A másik amit útálok ha mások beleképzelnek dolgokat abba amit én leírok.
Ebben neked mia pozitívum? Hát érdekes engem mindíg zavart a pilótafülke. vazze ha egyszer így gondolom? Ez még nem jutott eszedbe?
Multihoz meg annyit, hogy sokkal korábban még az X2 topicban vetettem fel ezt a dolgot (hogy milyen jó lenne multiban) és ott szépen elmondták hogy miért nem lenne jó :) és meggyõztek. És mostmár én is úgy gondolom hogy ez singlben az igazi.
annalkul volt szamodra az igazi. Mutasd meg pls hol állítottam ilyet! (pilótafülke)(a multiban igazad van, fentebb kifejtve)
UI.:Ha így hiszed én sajnálom, ugyanis én nem ezt gondolom.
énis csiptem, de azért az elite... :P amugy newtoni fizikával elite style game azért durva lenne, szerintem..., viszont ha lenne és olyan mélységû lenne mint elite asszem minden más gamet is törölhetnék akár géprõl ha kijön :)
Ugyan hiszen leirtunk valami negativumot, egybol azt a negativumot egybol pozitivumnak allitottad be, kezdve a multi hianyatol a fulke nelkuli megjelenitesig. Mindegyiknel annalkul volt szamodra az igazi. Ha legkozelebb leirnam azt, hogy kar hogy a jatek nem jelenik meg PC-n csak Playstation 3-n, neked az is jo lenne mert most az X3rol beszelunk. Es ne akard beallitani kotozkodesnek, ha valaki a hianyosagokat ir le egy jatekrol, ami neked nem tetszik.
Én elhiszem. Én nem hurrázok (hol láttál ilyet?). Annyit mondtam hogy semmi bajom vele. Én azt mondom hogy nicns értelme alapból leszólni valamit amíg nem próbáltam ki. Megpróbáltam semleges maradni. Egy ilyen vitánál természetesen ez képtelenség, tehár értelemszerûen az ellenkezõ oldalt választottam, hiszen az áll hozzám közelebb. Ha emléxel rá, így nyitottam:
#71:Hát érdekes engem mindíg zavart a pilótafülke. Amúgysem érte mit sírtok. Nincs mûszer a mûszerfalon ami értelmeset mutatna, szal....engem inkább zavart... (ez még semleges álláspont)
még #73-ban is semleges voltam: Hát inkább nem vitatkozom veled. 1. Mert nincs értelme :) 2. Mert nem tudjuk, hogy milyen is lesz valójában a megvalósítás...
Majd ha játszunk a gémmel megvitatjuk, hogy mennyire jó vagy nem jó a pilótafülke...Mert az egy dolog hogy az X2ben nem szerettem, mert gátolta a látásomat, attól még lehet hogy az x3ban annyira hiányozni fog hogy nem fog tetszeni, mondjuk az tuti, hogy nem ez lesz ami vissza fog riasztani esetleg a játéktól, sokkal inkább a gépigénye :), de remélem gond nélkül futni fog, különben kitépkedem hajszálanként a hajam :)
ÉS #76tól kezdtem elcsúszni......
örülnék ha nem kötekednél, hanem gondolkodnál :) (nem sértésképpen)
Sajnos rajtad latszik inkabb a hurrahangulat, pedig a jatek meg megsem jelent, nem is lattad, de mar hurrahangulatban tortel ki, az ilyen valtozasoktol is. Szoval ki is az igazan elfogult ? Ilyenkor kivanom, a hozzad hasonloknak, hogy a vilag citromdijas jatekat kapd meg ezekutan, hogy rajojj, hogy nem eleg egy folytatashoz adnia a fejlesztogardanak a nevet, hanem nem artana a rajongotabor kereseit is meghallgatni. Marpedig nem sokaknak tetszik a honlap oldalan az ilyen valtozas. A chat az oldalukon ettol viszhangzik.
Szerintem itt felfogásbeli problémák vannak. Most nagyon szépen bebeszélitek magatoknak, hogy hú de milyen szar lesz az ûrhajó tetején ülni. Ha meglesz a játék 2 lehetõség fog fent állni: 1. Egybõl fújjolni fogsz, hogy húúú de szar (mert elõtte folyamatosan ezt mondogattad...) 2. Esetleg még azt mondhatod, hogy: "Valóban iányolom a pilótafülkét, de lám milyen más elõnye van a dolognak, ez még tetszik is..."
