f1challenge-hez meg gtr-hez hasonlítottam! Ahhoz képest ez nem szimulátor,hanem egy autós játék! A patch-et nem próbáltam,de alapba elvolt túlozva az egész fizika!
Persze, azokhoz kepest tenyleg csak autosjatek, de ez annak is keszult, es annak jo is:)) De ugyanigy, az F1C-t vagy a GTR-t hasonlithatnank az NR2003 engine-hez, ami meg azok felett van egy szinttel:) Itt a lenyeg, hgy amire keszult, arra kivetelesen eleg jo lett (persze, a reklamszoveget figyelmenkivul kell hagyni (Ultimate Racing Simulator):DDD)
Akkor egyetértünk :) autós játéknak jó,de nem elégiti ki az igényeimet :) Persze akinek elég az arcade,annak biztos befog jönni,abban a kategóriában tényleg jó.
De pont ez a lenyeg, hogy ez nem klasszikus arkad. Klasszikus arkad az NFS es tarsai. Ez autosjatek, kikapcsolodasnak tokeletes. En is elsosorban szim-es vagyok, heti tobb szaz kilometert "vezetek le" szimekkel - NR2003+MOD, GPL, F1C+MOD - es bajnoksagokban is indulok, de megis neha jo ilyenekkel korozgetni;) Szerintem nem lett rossz, egyeduli banatom, a gagyi cockpit...
Ok igazad van,nem az a tipikus arcade,mint az nfs...Én is végigtoltam egyszer carrier modban,kikapcsolódásnak jó :) Grafikailag tényleg tetszik,fizikája nem jött be kormánnyal,na meg a cockpit az tényleg gáz! Talán a 3-ban már javítják a hibákat! Amugy az nr2003-nak milyen az engine? Valahogy kimarad nállam,miben emelkedik mondjuk a GTR fölé?
- Hogy a 3 milyen lesz, nem tudni. Grafikailag biztos jobb (bar ez masodlagos), de allitolag jobban raakarnak erositeni a szimes reszre is. Bar a masodik resz utan mar jobban bizok bennuk, es az uj screenshotok a sok GT autoval is ezt bizonygatnak, de azert barmit is csinalnak, azert a "nagykozonsegnek gyartanak", vagyis legjobb esetben is megmarad nagyon jo autos jateknak. Ami nem baj. Bar a masodik reszbe itt-ott beleturkaltam, es mondjuk a jatekon belul nem lehetett mindent allitani, de a autok parametereinel szerepeltek a fontossabb felfuggesztesi ertekek (toe-in/out, caster, camber, rugok, bump/rebump stb.), ami azert az alap enginere nezve talan biztato lehet. Ha ezeket tenyleg izombol szamolja, akkor a tobbi mar csak jo beallitas kerdese, es persze a koncepcioe.
Az NR2003-at (es esetleg mint engine-t) es a GTR-t nehez hasonlitani, foleg hogy tobbek azonnal lincselnek (GTR-funs):))) Az NR2003 alatt Papy engine fut (GPL es osszes Nascar). Termeszetesen mindketto nagyon jo, de megis mas. Ki kell probalni:) A GTR-ben sokkal tobb a hangulat elem, de az NR-ben meg sokkal korrektebben erezni az autokat, es raadasul az egesz "fizikai alapokon nyugszik". Probald ki. Vannak hozza "roadcourse" MOD-ok, palyak is.
Tényleg jó kép, de grafikailag az elõzõ is nagyon ott volt... :)
Ha tényleg fejlõdik még egy picit a pro-sim mód, akkor már kezd talán valódi szimulátoros képet mutatni. Remélem az ostoba karrier módon is változtatnak. Azaz legyen idõmérõ, ha indul egy bajnokság, akkor az teljes bajnokság legyen, így úgyanannyi futam mellett kevesebbszer kell indulni ugyanabban a bajnokságban. Ellenben nagyon jó ez a kitûzöt célrendszer, hogy nem mindig a gyõzelem a fontos, ha nem, hogy néhány kiszemelt versenyezõ közül ki hol végez. A gépi intelligencia már a 2. részben is jó volt, helyezkedtek az autósok, zárták az íveket, s néha bizony õk is hibáztak. Lehet ezt fokozni? Lehet... :)
Az esõs versenyek nem rosszak, de az esõ gafikai hatásán jó lenne a javítani. A végére csak még egy kívánalom lenne, nagyon tuti volna, ha végre belekerülne a Le Mans-i 24 órás verseny, persze ehhez támogatni kelle a játéknak a változó napszakot is, de szerintem rettentõ hangulatos lenne.
Ja és még egy szerintem a kissé "furcsára" sikerült rally-t nyugodtan elhagyhatnák, igaz, nekem az off-road sem jött be benne, valamint a jég rally sem a kedvencem. Számomra a Race Driver inkább a kimondott pálya autós játék...
