ezek a szar shevik szarrá tönkreteszik a wtcc sorozatot barom fia!
Szerintem az van benne, hogy chevrolet vezetõsége, egy jelentõs összeget ajánlott fel a teamnek, ha nem fogadják el, akkor sem garantált a jó helyezés, mert az egyik kék autó simán megpöckölheti kanyarba, és akkor ott sem lesznek, ahol most.
Az elsõ 5 helyre bekerülni úgy néz ki lehetetlen a Norbinak. Remélem nem lesz igazam. De így is elég jól gurult. A Fordok eddig elég gyengécskék sajnos. De majd lesznek gyorsabbak is.
szerintem meg egy szar a Cruze csak a szabályok úgy vannak megírva, hogy jó legyen - ennyi
16:46-kor Norbi az elsõ helyrõl rajtol akkor elvileg hátsókerék meghajtásossal + állórajt.
Kellemes futam volt. Erõsek a Sevik, de én nagyobb elõnyt vártam tõlük. Tarquini még mindig a mezõny egyik legjobbja, hihetetlen hogy megy az öreg. Norbi annyira nem volt gyors, de pontszerzés az sikerült. Gábort lehet hogy kilökték, no majd a következõ futamon.
Az az igazság hogy elkezdtem írni valamit, de abbahagyom mert úgy is törölnék. Mindenesetre remélem minden fia-s édesanyja csuklik (bár szerintem ezeket nem anya szülte).
"Az idõmérõ edzést megnyerõ Gabriele Tarquini autójában is motort cseréltek, valószínûsíthetõen a biztonság kedvéért, miután Darryl O'Young alatt két SEAT blokk is megadta magát a hétvége során. Az olasznak egyelõre nem volt gondja a motorral, amely gyors, de a látottak alapján egyelõre nem túl megbízható.
Wéber Gabival ellentétben Tarquini nem kap 10 helyes rajtbüntetést, mivel a León új SEAT motorját 2012-ben homologizáltatták, tehát érvényes rá a május elsejéig érvényes kedvezmény."
Egy HD kamerát azért beszerezhetnének + amikor zene és szöveg van akkor a zene 200%al hangosabb, és megsüketül az ember, ha hallani is akarja az interjúkat.
Hát ha azt nézzük, hogy az utcai autókban is sokszor azonosak a dolgok. Pl a HDI az alapja a TDCI motornak. Meg azért a Ford elõszeretettel használta a Peugeot dolgait régebben is és sok esetben ma is, így simán egyezhet.
legalább érted miért szidom évek óta ezt a maffiát...és leszarom az F1-t, WTCC-t mindent ami európai versenyzéssel kapcsolatos....semmi nem a pályán dõl el.
azért érdekelne egy chevyben motort kéne cserélni mi lenne a reagálás? megbüntetik azt aki lefizeti õket? :p
Mégis lesz 10 helyes büntetés Wéber Gabinak. A motorcserés szabály csak a 2012-ben újonnan homologizáltatott autókra / motorokra (Ford, SEAT) vonatkozik. Gabi mindkét versenyen a 22. helyrõl indul...
Nem értetlenkedés volt, hanem csak megjegyeztem. Amúgy az az egészben a furcsa, hogy az ellenfelének a nevét se tudja rendesen.
Norbi sokkal megfontoltabb, Wéber meg agresszívabb LOL szerintem meg Wéber a megfontoltabb, de mindegy
zengõ :DDD
Ma két közös képünk is készült Jean Todttal, ez közvetlen az idõmérõ elõtt. Gyorsabbak nem lettünk tõle, de világbajnoki sorozat lévén az FIA elnöke természetesen mindenkihez benézett az idénynyitó elõtt - kép viszont nem sokakkal készült.
A mai nap jól sikerült, átálltam a balláb fékezésre, mivel csütörtököjn még jobbal próbálgattam, de így természetesebb és kicsit gyorsabb is (a SEAT miatt 2007 óta ballal fékezek leginkább). Délelõtt játszottunk a gátlókkal is, volt, hogy rossz irányba mentünk, de végül meglett az eddigi legjobb beállítás, így az idõmérõn az eddigi legjobb balansszal mehettem.
A Q1-ben elõször Norbi ment a boly után és húzott engem, majd a másik új gumiszetten én következtem és õ követett. 1:59.3-mal bejutottam a Q2-be, pedig messze nem volt hibátlan kör, így a Q2-ben reálisnak éreztem a top10-et, Norbinak meg akár a to5-öt is, de sajnos rövidebbet húztuk a helyezkedésbõl.
Mivel a Q2-re csak 1 garnitúra új gumink maradt, ahhoz, hogy mindketten jó kört mehessünk, muszáj volt a bollyal menni, hogy a húzó ember (ez esetben én) is szélárnyékban legyen, különben nagyjából 5-6 tizedet bukik nélküle. A kivezetõ kör végéig jó helyen voltunk, utána viszont mindenki megtörte a ritmust, a hátul jövõk viszont nem lassítottak vissza, így nem maradt elég helyünk az ideális távolsághoz. Norbi leszakadt, én meg beszorultam Tarquini és Dudukalo mögé, akit már a második kanyar elõtt szinte megtoltam. A követekezõ körre próbáltam lemaradni, akkor viszont D'Aste gondolta másképp, akit dettó a Roggia elõtt vettem szinte koccra, majd a Lesmo2-ben le is csúszott a sóderba, ki kellett kerüljem a kijáraton.
Innen nézve az 1:59.3 nem volt rossz, utána még Norbinak is tudtam szélárnyékot adni, de maradt a körben rengeteg. Holnap innen folytatjuk, drukkoljatok!
Néhány perce beszéltem Juni Gyurival, aki megerõsítette a hírt, hogy a Zengõ Motorsport kénytelen motort cserélni Wéber Gabi BMW-jében. Ugyanarról a motorról van szó, amellyel Christian Poulsen tavaly privát bajnok lett, és amely a mai nap során túlmelegedett. Bár nem mondta fel a szolgálatot, ám a BMW mérnöke a szükséges mérések elvégzése után közölte, hogy a motor valamelyest veszített az erejébõl, és ha tovább használják, bármelyik pillanatban felrobbanhat.
A Zengõ Motorsport ezért a csere mellett döntött, abban bízva, hogy az eddig használt motort egy egyszerûbb felújítással még helyre lehet majd hozni. A motorcsere idén normál estben tíz helyes rajtbüntetést jelentett volna, ám az FIA nemrégiben hozott egy új szabályt, melynek értelmében idén a Hungaroringig büntetlenül lehet cserélni. Reményeink szerint tehát a dolog nem érinti Gabi 12. rajtpozícióját.
Beszarok :DDDDD Ez a csapat akik a motort készítik el elég amatõr banda lehet, hogy nem tud adni egy olyan motort ami jó a kocsihoz.
Ifjabb Ficza Ferenc egy hetedik helyet szerzett az ETCC monzai idõmérõjén az Alfa Romeo 156-tal. A fiatal magyar pilóta tovább javított legjobb idején, ám a 2 perc 5 másodperces határt nem tudta áttörni, 2:05.1-el zárt. A legjobb idõt a spanyol Fernando Monje futotta a dízel SEAT-tal, 2:01.1-nél állt meg az óra. A második futam rajtsorrendjét majd az elsõ verseny eredménye adja, úgy, hogy az elsõ nyolc sorrendjét megfordítják. Az RCM Motorsport motorgondok miatt nem tudott rajhoz állni a Peugeot 407-tel. Részletek késõbb.
ez azért valahol bénaság is.. erõs a gyanúm a taktika a 9-10 hely elérése volt..