Szerintem az X2 sem rossz, legalább megnézni érdemes. Játszani én sem játszottam vele sokat. Az X BTF-ben meg eléggé idegesítõ, mikor a hajó megzakkan.
Hogy honnan kezded, mindegy, a többit vissza kell olvasni, hogy képbe legyél, ha érdekel.
De szerintem a Reunion-nak van a legjobb sztori vonala, a TC-ben ezt már nem találtam meg, ott mintha több vonal létezne.
Amikor újratelepítettem, akkor a teladi war droid-ot kezelte a rendszer Read Text xxxx-ként, és az ára 450k/db volt. Kétszer kellett még ezután újrarakni, hogy normális legyen. A ködre csak rákérdeztem, hátha valakinek megvan a skript. A grafot ennél lejjebb már nem szeretném levenni, medium-on van, extrák nélkül. Elmegy így si, csak a ködös-köves szektorokban szeret kissé belassulni.
Kronológiai sorrend: - X BTF - X2 - X3 Reunion - X3 Terran Conflict - Albion Prelude (ez utóbbi történetileg a készülõ -de talán soha el nem készülõ-, X Rebirth történetével köti össze az elõzõ részeket)
Az X BTF/X2 már felejtõs, vagyis igen, az X3 reunionnal kellene kezdened. A neten található egy X enciklopédia, valahol még magyar verziót is láttam, de már régen volt, sajnos nem tudom hol van.
Néhány hete kezdtem el játszani az X3 sorozattal ...elõször is az Albium Pride-al. Nem igen látom hogy mi lenne benne a story, igy azt kérdezem hogy a sima Reunionnal kell kezdeni?
Mindig csak és kizárólag ennél? Pedig akkor szerintem a bányával lesz a gond. Ashley megy XTM-mel. Egyszerûen úgy kell kezelni, mint egy modot. És aszerint jó lesz. Ha Custom hajókat is akarsz, akkor már trükközni kell. Viszont mielött felrakod csinálj bitonsági mentést a játék mappájáról és a mentett állásaidról is. Mert elõfordulhat, hogy gondok lesznek, amik csak a visszamásolással oldhatók meg. Mentett állás: tartalmaz mindent, ezért olyan nagy, így a bugok is belekerülnek. Sajnos ez van. XTM-nél erre különösen figyelni kell, mert nem túl elõnyös, ha egy Marine 50M. Köd? Ködkikapcsolás? Mintha rémlene valami, de nem tudom. Vedd vissza a grafikát, talán segít.
A hub-ot kipróbáltam máshol is. Megcsináltam, hogy a kérdéses két gyárat kötöttem össze elõször (ezek kb a komplex közepén lennének, 6 illetve 8 gyárnyi távolságra a két végponttól), és azok közé raktam a hubot, így sikerült, de akkor sem tudtam az egészet egybe kötni, ezért nem lehet az a gond, hogy a bánya áll rosszul, vagy hogy messze van. Megcsináltam azt is, hogy felszedtem, majd újra leraktam, kicsit odább a cahoonát, de akkor is megállt ennél az építkezés. Amúgy az Ashley megy az xtm-mel? Mert nekem azt írta a telepítésnél, hogy nem mûködik a Reunion 2.02-vel. Avarice, nekem nem lesz annyi lóvém rá, amint van 80-100M, már adok is túl rajta. Lassan kiköltöztetem onnan a HQ-t, vár az új otthon, a kalózokat már kipateroltam. Más: nálam nemrég volt olyan gebasz, hogy mentettem egyet, majd a betöltéstõl kezdve a játék elkezdett idegesítõen szaggatni, kb 2 másodpercenként "rángott" egyet, minden szektorban. Úgy felhúzott, hogy újraraktam az egész windowst, majd a játékot, de akkor is ezt csinálta. Szerencsére csak pár mentés ment gallyra, de kb 1 napnyi állás így is mehetett a levesbe. +1 bónusz kérdés: van valakinek olyan szkriptje, ami kikapcsolja a ködöket (nem egy atomerõmû a gép, legalábbis ehhez kevéske)? Keresgéltem, de csak TC-hez találtam, az ego honlapján lévõ link pedig törölt tartalomra visz.
A HUB-ot mindig ugyanoda helyezed? Én találkoztam régen olyan problémával, hogy nem volt mindegy a HUB-tól való távolság sem. De Ashley' Fab modjával mintha nem lett volna ilyen gondom, nagyobb komplexet is építettem már. Illetve esetleg lehet, hogy nem mindegy hogy áll a szikla. Próbáld meg elforgatni, hogy a bánya a másik gyár felé legyen közelebb, míg a szikla attól távolabb.
