Kb. annyit tudunk, hogy készül. Szép lassan jöhetnek az infók. Sztori? Helyszín? Motor? Multi? De mindez még soká lesz. Egyelõre ne szóljatok hozzá :DDD
!S remélem lesznek ujdonságok és nagy létszámu oriás mappok :)))))
Hali :)) Örülök, hogy jön a 2. rész... mint a bf-nél =)
lolka... az ip cím miatt "válaszolok" neked... :)) Csak mert lelkes CISCO tanónc vagyok és épp nemrég vettük az ip osztályokat... ez a cím meg huroknak van fen tarva... lol, nem okoskodok, csak vmiért írni akartam :D
Jól láttok, valóban a játék II. epizódjáról van szó. A tavaly év közepi bejelentés óta semmilyen információt nem tudhattunk meg róla, no de megtört a jég. Az elõzõ hónap közepén napvilágot láttak olyan híresztelések, hogy a PC GAMER Áprilisi számában találhatunk róla egy remek bemutatót. Ezt nagyon beharangozták, de ezek után már csak arra az összegre lennék kíváncsi, amit a PC GAMER fizetett az IW-nek... Ápropó IW. Mindenki nagyon meglepõdött hogy a játék elsõ hivatalos kiegészítõ lemezét nem az IW (Infinity Ward, hanem a Gray Matter Studios (Wolfeinstein) fejlesztette. Már akkor is sejteni lehetett hogy az kiadó (Atvi) egy újabb, az UO-nál sokkal nagyobb projectre tartogatja õket. Ez beigazolódott, hiszen újra bizonyíthat az IW.
Az információk az egyjátékos hadjárat fõbb témáiról szóltak: Ismét ,,csak" a Szövetségesek oldalán tudunk harcba szállni. Elsõként mindjárt az US Army színeiben, méghozzá a Afrikában, Olaszországban, az Ardennekben és a ,,jó" öreg OMAHA Beachen. Ez a 4 témakör nagyjából 8 pályát fog felölelni. Ezek mellé még kapunk kettõ Csendes-óceánit is, ami azért nagy vállalkozás, mert ugye kellenek új fegyverek, új nemzetek, és merõben más új pályák. Én ezt biztos egy kiegészítõre hagytam volna .
Angoloknál is inkább Afrikában fogunk ténykedni, hiszen részt vehetünk Rommel offenzivájának megállításában, azaz El-Alamein-nél és Tobruk városában is fegyvert ragadhatunk. Természetesen a SAS-os kommandósos, jól beosonósos és mindenkit Rambóként jól szétlövõs szabotázsakciók sem maradhattak ki.
A végére pedig orosz elvtársainkkal feltarthatjuk a német hadsereget Kursknál, Sztálingrádnál, újdonságként Moszkvánál, és a legvégén pedig térdre kényszeríthetjük Berlint is.
Egyszerre ez nagyon soknak tûnik, hogy egy helyszínen csak 2 pálya játszódik, de ez lehet óriási pozitívum, hiszen a játék motorja - úgyse találjátok ki. Nem, nem Kvék 3-as motor...., sõt nem is HAVOK. Á-Á, nem is Source. Doom 3 endzsin meg nem jó a külsõ tereknél. Akkor lehet S.T.A.L.K.E.R.Nem-nem. Más nem maradt mint - az új Unreal motor.
Aki túl gyorsan megunja az SP-t, annak a multit tudnám ajánlani, hiszen minden UO-s újítást megkapunk. A tankokat, a tüzérséget, stb... Ezeket persze mind-mind továbbfejlesztett verzióban.
Az ilyen király motornak persze óriási gépigénye van. Sebaj ( ????) ugyanis a játék csak 2006 karácsonya környékén várható. Ha a San-Andreas FAN-ok kibírták, mi is kibírjuk....
Addig is reménykedjünk hogy a magyar PC GAMER elõfizetõk (?) rendelkeznek szkennerrel...