Én ezért mondom. Tegyünk ennek pontot a végére. Ez egy értelmetlen és végtelen vita, hiszen valójában nem tudjuk, milyen is lesz. Látunk pár képet és ez alapján ítélünk. Ez rossz. Szal tessék megnyugodni, nov. 5-én visszatérünk a témára :). OK?
Ne keverjuk mar ossze a 20. szazadi jelen helyzetet a 25. szazadi fantasztikummal. Szerinted allandoan a mai technologiat fogjak alkalmazni ? Nem lesznek uj anyagok, amikkel fulket lehet majd eloallitani ? A mai helyzetben ez nem lehetseges, de ettol kesobb meg nem lesz lehetetlen. De az tuti ,hogy 20000km/sec sebessegnel a hajo tetejen nem teszel ursetat. :P Szerintem azokkal komoly baj van, akik ezek utan nincsenek fentartasaik a jatekkal kapcsolatban. Hagy idezzem az ilyeneket: "En nagy X2 rajongo vagyok, ezert en mindenkeppen megveszem a X3-t meg ha szar is lesz es FPS-t kapok a urhajoszimulator helyett."
oké persze a jövõben majd gondolatirányítás lesz meg minden de ez most a játék, az hogy egy nõi hang közli hogy "incoming missile" az olyan snasz. Ilyenkor az egész mûszerfalnak villognia kell! Az külön jópont ha a felérõl azt se tudom hogy mit jelez.
Hát igen, ez erõsen megkérdõjelezhetõ. A sok villogó bizbasz mind a múlt. 50éve ilyen sok villogóbizbaszosnak képzelték el a jövõt.
Mondd el nekem pls, hány villogó bizbaszt látsz a gépeden? Vagy az autódon?
Ezért utálom egy kicsit a Stargate-et. Azokkal az óriási villogó dobozokkal, hát lol. És még Atlantisra is átvittek egyet, ott is villogjon. "Mert az olyan jól néz ki". Hát lol. Szerintem borzalmas.
A másik, szerintem ti nagyon kötõdtök a mostani repcsikhez :) Emberek ez sci-fi :). Bármi lehetséges. És mivan ha a jövõben tényleg szkafanderben fogjuk meglovagolni az ûrhajókat? :)
"...Szerelmeim mint a mûszerek, imádom, ahogy összekuszálnak, Idáig kellett, hogy várjak rá, hogy hasznát vegyem a diplomámnak..."
A sok villogó bizbasz hatalmasat dob a scifi fílingen
A dolgot többféleképpen is lehet értelmezni, de én nem értek egyett ezzel az "ûrhajó tetején ülök" véleménnyel. A Szojuz legénysége az ûrhajó tetején ül? Egy fenét. Egy periszkópon keresztül néz ki, amelyet csaknem egy méterre tolnak ki a visszatérõ kapszulából. Szerinted milyen látvány van az orruk elött? Na bingo...
Az nem egy rúd, hanem a 87-es HSZben található képen lévõ gép orra. És nekem semmi bajom nincs vele. (Hihetetlen mi, hogy nekem más tetszik mint neked?)
Szinteket, meg süllyedéseket meg hagyjuk ki a dologból (kezd elfajulni...). Maradjunk annyiban, hogy nem egyezik a véleményünk..
Ez a kép már hasonlít egy hudra nem történt semmi különös csak tettek egy kamerát a cockpit elé így közvetlenül a cockpit helyén van a nézeted és nem egy idióta középsõ nem látom az ûrhajó szélét nézetben:) (megjegyzem ezt jobbnak tartom mert ahol volt virt cockpit és használtam ott elõbb utóbb ütközés volt a vége mert nem láttam hol van az ûrhajóm széle:D)
Olyan BSGés fíling ragadt el ennél a képnél :) Tiszta Viper :))
Ezen a képen ugyanazok az infok szerepelnek mint az általatok hud-ként definiált képeken?? Szerintem a lenti képek szimplán külsõ nézetiek és nem a HUD-ról származnak ugyanis semmilyen info nem található rajtuk...
Az elképzelés hibás...
Ki mondta, hogy az ûrhajó tetején ülsz? Egy HUD-ba nézel, ennyi. Nem azt mondom, hogy jobb lenne, mint a valódi pilótafülke/híd megjelenítése, de semmi baj nincs ezzel a megoldással sem...
