Zavaro teny tan hogy borzasztoan idiotikus az iranyitas. Amiutan racolzunk az ellensegre akkor csak feleje megy a kamera igy ha elfutni akarunk balra vagy jobra nem tudgyuk hogy mikor esunk le a szakdekba.
Laaamaaah :D
Par szot a jatekrol.
A story egy tipikus erdekes futurisztikus temaval van megaldva de nem lovom le. A jatek gyonyoru grafikaval van megaldva. Lenyegeben az elejen meg egyaltalan nem lelem komplexnek es valahol elszomorit ha ilyen lesz vegig a jatekmenet. Hogy miert? Mert meg van adva (lassan 2 oraja egyfeszt) harom palya ahol harcolnunk kell kulonfele szornyekkel. A harc abbol all hogy fel kell szedni kulombozo eroket tartalmazo gomboket es azokat fel kell hasznalni. Piros gombok a tamadashoz kekek a vedekezesre es igy tovabb. Minden szereplotol lehet kapni kuldeteseket de mindegyiknek (eddig is) ugyanaz volt a lenyege. Szerezunk meg egy iratot/embert majd gyozzuk le az ellenfelet.
Ha ez a jatek vegig is igy lesz en nagyon is elvezem mert minden egyes harcnal ki kell jol gondolni mivel tamadunk es hogyan vegekezunk.
Nalam nyero!
Ne haragudj, de ha egy játékról témát indítasz, akkor legalább egy minimális infot kellene biztosítani!