A Deathfellows UO CTF serveren Bekapcsoltuk a Punkbuster-t. Így a másolt játékok mellé kapott cd kulcsok, automaikus Global Guid ban miatt hasznalhatatlanok lesznek. Ezen az oldalon van egy leírás hogyan tudsz cd-kulcsot cserelni.
http://dc.sote.hu/uoserver/
Kérek mindenkit, hogy a hasznos információt jutassa el játékos társaihoz.
-CoD II will be based on a "propreitary graphics engine. -The single player missions: American & Russian campaign place in Europe, -British campaign taking place in both North Africa and Normandy. -A possible German campaign! -There will be more than 100 individually voiced roles, by Hollywood talent. -There will be several new vehicles along with 15 new weapon
() A mostanság piacon látott megoldásokhoz képest mi mindenkinél jobban felhízlaljuk, feltápoljuk és számos "lehetetlen" extrával kívánjuk felhõkarcolók feletti szintre emelni a Call of Duty folytatását. Rövidre fogva valahogy így jellemezhetjük az Infinity Ward törekvéseit, legalábbis a PCGAMER legújabb számából elcsípett apró morzsák erre engednek következtetni. Képek erre... A játék egyik legfontosabb tényezõjét, a scriptelt események sokaságát nyugdíjazzák, sokkal nyitottabbá teszik a küldetéseket. A sokak által kritizált scriptelések számos esetben megmutatták már, hogy kevés ráfordítással életképes végeredményt produkálnak, ellenben a technikailag kifent - de még kifforratlan - megoldásokkal szemben. Ennek ellenére vége szakad a lineáris hentelésnek, elõkaphatjuk a kreativitásunkat és kedvünk szerinti sorrendben szakajthatjuk széjjel az utunkba akadó tigriseket, pontosabban teljesíthetjük a küldetés szempontjából kritikus feladatokat.
A scripthalom helyett AI gondoskodik majd a megfelelõ környezethez illõ magatartásról (pl. a csatamezõn átszökkenõ kisnyuszi ne kapjon elõ AK-t és legyen belõle hirtelen csetnik-nyúl). Amennyiben úgy döntünk, hogy van nálunk elegendõ vállról indítható rakéta, akkor fész2fész megrohanhatjuk az ellent, de a szníki - elõzõ életükben aktívan ninjászkodók - meg is bicskázhatják hátulról a mit sem sejtõ katonákat.
Érdekes újítás, hogy kedvünkre ugrálhatunk a kampányok missziói között, idõrendben. Tehát némi dog's bullocks után máris komrád zsenerálként taposhatjuk el az agresszorokat. Nem kell befejeznünk az adott kampányt, áh, megvan ám a varázsa annak, ha keverjük az amerikaiak kelet-európai hadmûveletét, a brit (Észak-Afrika és Normandia) és az orosz kampánnyal (feltehetõleg lesz még német huncutkodás is, egyelõre azonban erõs boxmeccsek zajlanak az Infinity Ward fejese és a dizájnerek között).
Sajnos a képeken egyelõre nem látható minõségi ugrás, de a Call of Duty 2 teljesen új, ropogós 3D motorral kecsegtet. A grafikusok mindenféle mappolást bevetettek a játék cicomázásának érdekében. Lesz Normal (Alyx), specular (tõzsdei), Bump-spec, és mégsok más mapping. Valós idejû fények, árnyékok és papagájok gondoskodnak az összhatásról.
1943 Tunézia
A Sivatagi Patkányok Észak-Afrika sivatagi városkáiban harcolnak Rommel erõivel szemben. Feladatunk, hogy három elég halálosnak tûnõ 88mm-es tankelhárító löveget az égbe repítsünk. Toujane utcáin lopakodunk társainkkal és néhány brit tankkal egyetemben. Két bajtársunknagyban meséli milyen jó dolga van egyik barátjuknak, hisz mehet haza, igaz a lábai nélkül. A beszélgetést fülsiketitõ robbanás rázza meg, a konvoj hirtelen megáll, mindenki a földre veti magát, illetve a tankok mögé húzódik.
