meg akkor már pontosítok ha bekapcsolod akkor azonnal spawnolja a kapukat a terran déli szektor déli részéhez meg heretucs end északi részéhez és összekapcsilja õket.....
"1. "Add terrans to Non-plot game ez azt jelenti hogy a nem plot akív kezdéseknél is jelen van a terranok rendszere a játékban azaz csatlakozik a terran alsó rendszer déli kapuja asteroid belt északi kapujához...."
Hmm ............. érdekes. Ilyen rendszerrel Reunionban nem találkoztam még. A TC opic nem itt van.
"Other companies"
ez meg olyan mint a terran conflictban a terracorb jonferco stb mindegyik kap 1 eq dockot asszem...
1. "Add terrans to Non-plot game ez azt jelenti hogy a nem plot akív kezdéseknél is jelen van a terranok rendszere a játékban azaz csatlakozik a terran alsó rendszer déli kapuja asteroid belt északi kapujához....
2. "set shipyards to fixed position" néhány hajógyár pozicióját a játék új játék kezdésekor véletlenszerû kordinátákra teszi a fix bekapcsolása pedig azt jelenti hogyha bekapcsolod akkor akkor mindig 1 elõre meghatározott kordinátán találod ezeket a gyárakat nem pedig minden játék kezdéskor más pozicióban....
3. "Enemy missons" ezt nemtudom...
4. A terranok csak a non-plot játékban jelennek meg vagy egy "normál" játék alatt is? a terranok megvannak mind a plot aktív játékban is és a non plot kezdéseknél is csak asszem aktiválni kell õket az egyik beállítási fülön de ezt bármikor megteheted...
5. A második tippem szerint azt jelenti, hogy pl. a kalóz bázisok nem ugrálnak a szektorban, hanem ott maradnak, ahova elõször spawnoltak, de javítsatok ki, ha tévedek...
:D mint ahogy a beállítás is írja shipyards azaz csak néhány hajógyárat érint ez a beállítás, kalózbázisokat nem de persze van pirate shipyard is de a sima bázisokat nem érinti...
Megtudnátok mondani, hogy az XTM telepítése után a Gameplay fül alatt elérhetõ beállítások mit takarnak? Gondolok itt az "Add terrans to Non-plot game", "set shipyards to fixed position" és az "Enemy missons" opciókra. A terranok csak a non-plot játékban jelennek meg vagy egy "normál" játék alatt is? A második tippem szerint azt jelenti, hogy pl. a kalóz bázisok nem ugrálnak a szektorban, hanem ott maradnak, ahova elõször spawnoltak, de javítsatok ki, ha tévedek... Köszi a segítséget! :)
http://cycrow.thexuniverse.us/
( a BSG-t viszont nem innen,mert gond volt vele, ha jól emlékszem nem érzékelte az oldalsó ágyúsorokat. ) Sajnos hogy honnan szedtem le végül a BSG-t az át szerkesztéshez már nem emlékszem.
A telepítési útmutatónál azt írja, hogy az XTM nem jelenik meg választható modként és minden más modot tüntessek el. Írtátok, hogy telepítés után a modoknál válasszam ki a plugin managert, de nem lehet, hogy ezzel van a gondja? (mind1, hogy kiválasztom-e vagy sem, akkor is jön a hibaüzenet, itt a plugin manager meglétére gondolok, mert talán modnak érzékeli és ezért rinyál)
Igen, már nem tudom, hogy egosoft-ról, vagy xuniverse-rõl szedtem le, de a teljes 7.0.5-ös.
" Az lenne a szép, ha lenne annyira intelligens a program, hogy szkafanderbe vagy az egyik hajódba rak, ha problémát talál a mentésben. (szép álom :D) "
Ne röhögtessél már, az x3-ról mindent ellehet mondani csak azt nem hogy intelligens, átgondolt program ! Szerinted miért van annyi script hozzá ? Kár hogy nincs letöltés számlálás az ego oldalán , kíváncsi volnék ugyan hányan töltenek le scripteket a játékukhoz. Nem mondom hogy scriptek nélkül nem játszható, de elég odaszántnak,rajongónak kell lennie annak aki á'lá nature használja. ( na mit fogok én itt kapni ezekért a szentség törõmondatokért ? )
De ha a mentés egy custom hajóban történik és újratelepítem az XTM-et a hajó nélkül, akkor ez a mentés is kuka lesz, nem? :)
Az lenne a szép, ha lenne annyira intelligens a program, hogy szkafanderbe vagy az egyik hajódba rak, ha problémát talál a mentésben. (szép álom :D)
XTM telepítése után találkoztatok már ezzel az "You have tried to use XTM, but mod files are missing..." blablabla üzenettel? Volt, aki ennek ellenére elkezdte a játékot, végig nyomta a sztorit és tapasztalt valami problémát?
