A többi dolgot úgy értettem h nem a grafikára. Tehát ha a grafikát ilyen sablonokból meg egyéb tárgygenerátorokkal csinálják, akkor talán újra több idõ jut a történetnek, a játékélmény kidolgozásának is. Elegem van a benchmarkokból.
Ugyan ez csak egy poén kép a képzeletbeli half life 3ról, de érdemes elgondolkozni, hogy mi lesz a valóság tökéletes lemodellezése után. Ha még tizenöt évig élsz, simán meg fogod tapasztalni.
remélem nem élem meg, hogy az abszrakt játékok legyenek a menõk. LOL
Jah, eléggé nehéz összehozni egy jó játékot, ami mindenkinek megfelel. Ez a válogatással csak magukon segítenek, így legalább ezzel nem megy el több év.
ja es erre 20 ember van kb. (atlag ennyibol all egy fejleszto csapat)
"csak meg kell nézni a mai játékokat.."
Megnezve a mai jatekokat, van par szep darab. A regi lehetosegekkel ez nem volt lehetseges, vagy szerinted olyan baromi kreativ es muveszi a super mario, vagy a c64 16 szinu 100*100-as hatterei?? Legyetek mar esznel.. Mar nem 1 hetvege osszedobni egy jatekot.
Es hiaba dolgoznak rajta szazan, mikor tobbezer objekt van, soktucat palya, soktucat-szaz modell, stb stb.
Catnek igaza van hogy lusták ill kevésbé kreatívak lettek a fejlesztõk, csak meg kell nézni a mai játékokat.. Neked pedig abban van igazad hogy egy jó játékban simán használhatnak ilyen szkennenlt sablonokat, így legalább a többi dologra tudnak koncentrálni, viszont ne felejtsd el h ma kb 100an csinálnak egy játékot..(s mégis xar)
Másik dolog, hogy a játékfejlesztõ szerintem egy scifi vagy fantasy esetén nem a valóságot akarja modellezni, hanem inkább egy nagyon részletes dolgot próbál produkálni (ami hihetõnek hat). A részletesség növekedésével lassan ott tartunk, hogy egy mûvész évekig tervezhet egy(!) játékbeli szökõkutat. Vagy sokmindent tervez, de az kevésbé kidolgozott. Ha a részletességre törekednek sajnos kitûnik a kevéssé kidolgozott. Vagy nincs elég variancia, ami szintén kidolgozatlanságnak nevezhetõ. Az én gondolatmenetem szerint nem az alkotó mûvészek lusták, hanem kevés van belõlük a mai gyorsuló ütemû követelményekhez.
Sztem qurvajó dolog, én is elmennék. Nem beszélve a jó fizetségrõl, ha kiválasztanak :) Nálunk is legyen ilyen! :)
szerintem meg azt mutatja hogy baromi lusták lettek a kreatív emberek szemléletileg kb. ott tartunk, ahol festészetben 2-300 éve, azaz a játékfejlesztõk a valóságot akarják minél tökéletesebben lemodellezni a festészetnek ezt az értelmét a fényképezés megölte, azóta jöttek be az abszrakt mûvészeti ágak, ahol csupán a kreatívitás számit, és nem az hogy az ábra hasonlítson a valóságra van még hova fejlõdni...