Na most az van, hogy nincs a futam mellett a kamera jel, csak az óra, így valóban csak LIVE TIMING lehetõség van egyedül. :( Kár érte, eddig legalább ez is volt....
Jó volt az elsõ futam, kis adok kapok, végre autóverseny :D
Jó lesz ez a Honda! Elsõ versenyen 11 2-dikon 10 dik.. Látszik rajta hogy nem versenyképes és igy is ez az eredmény. Kicsit javítanak rajta és máris ott fog küzdeni a dobogóért akár.
Pluusz jó lenne, ha nem mindenki õt használná fékezõnek, mert már kicsit idegesítõ volt így két futam után! De egyelõre tényleg biztató kezdet, még ennek ellenére is!
Jól védekezett, nemtudtak mellette elmenni és inkább lökdösték... nemvolt túl sportszerû tõlük. Értem én h belefér a kis kocc de azért ez túlzás volt többektõl is.
viszont Wéber Gábor 5. helyen ért be a seat eurocup 2. futamán.. Michelisz Norbert viszont kiesett sajnos, azthiszem a rajt utáni baleset következtében (?):(
Örülök, hogy végre nemzetközi versenyen is kint vannak, fõleg Wébernek, már én untam helyette ezt a sok itthoni versenyzését meg bajnoki címeit, szét teljesítmény, hogy nemzetközi szinten is ilyen versenyképes, biztos Norbi is jól megy majd ha nem lökik ki.
mert úgy néz ki idén vége a wtcc-be a BMW-nek :(((
3.ak a csapat-ba ..........ez 1 vitz
Errõl jut eszembe aki szereti az stcc-t! Ezen az oldalon meg tudja nézni! Igaz, az egész hétvégi müsörban van benne de hát el kell tekerni oda ahol az Stcc kezdõdik.
Ez így van! Bár üde színfoljai lennének a WTCC-nek, azért azt nem szabad elfelejteni, hogy egy BTCC 3 futamos, ami teljesen más beállítást követel az autóktól. Amikor Plato megkapta a TDI-t, rögtön mondta, hogy a nyomatékkülönbség, ami a WTCC-ben megvan a kanyarkijövet után, az náluk az eltérõ versenybeállítások miatt el is tûnik azonnal. És akkor még a gumik is nagyon fontosak ebben, hiszen a WTCC Yokohamát használ, amígy a BTCC Dunlopot.
Konkrétan sajnos sehol. Én is külföldi oldalak olvasok, a BTCC-nél magyar nyelvû hírek a motorsportok.hu oldalon jelentek meg, de már egy jó ideje megszûnt ott ez a lehetõség. A WTCC-nek sajnos szintén ez lett a sorsa ott, pedig az egy nagyon hiteles hírforrás volt anno.
Nagyon nagyok voltak az eddigi futamok! Hihetetlen csaták vannak..
De te azt érted hogy miért cseréltek Sturupi versenyen a BMW csak jobb oldali gumit?? Nem vágtam.. Csak a jobb oldali kerekeket cserélték. Mig a többiek a hajtott elsõ kerekeket.
Hát ja. Sajna.. Csak az a rossz hogy igy meg nem oké a dolog. Hiszen ha itt más sorozatról beszélsz off! Viszont nem érdemes topikot nyitni mert ugyse ir senki. De ha nincs topik itt meg off, akkor hol beszélsz róla:D
STCC topik nyitását személy szerint nem ajánlom, tapasztalatból mondom, hogy ugyanúgy eltûnik idõvel mint a BTCC Topik. Viszont szerintem itt páran szeretjük, és ismerjük a BTCC-t is, az STCC is úgy látom nem csak nálam bejövõs.
Sok versenyzõ jött át a WTCC indulásakor a BTCC-bõl, vannak csapatok akik indulnak a WTCC-ben és az STCC-ben egyaránt. Az egységes szabályrendszer ezt lehetõvé teszi, ezért is kompatibilis az egész Európai túraautózás. Ezért is érdemes ezekrõl beszélni, ha már más fórumokon nincs rá lehetõség, legalább itt legyen rá lehetõség.
Valencia után a BMW-nél beindult a dízel "akció". :)
- Valenciában Priaulx nem ment rosszul, de nem is volt nagyon elégedett az eredményekkel. Megkérte a BMW vezetõségét, fontolják meg a dízel azonnali bevetését. Ez még az FIA-tól is függ, legalábbis eddig tõlük tették függõvé a döntést.
- A hír után pár napra rá érdekes módon bejelentették, hogy Farfus és Müller is indulni fog a Nürburgringi 24 órás versenyen, ahol merõ véletlenségbõl pont egy 320d-vel fognak felváltva menni.
felcsillant a szemem 94-be is diesel BMW nyert :DDDDd
2009-tõl Marokkó is rendez majd futamot, errõl állapodtak meg a WTCC szervezõkkel. Sajnos ahogy olvastam az "FIA mániát" követve utcai pálya lesz a városközponttól 6 km-re, én személy szerint ezt a politikáját az FIA-nak ki nem állhatom. A jó hír, hogy így már Februárban elkezdõdhetne a szezon, valamint tovább nõ a tényleges európán kívüli futamok száma, hiszen eddig ez az arány 8-4 volt az európai versenyek javára.