Engedjétek meg hogy néhány gondolat erejéig kifejtsem az álláspontom a custom hajók használatáról ! Szerintem a custom hajóknak pont az a lényege, hogy csak is neked van olyan egyedül a galaxisban, senki másnak ! A custom hajók nem az ördögtõl valók, persze nem vitatom hogy vannak akik szuper mindent elpusztító hajóként gondolnak rájuk és használják azokat. A custom hajókhoz kell egy megfelelõ érettség mert ha ez nincs akkor tényleg hamar megunható lesz általuk a játék, mivel a tulajdonságaik sokszor jobbak az x3 hajóknál. Én soha nem abban gondolkodtam a custom hajók kapcsán hogy legyen egy mindent szétlövõ szuper hajóm, hanem hogy legyen egy külsõre (formailag) más, ami csak is nekem van. Az elsõ dolgom ezért az volt hogy minden általam használt custom hajónak a paramétereit átírtam, szem elõtt tartva az eredeti hajók tulajdonságait. Ezért nálam pl. a Saratoga, BSG, vagy a kendevnc Viper MK2 semmivel se jobb,erõsebb mint egy Titan, Odin, Buster vanguard.
De a hajó készítõ írhatott (tudtommal legtöbbször írnak is), ezek a scriptek meg hogy nem mûködnek XTM alatt?
Kipróbálta már valaki az egyik star trek hajót, pl. a galaxyt? Milyen fegyvereket használ, hogy jelennek meg rajta? Kb. ez az egyetlen, amit felraknék, meg talán a Go'auld Hatak:P
Hát gondolom a custom hajók a játék kiadása után készültek, így scriptet az EGO nem írhatott hozzá. Plussz honnan tudná bárki is, hogy Misike a szomszédból milyen hajót pakol be a játékba.
De annak sem örülnél gondolom ha egy BSG-vel felszerelt Xenon flotta várna rád. Esetleg a kalózok aprítanának ezzel.
Jól értettem, hogy XTM-ben a custom hajókkal nem fog senki röpködni rajtam kívül? És ugyan miért nem? Ha jól gondolom, az alap játékban is egy, a hajóhoz megírt script a kulcsa annak, hogy civil forgalomban legyen és találkozhassunk vele itt-ott. Miért nem mûködik ez az XTM-ben?
Akkor nem is kéne kereskedni, ha újratermelõdnének, nemdebár. Egyébiránt mindennek ott kell lennie, vagy nem jó koordinátákat néztél, vagy nem jó helyre mentél.
Ó, imádlak! :D Remélem, ezt még "nem vette fel más". Sok hajóval meg áruval jártam így, hogy nincs ott, ahol leírják, és nem tudom, hogy miért... Amúgy srácok, ezek az ûrben elhagyott áruk/hajók újratermelõdnek? Vagy felveszed egyszer oszt' csá?
Software Signature Scrambler
rusher4587 halkan megsúgom neked van egy, -52.6,49.8,17.1 Family Njy
" tudtok olyan scriptet mondani, amivel adott árut belevarázsolhatok a hajómba vagy megjelenik konténer formájában az ûrben vagy mittomén? SSS meg még 1-2 szoftvert egyik rohadt kalózbázison sem találok. "
Hát én csak az LV cheat -et tudom erre megoldásként. command consol, majd ott a general menü, ezután válaszd ki az add ware. Bejön egy lista a cuccokról, majd jelöld ki melyik hajóra akarod rakni.