Itt kapcsolódunk be a játékba, három lehetséges feladat közül választhatunk. Elsõként máris a németek ölébe rohanhatunk, hogy a jelenleg is borzalmas tûzharcot kicsit tovább cifrázzuk. Az MG42-esek állandó ugatása és a fejünk fölött sivító töltetek azonban nem tûnnek barátságosnak.
A számítógép által irányított csapattársak ezúttal sokkal aktívabban hentelnek. Ha fedezed õket, elõrenyomulnak, maguk képesek leszedni az ellent és ami a legfontosabb: hangos kiáltásokkal tudatják hol és merre lapulnak (- Német orvlövész a budiban!) a mesterlövészek és egyéb nemkivánatos személyek. Tárcsere közben gyönyörködhetünk a tájban, a hullámzó pálmafákban, láthatjuk, amint a szél hullámokat kelt a kocsiponyván, kilengenek a telefonvezetékek és volumetrikus por száguld az utcák között.
Ahogy említettük, Toujane-t többféleképp megtisztíthatjuk. A szníkiskedõ, elterelõ utat választva fõként közelharcokba keveredünk és egy új mesterlövész módban, szívdobbanásainkat hallva, a szkóppal pásztázva a tájat párbajozhatunk a konkurens lövészekkel. Lélegzetünk visszatartásával pár másodperc erejéig javíthatunk a célzáson (ha jól tudom pont fordítva kéne lennie), ám iparkodnunk kell, mert a fritzek egyre közelebb nyomulnak és pástétomot csinálnak belõlünk.
Lesznek történelem hû ütközetek dögivel. Moszkva védelme, sztálingrádi csata, ezúttal idõjárással megfejelve, iszkiri a német tankok elõl Líbiában, stb.
Csapattársainkat idõvel kitüntetik, meghalnak, elfásulnak, elfogadják õket a többiek és barátságokat kötnek. Száz különféle - ismert színészek által elõadott - dialógus ezer történetet mesél. Lesz alkalmunk T34-es orosz és a brit Crusader tankban, illetve a német Panzerkampfwagen II-ben ücsörögni. Összesen 15 új fegyver vár ránk, köztük a Gewehr mesterlövész puskával. S végezetül a jányok valami egészen egyedivel próbálkoznak D-Day kapcsán.
multi?! én azt hallottam olyan lesz mint az UO,vagyis jármûvek,nagy mapok,100+-os serverek!Jól hangzik! Azért a grrafika nem rossz,bár ez még semmi,hisz 2006-ig fejlszesztik,ez biztos!!
Hmm... a CoD fórumban idézett hír szerint Q4 2005 a megjelenés...
Háttö.. ezeket a témákat már mind feldolgozták vagy a mohaa ban vagy a kiegészitõikben vagy pl stalingrad ot is még1x belerakni? hmm nah mind1 meglátjuk..
Hát igen, enyhén hasonlit a Band of Brothers (Az elit alakulat) boritójára. Szoval szvsz ez kamu.
Mért ne dolgozzák fel újra,ha jobban megtudják csinálni?!Pl.:MOHAA,megcsinálják ugyebár jobb grafikával meg jobb játék menettel,nem egyedól mented meg a világot!VAgyis szerintem jobb h újra feldolgozzák!
A folyó havi PC Gamerben napvilágot látott néhány kezdeti információ a Call of Duty 2-rõl. A PCG-s fiúk ott jártak a fejlesztõ Infinity Ward bithegesztõ-mûhelyében és megfenyegették a szerencsétlen fejlesztõket, hogy egészen addig nem engedik õket haza, míg nem dobnak valami csontot a fél világ elé. És irgumburgum, meg minden. Így történhetett aztán, hogy az IW-s arcok bepánikoltak, majd kénytelen-kelletlen megnyíltak a PC Gameres terroristáknak és szép hosszú sorokban ontották a tunkolnivaló információt a Call of Duty 2 várható fícsöreirõl, valamint várható játékélmény szintjérõl. A végére olyannyira összemelegedtek a srácok a fejlesztõkkel, hogy khm... na na, talán annyira mégsem. Micsoda perverz gondolat, hmm.. Szóval elég az hozzá, hogy a végére a PCG-s arcoknak még az is megadatott, hogy lejátszhattak egy teljes küldetést a félkész CoD2-bõl.
