(GameCloud) A Reunion máris nagy tetszést arat mozifilm minõségû grafikájával. A Gamecloud galaktikus fejvadászai úgy gondolták, legfõbb ideje, hogy elkapják az Egosoft interjú felelõsét - Greg Kingstont - egy kis vallatásra:
Gamecloud: Miért nem adtátok ki a Reuniont, mint X2 kiegészítõt?
Greg: Egyidejûleg a küldetetéslemezzel fejlesztettük az új 3D motort is. Annyira jól haladtunk a grafikával, hogy úgy gondoltuk a kiegészítõbe tervezett újításokat már nem tudjuk kiadni a régi, elavult 3D motorral. Az új 3D motor rászolgált egy totál új játékra, mint azt magatok is láthatjátok.
Mi volt a legfõbb célotok a Reunionnal? Mint mindig: szállítani a legjobb ûrszimulátort. Teljes szabadságot adtunk a játékosoknak egy saját életet élõ univerzumban. NPC-k jönnek-mennek és beszólnak, mûködõ gazdaság hozza lázba a kereskedõ lelkûeket, nem scriptelünk semmit, véletlenszerûen történnek a globális ûresemények. A történésekkel reagál rád az univerzum. Más fajok köszönnek be. Kalózokkal, csempészekkel, idegen lényekkel van tele az ûr. Ha eddig az X sorozatot nem ismerték el világszerte, a Reunion gyökeresen változtat majd ezen.
Mit tudsz elmondani a történetrõl? Folytatjuk a sztorit. Éppencsak hogy kivédted a Khaak erõk bolygó elleni invázióját. Hosszú idõ óta elveszettnek hitt apádat megtalálod, aki a támadás következtében kómába esik. Az idegenek ezután titokzatos módon megint betámadnak. Több faj is fura módon szervezkedni kezd. Bolygók felszínén elterülõ mega városok felhõkarcolói közt üldözöd az ellent és aszteroida mezõkben versenyzel az ellenséggel, mígnem egyszercsak bekövetkezik a hiperszuper befejezés! Ha nem tetszik a fõ történetvonal, bátran elhagyhatod és azt mûvelhetsz a naprendszerekben, amihez éppen kedved van!
Mennyire fejlesztettétek tovább az ûrkereskedelmet? Megszûnnek a semleges gyáraktól jövõ kereskedõ hajók. Minden egyes teherszállító hajó élõ, mozgó, tevékenykedõ NPC kereskedõk tulajdonában van, akik hozzád hasonlóan kapálóznak a nagyobb profit reményében. Többfajta áru lesz, de a legjobbakhoz csak a különféle fajokkal kiépített sikeres kapcsolatok révén juthatsz. Multifunkciós gyárak figyelnek be, ahol egy gyár árulja az összes rakétafajtát. Ugyanígy más árucikkekkel. Ûrállomások most már eltérõ méretben jönnek és a rakterük is változó lesz, de vigyázni kell, mert óriási méretûre nõhetnek.
Milyen ûrhajókat vásárolhatunk? Teljesen áttervezetett típusokhoz - teherhajó, nehézbombázó, vadászgép, felderítõ, stb.. - juthattok hozzá. A legjobb ûrhajófajtákért meg kell harcolni és ki kell õket menteni jól õrzött helyekrõl.
Mivel tápolhatjuk majd kedvenc hajóinkat? Hajtómû és fordulékonyság valamint energiagenerátor tuning minden hajóhoz lesz. Rengeteg fajta lézer és totálisan szuper új rakétafajták figyelnek be. Ízelítõ: Flak cannon, disruptor laser, synaptic missile, cluster missile, multi-targeting missile, dumb-fire rockets és sok-sok más! NPC-k ügyesen kapcsolgatnak most már a hajóikra szerelt fegyvercsoportok között. Nem lesz mindent szétlövõ ágyú a Reunionban. Sokkal inkább kell figyelni a fegyverkombinációk összeállítására.