MÁS: Látom neked egy kicsit a rossz fiús szerep jön be . (kalóz) Nos nekem is, de a kalózokkal nagyon nehéz boldogulni ebben az X3 világban. Van egy Mercenaries Guide script amellyel zsoldosként tudsz harcolni, és ráadásul nem befolyásolja negatívan a repudat a fajoknál. Pl. harcolsz a Paranoidok oldalán egy csatában az argonok ellen és ennek ellenére nem romlik le a repud at argonoknál ! :) Én argon oldalon kezdtem az XTM-et is, és ezt a scriptet használom rosszalkodásra ! Szerintem eszméletlen jó !. ( Volt olyan küldetés ahol össze kellett ugrasztanom két fajt az által hogy elraktam lábalóul az egyik faj nagy fõnökét . )
Köszi, nem kevertél meg, vissza olvastam ahhoz a részhez, amikor te kérdeztél elõször ezekrõl és már akkor is vágtam, mi a gond. Nem szeretnék custom hajókat, vagy ha a késõbbiekben igen, akkor is csak nagyon keveset, így a sorrendet megjegyezni nem lesz probléma. Alap X3-al most szakítottam egy idõre, XTM jön. Végül is fut a játék, de nem merem elkezdeni a küldetéseket, nehogy késõbb újra keljen kezdenem, mert valami bugos a telepítésben. Amikor legelõször felnyomtam az XTM-et (és semmi mást nem csináltam, csak azt az egy darab rar fájlt kibontottam, semmi plugin manager meg script meg ilyenek), akkor nem jött a lent leírt hibaüzenet, azóta viszont jön. Ezt akarom kiküszöbölni valahogy, addig meg ráér a custom hajó téma!:D Nem használok cockpit modot, nekem nem jön be, így ez a téma is kilõve. Cmod2-õt felrakom majd, végül is az tartalmaz új HUD-ot, ha jól értettem, de akkor azt majd a tanácsodnak megfelelõen legutoljára.
Más: tudtok olyan scriptet mondani, amivel adott árut belevarázsolhatok a hajómba vagy megjelenik konténer formájában az ûrben vagy mittomén? SSS meg még 1-2 szoftvert egyik rohadt kalózbázison sem találok.
Köszönöm! :)
Bármit csinálok, a játék elején kapok egy olyan levelet, hogy "you have tried to use XTM, but the mod files have not been detected...you must enable X-tended mod in the mod options of the game"... Dehát a mod választó menüben nincs is X-tended mod, csak a Plugin manager jelenik meg választható modként (a telepítõ útmutató kerek-perec leírta, hogy nem lesz benne), de hiába választom ki azt, nem szûnik meg a probléma. Na asszem, kezdem elölrõl, de már csak holnap, mára elfogyott a türelmem:)
rusher 4587 !
Amit itt írtam a custom hajókrol "Gondold át miket akarsz használni, mert ahgy már korábban is írtam ha felraktad a hajókat és mentettél, majd le vagy felraksz megint újabb hajót,majd beakarod tölteni a korábbi custom hajós mentésedet, hoppá lesz és fekete képernyõ !" Csak sima vanilianal okoz gondot, (de ott tuti hogy igen), számtalanszor megtapasztaltam !!! XTM alatt nem !!!! Ennak az az oka hogy XTM-nél nem jelenek meg a custom hajók a shipyard okban vagyis nem keverednek fel a bejegyzések sem a listában. Ahogy arra korábban is utaltam : " Amikor felraksz,vagy le szedsz egy hajót megváltozik a plugin manager cat.dat tartalma és itt tárolhatja a hajó bejegyzéseket is a shipyardhoz. Minden fel le szedéskor nézd csak meg hogy az adott shipyard listájában máshol lesznek a custom hajók bejegyzései. " XTM-nél a custom hajokat csak is az LV cheat-et tudod berakni magadnak ( create ship) és ekkor a hajó az ûrben fog megjelenni és nem a hajógyárban !!! Lényeg a lényeg XTM-nél nem kell annyira vigyázni a custom hajokra, miután van custom hajós mentésed, rakhatsz be hozzá a késõbbiek során is , nem lesz gond !!! Remélem nem kevertelek meg, és minden világos ?! Kicsit óvatos voltam ebben a kérdésben, de ez azért van mert a sima X3-ben tényleg rengeteget szívtam a custom hajók miatt, mire rájöttem hogy mi a gond.
