Original disc could not be found or authenticated. :( 1x ment... azóta sem..:( Kellet nekem kilépni :))))))))))
5let? D 4.0.3 CD.ver. AntiSecuROM de fent van acure 1.3b is. Nothing...
aham nemtom annyit õszintén emgmodnom nem játszottam vele, az eleje tetszett és a ahrdpoint rendszer tényleg nagyon jó volt de vlaahogy az összhatás ott se volt az igazi :/
megtudná nekem mondani hogy melyik verió a jó? köszi
Egy egész flottád is lehetett a végére. Remek kis játék lett volna, ha nincs sárga kövecskékkel kirakva az út a varázsló házáig, amirõl "nem szabad letérni".
ebeb van valami igazság de azt te is beláthatod hogy ha olyan ahrdcore-ra csinálják eztis mint rebelliont hogy mekora bukás lett volna anyagilag nekik..., sajnos nem az a cél hogy 5 embernek tetszen :/
No igen. Ezek kb. az én meglátásaim is. Na pl. ezt tényleg nem érdemes ezek után megvenni. Azt kell írnom, hogy SAJNOS ... :(
Még sose fordult elõ velem, hogy egy játékot két nap alatt megunjak. Ennek sikerült. Kár érte.
Egy WH40k szintû felszini- és egy HW szintû ûrcsatával sokkal több lehetett volna mint ami lett. Mind a kettõt lehetne úgy skálázni nehézségi fokokkal és olyan AI-val, ami rászolgált az "I" betûre, hogy az mind a HC, mint a 8 éves nagyközönség is élvezhetõnek tartana.
Annyi változott a Rebellionhoz képest, hogy lebutították a manager, politikai és "hõsök" rendszert, cserébe kaptunk egy gagyi ûr- és egy még gagyibb szárazföldi RTS modult. De legalább mindkettõt át lehet ugrani, kivéve a "küldetés-alapú" harcokat. Ez alapján még lehetne jó is, de a Manager része annyira le van butítva, hogy az már unalmas.
Én személy szerint azt érzem benne, hogy alapból egy középszerû, mindenféle újítástól mentes, populáris játékot akartak csinálni. Sikerült. De ez továbbra is nagyon messze van a régi nagybetûs LA színvonaltól, amit visszasírunk...
Na ez az. De miért kell a jót is lebutítani ahelyett, hogy felturbóznák? ha ez az elve lenne, máig Hingis Pod szögletes kerekein mennének Britanniában ...
Nem kivenni kell, de a Rebellion óta azért elkészült pár új John Williams zene, így pont a licensz tulajnak nem kellett volna spórolnia a zenékkel, ha már ekkora lehetõsége adódott! Ráadásul - nagyon helyesen - nem az EPIV. utánra, hanem az EPIII. és a EPIV. közé tették a timeline-t. (Ez kellett volna az SWGbe is, de ez már más kérdés ...)
Nem érted a problémát. Elkezdtem vele játszani és bumm, ugyanaz a zene köszönt vissza annyi különbséggel, hogy nem volt robot a háttérben ...
Logikus, hogy SW zene kerül be, de durva, hogy ugyanoda ugyanaz került. Inkább a játékmenet legyen hasonló, mint ugyanazok az effektek legyenek belepakolva ugyanoda!
Ismét azt érzem, mint az SWG esetében: az NGE-vel lopni akartak a jóból - Pre CU és CU legjobb dolgai -, erre sikeredett egy lightos semmi, ami kb. azokat köt le, akik újak.
Itt is meg volt az alap, amire tökéletesen építeni lehetett VOLNA - mai grafikával betenni a játékot a Rebellion alapjaira, betenni a bekrült és tényleg zseniális ûrcsatát, a nem létezõ bolygó harcra ami most bekerült - ami messze nem egy Act of War, de azért még elmegy -, majd miután kiporolták a grafikot, beletették azt, amit kettébontottak (Rebellion és a Force Comander ötletei) csak a teljes trilógia odaillõ zenéit kellett VOLNA kifényezni, újakat bepakolni, és ez lehetett VOLNA az évezred egyik legjobb ûrstratégiája/RPGje/RTSe. Erre lett, ami lett. Sajnos - véleményem szerint - ez max. annyira lesz sikeres és fog lekötni hosszabb ideig embereket, mint az AGE III tette, amitõl én speckó többet vártam. Nem azt mondom, hogy az Empire At War rossz, de semmiben sem különbözik a sok lightos RTStõl.
Sokmindenhonnan lopott, de valahogy az SWG NGE orsára fog jutni ...
Ez nagyon szép, és nagyot ámulnék is rajta, ha nem láttam volna már >3 éve 3D-s gamékban ugyanezt, vagy pölö legutóbb a magyar Nexus - The Jupiter Incident-ben ugyancsak 3D-ben ugyanezt :D
Ez engem is érdekelne. Nem lehet összeválogatni az elsõ hullám hajóit pedig néha jobb lenne ha nem a 4 Victory menne be hanem 2 + 2 Acclamator, de ha van 4 Victory a flottában akkor tuti hogy az lessz benne az elsõ csapásban...