Küldetésekrõl mit tudsz elmondani? Pörgõs, tarkabarka megbízások lesznek, ezek segítenek felépíteni a létfontosságú képességeket a játék teljes kiaknázásához. Mellékküldetések sokkal nagyobb számban kapnak helyet és élvezetesebbre sikerültek, mint az X2-ben. Minden küldetés eredménye érezhetõen átformálja egy ûrszektor eseményeit és erõviszonyait, valamint kapcsolatodat egy idegen fajjal. Gondolkodnod kell hát, milyen megbízásokat fogadsz el, mert a nagy pénz ígérete mellett a teljesítésnek komoly következményei vannak!
Miben tér el a Reunion még az elõdjeitõl? Ha kedved van kereskedõhálózatot építhetsz ki és a hajód vagy ûrállomásod foteljában hátradõlve figyelheted a vagyonod növekedését. Zsoldos lehet belõled és megbízásokat fogadhatsz el a helyi rendõrségtõl. Kalózkodhatsz vég nélkül. Bármelyik mesterséget váltogathatod, ha kedved van.
Grafikához esetleg hozzáfûznivaló? Könnyen beleszédülhetsz a látványba, annyira komplex lett az egész DirectX 9 motor. Lenyûgözõ.
Demó kiadásában reménykedhetünk? Szokásos automata techdemó a legvalószínûbb. Aranylemez után természetesen jön az igazi játszható demó!
Hol tart a fejlesztés? Épp a negyedik béta verziót nyúzzuk. Lezártuk már az új fícsörök beépítését. Finomhangolás és tesztelés folyik. Kiadó elégedett, mert éjjel-nappal folyik a tesztelés és tökéletesen az elõre betervezett határidõn belül dolgozunk!
Mit üzensz a rajongóknak? Rengeteg kipróbálható lehetõséggel annyira komplex és hangulatos lesz a Reunion, hogy nehezetekre esik majd abbahagyni!
- Greg! Az öltönyödön ott mászik egy pók! - Jéé, tényleg! - kap oda felderült arccal a Egosoft interjús embere és két ujja közé csippantja a meglepett nyolclábút, majd pillanatok alatt begyömöszkéli a szájába és rövid rágicsálás után nyel egy nagyot. Szája sarkából kihúzza a jókora pók egy megmaradt kósza lábát és vigyorogva odanyújtja a Gamecloud fejvadásznak: - Tessék. Hagytam neked is valamit. Minél szõrösebb, annál több benne a a vitamin!
Forrás: hardwired.hu
megjelenhetne már....
Menjél már...! Egér sincs! Másik fele, hogy ha ez téged megnyugtat, akkor repülj egérrel vagy billentyûrõl, de szvsz mindkettõ alkalmatlan a dologra. Ennyi erõvel FPS-t is játszhatsz kormánnyal... :P
Egérrel ûrhajót, hát a legrémisztõbb elképzelés, egyszerûen nincs feelingje a dolognak. Tény hogy a freelancer jó volt, én is végigtoltam, de a joy-t nagyon hiányoltam....
A Freelancer is bebizonyította hogy egérrel is lehet nagyon jó írányíthatóságú ûrhajós játékot készíteni.Amúgy sok sci-fi-ben nincs semmilyen irányítókar az ûrhajókban..akár vadász, akár kereskedõ hajó.
Olvasom, amiket itt írtatok... Szeretitek az ûrhajós stílust, de joystick nem kell? Nem csodálom, ha nehezek a csaták, vagy sz*rnak találjátok az irányítást... Én abba untam bele, hogy az ûrcsaták mind ugyanolyan tökegyszerûek voltak. Megközelítem, felveszem a sebességét, elkezdem lõni hátulról, aztán vagy kiugrik a pilóta, vagy nem. Nemigen volt ellenfél senki.
Mikor jelenik már meg???!!!
Én rengeteget toltam az X2-t, de aztán elkedvenetledtem... ennek oka fõként a gazdasági részben keresendõ: röhej volt, hogy a legolcsóbb gyárral lehetett a legnagyobb profitot termelni, semmi értelme nem volt a fejlettebb gyárakba milliárdokat fektetni...