Amúgy én mostanában nem játszottam vele. Össze kellene fognom kb, 20 Q-t, hogy meg tudjam venni a rendszert, amit árvereznek. De ez nem mindig olyan egyszerû, fõleg, ha kifagy idõnként a játék.
Kissé kihalt a topik, ezek szerint, akik játszanak, nincs problémájuk:) Én viszont fel karok húzni egy 14 gyárból álló komplexet, de valamiért nem tudom egybe terelni az üzemeket. Sorba vannak rendezve, láncszerûen, de vagy egy pont, ahol nem tudok két gyárat összekötni (cahoona és silicon bánya). Kipróbálam mindkét "végén" kezdve az összekötést, de ennél a bizonyos kettõ gyárnál nincs tovább. Mire az egyiket elérem, onnantól már nem ad be lehetõséget a kit, hogy mit kössek a komplexhez, mintha nem lenne a közelben több gyár. A távolság elvileg nem lehet gond, mert ennél hosszabb távot is áthidal a kit. Mi lehet a gond?
Köszi, a kommentem után gondoltam erre a távirányítós dologra, és így mûködik a dolog, sikerült vennem gyárat a Terran SY-ról.
Igen, ezt sejtettem, akkor ülj át egy másik hajóba (vegyél ott egy Valkir-t) és a mammut-nak add ki a parancsot, akkor át fog kerülni. A mammut parancsait gondolom tudod, hogy kell elérni.
És ennek úgy kéne mûködnie, hogy dokkolok a mamuttal, beadom ezt a parancsot, és átdob a SY-ra? Mert nálam nem történik semmi ilyen, ugyanúgy az EQ-ban maradtam, a gyárakhoz pedig nm férek hozzá továbbra sem.
Az jó, én meg megtaláltam a parancsot a SY-hoz. Personal/Ship/Orders/Custom/Use Shipyard Facility
Köszi! Talán megoldódni látszik a turret-dolog. Nem volt "ráengedve" a MARS. Elõször minden turretnak kiadtam egy none parancsot, aztán felszereltem a fegyvereket, majd megkapták a szokásos beosztást. Úgy tûnik, így hajlandó engedelmeskedni.
A turret parancsoknál kapcsold ki a Defense vagy Offense opciót. A M.A.R.S. script autómatikusan pakolgatja a fegyókat.
A SY-nál pedig van egy parancs, amit nem tudok szerintem megnézni a rossz repum miatt, de majd valahogy utánajárok.
+1 bónusz kérdés: van egy valhalla, a raktérben van 18 AFAA, a gép automatikusan mind a 6 turretba tesz 1-1 fegyvert. Én manuálisan (fegyverek menübõl és HUD-on keresztül is) fel akarom rakni a többi fegyvert, mégis a 3-4. felszerelt után magától leszereli a gép. Ha újra próbálkozok, akár másik fegyvertípussal akár másik turettal, akkor is ledobja az általam felrakott pár fegyvert. Ez mitõl van? Marhára idegesítõ, mert így feleslegesen ment el a cucc a hajóra, nem tudom rendesen használni.
Terranoknál a gyárvásárlás is repuhoz van kötve? Ha igen, mennyitõl lehet vásárolni náluk és hogyan? 80k+ a repum, Tyren és Odinon kívül mindent megvehetek... Elvileg a SY-on van készleten gyár, de ha mamuttal dokkolok (docking computerrel) a SY-ra, azt úgy veszi a rendszer, mintha nem lennék ott (nem jelzi a hajómat az állomás "landed ship" menünél sem), nem tudok kidokkolni, se bbs-t olvasni se semmit, nincs menüje a SY-nak. Ez normális így? Ha a másik felébe dokkolok, onnan tudok venni hajókat, de gyárat nem, mert végülis a mamut nem SY-on van, hanem az EQ-ban. Írták itt korábban, hogy van egy ilyen "átrakó" parancs. Azt hol lehet megtalálni, mert én kerestem mindenhol, mégsincs meg. Átnéztem a beállításokat is, de ott sem láttam ilyet.
Elvileg nem. A nagyobb repuval több küldetést tudsz elérni.