Kedves Bucser: a válaszom neked is ugyanaz. Ez nem félgömbkijelzõ. Akkor nem takarna ki alulról mindent a hajó törzse. Az jöhetne amit írsz, X-wingben is mindig virtual cockpittel repültem. Csak ez nem az...
NEm tudom már most elterjedt a sisaküvegre vetített kijelzõ. A 25. században a hudot miért nem lehet a sisakra vetíteni meg különbözõ infokat megjelentetni vele?
Virtuális HUD jöhetne. Csak ez nem az. Gondolom a virtuális HUD-ok sincsenek készen. Ismétlem: ennek semmi köze ûrhajóhoz, ez olyan mint egy szénásszekér tetején, Cegléd felé. Egyébként semmi bajom a vidékiekkel, magam is szédülök a betonon!
Akkor képzeld el hogy a XXV-ik szõázadra olyan szintre fejlõdik a megjelenítés technika, hogy képesek tökéletes szakadásmentes félgömkijelzõt létrehozni amely cockpitként szolgál ha beleállsz és a kezelõszervek pedig HOTAs rendszerbe dolgoznak...(a félgömbben a képet a környezõ kijelzõk összeillesztett képei adnák (egy ilyet kalibrálni semeddig sem tart)) ez tudom elképzelni a legkezelhetõbbnek és legközvetlenebb irányításnak a gondolatvezérlés kivételével. és valószínûleg ha már a 21. században van hasonló rendszer akkor a 25. században egy ilyen létrehozása nem fog problémát jelezni.
A Problémád hogy without cockpit megoldva:D
Másik dolog a játékkal azért fogok játszani mert nagyon jó kereskedelmi szimuláció és free world azt csinálok amit akarok érzés kapcsolható hozzá (ezt hiányoltam a Freelancerbõl mert nem mozogtak az árak nem élt a gazdaság) ÉS nem mellékesen "ûrszmuláció" ami ugye newtoni fizika nélkül nem ér semmit. Egyik kedvenc mûfajom. Nem azért nem fogom megvenni ha nem veszem meg mert nincs mûszerfal.. ez az elgondolás BUllshit...
egyébként mûszerfalkérdés: ezt anno a wing commander széria vezette be pont azért, hogy a mûszerfal által takart területeket nem kellett kiszámolnia a gépnek mert ott statikus objectet tett ki mindig. Így tulajdonképpen a tényleges felbontást lehetett növelni gépigény növekedés nélkül. A 3D-s cockpit valós evilági szimekben nékülözhetetlen de egy SCi-FI-ben??? mi értelme ha 80 gomb villog körülötted?? vagy van egy keret?? semmi...
Egosoft.com-ról: 25.Oct.05 Enlight confirms 5 November for X3: Reunion (7 Comments)
Enlight have today confirmed that X3: Reunion will be available for retail in stores from 5 November 2005. Any pre-orders made with them will ship out on 4 November 2005.
Release dates for other published areas will follow when possible.
Örülök, hogy sikerült felfognod a kérdésem értelmét, csak az nem tudatosodott benned, hogy azt neked tettem fel. Te sírtál ugyanis, hogy úgysem mutat semmi értelmeset a kijelzõ. Erre kérdeztem én, hogy ugyan mi értelmeset kéne? Másrészt azért nem árt, hogy a pajzsokról, sebbeségrõl, energiáról, fegyverekrõl tudsz vmit. Meg ugye a célzás sem mellékes...
Egyébként ha zavar a sok kijelzõ tényleg szamarat vezess, ne ûrhajót!
Szal egyszerûen annyi, hogy ha az ember egy sci-fi szimulátorral játszik, akkor hajlamos elszakadni egy kicsit a valóságtól. Most viszont kénytelen lennék egy olyan brutális perspektívából végigtolni a játék nem kis részét, mintha fenn ülnék egy szénásszekér tetején valahol Cegléd felé. Ez így nem oké, jelenleg a XXI. században vagyunk, a game meg a XXV-ben játszódik (vagy vmi hasonló), nem pedig a XIX-ben vagy még korábban. Ennél még az is jobb lenne, ha csak normális külsõ nézet lenne, de gondolom a cockpitekkel együtt azok sincsenek készen.
Itt sem fogsz jobban látni, mert az ûrhajó törzse alulról mindent kitakar...
Szerintem ez a megoldás a lehetõ legrosszabb, ez egy vicc. Ennek így már semmi köze egy ûrhajószimulátorhoz. Eddig az X-sorozat az is volt.
