Abban az árkategóriában az egyik, ha nem a legjobb. Mikor kapsz 2.250.000 Ft-ért 5 ajtót, 92 LE-t, ABS-t két légzsákot és két elsõ elektromos ablakot? Ja, és megbízhatóságot és nem papírautó feelinget?
A Peugeot 407 SW viszont szerintem az egyik rossz választás abban a kategóriában. Az ára csak közepes, kicsi belül. Ráadásul a futómû elég gány (fékezésnél elpattogó kerék!), na jó, aki csak mindent betartva közlekedik, annak nem gond. De akkoris kicsi hátul :). Az egyetlen pozitívuma a formája, de csak ezért nem szabad autót venni. Az Accord kombi 2.0 dízele sokkal jobb választás. és ár-érték aránya is jobb, mert hasonló felszereltségû Peugeot-nál olcsóbb is ráadásul.
Inkább egy pár éves használt autó egy kategóriával feljebbrõl ugyanannyiért mondjuk. Szerintem.
Aztán ha nem veszed észre rádsóznak egy 3 éves cégautót ami csak 40ezer km-t ment (ami igazából 340ezer) és szépen sorjában kezdhetsz mindent kicserélni meg felújítani rajta és elég gyorsan megbánod, hogy miért vettél használtautót... Persze ez csak egy lehetõség, ki lehet fogni nagyon jó állapotban lévõket is jó áron csak azokra nagyon hamar lecsapnak a dealerek meg akik ezzel foglalkoznak, rátesznek 10-20%-ot és árulni kezdik annyiért.
Az új Suzukival pedig igazából semmi komolyabb gond nincs, olvass csak el róla pár tesztet mindenhol teljesen meg vannak vele elégedve. Én sem voltam sosem Suzuki fan, sõt... De ezt az új Swiftet nagyon eltalálták.
Akkor rakj bele két gyereket, feleséget, nyaralási cuccokat... Menj el vele Bulgáriába. Ezután ugyanezt csináld meg mondjuk /azonos árkat-ban/ egy Cordobával.
Szted melyik a jobb? Bár megértem, hogy akinek villogni kell autó jó a Buzuki, de én így mérem a kocsit. sry
Igen, ott a lényeg a végén amit írtál. Te így méred a kocsit. Más meg nem így méri és ezért vannak már most rekord mennyiségû eladások belõle.
Hasonlítsd össze, hogy azonos kategóriában (vagy még pár százezerrel fejlebb is) milyen felszereltségekkel lehet kapni hasonló kategóriájú autót. Kezdheted mondjuk az alap 3 ajtós verzióval, ami 2050000Ft. Ebben van egy 92lóerõs motor, 2 légzsák, abs, szervo, központi meg mág pár dolog. Mondj nekem ugyanilyen felszereltésû kocsit legalább ilyen motorral ilyen árban.
Hozzáteszem ez egy japán autó, japán motorral amit nálunk szerelnek össze. Szóval a megbízhatósággal sem lesznek gondok szerintem.
Ha lenne 3 millám és új autót akarnék venni erõsen gondolkodnék az 1.5-ös 3 ajtós verzión. Aminek csomagtartójában 2 nagyobb táskán kívül tényleg semmi nem fér de aki nagycsaládos meg ezzel akar menni nyaralni meg cipekedni az úgysem ilyet vesz.
A Logan is olcsóbb, ha már új autó kell és annak legalább van csomagtere. Bár az utastere hagy némi kívánnivalót maga után méretben. Viszont az "legalább" Renault, nem Suzu. [nem szereti a Suzut, lehet érte utálni]
No igen. A Top Gear az egészen más kategória. Ráadásul itthon is lehet nézni (BBC Prime, Kedd 21:00, Vasárnap 22:00), bár nem a legfrissebb széria, de akkor is. A legjobb autós mûsorok közé tartozik. Kb. így KELL kinéznie egy jó, és szórakoztató autókról szóló mûsornak.
Logan Swift Motor 1.4/75LE 1.3/92LE ABS nincs van Légzsák (vezetõ) van van Légzsák utas nincs van Központi zár nincs van
Igazából ennyi elég is. A Loganból majdnem a legjobb felszereltségûvel hasonlítottam össze ami 2.100.000 a Swift fapad verziójával ami 2.050.000 (3 ajtós).
De cserébe van csomagtere. Hurrá, irány a márkakereskedés.
Na meg ilyet se hallottam még, hogy egy Renault megbízhatóságát valaki egy lapon említette a Suzukiéval. A Peugeot meg a Renault autói is elég kényesek az elektronokai dolgokra (amivel tele vannak) és gyakran hibásodnak meg.
És akkor még én nem értek hozzá LOL!