#19331 "Ha használsz valami cockpit vagy HUD módosítást, akkor azt az XTM után kell felrakni, de minden egyebet elõtte !!! " idézet : SaGa X3 mestertõl ! ;) Én mióta ezt a telepítési tanácsot követem minden ok-é !!! A scripteket tetszés szerint cserélgetheted a késõbbiekben is, nem okoznak problémát. Ellenben a customhajók igen ! A custom hajókat pedig csak is a legvégén rakd fel. Gondold át miket akarsz használni, mert ahgy már korábban is írtam ha felraktad a hajókat és mentettél, majd le vagy felraksz megint újabb hajót,majd beakarod tölteni a korábbi custom hajós mentésedet, hoppá lesz és fekete képernyõ !
Basszus, egy perccel korábban kellett volna olvasnom, már feltelepítettem az XTM-et (semmi más nem volt fent, csak a 2.5 meg a bonus package 3.1.07). Plugin manager és a modhoz tartozó scriptek telepítése utólagosan megoldható, vagy kezdjem elölrõl az egészet? Azért ebben a sorrendben csináltam amúgy, mert egosfoton az XTM telepítését így írja le: 1_Alap játék+patch; 2_Bonus pack; 3_XTM kibontása a játékmappába; 4_Plugin Manager; 5_Scriptek...
És az utólag telepíteni kívánt scriptek? Pl. S.O.S. MK II és társai, azok mehetnek késõbb? A kérdés érvényes a custom hajókra is... Köszönöm:)!
- A Combat mod2 . Bár mod a neve de ez is egy script (.spk) Tehát scriptként kell kezelni, felrakni is a Plugin managerel kell . Megváltoztatták a fegyverek némely tulajdonságát, illetve kinézetét. Látványosabbak benne a fegyverek lövedékéi és a hangjuk is jobb. ( végre lecserélték benne a PPC bogyókat, sokkal jobban néznek ki ebben a modban, ) Létezik XTM és vanila-hoz is. Van hozzá egy Military HUD script is, a kettõt együtt érdemes használni, de nem muszáj ! Link : http://www.thexuniverse.com/threads/11418-MOD-Combat-Mod-2
- A 2.5patch után felrakod a PManagert és mehetnek a scriptek, majd XTM és csak ezután a Cmod2XTM script, és a cockpit ( ha használsz )
5. Nálam script nem okozott még kifagyást a mentéseben. Viszont ha raksz fel custom hajókat a Plugin managerel akkor ha legközelebb is nem ugyan abban a sorrendben rakod fel egy késõbbi játék során a hajókat ahogy azt korábban is tetted, biztos hogy kifagynak az addigi custom hajós mentéseid ! Amikor felraksz,vagy le szedsz egy hajót megváltozik a plugin manager cat.dat tartalma és itt tárolhatja a hajó bejegyzéseket a shipyardhoz. Minden fel le szedéskor nézd csak meg hogy az adott shipyard listájában máshol lesz a custom hajó bejegyzése. Fel-le , fel le és akár többször is szerepelni fog a hajó !Én rengeteget szívtam még a sima reunionban mire rájöttem hogy ha custom hajót használok mindig ugyan abban a sorrendben kell beraknom õket, illetve ne birizgáljam õket.
Hát nem spóroltál a kérdésekkel ! 1.Lehet hogy meglep, de az XTM 7.03 és az XTM 7.05 sõt még a z XTM 7.02 között is van különbség (pl. néhány szektor elhelyezkedése... ) 2. az XTM 7.05 = XTM 7.04-el ( nálam is 7.04-et ír ki, a kis rafinált ) 3 ha az XTM 7.05 full exe-t raktad fel akkor minden fent van nem kell hozzá semmi patch meg ilyenek. 4.A helyes felrakási mod : X3+patch+scriptek+XTM+Cmod2XTM+cockpit+( Modok egyesitése ha van cockpit mod is fent )+ custom hajók ( ha használsz ) !!!!!!!!! ( FONTOS ! ) Inditás : Mod seleectnél - Plugin Manager ! ( Én voltam aki írta hogy nem voltak meg az XTM hajói ennek az volt az oka hogy simán rátelepítettem az XTM-et a vanila-ra abban meg persze használtam custom hajókat és ezek elfoglalták a shipyard hajóbejedzéseiben a helyet az XTM-es hajóktól. Legalább is nálam ez volt a helyzet ! ) Tehát kezdj egy teljesen új játékot és tartsd be a telepítési tanácsot, nálam bevált !!!