Másik: ez egy sci-fi. Valóban, kevés "értelmes" dolog van benne. Példa egy másik játékból: nekem fogalmam sincs, hogy mi az a stellar konverter, de az biztos, hogy igyekeztem minél elõbb megszerezni, mert azzal lehetett a legjobban írtani az ellent.
Hát inkább nem vitatkozom veled. 1. Mert nincs értelme :) 2. Mert nem tudjuk, hogy milyen is lesz valójában a megvalósítás...
Majd ha játszunk a gémmel megvitatjuk, hogy mennyire jó vagy nem jó a pilótafülke...Mert az egy dolog hogy az X2ben nem szerettem, mert gátolta a látásomat, attól még lehet hogy az x3ban annyira hiányozni fog hogy nem fog tetszeni, mondjuk az tuti, hogy nem ez lesz ami vissza fog riasztani esetleg a játéktól, sokkal inkább a gépigénye :), de remélem gond nélkül futni fog, különben kitépkedem hajszálanként a hajam :)
Hát érdekes engem mindíg zavart a pilótafülke. Amúgysem érte mit sírtok. Nincs mûszer a mûszerfalon ami értelmeset mutatna, szal....engem inkább zavart...
Attol meg nem lesz olyan erzese az urhajosnak, hogy a hajo tetejen uldogel. Ezert nem jatszok az Eve onlineval sem, hiaba mondjak milyen jo jatek, de nem vagyok hajlando magamat alltatni veled ellentetben azzal, hogy igy kell kineznie egy urhajo szimulatornak. Ha arcade urhajos jatekra vagynek, akkor megfelelne barmelyik oldalra scrollozos marhasag. Szep is lenne ha a vadaszgepszimulator jatekokat is igy adnak ki aztan rafognak, hogy azert ilyen mert arcadositottuk.
Jó, spórolnak egy hónapot, de a játékélménybõl legalább 25%-ot levonnak, ha nem többet. Egy ilyen kaliberû játéknál a pilótafülke eléggé fontos szerintem. Egy könzolos lövöldözõs programnál belefér az, hogy nincs pilótafülke, de itt nem.
Abban bízom, hogy talán egy késõbbi patch-be beleteszik a mûszerfalakat. Speciel én enélkül nem vagyok hajlandó megvenni a játékot.
Attól függ, én személy szerint nem kifogásolom a pilótafülke nélküli nézetet. Ha racionálisan nézzük, a nagy "szélvédõs" nézet végülis elég arcade dolog, minek kinézni az ablakon, ha úgy sem szabad szemmel vezeted a jármûvet. Lásd valóság: az amerikai és orosz ûrsiklókon kívûl ott sincsenek nagy frontoldali ablakok...
Úgy, hogy ezzel jókora idõt spórolnak meg a fejlesztésnél. Csak gondolj bele, az X2-ben 5(+1) faj, és több, mint 30 vezethetõ hajó volt. Ha ennyi hajóhoz akarnak új pilótafülkét csinálni, akkor a grafikusok ezen fognak vagy egy hónapig dolgozni. Õk inkább mást tartanak szem elött.
Amúgy én sem rajongok a pilótafülke nélküli nézetért, dehát ez van, túl fogjuk élni valahogy...
Ha nem lesz benne urhajofulke, akkor nem is fogok jatszani vele. Vagy mit gondoltak a keszitok, olyan megjelenites kell, mintha egy szkafanderes muki ulne a hajok tetejen ?
Nagy kár, hogy nem lesz mûszerfal a játékban (épp emiatt megy az anyázás az X2 topicban), számomra egyszerûen érthetetlen az, hogy ezt a fejlesztõk/marketingesek hogy is gondolták.
A GS kepeket nezve azert elszomorodtam abban nincsenek sajna erre utalo jelek.
Whoa szolva akkor lehet szamitani bolygon repulesre is :)
--Ano volt egy jatek mint game nem volt nagy szam - Inferno neven futott. Egy urhajoval kellett a legyilkolni a gonoszokat.
Ott volt megoldva, hogy nehany bolygo legkorebe be lehetett lepni es eszemeltlen foldkozeli harc volt (a magasban meg nagy "hadileghajok" cirkaltak). Olyan volt minta a descent mert voltak bazisok ahova be lehett repulni, nagy hangarok, neha foldalatti koplexumok, meg a nagy urhajok belsejeben is lehtett repkedni, aztan szetloni a reaktort es utana spuri, es mindenellett termeszetsen volt urbeli utkozet is.