Opsz. Bocs az elõzõ hozzászólásom hogy került ide? Törölni kellen, mert totál nem ide tartozik!
Egy kis segítség azoknak, akiknek túl nehéz a karrier: Race Driver 3\gamedata\frontend\ könyvtárban van egy file a Mods.ini azt kell editálni.
Nehézség: Alapesetben CareerDiff=0 Ilyenkor fokozatosan nehezedik. a 0-s értéket 60 és 100 között lehet állítani ez amolyan %-os nehézség. A normál fokozat olyan 70% emlékeim szerint.
Versenytáv: CareerLapMultiply=0 Ez megint változó lapszámot jelent. Értéke 1 és 10 között változhat. Értsd minnél nagyobb a szám annál több kör lesz karrier módban.
Jó játékot!
Hmm AntiSec el elindult..... 1x... a game.. azóta megint nem..:(
Leteszteltük LAN-ban, nos az ember mindig jobbat vár. Istenigazából semmi újdonság nincs benne, sõt ez már igencsak a gagyi szinvonal része. Nem igaz, hogy a >3 éves Generals 3x profibb, és jobb, mint ez, ehhez azért már (nem)tudni kell.
A game indítása 4-bõl 4 gépen azonnal pöcröff hiba nélkül ment (Alcohol 1.9.5 + CureROMv1.3.0b). Nyomtunk jópár LAN game-t, az is gond nélkül ment (nem ellenõrzi a serialt!)
Van a Lan gamenál egy load gomb, na gondoltuk megcsinálták, amit a Mythology-ban is, hogy ha lefagy a game, akkor vissza lehet az állást tölteni, és folytatni. Nos, nem, legalábbis nekünk ez nem jött össze (merthogy lefagyás azért volt 1)
Ja, és erõgép kell neki. Minimum vizuális beállítások mellett 4-3 ellen egyszerûen le-leáll, néhol diasóba megy át, pedig nincs csapatonként >100 egység (mit más RTS-ekben)
Ezt nem mondod komolyan...Honnan az Istenbõl lopták volna az SW zenét? LOL
LOL, de még a zenét is a nagy elõdbõl lopták be ide ...
Próbáld ki a Rebelliont! Arról koppintották ezt is. Ugyan abban nincs RTS csata mód, gagyi az ûrcsata is, de van benne igazi RPG, stratégia és bolygóból az egész (!!!) SW univerzumot belerakták!!! (Minden bolygóról részletes adatok, egységek, nem csak ennyi mint itt, bolygófelszín, igazi fejlesztés, hõsök - nem csak ennyi mint itt -, toborozhatóság, bebörtönzés, kiszabadítás, stb.)
hát remélem hamar kidobnak vmi megoldást az indításra, mert nekem 10-bõl 1x indult el, akkoris csak peccseltem és kiléptem. most megint csak próbálkozok, de sose találja az eredeti lemezt. na de vajon miért?
Arról szól a játék hogy építesz hadihajókat és földi egységeket és leigázod az ellenséges bolygókat. Nincs benne diplomácia, nincs benne bolgyó nézet ahol tudnád fejleszteni a bolygódat. Nagyon egyszerû játéks és nekem egy idõ után unalmas hogy csak építek igázok. Hasonló lett mint a Lord of the Ring Battle for the Midlle Earth. Az is csalódás volt nekem. És ez is. Pedig Olyat vártam mint az Imperium galactica, de nem azt kaptam. Persze ez az én bajom:)
En mar alapbol minden bolygot telenyomok banyakkal es ha esetleg uj epulet jon akkor eladom a banyat.
Meg urcsatakba is tobb tonna urhalyot viszek. Foldi tamadasnal is minnel tobbet :D
Nagy csalódás a játék. Semmi stratégia nincs benne!
Na, most vagy én vagyok túl béna, vagy erõs a gép még Medium fokozaton is, de engem baromira bosszant, hogy betámad az AI és lenyomja azokat a bolygókat, ahol nincs/kevés a helyõrség :D Gondoltam, a birodalommal történõ kezdés után megpróbálom a lázadókkal is (azok mintha erõsebbek lennének), de most velük is meg vagyok lõve...
Nem tudom, hogy valaki próbálta-e kiírva indítani a játékot, de nálam úgy is futott.
Az RMPS opció engedélyezésével írtam ki. Ezután a CureRom 1.3.0b-vel létrehoztam egy új profile-t az alábbi beállításokkal: Application: ...Lucasarts\Star Wars Empire at War\GameData\sweaw.exe Image Mounting Software: I do Not want to use.... Aztán csak next és save. A létrehozott profile-al indult a játék DVD-rõl.
De akkor miért kapom ezt hibaüzinek?:S An exception has occurred.See_logfile.txt_exception.txt for details!Press chancel to exit,or retry,to try debug
Esetleg próbáljam alapra tenni a grafot?De akkor eddig miért nem szállt el?Még az ûrcsatánál se!