Lemaradt az a kérdés, hogy van-e esetleg olyan baklövés(elcseszett küldetés/feladat), amit elkövethetek és így nem juthatok hozzá az összes hajótípushoz? Mintha valami ilyesmit olvastam volna valamelyik fórumon... Kha'aK-okkal, Xenonokkal, kalózokkal hogyan lehet javítani a viszonyt? Köszönöm! :)
Azt szeretném kérdezni, hogy az XTM mod teljes értékû használatához elég csak a csomagot kibontanom az X3 mappájába, vagy használnom kell még a Plugin managert és telepíteni kell az Xtendedmodscripts+patch 7.0.3 anyagot is? A thexuniverse oldalon lévõ "hogyan telepítsük az X-tendedet" leírásban azt írja, hogy telepítsem. Letöltöttem a 7.0.5-ös modot, de a fõmenüben 7.0.4 van kiírva, aggódnom kéne emiatt? Scriptek késõbbi hozzáadása vagy eltávolítása okozhat inkompatibilitást a mentésekkel, vagy azt csak a Xtended mod befolyásolja? Illetve nem értem még ezt, hogy ennek az xtendedmodscripts+patch-nek 7.0.3-as a verziója, de nekem elvileg a 7.0.5-ös mod van telepítve... vagy a két verziószámnak semmi köze egymáshoz? Elvileg mindegyikbõl az elérhetõ legújabbat töltöttem le. Köszi a segítséget!
Nem jól csinálod. 10 km-re meg kell közelítened az aszteroidát, aztán megnyomni az 'i' betût. Ha van Mineral Scanner-ed, akkor kapásból kiírja, hogy milyen aszteroida, mekkora yield-del. Majd ha esetleg gyárat akarsz telepíteni, akkor nagyon jól jön a Starburst Mineral Scanner-rel, mert pikk-pakk végigtapogat egy egész szektornyi aszteroidát, addig te meg vadászhatsz kalózokra
Semmi ilyesmit nem kellett. Bedokkolódtam valahova, és egy idõ múlva maguktól szkennelõdtek az aszteroidák, a parancsoknál, ahol a szkennelést lehet megadni, kiírta az adataikat. Érdekes megoldás, szerintem elég hülye, így nem tudja az ember, hogy mi a franc van, jól csinálom-e...
alapból úgy scannel 1 aszteroidát ha van mineral scannered hogy asszem 5 km-nél közelebb kell lenned hozzá aztán megnyomod az i-betût akkor automatikusan elkezdi scannelni és kiírja az érctartalmát
de a bala gi küldetésnél lehet hogy úgy kell hogy nagyon közel mész az aszteroidához és magától elkezdi scannelni bala alsó sarokban pedig mutatja hogy hány százalék...
Megoldottam, nem is kellett végigrepülni. Vége a sztorinak, elkezdtem a Bala Gi küldetéseket, és egybõl falba ütköztem!:D Megtudnátok mondani, hogyan kell aszteroidát letapogatni? Van mineral scanner a hajómra telepítve (Starburst), de az asteroida helyi menüjében nem jelenik meg a scannelés. Ha meg a parancs konzolt használva utasítom a hajót, rádokkol a legközelebbi állomásra és nem történik tovább semmi.
Ez egy elég nehéz rész, általában akkor mûködik a dolog, ha az eredeti Bustereddel csinálod meg. Mindenki szív ezzel a barlanggal.
Na túl vagyok kb. a harmincadik próbálkozáson ma reggel... Azt is megpróbáltam, hogy végigdöngetek a végére, visszarepülök a barlangba, de vagy odaérnek a Kha'akok, vagy sikerül megfordulnom és kijönnöm, de nem történik semmi. Azt hiszem, már csak fél év múlva fogok jelentkezni:D
Barlangos pálya ! Nagy szívatás, emlékszem mennyit mérgelõdtem én is miatta. Talán jobb lett volna ha (ebben a formájában) kihagyják a játékból, jó lett volna valami hátsó lézer a xenon vadászok ellen. Na de túlvágyok rajta, kitartás meglesz az csak próbálkozni kell !