"A Peugeot meg a Renault autói is elég kényesek az elektronokai dolgokra (amivel tele vannak)" Magad írtad elõtte, hogy gyakorlatilag NINCS benne semmi elektronika!
BTW ne a legdrágább Logant nézd. Ha már úgyis olcsón akarsz új autót, akkor vegyél fapadost ;-)
Egyébként meg úgysem fogja egyikünk sem azt mondani, hogy igaza van a másiknak, szóval értelmetlen itt OFFolni.
Áááááááá. Van jogsid? Voltál mûszki vizsgán? Ha igen akkor nem tudom hogy írhatsz olyat, hogy nincs bent semmi elektronika. A 10-15 éves autók is tele vannak már elektronikai cuccokkal. A központi zár, meg az ABS nem meríti ki az elektronika fogalmát.
És pont azért néztem majdnem a legdrágább Logant, mert még annak sincsen olyan felszereltsége, mint a full fapad Suzukinak.
Én csak annyit állítottam, hogy a felszereltséget nézve a legjobb ár/érték aránya most az új Swiftnek van és ebben nem kell elismerned, hogy igazam van, mert ez tény.
Akik itt annyira szidják a fapados, olcsó autókat, azoknak egyáltalán van autójuk???????? Csak mert nekem egy Suzuki Swiftem van, vagyis Geo Metro(amerikai változat), és igen, elég fapados, de sokkal kevesebbet költök szervízre(szinte semmit), mint tesóm az Audijára. És 12 éves létére egy-két három éves autó megirigyelhetné a festését, fényezését... Nem olyan gáz autó a Suzuki, engem még egyszer sem hagyott ott sehol.
Jogsim lassan 10 éve van, éppen érik egy orvoslátogatás ez ügyben, mert ugye 10 évre kap az ember alkalmasságit :-P
Mûszakin voltam, ja. Egy öreg Renault-t hajtok, aminek van rendes csomagtere, kevesebbet fogyaszt, mint egy Suzu és szívesebben tekerek le vele egy nap 600 km-t, mint egy olyan kocsival, amiben nem tudom kinyújtani a lábam. :-P
Ár/értékben semilyen új autó nem versenyezhet egy néhány éves használttal, hiszen ahogy kihozod a szalonból, buksz rajta jócskán. Ki lehet fogni lestrapált használtat, de ha körültekintõen jársz el és nem 5 perc alatt veszel autót, akkor ennek az esélye gyakorlatilag nulla.
Ez az új autó értékcsökkenés ez így van, kijössz a szalonból és esett 20%-ot az ára. Csak egy gond van, sokan nem akarják ezt tudomásul venni és nem ritkán látni az új árával megegyezõ 1-2 éves használt autó hirdetéseket.
De sajnos használt autónál is vannak olyan hibák ami felett még alapos állapotvizsgálatnál meg szervízes átvizsgálás után is átsiklik a szerelõ figyelme és buksz százezreket ha valami olyan gond van a kocsival. És ugye szerelõt ez nem fogja zavarni, mert nem tudod neki mondani, miután megvetted, hogy "vazee ezt nem kellett volna észrevenned??" illetve mondhatod csak nem sokra mész vele. :( Normális használtautó árak tõlünk nyugatra vannak, ahol a fizetések 4-5x-ösei a mienknek, a regisztrációs adó miatt meg pont nem éri behozni õket...
Minenkitõl hallom hogy nem akarnak régi autót (10 éveset pl) mert a gatyájuk is rámegy. Persze. Haver 3 hónapos corsája 5000 Km szervizen volt 40 ropi csak az alap. Másik haver 4-es golf 100000km-es szervíz 300000Ft-ba volt. Nekem meg 20 éves járgány 150ért vettem és eddig kb 15e ráköltés volt 1év (20000km) alatt. És kényelmes, nagy, megbízható...
Na errõl van szó!!! Nekem egy kicsit erõsebb ráköltésem volt, egy gumiabroncsszettet vettem 50ezerért... Mondjuk a kocsi is 700e volt, de olyan faszán megy, semmi baja, pedig most lesz 12 éves. Balesetezni meg nem kell vele.:))))))))))))
Új autóra is rákölti a gatyáját ugyanúgy... Ha hitelre veszi akkor ott a plusz casco, havonta a törlesztés, évente a töresztõrészlet emelekdése, és nemrég volt a totalcaron egy cikk hogy mi van akkor, ha nem márkaszervízbe viszed kötelezõ szervízekre. 10-bõl 8x ugrik a garancia. Nem végletlenük. Az autókereskedõknek meg fõleg az autógyáraknak legnagyobb bevételük az alkatrészértékesítésbõl van. És nem véletlen, hogy ugrik a garancia ha nem náluk csináltatok a kötelezõket, pont azért van ez így, mert alaposan megszedik magukat a kötelezõ szervízeken is.