A sztori elején még beadott a gép ojan küldetéseket, hogy szökevény vagy bünözö hajokat és kiséretét kellet szétlõni, ediig csak TS hajokat adott, egyszer egy nagyobbat is. De ,már rég nem adott, vajon kizáro ok lehet hogy fentebb léptem egy bizonyos repunál...? vagy nem lenne elég a harci rangom ??? (ASSANIN 88% )
Vannak. Még egy jó pár. Ha elég magas lesz a repud (pl. Argon), meg asszem a harci rangod is, akkor kapsz Xenon CPU elpusztítós küldit. 10M-tõl fizet. Van még pár küldi M3+-hoz, meg asszem M0-hoz is. Itt a fórumon olvasgass visszafele, sok le van írva, meg az is, hogy kell megcsinálni.
És kipróbálhatnád a hajófoglalást is. A Q-kat elég jól lehet foglalni, fõleg, ha van Asgard-od. A K és J már neccesebb, mert 2x kell nekifutni. Nem tud elég katonát szállítani a HCF sajnos. Kha'ak-okat is lehet, de GK-k elég szívósak, szóval inkább M6 inkább. Meg persze kalózokat is lehet, elég jól néznek ki :)
Kellene egy kis segitség,az alap sztorit végig toltam, a Bala-Gi-t is valami OTAS- IFA-nak (-teher hajónak) is vittem pár cuccot, valami Leviathan-t is meg mentettem, és szóval jó lenne mág pár hasonló... Vannak még valahol valamilyen küldetések? kösz elõre is.... :)
Meglepõ módon nem volt gond, simán betöltötte a mentett állást. Aztán nekiestem egy Marauder-rel egy Seth-nek, majd kiléptem :))
Én ezért raktam fel Ashley's Fab mod-ját is, mert benne van az összes gyár (az összes) nagyobb méretekben is (XL, XXL). Építettem egy komplexet, amivel ki tudom termelni magamnak a B-EMP-et, GPPC-t, Gamma Kyon-t. Vagy amit akarok. Nem kell vele foglalkoznom, csak el kell hoznom a kész termékeket. És mindig van EC utánpótlásom is.
kösz szépen, máris meg nézem.. aztán lehet vadulni.... :) összedobtam roncsból egy KhaAk Destroyer T2 -t csak fegyver kellene... egy alfa kyon emilter már van amit ki dobtak es asszem igy szerzem meg a többit is.. )::D
és indultak könnyen a hajtómüvek másfél év pihenõ után, vagy be kellett bikázni :)
Uhh, az utolsó mentésem 12/22/2010. JHó rég nem játszottam vele :(
Nah, viszont megnéztem a reput. Akövetkezõ módon éred el: [ESC] -> Gameplay -> Artificial Life Settings -> 2. sor Nekem -420 a Terran repum. Kiírja a Yaki, Xenon, Pirates, Kha'ak repukat még. De azok a Yaki kivételével... Mondjuk a Yakit sem nagyon kell erõltetnem.
Ott lõttem én is :)
Fogós kérdés. Pedig meg lehet nézni. Talán az XTM beállításainál próbáld, ha jól emlékszem, ott lehet. És nem csak a Terran-t írja ki, úgy tudom.
Értem köszi, igaz ez még eszembe sem jutott, de jol hangzik.... heretics-ben ledaráltam 2 xenon állomást is de nem igazán volt rá pozitiv reakció... csak biztattak lépjek le.... a terrán reput azt hol mutassa, mert nem láttam ott ahol, a többi faj reput mutassa.....
Elõször meg kell csinálni a sztorit. De gondolom megvan, különben nem lennének Heretics End-ben a Terran-ok. Kell egy gyors hajó (Starburst) és át kell száguldani a rendszeren. De egy Arrow is megteszi :) Ha átértél a kapun, akkor már Terran ûrben leszel és ott nem bántanak. Onnan kezdve pedig tudsz kapura ugrani.
Jó esetben 1-2 év, úgykülönben lehetetlen szinte. Én sem vagyok velük túl jóban, bár nem ekkora a gáz, mint nálad, viszont a kapuhajót már nem tudom megvenni. Ami esetleg segíthet, én ezt próbáltam meg játszani, hogy XTM-ben van olyan küldi, hogy berak egy Xenon állomást és neked meg kell akadályoznod a Xenon inváziót. Az állomás lelövéséért nem jár repu, de vannak védõ hajók. És az állomás olyan 80-100km-re szokott lenni valamelyik tengely mentén. Na, ilyet kell keresni Terran ûrben és PtP Jump-pal ugrani a helyszín közelébe, akkor nem futsz össze Terran hajókkal. Az M0-ák tudják, illetve az Asgard is, amire felfér akár 2 M1 vagy M2 osztûlyó hajó is. De ez így is baromi lassú, mert véletlenszerûen adja a helyszínt az egész Xverzumban.