Köszi szépen! Megoldottam, most a barlangban repülõs részénél szívok, mindig kirepülök a pályából, amikor véletlenül falnak ütközök, aztán nem tudok vissza menni, tegnap jó pár órát szenvedtem vele... Nekem is seven M-es kiadás van, majd felhívom õket. Elvileg hogy ha az EGO elfogadta a kulcsodat regisztráláskor, akkor ott valami más lehet a probléma, nem? o.O
Itt a link a hajóparaméterekhez, bár ez már tartalmazza az XTM-eseket is. még a 0.7.2-es korában készûlt, a bugok elvileg javítva vannak.
Azért valami "Általános tájékoztató"-nak kellene benne lennie, mert az enyémben is van, de sehol nincs szériál. Nálunk a Seven M Kft forgalmazza - azért nézd meg, hogy a tiédet is! A papíron van egy telszám, hívd fel és õk majd küldenek mailban egy széria számot. Nekem is így volt. Bár valamiért az Ego-s statisztikában nem vagyok benne, hiába töltöm fel az adatokat.
A bányánál várni kell egy kicsit, hogy beindúljon a termelés, errõl majd kapni fogsz egy kis videót is. A Bala'Gi küldisorozat egy másik történet, valsz pont most érted el a kritériumokat, hogy elkezdhesd (vagyon, játékidõ). Ebben a sorozatban kapod majd a Hyperion-t, de a sztorihoz nincs köze.
Egy kis ízelítõ, mi minden is van az oldalamon (megoldás a problémádra pl. :) ):
Repülj Emperor Mines-ba.
1.
A Trading Dock-ban hívd Nolmancketnun-t. Ha vége a dumcsinak és van 250.000 Cr a számládon (ha nincs, akkor szedd össze, de a CIG-bol elvileg kell legyen): 2.
Hívd ismét Nolman-t. Megint dumcsi és legombol rólad 250.000 Cr-t, cserébe kapsz egy Ore Mine-t. 3.
Várj, míg nem kapsz egy üzit. 4.
Ismét hívd Nolman-t, megint dumcsi. 5.
Megint kapsz egy üzit. 6.
Paranid Prime-ban érd utol a Herculest a keleti kapu környékén. 7.
Repüljetek tovább Priest Rings-be. 8.
Menj a -11; 5; 16 pozíciójú aszteroidához és vedd célba. 9.
Várd meg, míg a Hercules odaér és kirakja a gyárad. 10.
Várj 30 percet, hogy beindúljon a gyár. SETA-val persze ez rövidítheto. Anim, ha megvan. 11.
Repülj vissza Emperor Mines-ba.
Ahogy átérsz a kapun, egybol dumcsizol Saya-val. Közli, hogy meg kell keresni Kyle-t (tesó).
Idõ közben annyit megtudtam, hogy magától ki kéne termelje a keresett tárgyat, és átadnia, de nem történik semmi.
Lenne egy kis problémám. Miután elfogtuk Iant, jön ugye a bányás dolog, amikor lefizetem a paranid szemhiányos mukit, hogy szerezzen engedélyt egy bányára. Minden történik, ahogy kell, de amikor dokkolok az új bányámra, el kéne indulnia állítólag egy beszélgetésnek, utána meg mehetek vissza emperors prime-ba, hogy elkezdõdjön a következõ misszió. Na most nálam a dokkolás után lószar se történik, viszont kapok egy levelet Bala Gi-tõl, hogy lenne egy megbízás, de ehhez javítanom kell a repumat a paranidokkal meg a splitekkel. Ez lenne a sztoriban a következõ lépés és ne zavarjon, hogy nincs párbeszéd a bányászállomáson? Elõre is köszi a segítséget!
Hát azért a buzi Kha'akok szedtek már majdnem szét, mikor poénból berepültem közéjük 1140-el :D Amúgy ez is tök új színt ad a játéknak. Próbáljatok meg az említett sebességgel leszedni egy kalóz falcont... nehezebb, mint fegyvertelenül!:D:D:D Jó persze tudom, lassítsak, de akkor nem izgi. :)
ennek a felderítõnek (pl starburst) pont az a lényege hogy olyan gyors hogy nem lehet lelõni rakétákkal mert a nyomába sem érnek hagyományos fegyverrel meg nagyon jól kell célozni hogy elkapjanak....
pl a forma 1-es kocsin sincsen halácsillagromboló lézerágyú mert nem harcra tervezték hanem gyorsaságra....
