- Hogy a 3 milyen lesz, nem tudni. Grafikailag biztos jobb (bar ez masodlagos), de allitolag jobban raakarnak erositeni a szimes reszre is. Bar a masodik resz utan mar jobban bizok bennuk, es az uj screenshotok a sok GT autoval is ezt bizonygatnak, de azert barmit is csinalnak, azert a "nagykozonsegnek gyartanak", vagyis legjobb esetben is megmarad nagyon jo autos jateknak. Ami nem baj. Bar a masodik reszbe itt-ott beleturkaltam, es mondjuk a jatekon belul nem lehetett mindent allitani, de a autok parametereinel szerepeltek a fontossabb felfuggesztesi ertekek (toe-in/out, caster, camber, rugok, bump/rebump stb.), ami azert az alap enginere nezve talan biztato lehet. Ha ezeket tenyleg izombol szamolja, akkor a tobbi mar csak jo beallitas kerdese, es persze a koncepcioe.
Az NR2003-at (es esetleg mint engine-t) es a GTR-t nehez hasonlitani, foleg hogy tobbek azonnal lincselnek (GTR-funs):))) Az NR2003 alatt Papy engine fut (GPL es osszes Nascar). Termeszetesen mindketto nagyon jo, de megis mas. Ki kell probalni:) A GTR-ben sokkal tobb a hangulat elem, de az NR-ben meg sokkal korrektebben erezni az autokat, es raadasul az egesz "fizikai alapokon nyugszik". Probald ki. Vannak hozza "roadcourse" MOD-ok, palyak is.