Helló Tudja valaki hogy lehet eljuttatni Heretics End-be, a terránokhoz a "békepipát" ??? rájuk bukkantam, de nagyon meggyõzõen ki utasitottak a szektorból... hogy lehetne velük barátságos viszonyba kerülni...? :)
kösz elõre is :D
A fene. Akkor sajnos ki kell velük békülni........... Valszeg nem tart sokáig 2 szektort kitakarítottam és mind az 5 Tyr-t elvettem. Kereskedéssel alig 1-2 év csak gondolom.
Ashley-s Fab modját javasolnám, de ebben az esetben a mentéseidnek valószínû, lõttek. Újrakezdés vagy kísérletezgetés biztonsági mentéssel. Esetleg lemondasz az EMP-rõl.
Vki használja az Uni/Cap scriptet? Vagy valamit amivel lehet már állomást is foglalni. Mivel háborúban állok a Terranokkal, de a B-EMP meg kéne.
A küldetéseknél tényleg jó lett volna, fõleg, hogy nem kijelölhetõ a szöveg, de megoldottam, kérdeztem itt és sokat alt/tab-oltam a fordítóhoz. Ezért írtam, hogy meg kell tanulni a nyelvezetét.
Ráadásul amit én láttam fordítást, azt szerintem nem kéne erõltetni. (pl. fázisos megrázkódtató generátor).
A fordításnak elsõsorban a küldetéseknél lett volna értelme, mert a Reunionban az tisztán szöveges. Aki tehát nem tud angolul, annak tkp. játszhatatlanlesz. TC-ben már sokkal jobb a helyzet az új küldetés rendszerrel.
Az XTM készítõivel együtt csinálta az Egosoft a TC-t. Hogy pontosan milyen kapcsolat volt/van köztük, azt nem tudom.
Mivel a vanillában elég hamar eljut az ember a lehetõségek végére, így mod-ot fog felrakni. Abból pedig jópár van. A különbözõ script-ekrõl nem is beszélve, amiknek a nyelvezete szintén angol. Szerintem mondj le arról, hogy magyart akarsz ebbõl. Inkább tanuld meg az angol nyelvezetét. Rengeteg segítséget találsz neten.
Nincs hozzá magyarítás. Volt már több kezdeményezés, de hamvába holt az összes mert túl sok a fordítandó szöveg. A másik probléma, hogy az alapverzióval már szinte senki nem játszik, minimum egy XTM mod rajta van, amihez szintén kéne magyarítás. A végeláthatatlan mennyiségû egyéb mod-ról nem is beszélve.
Volt egy honlap, ahol kb. 35%-kos fordítás volt, de az is elakadt. Nézz át a Terran Conflict topikba, oda belinkeltem a címét pár héttel ezelõtt. Sajnos már én sem tudom hol van.
Hello
Tud valaki valami infót a forditással kapcxsolatban ? mert ami link a forumban erre utal az nem oda "visz".... sajnos,,, :( Tudna valaki adni valami linket a forditásról, ha még aktiv, vagy valami linket ahonnan le tölthetném... kösz elõre is
Üdv HeRoMaN
Igen, én is csak XTM-el játszom már. A TC pedig tulajdonképpen egy tupírozott XTM-es Reunion a számomra, feleslegesen átvariált menürendszerrel és elronott irányítással (persze sok ponton javulás is van, pl. küldetések, flottakezelés, részletes adatbázis a hajókról/fegyverekrõl stb...). Nem értettem teljesen, hogy az XTM-et is az Egosoft készítette, vagy pedig egyszerûen megvették a MOD készítõitõl a licencet? Mert egyértelmû, hogy a TC jelentõsé részét képezi a régi XTM tartalma.
Rebirth elvileg nem lesz multis, bár mondtak már sok mindent ezzel kapcsolatban.
Lehet. Mondjuk nem bánnám, ha a felfedezések növekedésével nem csökkenne az FPS. Ahányszor újrakezdtem, elég tapasztalatom lett benne, hogy amíg pár rendszert jártál be, addig ok, de mikor megvan a 80-90%, akkor már elég problémás néhány szituáció. Mondjuk egyszerû a magyarázat, realtime, reallife. Amit felfedeztél, ott már számol a gép, hogy mi merre megy. Amit még nem fedeztél fel, ott beugráskor véletlenszerûen adja és onnan kezdve már azt is számolja. Az XTM óta a vanillával nem tudok játszani, mert egyszerûen kihalt. Meg igazán más mod sem adja vissza.
