Tegnap már volt és azt írják facebook-on, hogy a többi is lesz, most dilemmázok pár napja, hogy megér-e nekem 20.000Ft-ot ez a mindigtv-vel, de amilyen mákom szokott lenni a rendelés után visszatenné a digi Mondjuk amilyen silány stream volt tegnap is, amelyik jobb volt a kép az meg japán volt, Sato Sato Sato.
a szabályokat FIA papírra írják, de csak ennyi a közük. az más kérdés, hogy a V8 és pl. F1 vezérei jóban vannak, de ettõl még nem engednek semmilyen beleszólást a saját versenyeik rendezésébe.
Rob Huffot viszont csak figyelmeztették miután a második futam elején belerongyolt Yvan Mullerbe az elsõ sikán féktávján. Hogy õ miért nem felfüggesztetettet kapott? Biztos azért, mert a felügyelõk kedvenc színe a kék, és egyébként is Huffy olyan kedves srác.
Lowndest simán megbüntette a V8 az utolsó körben elkövetett kiforgatásért.. ha tehetném ezeket az FIA pöcsöket (F1 is ide értendõ) elvinném az USA-ba meg Ausztráliába tanulmány útra, hogy ott miként mûvelik ezt a versenybíróságosdit...nevetségesek.
Ha jól tudom, a Solution F tervezte a BTCS-s volvo-t, illetve a TC10-t.
A TTA pedig ezt a felépítményt (vázszerkezetet) fogja használni.
huhúúú rendesen beaprította a galambot :D atomjaira szakadt XD
És az egy nagy primitív motor, ami egyszerû, mint a faék, és még ott is kijön, nemhogy itt, ahol pl a volvo versenyeket töltött azzal, hogy a turbokarakterisztikát beállítsa.
Szerintem összeértek Müllerrel. Az elsõ sikánnál.. Én erre tippelnék. Beszúrt ott Müller lehet hozzáért a kerekéhez..
A Motor teljesítmény az a madár az tuti. Nascarban is hányszor van ilyen. Zacskó vagy bármi rámegy, ki kell jönniük a pitbe, vagy közel menni a másikhoz, hogy leszívja a vakum.. Itt sprint versenyné ez bukta. Ott nem ekkora gond..
Ez van sajna.
Hülyékkel meg nem érdemes vitatkozni had írja a marhaságait..
mondtam, hogy egy galamb nem tud tönkretenni egy futó mûvet ;) 1. eltömítette a tolla az intercoolert..ez oké 2. mi válthatta ki hogy eltört a jobb hátsó felfüggesztés? koccolták többször is hol Coronel, Müller? esetleg túl sokat használta a rázókõ azon ráészét amit már nem javasolt, viszont csak így tudott védekezni?
De érted, elé van rakva a telemetria, egy kisiskolás tudja értelmezni, mi van a képen, de nem.
Biztos jobban értesz hozzá mint a mérnökök és a szerelõk. Nyugodtan próbáld ki, hogy a konyhai szagelszívó felét letakarod. Szeintem ugyan olyan hatásfokkal fogja elszívni a kaja illatot?
A tollak a madárból jöttek ki, a tollak a hûtõt tömítették el, így csökkent a levegõ áramlás csökkent a teljesítmény is ami ilyen pályán ahol 80%át padlógázon teszik meg...
A felfüggesztés törés pedig véletlen egybeesés volt hogy abban a körben történt meg, annak semmi köze nem volt semmihez. Anyagfáradás.
Csökkentette? Mégis mennyit 1-2%-ot? Nézd meg a videót, alig került oda toll. A töltõlevegõhûtõ hatásfokát csökkenthette valamivel az meg közvetlenül a motor teljesítményét. A Forma1-ben is meg szokták tisztogatni a légnyílásokat, de ott sincs jelentõs teljesítményveszteség és beszorult zacskótól példásul, csak elõbb megfõhet a motor. Itt meg 3 kör volt hátra és 10 másodperc múlva jelentõs volt a visszaesés.
A hátsó lengés csillapító hibája miatt és nem a madár volt az oka, ezért ne is fogják arra!
Nem is mondta senki, te nagyokos, a motor viszont a tollak miatt gyengült, melegebb levegõt tud csak fújni a motorba a turbo, melegebb levegõnek nagyobb a térfogata azonos anyagmennyiség mellett, emiatt kevesebb benzin is jut bele, kevesebb benzin meg kisebb teljesítmény.
Nagy hülyeségeket írsz. A motor teljesítményét biztos csökkentette a madár maradéka. Lengéscsillapító anyaga pedig eltört. Anyaghiba miatt. Mit nem fogsz ezen fel? A csapat nem hibázott. Max a lengéscsillapítót gyártó cég a nem megfelelõ minõség ellenõrzésért.
Norbi nem hibázott, Zengõék nem hibáztak. Technika és a galamb viszont megfosztta a csapatot és minket egy lehetséges dobogótól.
Aki ebbe mást képzel vagy mást állít az hazudik, s valami érthetelen gyûlölet beszél belõle a Norbi és a csapat felé.
Ha hibáztak akkor ismerjék el, ne pedig a madárra fogják!
hibás alkatrészt beépíteni? Te jól vagy összerakva?
tanulj egy kis szerkezettant és megtudod :) Te sem fogod elõre tudni, hogy a szék összeszakad alattad...ja hát szar széket vettél 30.000ért..végülis.. :)
Te honnan látod egy alaktrészrõl hogy hibás és mikronnyi repedések vannak rajta? gyárban legyártják, õk megkapják és ennyi. Abban a tudatban építik be hogy tökéletes, a Zengõ csapatnak ehhez semmi köze. Ahhoz lenne köze hogy pl egy csavart kifelejtenek beszerelés közben...
"Szar alkatrész?" hallottad azt a szót, hogy anyagfáradás?... Tudod, hogy mennyi mindenük nincs Zengõéknek ami van más csapatnak?
Szerinted aki 7 körön keresztül vezet, majd úgy gondolja, hogy feladja? Norbi a szimulátorozásnál sem adta fel...mindig befejezte. Valenciában is beismerte, hogy elcukrozta, nem olyan aki hárítana vereség miatt...
Falevél / kavics megint más mint a toll. Kavicsot nem szívja be könnyen, falevél nem nagyon lehet, hiszen tavasszal/nyáron vannak inkább versenyek, nem mikor a Béla a lombfúvóval közlekedik a járdán.
Amúgy is miért etetnék meg a rajongókat / világot azzal hogy a galamb tette?
"A galamb tollátol eltömõdött az intecooler azért esett a teljesítmény."
Nah ez már mindennek a teteje, ezek amatõrök! Teljesen hülyének nézik a rajongókat.
És mikor verseny van és falevelek meg kavicsok pattantak oda akkor érdekes, hogy nincs ilyen probléma.
Józan paraszti ésszel nézzétek meg a 2 videót!:
nemhinném...emlékeim szerint Coronel vagy Müller (inkább Müller) 1-2x nagyon rácsúszott a Norbi hátsójára... viszont a telemetria adatok nem hazudnak, nõtt a hõmérséklet, gyengült az autó... reméljük a következõ futam jobban sikerül...