Nem érted a problémát. Elkezdtem vele játszani és bumm, ugyanaz a zene köszönt vissza annyi különbséggel, hogy nem volt robot a háttérben ...
Logikus, hogy SW zene kerül be, de durva, hogy ugyanoda ugyanaz került. Inkább a játékmenet legyen hasonló, mint ugyanazok az effektek legyenek belepakolva ugyanoda!
Ismét azt érzem, mint az SWG esetében: az NGE-vel lopni akartak a jóból - Pre CU és CU legjobb dolgai -, erre sikeredett egy lightos semmi, ami kb. azokat köt le, akik újak.
Itt is meg volt az alap, amire tökéletesen építeni lehetett VOLNA - mai grafikával betenni a játékot a Rebellion alapjaira, betenni a bekrült és tényleg zseniális ûrcsatát, a nem létezõ bolygó harcra ami most bekerült - ami messze nem egy Act of War, de azért még elmegy -, majd miután kiporolták a grafikot, beletették azt, amit kettébontottak (Rebellion és a Force Comander ötletei) csak a teljes trilógia odaillõ zenéit kellett VOLNA kifényezni, újakat bepakolni, és ez lehetett VOLNA az évezred egyik legjobb ûrstratégiája/RPGje/RTSe. Erre lett, ami lett. Sajnos - véleményem szerint - ez max. annyira lesz sikeres és fog lekötni hosszabb ideig embereket, mint az AGE III tette, amitõl én speckó többet vártam. Nem azt mondom, hogy az Empire At War rossz, de semmiben sem különbözik a sok lightos RTStõl.
Sokmindenhonnan lopott, de valahogy az SWG NGE orsára fog jutni ...