Újabb nagy kalandba vág bele Palik László. A tereprali-versenyzõ M3-as BMW-be ül, és Walter Csaba, Dr. Grigalek Gábor, valamint Vida János társaságában elindul a nürburgringi 24 órás viadalon – többek között dakaros vetélytársa, a kétszeres ralivilágbajnok Carlos Sainz is az ellenfele lesz. A csütörtöki gépátvételen már túl van a csapat, pénteken jöhet az edzés, azaz kezdõdhet a száguldás!
A Palik Racing Team pilótája – Walter Csabával együtt – legutóbb április közepén állt rajthoz a németországi aszfaltcsíkon. Sokáig úgy tûnt, remek eredménnyel zárja a négyórás viadalt, ám fél körrel a futam vége elõtt megállt az autója, így a kategória harmadik helyérõl volt kénytelen feladni a küzdelmet.
– Bízom benne, most nem adja meg magát a technika – mondta Palik László. – Nagy hagyományokra tekint vissza a verseny, népes mezõny vág majd neki a távnak. Többek között Carlos Sainz is elindul. A Dakarokon, legutóbb pedig a Közép-Európa-ralin már megtapasztalhattam, hogy a sivatagban, valamint a murvás, köves terepen is pokoli gyors a spanyol, de érzésem szerint az aszfalton sem lesz sokkal lassabb.
A nürburgringi kaland a csütörtöki gépátvétellel kezdõdött, pénteken már két edzés is szerepel a programban. Az egynapos viadal szombaton, 15 órakor kezdõdik, s értelemszerûen huszonnégy órával késõbb ér véget.
– Az az elsõdleges célunk, hogy teljesítsük a versenyt, de természetesen szeretnénk minél jobb eredményt elérni – folytatta Palik. – Azt még nem döntöttük el, hogy milyen sorrendben vezetjük majd az autót, de az biztos, hogy óriási élményben lesz részünk. Már nagyon várjuk a rajtot.
Az 1938-ban, Szolnokon született gépészmérnök végzettségû Anisits Ferenc munkásságának évtizedeit számos díjjal értékelték már külföldön és hazánkban egyaránt. Megkapta a hajtómûvek Nobel-díjaként ismert Ernst Bickle-díjat, a Carl Benz-érdemrendet, Felsõ-Ausztria Ezüst Érdemrendjét. A Budapesti Mûszaki Egyetem Egyetemi Tanácsának tiszteletbeli tagja, Steyr és Szolnok városok díszpolgára. Anisits Ferencnek köszönhetjük az autósport történetének egyik legnagyobb meglepetését is: az 1998-as nürburgringi 24 órás versenyen egy négyhengeres dízelmotoros BMW haladt át elõször a célvonalon, közel 200 km elõnnyel.
1998-ban történelmet írt a BMW, amikor a nürburgringi 24 órás versenyre egy 2.0 literes dízelmotorral felszerelt 3-as limuzint is benevezett. Az autó az addigi legjobb dízelmotoros versenyeredményt elérve megnyerte a futamot.
A siker kulcsa a remek aerodinamika és a jól beállított futómû mellett a dizelmotor kisebb fogyasztása volt, amellett, hogy a nagy nyomaték miatt az autó nem volt lassabb benzines társainál. Elképzelhetõ, hogy ezt szeretné megismételni a BMW a jövõben, miután 2006-ban ismét bemutat egy dízelmotoros versenyautót.
Egyelõre semmilyen információt nem adtak ki az autóról, csak annak hivatalos fotóit, ám a nevébõl sok minden kiderül. A BMW 120d Kundensport, a bajorok 2.0 literes, négyhengeres dízelmotorját kapja és azt, ahogy a WTCC versenyautót, ezt is meg lehet vásárolni a BMW Motorsporttól.
Vélhetõen az autó utcai 163 lóerõs teljesítménye nem maradt érintetlen, hiszen a tuningcégek már a motorvezérlés átírásával 200 lóerõt kínálnak, a gyárnak pedig ennél jóval komolyabb lehetõségei vannak.
Az autó látványa önmagért beszél, egyértelmû, hogy nem egy utcai autót alakítottak versenyautóvá, hanem komplett új modell született. Ezt támasztják alá az erõteljesen kiszélesített sárvédõk, amelyek alatt vélhetõen jócskán kiszélesített futómû lapul.
Nem ez lesz az elsõ dízel versenyautó 1998-óta a BMW-nél, hiszen az utóbbi években a Dakaron feltûnt BMW X5-ösben is dízelmotor dohogott. Nem is akármilyen, a gyár ugyanis ott tesztelte a 3.0 literes, kétturbós motorját.
Ide masolod a net-et?!:) A forrasokat azert illene kiirni a vegere.
Juj a manta,de szeretem,volt a skálaparkolóban egy nagyon roncs,ülés meg minden nélkül,szeritnem még motor sem volt benne,ette a rozsdade nagyon tetszett:)
9szer nyerni egy pályán, utobbi 7 évben a Motogpbe zsinórba ( tök mindegy milyen motorral, milyen erõs vagy gyengébb motorral, milyen gumival ) az azért durva:D