Azota se csinaltak ilyet...
Jó de akkor jöjjön vissza a 3-4 oldal egy ûrhajó grafika is:D mert csak azt bírja el a gép ekkora teületnél:D
Én úgy emlékszem elitben cargo space-bõl mentek a moduláris dolgok, volt benne gyorsulás sõt hiperhajtõmû sebessége/üzemanyaghatékonysága is. Különbözõ hajókon különbözõ számú fegyver pylonok voltak, stb...
De csak azért mert megszépültek az emlékek:) Elite-ben az árak statikusak voltak nem mozogtak a piaccal a különbözõ hajók pedig csak fegyverzetükben különböztek. Igazán gyorsulás meg ilyen faktorok nem szerepeltek.. Ja és nem is voltak igazán modulárisak.. egy hajón vagy volt valami vagy nem. Egyébként szerintem elite-hez legközelebb a Privateer 2 the darkening jutott. Csak sajna túl sok volt a fejlesztése így elsikkadt a lényeg a kereskedés benne:)
Szerintem jobb is, hiszen az osszes modern urhajos jatek, valamikent hasonlitani akar az Elite-re. Pontosabban megfelelni annak, amit anno az Elite nyujtani tudott. Mai napig nem tudtak uberelni.
Jó hogy csak most találtam meg a topicot és mindjárt jön a kieg:) Mondjátok pls, hogy newtoni fizika lesz benne plsplsplsplsplspls... Edge of Chaos-t azert imádom a mai napig!!!
HA hasonlóval akarsz multizni akkor eve online neked:)
pontosan :) biztos benne van valamenyire hogy az idõ is megszépiti a dolgot, emg akkor még mi is fogékonyabbak voltunk iylesmire de ebben a kategóriába nem hiszem hogy valaha is lesz olyan game ami csak akár távolrol is emg tudja közeliteni :)
Raadasul egy 800Kbyteos amiga lemezen a naprendszer es a kornyezo rendszerek adataival az akkori csucsgrafikaval nem volt az olyan rossz. Na es persze meg jatszani is lehetett vele. :P
Nemhiszem hogy az ösezs bolygó benne lesz, ha tényleg lesz ilyen, bár isten adja :)
Amúgymeg mondtam :) Manapság a grafika foglalja el a legnagyobb részét az adathordozóknak (meg videó, meg zene). Ha ezeket "kinullázzuk" akkor sokkal több idõnk marad lényegi dolgokra szal....Meg olyan grafika mellet egyszerûbb kidolgozni egy bolygóraszállást....
hm, hát ha lenne bolygora szállás normálisan kidolgozva, meg minden akkor le a kallappal elöttük..., elite 2 meg a maga grafikájával a mai napig veri gyk az összes témában emgjelent gamet , kb enyit a grafikáról :D
Nagyot tévedsz. Az X3 eredetileg a 2 kiegje lett volna. Annak fejléesztésével párhuzamosan ment az új motor írása. És végül úgy döntöttek, hogy annyi minden újat bele szeretnének rakni, hogy akkor már mindezt az új motoron valósítják meg.
Le lehet szállni a bolygókra, ha jól emléxem magában a storyban is lesz üldözéses rész egy városban. De le is lehet majd szállni rendesen...
Elite 2: Naná, hogy ráfért, nézd már meg milyen grafja volt
Ha jol emlexem eleve az X3-t kivulallo programkent futtattak be. Ha minden igaz most mint kieg fog megjelenni. Kizartnak tartom sajnos, hogy lenne foldkozeli repules. Szal nem egy Elite 2 lesz a maga kis egy floppy lemezevel. (Legalabbis Amigan) Igaz ott az ilyen lehetoseg egy floppyra is rafert. :P
szoval azt irjak, hogy nagyon komplex lesz a gem. lesz annyira komplex, hogy lehetoseg lesz foldkozeli repulesekre, vagy maradt a aszokasos es altalam mar nagyon gyulolt karacsonyfadisz effekt: 2 napig utazunk egy bolygo fele majd egyszer csak nagy koppanassal lecsapoduk rola mint egy teniszlabda a falrol ?
De mivel meg mindig nincs benne egy jo kis multiplay, mar nem is annyira kell. :P Pedig gondoljatok belle milyen jo is lenne valami Persistent Worldos szerver. :P Irany a vegtelen, egyenesen es utana jobbra. :P