X1-ben volt normális célövetõ, ás lehetett vele aprítani az ellent, de az túlsálgosan lebutították.
Nekem sajna azért bukott meg az X2, mert olyan szar volt az irányítása(egér+bill.) és azok a kis tolblerone-k mindig szétkaptak mindent és így nem nagyon volt sikerélményem, a taktikai rész meg teljesen kihalt belõle...pedig az Elit annak idején...hát...az isten volt! Még Enterprise 128K nyomtam évekig..:D
Ja meg azt nem szerettem, amikor 25000milliószor kell ugyanazt megcsinálni/ kattingatni. 1. részben még tûrhetõ volt, de a kiegészítõt már nem bírtam. X2-be meg már csak belenéztem. De az X3-ban talán annyi újdonság lesz, hogy érdemes lesz megnézni.
X2ben állítólag nagy a szabadság,csak én spec. sajnos nem tudtam megbizonyosodni felõle,mert nem bírtam azt a tömérdeksok bugot!
HAHA! Eggyezik. Én is jobban szeretem a csicskákat odakûldeni puffogtatni...
X-Beyond The Frontiert nagyon imádtam, de a többi nem igazán jött be. Talán a csaták miatt, ami sokkal nehezebb lett sztem, és én szívesebben kereskedek és építkezek, csaták csak hobbinak.
A freelancert en is imadtam, x2vel kb 10 percig jatszottam, mert iszonyatosan bugos volt. Remelem jo kis game lesz ebbol.
Vajon lesz benne valami multis okosság?? Már nagyon hiányzik valami hasonló....
X3: Reunion béta! [2005. augusztus 16. @ 19:17 - Berkenye] Az EGOSOFT örömmel jelenti, hogy készülõ játékuk, az X3: Reunion elérte a béta állapotot. A DevNet tagok közül néhány szerencsés, akik ráadásul vállalják a titoktartást is, kipróbálhatják majd ezt a változatot. Utólag sajnos már nem lehet jelentkezni, de attól még jó hír, hogy a játék hamarosan elkészül :)
Hát nekem ez az egyik kedvenc stílusom, Freelancert is nagyon szerettem,x2vel azért nem játszottam sokat,mert valami iszonyatosan sok bug volt benne,alapból nem is ment a játék szinte,kb 4-5patchet le kellett szednem,onnantól már játszható volt,de még maradt benne pár idegesítõ cucc(pl a hajó irányíthatatlanná vált miután kijöttem az ugrókapukon stb.) Szóval remélem ezen mindenképpen javítanak! És legyen nagy a szabadság..
Meg multi
Legyen benne foldkozeli repkedis is :)
Nekem a 2 megvolt, te elég uncsi volt ez az építsünk bázist ami termel meg hasonlók...delehet hogy nem lett volna sztm olyan rosz, ha nem 18-as fpssel jáccottam volna....:D
Nem találtam még x3as témát,sry ha van
Az Egosoft ma jelentette be, hogy leállították sikeres úrbeli játékuknak az X2 kiegészítõjének fejlesztését. Annyi újdonság került volna már bele, hogy inkább egy új részt készítnek a sorozatnak, így az év harmadik negyedévében várhat az X3: Reunion. A problémák fõleg ott jelentkeztek, hogy egy remek rendszert szerettek volna megalkotni, melyhez a rajongók könnyen csatolhatnak újabb saját készítésû tartalmat. Sajnos erre a jelenlegi X2 engine nem volt tökéletesen alkalmas, viszont a fejlesztés ütemébõl látszott még idén elkészülhetnek az X3 motorjával. Az X3: Reunion egy még inkább élõ világba viszi el a játékokat, melyrõl a továbbfejlesztett AL rendszer is gondoskodik majd. Grafikája teljesen kihasználja a DirectX 9 nyújtotta lehetõségeket, így még fantasztikusabb látvány vár a játékosokra.