a btcc-s futamoknak van valami letöltési lehetõsége?
Hogy ezek az új BTcc-s gépek mennyire rondák::DD Te jó ég. Az az MG az mi??::D Meg ez a proton.. Szörnyûek. Az angol autógyártás "csúcsai"
Borzasztó.. Viszont a versenyek a szokásos színvonal. Fasza!
Gábor Wéber Kardántengely törés a végsõ változat, most nézték meg a fiúk.
Kár érte, mert állórajttal komolyabb esélyeim voltak a második futamra, az autó is sokkal jobb volt: az elsõ futamon a 9. leggyorsabb kört autóztam a bolyban autózás és a 17. hely ellenére.
Fejben már Marrakesh-ben vagyok, viszont rengeteget tanultam ezen a hétvégén az autóról.
btcc toyotákkal mi lett? tavaly volt, hogy versenyképesek voltak, azt hittem idén ott lesznek az elején
az ember azt se tudja mit nézzen. azt nem értem minek néztem ameg a 2 wtcc futamot. v8-btcc-(nascar is lesz, indycar is lesz) de a wtcc vonatozás nem jött be valahogy kiölték a T-betût meg a 2. C-t a wtcc-bõl :(
Tavaly indult Leonal. 2. éve a BTCC-be. Ja elég jól nyomja. Elég sok versenyzõ van aki esélyes lehet a futamgyõzelemre így Brands Hatch alapján és ez jó :)
Race3-on kicsi a rakás, 7 autó szált el miután Jackson leolajozta a pályát! :)
BTCC race3, most!
Coronel rácsapott az összes tapsóló csaj seggére?? :DDDDDDD
Coronelt ne bántsuk, de a Menu autója kicsit jobban összegörbülhetett volna, Coronel le is lassított, mert várta, hogy átcsúszik elõtte, ha nem lassít elmehetett volna.
coronel meg menu kiüthették volna egymást. vagy legalább egy gyors jobb elsõ defekt coronelnek. na mindegy, a zsíros pontok megvannak. wéberért kár.
Így nem nehéz védekezni... ezt simán büntetni kellene.
Wéberrõl is le kellene venni a rontást. Norbi viszont szépen ment, de van még mit fejlõdni.
Menu elég köcsög volt...
BTCC: Most volt race3 sorsolás, 6.-tól fordulnak. Ezt is mennyivel egyszerûbben megoldották mint WTCC-ben.
BTCC második futamnak most lett vége.
1.Neal - Honda 2.Jordan - Honda 3.Plato - MG
Hatalmasat küzdöttek a fiuk, MG brutál jó, Honda úgyszintén. Newsham pedig nem tudom mit talált a Vectrán, de valami hihetetlen tempót megy.
az is vicc volt hogy azért a pár kontaktért figyelmeztették Coronelt :D röhej az egész... de legalább van BTCC is már
apropó, arról van valami info hogy DTM-et közvetíti-e valaki idén? (sportklub újra, vagy m1-2 vagy valaki?)
gyakorlatilag az egész futam úgy volt szar ahogy..vonatozás az egész arra várnak, hogy a másiknak elkopjon a gumi..ez nem versenyzés.. hátul volt legalább egy kis adok-kapok...
Ez is megvolt, volt már jobb is persze. Illetve ritkán volt rosszabb.
Nagyon nem ismerem még az autót, hogy milyen változtatásra hogy reagál, és ez ilyenkor érzõdik leginkább, amikor nem jók rám a kiinduló beállításaink. Norbi és én teljesen máshogy vezetünk, ezért ami neki mûködik, azzal én nem tudok igazán gyors lenni,és fordítva. Persze az irányok hasonlóak, de amikor 2x30 perc alatt kell egy rengeteg dolgot változatni az amúgy is változó tapadási viszonyok között, akkor kicsit csukott szemmel száguldunk.
Most is itt ülök Dáviddal és Gergõvel (a versenymérnökeink) és elemezzük az adatokat, mert holnapra még tudunk javulni - az autó és én is. Volt egy kis félreértés a Q1 végén, ami miatt már nem tudtam elkezdeni a második gyors körömet, de reálisan maximum d'Astéval vívhattam volna a 12. helyért.
Holnap reggel a warm-upon kipróbálunk néhány újabb változtatást, ha bejön, akkor megint lesz két izgalmas versenyem. Mondjuk ha nem, akkor is:)
az m2 (Magyar Televízió) is közvetíti a WTCC valenciai futamait vasárnap. Hogy élõben, vagy felvételrõl, az egyelõre nem dõlt el.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, és mivel foggalmam sincs kihez forduljak, ide írom: Sokat hallottam, hogy Norbi, Augusto Farfus 2010-es autóját kapta meg tavaly, meg azt is, hogy Wéber Poulsenét idén. Az lenne a kérdésem, hogy Priaulx autója kihez kerülhetett 2011-ben? Illetve mi lett a 3 gyári BMW-vel 2009 után? (Jörg Müller, Alex Zanardi, Sergio Hernández autójával) Ha valaki tudja, légyszi válaszoljon!
Elõre is köszi! :-)
Újabb hírek Lada ügyben. Annyira nem vészes a helyzet, mint ahogy elõrevetítették, sõt...
Az autó kész. Kevesebb, mint 3,5 hónap alatt csinálták meg. Ráadásul 2000ccm-es Opel szívó helyett 1.6 Lada Turbo motor van benne. 300Le, 440Nm utóbbi 3500-4000-res tartományban. A mezõny legnyomatékosabb benzinese, csak a diesel elõzi meg. (ha lesz még a Hungaroringen egyáltalán diesel Seat)
Áprilisban teszteli Thompson Franciaországban. Május 5-6-án pedig Hungaroringes debütálás, ha minden jól megy.
A versenyautót tervezõ project vezetõje szerint, a kiindulási alap Lada Granta kupás autónál sokat javítottak az karosszéria merevségén, sikerült az autó súlypontját még alacsonyabbra vinni, emellett nagyobb aerodinamikai hatékonyságot értek el. Melyet a Lada Priórán (WTCC) és a Lada Revolution-on (orosz pályaautó, külön sorozat) dolgozó mérnök közremûködésével sikerült elérni. A mérnök szerint jobb az autó aerodinamikája, mint számították és a Lada Priorát is megelõzi ilyen téren. A rengeteg szélcsatornás teszt segítségével sikerült elérni a kellõ leszorítóerõ és a kis légellenállás közti ideális kompromisszumot.
Emellett a TMSport és a Lada Motorsport még két autót akar legyártani hasonló konfigurációkkal (azonos autó, csak más motorral), hogy idén indíthassanak 2 autót RTCC-s versenyeken. Az itt induló két versenyzõ közül lesz az egyik 2013-ban James Thompson csapattársa a WTCC-ben.
Háát, személy szerint remélem az FIA rábólint a kérdéses változtatásokra és indulhat a Hungaroringen a kocsi. Szívesen megnézném élõben :)))