A teljes hírt értelmetlen lenne lefordítani, a cikk persze négy oldalas, és a szöveg 75%-a köret és az "adjuk el az újságot" marketingkategóriába sorolandó. A tartalmi lényeget viszont mindenképp érdemes pár sorban leírni, számos érdekes újítás vár majd bennünket a játékban, mely, -ha az Úr is a mi oldalunkon áll- még idén télen a boltok polcaira kerül.
Amit várhatunk a CoD2-tõl:
-Szkriptek mellõzése (elõre tárolt jelenetek lesznek, de nem erre épül a játék)
-A CoD2 nem lesz annyira lineáris
-Okosabb MI (a társaid pl. nem csak mennek veled és lõnek, hanem annak megfelelõen reagálnak, hogy milyen formában támadsz. (fedezõtûz, stb.))
-Nagyobb kiterjedésû nyílt harcmezõk
-Támadási formánként eltérõ ellenséges reagálás
-3 kampány: Brit (Afrika (El-Alamein, Tobruk) és a Normandiai partraszállás), Szovjet (Moszkva és Sztálingrád), amerikai (Nyugat-Európa)
-Egy lehetséges német kampány ötlete (IW szeretné, kiadó nem engedi - egyelõre)
-Térképeken használt technológiák: normal-mapping, specular-mapping, bump-spec, valós idejû fény és árnyékolás
-Élõ környezet (hajlongó pálmafák, lengedezõ telefonkábelek, porfelhõ az utcán, stb.)
-Új mesterlövész mód (mikor belenézel a célkeresztbe, hallod a szívdobbanásokat és lehetõséged van visszatartani néhány másodpercre a levegõt, ami a célzásra van jótékony hatással)
-Történelmi pontosságú küldetések - John Hillen (Military Advisor) révén
-Füstgránát használata, mely a pozíciójelzés és a takarás védelmi eszköze is lehet.
-Idõjárási viszontagságok (hangulateffektek, mint hó az oroszoknál, esõ Normandiában, stb..)
-Várhatóan -FPS játékoknál elõször- 100 vagy több szinkronhang (köztük néhány Hollywood talent is)
-Új hardverek, úgymint 15 új fegyver és új jármûvek (köztük a halálos német Gewehr mesterlövészpuska, a Pamzerkampfwagen II, Jeepek, brit Crusader tank és a T-34-es szovjet állat)
Megemlítendõ még, hogy az IW csapata a Medal of Honor Allied Assault nyomán újraéleszti a Normandiai partraszállást a Call of Duty 2-ben, melyet Thaine Lyman (Activision Executive Producer) célzott titokzatossággal így kommentált: "...érdekes lesz". Zárszóként hozzátette:
A fiaink régebb óta fejlesztenek II. világháborús játékokat, mint ameddig maga a háború tartott(!). Higgyetek nekem, ezek értik a dolgukat.
-A játék megjelenési dátuma jelen pillanatban 2005 Q4, tehát idén karira elvileg már a kezeink között tudhatjuk a stuffot.
(A CoD Infobase által nyilvánosságra hozott PC Gamer szkennek közzététele szigorúan tilos és törvénybe ütközõ, így ezt -hivatalos fansite mivoltunkból kifolyólag- mellõznünk kell a hírbõl. Egyes források szerint az érintett képeket be lehet szerezni néhány további magyar rajongói oldalon keresztül, érdemes például az elõzõ hírben közzétett klánlapra, vagy predator által publikált cyberarena.hu/callofduty2 linkre fókuszálni.)
háááát, ai-t már elég sokszor igértek. a járgányok nem lesz ujdonsag. grafika nem egetrengeto, igy ranezesre semmi ujdonsagot nem hozhat, max az uo banalis nagy bukasat hozhatja helyre, de semmi mast.
kamu vagy nem (egyébként tényleg Elit alakulatéra hasonlít),akkor is jó!!!
Hasonlít? Ezt hívják úgy hogy koppintás. A játékot meg minek már most szapulni, csak jó dolgokat lehet eddig tudni.