Én még abban bízom, hogy a Rebirith motorja képes lesz az online-ra. Oké, hogy EVE, na de hol az FPS, hol a szimuláció? Ez hiányzik a legjobban.
A nagy állomások engem alapvetõen nem zavarnak, inkább az zavar, hogy nem illenek oda a sok kicsi közé. Szedett-vedett így az egész. Az is gond, hogy az X motorja tkp. a X-BTF óta ugyanaz. Ez jelentõsen behatárolta az újdonságok készítését. Most van -illetve nincs- ez a Rebirth, ahol teljesen újra írták a kódot, csak az a gond vele, hogy talán az idõk végezetéig fog készülni. Azért bízom benne, hogy talán karácsonyra megjön (bár 2011-ben is ezt vártuk). Talán azzal jobban kibékülsz majd. :-)
Nekem csak egy sima Logitech ForceFeedback Joy-om van. Elég jól elvoltam/vagyok vele. Repülõzni annyira nem szoktam, inkább az autóhoz használtam, eszméletlen jól lehet vele driftelni. Kormányra tényleg nem volt helyem és macera lett volna állandóan pakolgatni, így az nincs.
A TC-ben a küldi rendszer tényleg nem jó, bár én hiányolom a plot-ot. Jobban mondva a fõ sztori vonalat. Mert plot-ból több is van ugye. Mivel az angol tudásom annyira nem fejlett, így ez problémát okoz(hat). Ami még nem tetszik annyira, a bazi nagy állomások. És Reunion XTM után már egy kicsit uncsik ugyanazok a rendszerek, bár most, hogy már egy jó ideje nem X-eztem, lehet izgis lenne.
Én az X mellett elsõsorban repülõgépszimulátorokkal játszom, emiatt nagyon profi joy-al rendelkezem (külön gázkar, külön joy és pedál). Annyira megszoktam már, hogy bármilyen repülõ "tárgyat" képetelen vagyok egérrel vagy billenyûzettel irányítani. Fõleg a külön gázkar nagyon hatékony, mert így a másodperc töredéke alatt, precízen fel tudom venni az ellenség elfogásához szükséges sebességet. Húzósabb manõvereknél pedig szinnte elengedhetetlen (hirtelen 180fokos fordulónál pl. sokkal kisebb ívben fordul a hajó, ha csökken a sebesség, sokkal könnyebb s célon maradni).
TC irányítását valóban elrontották, sõt, nekem az új menürendszer sem tetszik. A Reunion-ét sokkal jobban lehetett használni, bár sokan sírtak, hogy átláthatatlan, holott nem az. Billentyûzetrõl villám gyorsan kezelhetõ. A TC-nél is lehet így kezelni, de sokkal idegesítõbb. Látszik, hogy egérre tervezték. Ráadásul van egy un. "clssic" mód, ami a Reunion vezérlési rendszerét hivatott szimulálni, de teljesen rossz. Bármikor lekapcsolja az AP-t, ha klikkelés közben megmozdul az egér. Gyakorlatilag használhatatlan. Viszont a TC-ben a küldetések rendszere nekem jobban bejön, sokkal átláthatóbb. Nem kell találomra bedokkolni és BBS-eket nézegetni, mert eleve látom, hogy hol, milyen küldetést ajánlanak.
Régen nem volt Joy-om. Elõször egy G15-ös bill-t szereztem be és utána csak a Joy-t. Persze mindkettõt az X miatt. Amúgy a vadászokhoz pont nem kell annyira, az megoldható Key-Egér kombóval. Na de amikor egy Titan-nal, Asgard-dal, J-vel, K-val, Valhalla-val, stb akarsz fordulni... A GPPC ágyúkról nem is beszélve. És a Joy külön elõnye, hogy bár a hajót nem tudom irányítani, amikor a tornyokat állítóm célra és tüzelek, viszont a sebességet tudom változtatni, ami iszonyú nagy elõny már.
A TC esetében tényleg muszáj a Joy, ott eléggé elcseszték az irányítást Reunion-hoz képest.
X-et miért csak key/egér módban játszod? Én joy nélkül el sem tudom képzelni (fõleg vadászoknál, harc során). Kereskedésnél én is csak key/egér kombót használok, de ott nincs is túl sok értelme a joy-nak, mivel autopilottal megyek.