Minumum gépigény vagy Optimális?
Még nincs, de miért? Talán venni akarsz egy új videókártyát, vagy RAM-ot?
Exclusive TOCA Race Driver 3 Interview Gavin Raeburn, producer of TOCA Race Driver 3 gives us the lowdown on the latest Codemasters racer...
Codemasters' TOCA franchise has gone from strength to strength in recent years. Despite some strange gameplay and feature omissions TOCA Racer Driver 2 on PC, Xbox and PS2 is a very strong game relying on features such as intelligent opponents, variety of racing and detailed car damage.
The third game in the series is currently in development and we took time to talk to the game's producer Gavin Raeburn. In this exclusive interview he reveals the level of detail in damage, the physics model and further details on gameplay. And just how genuine were those early screenshots of realtime damage?
Damage model
Boomtown: The new damage system sounds very cool - what sort of damage can it simulate and how will it affect the controls of the car?
Gavin Raeburn: The damage for the engine is one area we've improved in RD3. The water and oil simulation is more realistic, and now the radiators can blow, engine overheat, etc. We've also done some work on improving the aerodynamics and downforce model relating to the damage. For instance, losng a wing is a serious thing when you're in a high-downforce open-wheeler, and not so much in a hatchback.
As with the physics model, we've tried to highlight the difference between the different racing styles (like the fall-to-pieces open wheelers from RD2), and to present as much information as possible about what's wrong with the car through audio feedback.
Physical
How has the physics engine developed since the previous game?
There's a whole load of tweaks to the physics engine since RD2, for example fuel usage is modeled in much more detail, as are the effects of wear and temperature on the tyres. There are a number of extra parameters being modeled to provide quality support for some of our new vehicle types and these have a great knock-on effect in terms of providing subtle improvements even to the more standard cars.
A big change is to do with the suspension and inertia model. It's a bit difficult to explain, but essentially it means you really 'feel' the contact with the road - maybe you're going to have to play the game to feel how good it is!
We've always been pleased with how the physics and sound work together in Race Driver to provide useful feedback on car performance and provide driving cues. The new engine sound system in RD3 is a real step forward, and part of the extra power we've got with it is being used to provide more audio variety based on how the car's behaving and the state of the physical engine model. With this, along with things like the audio distance-filtering, reverb and reflections, we're hoping to bring the physics model closer to the player and help them appreciate the masses of variety available.
Story time
The story mode has always been the trademark of the series. Which if any changes are you implementing in the new story mode? Will we finally be able to tune the cars before a race?
In RD3, we are focusing a lot more on both the aspirational and technical elements of motor sport. To this end, there will be a lot more information divulged in the scenes pertaining to both the cars the player will drive and how to get the best out of them on the track; it’s up to the player how they use this instruction, We've also maintained the most successful aspects of the previous story such as strong characterisation and dry humour to convey this. We’ve also reflected the glamour that is associated with high-end motor sport, which mirrors the player’s success in the game. Technically, we are also raising the bar to give the scenes an extra lick of gloss and realism.
Will we get a proper replay theatre with the option to save replays from time trials as games such as GT and Forza allow us to do?
Race Driver 3 permits you to save and load replays on all platforms. There are no replays in time trials. The ghost car of your fastest lap can be saved so that it’s possible to load and race against it. Ghost cars for the top 50 times online will be posted on the leaderboard and will be available to download and to race against offline.
Freedom?
Will players have the freedom to race the cars they want on the track they want?
Much more so than last time, but due to licensing restrictions there will always be some tracks that certain cars cannot race on. The game is split down into championships where the player can choose any track to race on within that championship. There are also a range of bonus championships giving even more track and vehicle variety.
The first screenshots from TRD 3 showed amazing damage simulation and graphics quality. Were those screenshots really in-game or had they been touched-up for effect?
The screenshots are taken from the PC version, but bar the screen resolution, the different platforms are remarkably similar to each other. We can tune the detail and effects up on the PC version and are working hard improve performance so this level of detail can be maintained in the final version of the game.
Will there be features/tracks/vehicles left out of the Xbox game again that are added in other formats?
All the features and content will be the same for the Xbox version as for the other formats, although we will make use of the extra available hardware where possible, e.g. steering wheels will be supported and normal mapping will be used to enhance the graphics.
What is the maximum number of AI cars in a race?
Up to twenty AI cars at a time, which gives twenty-one cars including the player.
Smarts
The AI in TRD 2 was already very solid. Did you change anything for TRD 3?
The AI system has been improved in many ways. The racing line is now picked in a more realistic and intelligent way by the AI, determined on-the-fly depending on the current track position of the AI car and others in vicinity. The lines chosen will also reflect driver personality, aggression, ability, etc.
