Ha hitelre veszi akkor ott a plusz casco, havonta a törlesztés, évente a töresztõrészlet emelekdése, és nemrég volt a totalcaron egy cikk hogy mi van akkor, ha nem márkaszervízbe viszed kötelezõ szervízekre. 10-bõl 8x ugrik a garancia. Nem végletlenük. Az autókereskedõknek meg fõleg az autógyáraknak legnagyobb bevételük az alkatrészértékesítésbõl van. És nem véletlen, hogy ugrik a garancia ha nem náluk csináltatok a kötelezõket, pont azért van ez így, mert alaposan megszedik magukat a kötelezõ szervízeken is.
De ilyen 50 meg 100 ezres szervízek simán elérhetik vagy túlhaladhatják a 100 ezret is. Na meg törjél össze valamit az új autódon...
Egy lámbabúra 50-60 ezernél kezdõdik, míg egy 10 éves kocsinál a bontóból vadászol hozzá egyet egy ezresért.
Ha meg belemennek a kocsiba hiába nem olyan vészes a törés, pillanat alatt letotálkározzák, mert nem éri meg megjavíttatni.
Ismerõsünk új opeljába csúsztak bele hátulról és pont õ mondta, hogy a régi autóján is hasonló sérülést csináltak meg 1-200 ezerbõl az új 3millás kocsiját meg totálkárra írták, mert nem érte volna meg megcsináltatni...