Megértelek valahol, meg valahol nem. Én több mint egy éve játszom az EVE-t. 2-3 hónap alatt ki lehet tanulni azokat a dolgokat, amikkel sok pénzt lehet csinálni. Én pl. 2 hónap igencsak aktív játék után kb. 2B-t zsebeltem be (nem az elsõ 2 hónapban). Van 2 acc-om, összesen 4B ISK-em és 2 PLEX, hogy amikor úgy adódik, akkor ismét játszani tudjak, mert éppen lejárattam mindkettõt direkt. A 2B fölötti ISK-et kb. napi 15-30 perces játékkal szedtem össze. Így bõven marad mellette idõ a szórakozásra is. De most nem rábeszélni akarlak, csak azt ecsetelem, hogy a rengeteg lehetõségnek köszönhetõen nem feltétlen azon kell aggódni, hogy vajon meglesz e a következõ PLEX ára. Mellesleg a 2500Ft szerintem nem sok érte havonta. Ennyit simán elcsesz az ember másra is.
De hogy ne csak off-oljak: Az X-szel mostanában fõleg azért nem játszom, mert nincs meg hozzá a területem. Ha az ember megszokja a Joy-Key-Egér triót, akkor nehéz visszaállni csak Key-Egérre. A TC annyira nem jött be és az újaknál már nem tudom mi van, nehéz követni. Reunoin-ban még mindig vár egynéhány Q elfoglalásra, hogy megvegyem az egyetlen rendszert a játékban, ami megvehetõ. Nameg jópár hajó, amit még meg kell szereznem a gyûjteménybe.
Isten ments, hogy flam-et indítsunk ezen! Az EVE tényleg engedi az ISK-ból való fizetést, de ezt mezei user csak több hónap -hardcore- játékot követõen képes elérni, addig csengethet valós pénzben. Utána is csak akkor van esélye ISK-ból fizetni, ha mást se csinál, mint ezzel játszik. A szükséges mennyiségû ISK-t összeszedni elég nehéz. Én nem szeretem, ha játék-kényszer van rajtam amiatt, mert kifizettem a havidíjat (ne vesszen el, ha nem játszom le). Az X-et akkor veszem elõ, amikor akarom, a mentéseim ezer év múlva is ott lesznek ahol azelõtt, és ha éppen nincs pénzem/nem akarok havidíjat fizetni, akkor sem vagyok letiltva kedvenc játékomtól. Ettõl függetlenül az EVE nagyon jó játék, próbáltam én is, de számomra egyetlen játék sem ér annyit, hogy folyamatosan fizessek érte tízezreket. Maradok X-nél, és várom a Rebirth-öt (mely talán sose készül el).
Nem a játékért fizetsz, inkább a szerver bérléséért. Én EVE-ezek és a játékot meg sem vettem. És már nem fizetek, mert játékon belül meg lehet venni a havi elõfizut, így tényleges pénzembe nem kerül. Ehhez képest pl. WoW, nem csak a szerver bérlésért fizetsz, de még a játékért is vagy 20k-t.
XTM-et használok és kérdezném, hogy az Argon Griffon-al, hogyan tudok drone-okat gyártani? A command konzolban ott a parancs, de inaktív. A raktérben van egy minta drone, ennek ellenére nem tudok gyártani. Tudna valaki segíteni, hogy pontosan mit kell csinálni? Thanks!
Köszönöm, akkor tehát más taktika kell. :-) Végülis logikus és életszerú.
Ha jól emlékszem, akkor a script neve M.A.R.S., ami elvileg úgy rakosgatja az ágyúkat a tornyokba, hogy barátot ne találjon el. Illetve M4-re nem fog PPC-vel tüzelni pl. Amúgy ilyen helyeken én vagy nem megyek közel az állomáshoz vagy kikapcsolom a turretek autómatikus tüzelését, inkább irányba állok, átülök a toronyba és én lövöm le. Nagy hajók ellen elég jó, kis hajók annyit nem sebeznek a nagy hajóra, azokat leszedem egy M6-tal. Addig a nagy hajó csak ácsorog.
Köszönöm. Még egy kérdés: az rendben, hogy flotta támadásból kimaradok. De sajnos "same problem" akkor is, ha egy nagyobb hajóm van, amiben az ütegek a megadott parancs szerint mûködnek. Beállítom, hogy csak a rosszfiúkat lõje, de elkerülhetetlen, hogy néha belelõjön egy állomásba is valamelyik automata üteg.
Ha jól értem, tulajdonképpen az összes olyan nagyobb hajó, amit már nem csak manuálisan irányítok, használhatatlan az állomások közelében? Vagyis elõzõ hsz.-ed alapján csak úgy használható, ha én közvetlen nem vagyok benne és nem irányítom, csak "távvezérléssel" ráküldöm az ellenre?
