baleset nem vette el a kedvem a versenyzéstõé, de biztos óvatosabb leszek.
Gál Szabolcs vagyok,12 évet autóversenyeztem, voltam magyar bajnok (Astra), Wéber Gabival és Norbival (Clio, Seat kupa) együtt nõttünk fel a versenypályákon hatalmas csatákban. Versenyzõtársaim és magam nevében kikérjük magunknak, hogy úgy nyilatkozol, mint egy autóversenyzõ. Amit láttunk téma nálunk a fórumokon és egyáltalán nem nevetgélünk, mint Te! Nem véletlenül vették el a licencedet! Amióta az eszemet tudom senkinek nem vették el a licencét!!! Olyan fokú ön és közveszélyes dolgot csináltál, mely megbocsáthatatlan, különös tekintettel arra, ahogy az esemény után teszel nyilatkozatokat, melyekben csak ráerõsítesz arra, hogy ehhez a sporthoz annyi közöd van, mint bányalónak az epsoni derbihez!. Sajnos (lehet celebségedbõl adódó ostoba gõg okán) fel sem fogod mit mûveltél! Levelemet azért írom meg, hogy tudd, mint gyorsasági autóversenyzõk mélységesen megvetünk, különösen az eset után tett ostoba és dilettáns nyilatkozataid hallatán.Tudom, azt elismerni, hogy hülye voltam, nem tudok rendesen vezetni, bocsánatot kérek mindenkitõl, ez egy magadfajta celebnél egyenlõ az istenkáromlással, hiszen Ti az emberek feletti félistennek hiszitek magatokat! Tiltakozunk, hogy autóversenyzõnek nevezed magad, mert ez ránk nézve súlyos sértés, bár elhallgatva hozzá nem értõ, tudatlan nyilatkozataidat, az a baj (és ez a legnagyobb baj), hogy fel sem fogod, hogy GYILKOSSÁGOT kíséreltél meg! Ezt hívják gondatlan emberölési kísérletnek, hiszen egy felkészült autóversenyzõ ilyet sehol semmilyen körülmények között nem tesz! Zárszóm Zsóka csak annyi, hogy ha legközelebb azt hallod, hogy védekezz Zsóka védekezz, akkor húzzatok inkább gumit vagy nyeld le!
ui: ne próbáld megmagyarázni, mert neked ez nem fog menni...
Én csak egy helyen láttam élõben, méghozzá a hátsó doblemezt ahol megvágták a szélesítés miatt, az oda behegesztett lemezen már felületi rozsda kezdett lenni.
Szerintem kb úgy vannak vele hogy leszarják. Ha beraknak egy 2-es lemezt az ívnek, végighegesztik, minden alapozó nélkül kap egy színt, aztán kész. Versenyautón jó az. Egyrészt nem látszik, másrészt mire a 2-es lemez átrohad, addig 15-ször összetörik az autó és úgy is kuka lesz a kasztni. Tehát nem szempont :D
Itt ott azért van egy kis rozsda. Az oroszok nem akadnak fenn apróságokon Azért az is elég komoly volt, amikor kerékcserénél a krokodilemelõvel idétlenkedtek. Olyan hangosan zörgött,hogy még a lelátón is lehetett hallani.
A kupás is egy komoly versenyautó már igazából, nem egy feljavított széria, de a WTCC-s az még durvább :)
Thompson szerint kézzelfogható különbség van a régebbi Priora és a Granta között. Sokkal jobb ez az autó, annak ellenére hogy szinte semmi teszt nincs benne és alig mentek a kocsival. Igazából ha az apró hibákat kijavítják és nem szívnak ilyen bagatel dolgokkal, mint elektronikai hibától nem kap elég benzint a motor, meg társai akkor Portugáliában elsõ 10-ben ott lehetnek +40kg-al is. Bár ott nem tudom mennyit kapnak, de gondolom ott is annyit. Vagy ezt most hogy állapítják meg?
Köszi! Pedig azt hittem, hogy közelebb állnak a WTCC-shez és akkor jól kitudnak próbálni minden fejlesztést egyszerre több autón, persze gondolom az nagyobb költség lenne és annyit a Ladának se ér meg a dolog. Kár, hogy abbahagyták két éve, már sokkal elõrébb lehetnének.
A szériához már a kupásnak sincs semmi köze. pl: GL szemes csõlengõkarok elöl, fullra áterõsítet kapcsolt lengõkaros futómû hátul, fokozatmentesen állítható sorban elhelyezett dual rugóstaggal, elõl akkora 4dugattyûs AP versenyfék akkora tárcsával mint egy családi pizza, hátul 2 dugattyús AP fék, picit kisebb tárcsával :) Kasztni áterõsítve és 240 lovas 1.6-os turbómotor, 6+R sebességes szekvenciális váltóval.
Thompsonéban pedig ennél is jobb cuccok, meg minden tökéletesebb. Még erõsebb motor (310Le), még jobb futómû, még nagyobb fék, még jobban erõsített kasztni, és kicsit más aerodinamikai csomag (lökösök, szélesítések mások), hasburkolattal.
Motorokban az is nagy különbség, hogy a WTCC-sben sokkal több és komolyabb elektronika van.
de furcsa a btcc-s naptár nekem , május július kimarad, akkor nem várom hétvégéken õket egy darabig :D Jun 10 a következõ
ha a kettõt összeadod akkor az pont 50.000 :DD egyébként a hivatalos nézõszámot egy-egy adott széria esetében az összt adják meg tehát péntek-szombat-vasárnap. persze tudott dolog pénteken általában nézõk nélkül vagy elenyészõ számban zajlanak a freek, így többségében szombat és vasárnapot adják össze.
Viszont tavaly azt mondták csak vasárnap voltak 70.000-en..mikor kiderült nem fre lesz idén akkor mondtam örüljenek ha lesz 40.000 nézõ vasárnap.
A WTCC vezérei viszont elégedettek voltak most is a látvánnyal..Muller megis jegyezte minden pályán ilyen szurkolás kellene..