Értjük mi, de a felderítõ akkor is csak egy felderítõ. Nekem meg szétlõtték a szállítóhajómat a temérdek sok Droiddal, Marines-sel. Akkor most pusztán azért, mert idegesítettek, tegyek be 10Gj-os pajzsot, meg GPPC-t a Mercury-ra?!
Bocsi, hülyén fogalmaztam a végén, úgy értem, hogy ilyen gondja volt, és ezért megpróbált igényelni EGOSOFT-tól serialt. Köszönöm!:)
Ja bocsi, az Il-2-õt kifelejtettem:) Na mind1, más: Szerintetek van rá mód, hogy szerezzek egy serialt az X3-hoz, amivel regisztrálni tudok EGOSOFT-on? Abban a bizonyos "hülye vagyok, mert itt vásárolok" piros-fekete áruházláncban vettem meg az X3-at, oké, hogy olcsó volt, de azért serialt adhattak volna hozzá... mert hogy nem adtak! Kézikönyv ugye nincs benne (aminek a hátulján kéne legyen) és mivel nem figyeltem oda a dologra (csak egy héttel késõbb akartam regisztrálni a játékot, akkor vettem észre, hogy nincs kulcs), már hiába kerestem meg õket a problémával, jöttek a 3 napos határidõvel és kb. kiröhögtek... Volt már valakinek hasonló gondja, aki próbált igényelni EGO-tól?
Tévedtek, nem akarom szanaszét cheatelni a játékot, egyszerûen csak borzalmas volt, hogy a felderítõmmel nem tudok tenni semmit az esetenként roppant idegesítõ kalózok ellen! :) Különben sem segít sokat a cheat, a tegnapi küldetésben (kalóz csaj kiszabadítása) kétszer is csúnyán beszoptam volna a lóf...izé...vattacukrot, ha nincs a neten végigjátszás és nem tudom, mi a nyavalyát kell csinálni a split kereskedõállomásnál és hogy merre kell menni a pleasure complex labirintusában! :D
De, antigua, igazából csak a sztori érdekel, nagyon kíváncsi vagyok a történet végére, aztán rakom is fel az XTM-et meg a Terran Conflicts-ot! Nekem régen volt egy fogadalmam, hogy sosem veszek eredeti szoftvert, ha egy mód van rá! Elõször a Reunionnal, most meg a Terran Conflicts-al szegtem meg, mert ezek a fickók megérdemlik a pénzem, mindig is ilyen játékról álmodtam!
anno amikor kipróbáltam lV vagy nemtom kinek a cheat pack-ját kb 3 óra játék után annyira meguntam az egészet hogy még a játékot is letöröltem.... szval senkinek nem ajánlom hogy értelmetlenül agyontuningolja az egyik hajóját vagy cheatet használjon mert nagyon hamar megunja hogy semmi kihívás nem lesz ezután a játékban és semmiért nem kell küzdenie....
Nem baj, ez kell neki, mert akkor többet nem fog azon agyalni, mi lenne ha... mert kipróbálta és rájött, milyen elcseszett lett a játéka. A tökéletes, unalmas.
azért ne bíztasd szegényt ha ezt megcsinálja amit te leírtál biztos vagyok benne hogy néhány óra után megunja és kitörli a hajót mert ebbe már semmi kihívás nem
a starburstot hagyd eredetibe, az a hajó felderítésre való nem lövöldözésre
Nem értem mit kínlódsz annyit a Starbrus-al. Rakj be egy bonus hajót a ship creatorba (pl. viper MK II) nyomd fel a sebességet 2000-re, fegyvereket rá amennyit akarsz,(lehetõleg GPPC) azután xplugin managerel berakod a játékba és go. Tied az universum lehet keménykedni. ( gondolom eddig még a fõsztorihoz hozzál sem kezdtél )
Starburst-rõl lett volna szó, de kiderült, hogy van rajta négy fegyverslot, biztos gondoltak rá, hogy valaki használni fogja:D Mondjuk 1-2-3 még elférne rá, de nem leszek telhetetlen, már így is elég jó lett:) Amúgy bonyolult ezzel a ship creatorral dolgozni? Gondolom, nem olyan durva, mint egy 3DM... Más: Xtendeddel gondolom, nem fognak mûködni a mentéseim és hiába áldoztam két napot a teljes univerzum feltérképezésére?:D Köszi
Én ilyensmit nem csináltam, de ha raksz be Costum hajót, azt segíthetek feltuningolni Ship Creatorral. Csak válaszd ki a hajót. Akár egy Viper is lehet :D
http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1204839032 Itt kérdezz rá, a TC fanok itt találhatóak ! Persze lehet hogy errõl az oldalról is tudnak segíteni neked.