1. Van. Most pontosan nem emlékszem, hogy script vagy a játékban van benne, de M1-be dokkolva fel lehet valahogy fittelni õket egyszerre.
2. Csak ha SectorTakeover script-et használsz. Viszont elég komoly feltételei vannak, de Unknown szektorokon lehet tesztelni. Azért olvasd el a leírását, ne érjen meglepi.
3. Kimaradsz belõle. Ha nem vagy a szektorban, akkor 'nem lõ mellé' a nem általad irányított hajó. Olyankor konkrét pontokat számol és nincs 'test'.
Vegyél egy Boron Dolphin-t! Azzal pedig a legjobban jövedelmezõ manuális pénzkeresés az elején, ha Cahoonas-al kereskedsz. Home of light-ban mindíg megkapod legalacsonyabb áron (azt hiszem, 30cr), és a CB north west - CB south west- CB south east háromszögön belül bármelyik rendszerben el tudod adni, jó esetben 109Cr-ért. Ha netán betelne minden gyár, és már nem tudod eladni jó áron, akkor fordilj 2 kört EC-vel, addigra ismét kifogynak a gyárak, és kezdheted elõrõl nyomni a cahoonas-t. Pá óra játékkal milliókat lehet így összehozni, igaz, kissé monoton lesz...
1. Ha flottát építek 40 kisebb hajóból (pl. Buster, Nova), akkor minden egyes hajóra egyesével fel kell aggatni az összes fontos cuccot (pl. jump drive, hardverek, stb.), vagy van rá mód, hogy csoportosan kezeljem?
2. Ha elfoglalok egy szektort, akkor megváltozik a "felségterület neve"? Pl. ha elõtte argon terület volt, vagy ha mondjuk "unknown"?
3. Hogyan csatáztok akkor, ha egy nagyobb ellenséges flotta, baráti célpontokat támad? Addig nincs problémám, amíg egy Novával képes vagyok elintézni õket. Nagyobb flotta esetén viszont több hajó kell, de ez esetben állandó probléma, hogy az AI gépek véletlenül belelõnek az állomásba is, emiatt ugrik a reputációm. Több géppel, nagyobb hajókkal szinte semmit nem tudok kezdeni "lakott" szektorokban emiatt...
A kiskapuk kihasználása, titkok felkeresése nem csalás. Ha LV's cheat-jét használod, na az csalás. Ha fegyver gyártásra adod a fejed, akkor olyan fegyvert gyárts, ami nincs a közeli EQ dock-ban, mert azt mindig el tudod adni ott is. Ami van, az elöbb utóbb telítõdni fog. Egy SPP gyár Argon Prime-ban mindig jövedelmezõ és legalább neked is lesz EC-d tankolni. Vagy Ore Belt-ben hord az EC-t a Mine-oknak, onnan meg a cuccot Home of Light-ba vagy Argon Prime-ba.
ha összegyûlik elég pénzed akkor vegyél valami olyan gyárat ami fegyvert gyárt azokat viszik mint a cukrot meg elég sok profitot is termel mert jóval drágábban adod el mint amennyibe kerül a gyártásuk...
ami még nekem bejött és nem drága az 1 vagy 5 MJ-os pajzsgyár, én argon prime tettem be próbaképp és ezzel is sokat kerestem...
olyan gyárat ami gagyi irányítás nélküli rakétát gyárt azt ne vegyél mert senki sem veszi... komolyabb rakétákat biztos veszik de a gagyi féléket nem...
Van 3 plankton gyáram 1 ore 1 silicon és 1 wheat farmom sajnos így is elég lassan csordogál a pénz és sokszor van hogy egyáltalán nem veszik a termékeket kb fél napig(!) aztán meg mindenki csak olyat akar venni. tudtok ajánlani egy kicsit jobb bevételi forrást ami nem csalás? (Csalás: kiskapuk kihasználása titkok felkeresése)
Terran hajóknál lévõ turret bugra van valamilyen megoldás? Sajnos a Tyrnek a felsõ és alsó ágyúi elég gyengén szerepelnek, nem sokat érnek.
A problémát megoldottam
Telepítettem egy ore mine-t a meggazdagodás reményében. 36 EC-t eszik 6 db ore-ra utánnanéztem és az osszes ilyenfajta bánya ilyen aránnyal dolgozik azaz 72 creditbe kerül 1 ore a játékban meg mindenhol 50-ért veszik. Grat ugyancsak nem értem ezt sem hogy gondolták.