Na végig toltam 1 nap alatt. Jó pofa kis játék de nem egy Master of Orion:)
Nekem teccik :D
érdekes problémám van.:
meg a játék viszont kb 1 percenként bedob egy hibaüzenetet, hogy msmessenger.exe valmi hibás memóriacímzés miatt.. blah blah...
a vicc az hogy a messenger nem is fut.. és hiába nyomom ki még feladatkezelõben is, mindíg újra és újra ezt csinálja
ötlet? (a játék egyébként nem fagy ki, csak rohadtul idegesítõ úg yjátszani hoyg percenként windows error hang BUMM, desktopra ki , hibaüzenet kinyom majd játékba vissza)
Hol tudom visszaállítani azt,hogy ne húzza a procit?Mert én ilyet be nem állítottam rajt:S Pedig a game meg menne,és tetszik is:(
Finoman szólva: a Lucasarts ugyanazt csinálta, mint a SWG esetében. Egy jó ötletet sikerült lebutítaniuk a végletekig. A Rebellion és a Force Commander ötletébõl nem a tökéletes gamét csinálták meg, hanem ismét valamihez akarták hasonlítani, pedig a Rebellion stratégiai részébõl és a FC reinforcement ötleteivel egész jót is ki lehetett volna hozni belõle.
Sajnos, egy idõ után roppant unalmas a játék. De már ezt megszoktam a Lucasartstól. :(
Egy dolog tetszett: az ûrbázisok roppant brutálisak! :) A Földi csata és néha a bolygóközi valami undorító. Kár ezért a gaméért. A grafika kivételével kevés pozitívumot tudnék benne meglátni. Lehet, hogy sokaknak ez tetszik, de szerintem ismét elbasztaák Osziék ...
Tetszik a játék, pedig a demo alapján nem jött be annyira, de úgy tûnik elkapott a fíling. Egyértelmûen egy kb 8-10 éves sw játékra emlékeztet, még pehelytollas korszakomból, a nevét már nem tudom, de biztos sok okos van itt aki megmondja. Az viszont, ha jól emlékszem valamivel bonyolultabb volt, pl. a megszállt bolygón lázadás törhetett ki, még a felszíni csata elõtt le lehetett bombázni a bolygót (lehet itt is van ilyen), meg az egész "menedzsmentje" komplexebb. Egy kérdés: a demoban volt olyan opció földi csata közben, hogy az adott célpontra rendelsz el bombázást, na ezt hogy lehet elõcsalogatni(milyen épület vagy egység)?
Bocs,de az ilyenhez tök láma vagyok!:D..Azt merre tudom visszaállítani?BIOSban?
An exception has occurred.See_logfile.txt_exception.txt for details!Press chancel to exit,or retry,to try debug
Akkor most ez micsoda?Mit tegyek?A logfile semmit sem ír:S..
öhm a banner a cds vagy a dvds verziora vonatkozik, vagy mind2re?
nekem igy megy a dvd d4 cure és utána alcohol virtuális meghajtó kikapcsolva és indul is és fontos csak 1 virtuális meghajtó legyen ha alcoholz használod akkor a deamont kapcsolt ki vga forditva
Vegyem vissza a ramot?Mármint a lapozófájlt?Vagy a progi grafját??Nem értem,1gb RAMom van!
Nagyon jó a játék csak az zavaró hogy megvan határozva hogy max mennyi egységed lehet. Nem ártana néhány egységet a bolygóknál állomásoztatni mert ahogy néztem a gép is foglalgat rendesen csak hát akkor meg mivel támadjak. De a játékélmény kárpótól érte.
Kashyyyk-on vagyok amikor Han Solo kiszabadítja a wookie rabokat a börtönökbõl, nah ez egy kicsit trükkös mert sietni kell az erõsítéskéréssel mert ha eltotyogod az iõt Vaderrel és az AT-ST-kel akkor buktad a küldetést mert túl sok börtönt semmisítenek meg.
Amúgy elég sokszor támadják a lázadók Coruscantot, valamiért nagyon szeretik. Mióta odarendeltem 2 Victory-osztályú rombolót és 4 Tartan cirkálót a veszélyességi fokuk konvergál a nullához, utolsó támadáskor pedig vissza is vonultak :)
Btw: Miért lehet csak akkor fejleszteni a bázis különbözõ részeit amikor támadás alatt van? Mert nem jöttem még rá, hogy máskor mikor lehetne.
Nekem eddig semmi gond nem volt,de csak eddig!A Land skrimish tutorialnál egyszerûen elszáll a game egy not debug üzenettel,amikor az épületem felrobbanna,az elején!DVD verzió van,és simán elindul a dt4+AntiSecuROM al!De nem tok továbbmeni,mert a hibaüzi miatt elszáll..mitõl van,vagy mit tegyek?:S
Eh, ezt nevezem én rövid kampánynak...Yavin 4, lázadók még csak meg se próbálják felrobbantani a Halálcsillagot (de azért a tiszt szól Tarkinnak, hogy gond lehet, kell-e a hajója). Odamegyek, lövök, The End.