The AI cars are now capable of more intense battles, both with one another and with the player. Once passed, AI cars strive to minimise the ground lost, instantly applying pressure for a re-pass.
The performance of AI cars is affected by damage, fuel usage, tyre wear, etc. (exactly the same as the player). Where pit stops are required, AI cars plan their stops to get the best possible performance from their cars, but also react to their competitor’s strategies, including the player’s.
There are more race incidents such as spins and accidents caused by obvious overdriving. As a result, AI cars are now vulnerable to the same risk of terminal damage as the player.
The player will be offered an even greater variation of racing genres that incorporate all relevant rules and regulations. The AI will respond to all rules and flags in each series, but they will sometimes fail to obey the rules, either accidentally or deliberately, again depending on the nature of the driver.
The AI will also now be encountered in practice and qualifying sessions. They will behave as in a real race weekend, doing hot laps and going in and out of the pits, when they will yield to faster cars.
Multiplayer
What is the maximum number of multiplayer drivers? What multiplayer modes can we expect?
We expect to have 16 online players in a race on Xbox Live and PC, and 8 to 10 players on PS2.
TOCA Race Driver 3 has lots to offer online players. There are options to compete in open or closed rounds, shoot-outs and practice sessions. The player can customize each championship with regards to rules, race lengths, starting grid selection and AI. It will also be possible to tune and upgrade vehicles off-line using the new telemetry feature, then use their saved vehicle set-ups to compete online.
Advancements have been made to the ranking system so that a player earns a driver rating for each championship and for each of the seven main disciplines. These individual ratings are then aggregated to give the player an overall driver rating. There is also a hall of fame style leaderboard for Xbox Live in which the top 50 fastest players on each track, in every championship, will be able to post their ghost cars, allowing other players to compete against them offline.
Players will be able to unlock game content through online as well as offline play. There is also a new spectator mode where players will be able to watch the live race in progress when they join a session.
Latom megint hirszerkesztot jatszol es minden topicban resztveszel:) Ilyenkor eleg - es kotelezo is! - egy forras linket megadni!!! Amugy ha jol olvasom, ez mar legalabb egy hetes...
Persze, en is;) Nekem csak inditani kell, mert meg mindig fent van a gepemen, a 2004-es tuning verzio, majd 60 palyaval;))) Kivancsi leszek, milyen lesz a TRD3-ban:)) Nagyon hitegettnek, hogy sokkal jobb lesz a szim resze, lathatoan be is vasaroltak nehany liszenszet, gondolom nem hiaba csuszik majd' fel evet (2005 oktober -> 2006 februar):))
na azérmár láccik az elsõ pár kép kivolt pingálva photoshoppal egy picit
Na igen, ha plusz 4-6 hónap értelemesn telik az csak a mi hasznunkra lehet. Nekem már a 2. rész is nagyon tetszik, de ha ez a rész annyit fejlõdik az elõzõ rész óta, mint az elõzõ azt megeleõzõ óta tette, akkor azt hiszem, hogy kevés panaszunk lehet majd a 3. résszel kapcsolatban.
Micsoda?! 60 pálya. Eddig a legtöbb, amit kihoztam belõle az az, hogy a 2004-es demót összefésültem a régi verzióval. Lehet ilyent találni valahol?
De hogy egy kis TRD is legyen, szerencsére csak akkor csalódtam az elõzõ részzben, amikor megcsináltam az utolsó versenyt is(stáblista és kész). Talán az jó lenne, ha kicsit lazítanának a tempón, mert néha igencsak oda kellett lépni, vagy itt-ott levágni pár méter, hogy az elsõ helyen érjek célba. De lehet, hogy pont ezért volt érdekes, ha már szimnek nem volt jó:) Azt meg majd meglátjuk, mi marad a hitegetésbõl.
komolyan mondom, beszarás lesz a graf, remélem a játékélmény sem lesz rossz és akkor megveszem életem elsõ TRD-jét ;)
ja, és remélem kozmetikázott képek, mert különben letépem a mogyoróikat.
Új banner? :-)
Elofordulhat hogy kozmetikaztak oket, de ha tisztan DX9-es lesz, preprocesszekkel, akkor kinezhet lazan igy a jatek is (persze visszajatszasban). Ha megnezel egy PS2-es GT4-et az megdurvabbat tud nyujtani.
hát azért maradjunk inkább a PC platformnál, ugyanis ilyen durva graffot, talán a Trackmania Sunrose-ban láttam, de majd meglátjuk milyen konfiggal tudja ezt produkálni, mert megjegyzem a Trackmania sima FPS-t produkált kevésbé durva konfiggal is.