A telepítési útmutatót szigorúan betartottam. Egyébként ez a scorp map nagyon jó:)
Korábban azt írtad, XTM-mel játszod, abban pedig van Marine. Scorp mapjával próbáld meg megkeresni, bár, ha az elhagyott cuccokat csalásnak veszed, akkor ezt méginkább annak veheted, viszont le tudod ellenõrizni a játékot. A telepítési sorrend nagyon nem mindegy XTM-nél, arra figyelj oda, mert bugos lehet a játék.
XTM-ben is vannak.De 1 óra alatt amúgy sem tudod bejárni az összes létezõ argon rendszert, némelyik "kiképzõ tábor" pedig a rendszer kiesõ részén van (legalábbis nálam).
Lehet hülyeség amit mondok de 1 óra keresgélés után arra következtetek hogy x3 reunion-ba nincsenek Marine-ek sõt semmi katona féleség amivel lehet foglalni. Kerestem googlebe még a Manual-t is megnéztem sõt bejártam a játékba néhány szektort de sehol semmi. Nem lehet hogy ez a Terran conflict-al jött be?
Ahogy érzed, amúgy a játéknak elég élet szaga van, hisz ez 1 ûrszimulátor. mondjuk tankolni szerencsére nem kell...
Köszi a hozzászólásokat mindenbõl tanul az ember. Viszont nem tudom hogy normálon hogyan lehet egy kicsi csalás nélkül elkezdeni a játékot mivel van egy buster-ed amibe nem fér bele semmi és ha pl ec-vel kereskedsz a legjobb árakon akkor is kb 700 a nyereség. Akkor hány forduló kell hogy a legolcsóbb mercury összejöjjön? Kb annyi hogy mire végzel megund az életed:D
Megjelent már? Nem is tudtam. Már rég nem játszom vele (X3: Reunion), valahogy a single player már nem az igazi. Most EVE-Online-nal játszok, már 1 éve.
Az ALBION PRELUDE-t próbálta már valaki? Tapasztalatok?
Eddig elég sok embernek sikerült elkezdenie a rejtett cuccok nélkül is. Persze nem olyan látványos, de ezért játék. Az árucikkeket meg nem feltétlenül abban a rendszerben kell eladni, ahol vetted. Plusz még idõérzékeny is a dolog, mert van benne egy egyszerû kereslet-kínálat heurisztika. Ha a termelõ gyár árukészlete kevés, magas az ára. Ha sok van, alacsony. Az alapanyagok felvásárlásánál ugyanez a helyzet. Ha kevés van, magas az ára, ha tele a raktár, alacsony. Az elején olcsó dolgokkal tudsz kereskedni, alacsony az árrés, lassan csepeg a zsé. Késõbb már nagyobb, drágább cuccokat is adhatsz-vehetsz, ahol jobb a haszon. A kalózokkal az elején nem nagyon kell bajszot akasztani. A hajófoglalás sem úgy meg, hogy mellélövök-kiugrik. Sokat belelõsz,ha elég gyorsan megy le a pajzsa, akkor van rá bizonyos %-od, hogy kiugrik. Vagy sem. A fõ küldetésekbõl meg ritkán van pénz. Késõbb inkább. Szóval ez nem egy lineáris pár kattintás-félóra hentelés-közepes flotta játékmenet. Ennél nagyságrendekkel bonyolultabb. Mondjuk a DOOMot sem úgy kezdi az ember, hogy a harmadik sarkon jön a fõmonszta. A fejlesztõk pedig nagyon jól gondolták. Van benne pár bug/furcsaság, de akkor is egy hihetetlenül komplexen lemodellezett világ.
Igazság szerint, szerintem nem csalás, mert van külön arra is script. De ha ez megnyugtat, az elsõ részben nem volt ilyen lehetõség és tényleg csak a kereskedés volt az elején, ráadásul egy csúnya "bug"gal, ami nem is biztos, hogy bug volt. (Nem is javították ki és a történet szempontjából helytálló is volt.) Mercury: Ha játékbetöltésenként változik, az elméletileg nem jó és esélyes a bug. Régen volt ilyen, de az utolsó patch, ha jól emlékszem, eltörölte és a játékidõ változtatta, nem a betöltések. Marine: HCF hajóval lehet foglalni más M6 vagy annál nagyobb hajót. Nem olcsó dolog, több 10 millió Cr csak a hajó és a felszerelés. A fajoknak különbözõ harcosai vannak, a Marine Argon, a Cyborg a Paranid, stb. Minden fajhoz 3 állomás tartozik, ahol árulják. Érdemes kapásból rájuk nézni, mert ha 50MCr körül van darabja, akkor kezdj új játékot, mert bugos.