De ilyen 50 meg 100 ezres szervízek simán elérhetik vagy túlhaladhatják a 100 ezret is. Na meg törjél össze valamit az új autódon... Egy lámbabúra 50-60 ezernél kezdõdik, míg egy 10 éves kocsinál a bontóból vadászol hozzá egyet egy ezresért. Ha meg belemennek a kocsiba hiába nem olyan vészes a törés, pillanat alatt letotálkározzák, mert nem éri meg megjavíttatni. Ismerõsünk új opeljába csúsztak bele hátulról és pont õ mondta, hogy a régi autóján is hasonló sérülést csináltak meg 1-200 ezerbõl az új 3millás kocsiját meg totálkárra írták, mert nem érte volna meg megcsináltatni...
Az 1héttel ezelõtti adás végén (amiben a 3as BMW-t tesztelték), azzal fejezték be, hogy az új 7est fogják tesztelni a következõ mûsorban. Ez valahogy kimaradt :)
SZiasztok! Szerintetek mit lehet olyankor tenni, ha az történik, ami ma velem: Nem voltam egész nap itthon, másik városban voltam. Este hazajöttem, és látom, hogy a kocsimba oldalt beletolattak. Egy tenyérnyi részen behorpadt. Persze betétlapot, telefonszámot nem tettek a szélvédõre, mily meglepõ... Szal szerintetek? Akiktõl hirtelen megkérdeztem, azt mondták, rendõrt felesleges hívni...
Semmit sem tehetsz. Kifizeted a javítást, esetleg elõtte csinálsz róla egy-két fotót, aztán a rendõrségen ismeretlen tettes ellen teszel feljelentést magántulajdon rongálásáért, majd a "szerv" elkezd nyomozni, és pár hónap múlva közlik, hogy õk megtettek mindent, de nem találták. Hát ennyi. Felesleges papírmunka, idõpocsékolás. Nem éri meg. Csak csináltasd meg. És vigyázz jobban a kocsidra. Ha legközelebb lesz ilyen, és látod a tettest, akkor menj utána, és kínáld meg egy-két fa-testápolós suhintással. Ha gondolod, vagy érzel magadban ennyi erõt. Nem nehéz... Gondolom én...
Ja! Miért mindig a Bazsó kapja a zsít kocsiakt, a Winkler meg a lepukkant veteránokat? Vagy ezt direkt választja magának a Winkler? Na mindegy,csak egy kérdés volt.
szerintem õ választja nem véletlenül van winklernek lada nivája, a nino carottának meg egy sportkocsija az életben is
errõl az autóról láttam egy filmet, hogy milyen teszteken esik át. -sok fok, aztán halálvölgy, aztán nagyvárosi forgalom... nemhiába nem tesztelték a pesti kockakövön. Itt ez is szétesik, mint minden :-)
Köszi a tippeket. Megcsináltatom, mást nem tehetek. A rendõrségre természetesen nem megyek, teljesen felesleges lenne. Ezt megszívtam. Ha láttam, volna, aki ezt csinálta, bizonyára nem húz el minden probléma nélkül a helyszínrõl, de 100 km-re voltam az autótól...:(
Mondjuk azt a Trabantos gyereket is szájbarúgnám néha :))
Na indul a visszaszámálás :)), még 10 perc. Egyébként nagyon le vannak maradva az adások feltevésével, mert a múltheti adás, még mindig nincs fönnt a honlapjukon.
Huhh, az a LADA kurva gusztustalan volt, a végén még rosszat fogok tõle álmodni. :DD Lehet egy új jókívánság mondat is: Üssön el téged egy LADA 110-es! :DDD
De azért egy mai Ladátol is elvárható, hogy belül ne 1990 uralkodjon :DD
ez igaz, de nézd meg, kiknek szánják.
Érdeklödni szeretnék hogy lenne kedvezõ áron egy GEO METRO kocsi hogy ez mennyire egyezik a magyar swift alkatrészekkel (futomû motor karosszéria stb) Esetleg hol tudnék utánna nézni Válszotokat elõre is köszönöm
M6 ahh M6 ,nem si tudott mit mondani csak,hogy ahh meg ihhh ez elarul mindent! :)
Már életveszély kategória :DD, de ez high-tech BMW belsõ nekem még mindig nem jön be :) (azért elviselném :DD)
Szerintem szép lett ez a M6-os Bömbi. Mondjuk a 31 misi egy kicsit soknak tûnik nekem, de hát ôk tudják. Elmennék egy ilyen tesztvezetésre egyszer én is, hogy meghajtsam a gépet... Remélem, túl is élném...
Szinte teljesen egyezik vele, a felszereltsége gazdagabb...