2004-es tuning verzio, majd 60 palyaval;)----Valami ilyesmit olvasok ez mi akar lenni a TRD 2-hez valami plusz pályák vagy mi?Léteznek valami addon-ok a játékhoz és hol találhatnám a Bhmotorst ismerem.Koszi
Mi va"?? Nem értem mit akartál írni, please érthetöbben, tagoltan.
Mit nem értesz.Mi az a 2004-es tunning verzio 60 pályával? Olvasd el a 99-es hozzászólást ott írnak errol.Csak azt akartam tudni hogy vannak -e a gaméhoz valami kiegészitok a bhmotorsport oldalán kivul?
En ott az elozo hozzaszolasra valaszoltam, ami a GPL-lel kapcsolatos;)
azt remélem hogy nem kell hozzá vmi nagy überfrankó gép és az amd2600os gépen ati 9600xt videókártyával+1024rammal is menni fog tökéletesen!! mert élvezni akarom!
Hát a grafikát elnézve vélhetõen egy kis butításra szükség lesz, de attól még élvezhetõ és gyönyörû marad...
Na-na! Azért Alexease jogosan kifogásiolta, hogy nem adott meg forrást! Nem az a gond, hogy ide copyzott egy hírt, hanem a forrás megjelelõse a gond...
Mit kell beállítani a DI-514 Wireless Routerben, hogy a Toca Race Drviver 2 -ben tudjak online játékot csinálni és lehessen csatlakozni a játékba mert a router fûzfala nem enged csatlakozni a játékomba senkit (pontos beállítást szeretnék)
[DEMO] ToCA Race Driver 3 [2005. november 14. @ 10:40 - Berkenye] Nos, itt a ToCA Race Driver 3 címû modern autóversenyzõs szimulátor kipróbálható változata, amelyben egy Honda Civic 2006 verdával nyomulhatjuk végig a doningtoni pályát. Bár nem sok köze van a Most Wantedhez, most biztos nem lesz akkora játékkedv :) gamestar.hu
Kipróbáltam. Nagyon jól fut ezen a gépen is, csak versenynél ugrik le az fps-em észrevehetõen. Szerintem nagyon jól meg van csinálva, jó a kocsi viselkedése, az irányíthatósága az autóhoz méltó, habár még nem ültem Civicben. Viszont a törésmodell az XNA-t nem veri le, viszont az is elég jó, noha véleményem szerint ez a leggyengébb a demóban. A grafika az meg elfogadható, a napfény szép a kocsikon, viszont másban nem kiugró a graf..
Szep a grafix nagyon, de igy volt ez a toca rd osszes eddigi reszevel is. hasonloan szep kepeket lattunk az elozo verziobol is, es az is volt, csak a jatekot qrtak el a leglabbis mainstream reszet mert irto unalmas lett annak elleneore hogy volt tobb tucat palya csak 3-at tudtak belole a vegen vairalni...
Nem ajánlom senkinek leszedni, elég fos lett, a graf egy-az-egyben ugyanaz, amit a 2-ben láttunk, ez a Honda meg valami ultra ronda (pedig fullon megy). Nem vagyok fika gép, az elsõ 2 rész nagyon tetszett, fõleg az elsõ, a sztori miatt is, én most többet vártam.levele!
Arra gondoltam, hogy ez valami korai szakaszból való demó, de hát majd kiderül... Nem akartam túl erõsen fogalmazni a grafikával szemben, de a képek alapján ez nem az a játék.
Csodás grafika, lenyûgözõ törésmodell stb,stb.. codemasters trd3 kampányában És végre ittvan ez a SZAR, grafika ocsmány, törésmodel 0, hangok szarok, sinautó mint az nfs stb,stb
Konzolosoknak biztos ez a játék lessz maga az isten, de pcn ez édeskevés szánalom inkább akkor csinálják consolra és ne törödjenek a pcvel mer ez röhej...
Természetesen a monitornyi nvidia logo virit a gém elején, ennek köszönhetõen magában a játékban egy nagy fekete plecsnit látok full grafon ( biztos nembirja ezt az ûbergrafot a vgam ), szal csak mediumon tudtam nézni...
Ezt még sikerült highon elkapni:
Nekem akkor volt feketeség, amikor az AA-t illetve az AF-t akartam ráerõltetni, de úgy tûnik nem szereti. :(
Nemtom miért kell fujjolni a konzolra,ott is van szimulátor,ha úgygondolod hogy nincs akkor életedben nem játszottál még a WRC játékokkal:)
Amúgy a törésmodell faszának tûnik,de a graf az valahogy nagyon rajzoltvagy nemtom,furcsa.
Nfs sínautókról meg annyit hogy Arcade game bazeg annak készült az is akkor mit kell ezt hangoztatni?:) Hangok szarok,oké,de például a legjobb kocsihang pont az általad fikázott Nfs sorozatban a legjobb a többi játékhoz képest:)