A TC-ben lévõ "Balance of Power"-rõl meg a Dead-is-Dead módról tudna valaki mesélni nekem? Nem igazán vágom, hogy mik ezek és milyen pluszt adnak... Köszönöm:)
Egyébként sok szerepük nincs ezeknek a Kha'ak szektoroknak, csak vannak. Arra viszont jók hogy ha az ember már unja a Xenonok alázását, birkózhat a Kha'ak-kal is. Nagyon erõsen védet szektorok itt találhatóak a Kha'ak bázisok is. Én két Tyr-el(XTM) szoktam benézni hozzájuk egy kicsit rendet rakni náluk ! Sima Reuioinban meg mindent vittem a mi nagy volt. :D
Antigua, köszi! Bocsi, ha néha bunkó voltam és ez lemaradt... Ezer köszönet neked is és mindenkinek, aki válaszolt az utóbbi napokban!
Szerintem ne tedd, mert élvezhetetlen lesz a játékod nagyon hamar. Vannak dolgok, amik megsemmisíthetetlenek, ilyen az Argon One, Pleasure (mittomén) Complex-ek - amiket scannelni kell Nividium után kutatva. Én anno egy BSG 75-öt raktam be, felszereltem 200 GJ pajzzsal (ennyi ment rá alapból, igaz nem is volt egyszerû dolog), akár 80 hajóval a hasában - a Hyperion is rádokkolt, ami azért egy M7-es, lemeríthetetlen fegyver generátor - természetesen GPPC-k elöl és bal oldalt, többi helyen vadász leszedõk. És olyan 120-130 körül volt a sebessége. Szóval amikor kidokkoltam az EQ-ból vagy SY-ból és esetleg ütközést érzékelt a játék, akkor felrobbant az állomás. Nem is nagyon dokkoltam vele ilyen helyekre. Aztán végülis meguntam, mert nem volt benne kihívás és most külsõ hajók nélkül játszom, így sokkal többet kipróbálok és élvezetesebb lesz a játék és több lesz benne a kihívás. Ezért nem érdemes csítelni. Oldalamon vannak letölthetõ videók, ott találsz olyat, ami BSG-s, bár az lehet, hogy már a 80-as, amit én módosítottam, hogy rámenjenek a Kyon-ok, meg a Sohnen fegyverek. Ezáltal még erõsebb lett.
Azok a Kha'ak szektorok, és azért ismeretlen számodra mert nics adat róluk a hajód adatbázisában. Figyeld a BBs híreket és ott majd felajánlják neked megvételre. (szívesen! )
A pirate anarchy portra dokkolni sehogy sem enged, vagy csak akkor nem, ha már nagyon morcosak rám a kalózok? (egyáltalán mi ez? Cifrázott nevû kalóz bázis, semmi egyéb?) Kalózoknál kereskedésen kívül hogy lehet reput szerezni?:D Elõfordulhat, hogy eltûnnek az "ajándék" hajók a rendszerekbõl, ahol még sosem jártam?
xdatabase csillagtérképén láttam "unknown enemy" szektorokat. Ezeknek lesz valami szerepük a játékban?
megkerestem neked a leírást hogy hogyan kell pontosan módosítani a hajók adatait
nem.. ha ezzel a modmanagerrel változtatod meg a hajók tulajdonságait akkor nem kell hozzás semmilyen LV cheat meg semmi más ezzel magát a játékot manipulálod tehát nem kell hozzás utánna semmilyen egyéb progi
csak egy kicsit olvasni kell mert asszem nem gyerekjáték kezdõknek moddolni vele a hajókat mert asszem ki kell menteni a játékból a Tships mappában a módosítani kívánt hajó hoz tartozó fáljt asztán módosítod a modmanagerrel de lehet hogy a pluginmanagerrel kell módosítani aztán pedig visszaírni a módosított fáljt a a legynagyobb számmal rendelkezõ .DAT vagy.CAT fáljba.... de annyira nem bonyolult szerintem magadtól is rájössz hoyg hogyan kell