Köszi, közben megtaláltam. Terracorps fleet package néven van összevonva 3 script, melyek közül az egyik a Combat pilot. De lehet megnézem mit tud amit írtál, mert az ilyen scriptek nagyon meg tudják dobni a játék hangulatát.
- minimum 10 óra játékidõ - jó hírnév a Boron-oknál és nem lehetsz ellenség a Split és Paranid fajnál - legalább 1 saját állomás - 5 millió kredit készpénz vagy több
Bármelyik játékmódban megszerezhetõ. Ha a küldetés feltételei megvannak, kapsz egy üzenetet, hogy dokkolj be a Kingdom End-i hajógyárba. Jumpdrive beszerzése ajánlott a küldetések elkezdése elõtt.
Az 1. küldetésed:
Az elsõ küldetésben meg kell vizsgálnod néhány aszteroidát, hogy miért adnak ki magukból olyan nagy sugárzást. Ehhez szükséged lesz "Mineral Scanner"-re. Az egyikben "Nividium"-ot fogsz találni. Ekkor megjelenik egy kalózhajó, amit meg kell semmisíteni. Ezután vissza kell térni Kingdom End-be a következõ küldiért.
2. küldetés: (Hajótervek leszállítása)
A következõ feladatban le kell szállítani egy készlet M3+ hajótervet két fajnak. A Split-ek Family Pride hajógyárában várják a cuccot, míg a Paranid-ok Paranid Prime hajógyárban várnak. Miután mindkettõt elvitted a megadott helyekre, térj vissza Kingdom End-be.
3. küldetés: (M7 hajó helyzete)
A következõ feladatban információt kell gyûjteni egy bizonyos hajó hollétérõl, név szerint a Hyperion-ról. Ehhez elõször el kell menned Great Trench-be, itt dokkolj be az Equipment Dock-ba. Kapni fogsz egy üzenetet, amiben arra kérnek, hogy segíts kitelepíteni egy Advanced Satellite-et a Xenon Sector 347 "közepébe". Ha kész vagy cserébe megkapod a hajó pozícióját. Szerezz be egy szatelitet, ugorj vagy repülj el a Xenon szektorba (nem tûnik sétarepülésnek). Próbáld meg a 0,0,0 koordinátákhoz minél közelebb kirakni. Sokat ne nézelõdj, inkább ugorj ki a rendszerbõl.
Kapsz egy üzit, hogy Grand Exchange egyik erõmûvében kapsz infót a Hyperion-ról. Ha bedokkoltál a helyes erõmûbe, kapsz egy üzenetet. Meg kell védened egy hajót, aki a West Gate-tõl közeledik az erõmû felé. Pár perc várakozás után megérkezik a hajó, néhány kalóz társaságában. Támadd meg a kalózokat és semmisítsd meg mindet, mielõtt Õk szedik szét a hajót. Ha nem leszel kész adott idõn belül, akkor kapsz segítséget 1 hajó formájában, aki védeni fog téged. Mikor végeztél az összes kalózzal és a hajó bedokkolt, kapsz egy újabb üzenetet. Ebben mondják el, hogy hol találod meg az M7-est. El kell repülnöd a Maelstrom szektortól nyugatra taláható Unknown szektorba, majd az attól délre található másik Unknown szektorba. A második Unknown szektorban vagyunk tehát. Ha megérkezésed után Délkelet felé veszed az irányt (azaz a szektortérkép jobb alsó sarka felé keresgélj, 60, 3, 59 koordináták környékén), akkor megtalálod az M7-et jópár másik sérült hajó társaságában. Szükséged lesz egy M6 hajóra, ami fel van szerelve Tractor Beam-el (vonósugár), hogy elvontasd az M7-est Grand Exchange hajógyárába. Van egy ilyen a sérült hajók között, egy Nemesis az, tehát csak meg kell szerezni, megjavítani, pajzsot venni rá és felszerelni vonósugárral (gyerekjáték:) ). A leírás készítõje azt írja ezután, hogy Õ nem javította meg 100%-osra a hajót, késõbb viszont ingyen megtehette ezt. Próbáljátok ki, ha gondoljátok. Néhány pajzsra és motortuningra viszont szükség van. Van Nova is a hajók között, ami jól jöhet extra védelemként. Ha megvan a vonósugár, közelítsd meg 1.6 km-re az M7-et és tüzelj vele a hajóra. Ha "rögzül" a vonósugár, akkor átvált zöld színre (ezzel nem sérül a hajó). Amint kész vagy 3 kalózhajó jelenik meg és azonnal megtámadnak. Nyírd ki õket. Ezután irány az északi kapu. Mikor kilépsz a féreglyukból, a vonósugár automatikusan lock-ol az M7-en. Itt újra megtámadnak, végezz velük gyorsan. Haladj tovább a Keleti kapu felé és lépj át Maelstrom-ba.
Maelstrom egy nagy, üres szektor, de nagy meglepetés vár az Északi kapu közelében. A kalózok újabb 3 hajót küldenek, 3 Falcon-t! Két hajó 125MW-os, a harmadik pedig 250 MW-os pajzzsal van felszerelve. Erõs hajóra lesz szükséged, hogy legyõzd õket. HEPT-el támadnak, nagyon kemény csata vár rád. Az M6-os egyedül nem élné túl, tehát érdemes jó pár komolyabb hajóval védened. Ha kinyírtad a kalózokat irány Grand Exchange. Grand Exchange-ben irány a hajógyár. Csak simán dokkolj be, nem érdekes, hogy vontatod az M7-et. Amint beérsz a vontatóhajót ingyen megjavítják (szerintem érdemes benne ülni a biztonság kedvéért), valamint megkapod az M7-et teljes felszereléssel, ingyen. Ugorj vissza Kingdom End-be, használd az M7-et ehhez.
Vissza Kingdom End-be, ismét:
Mikor dokkolsz a hajógyárban, megdícsérnek, hogy milyen jó munkát végeztél:) valamint felajánlanak egy M3+ hajót (ha akarod). Most van egy M3+, egy M7, egy M6 és egy Nova hajód (elvileg). Az M7 messze legjobb mindközül.
Ezután megtudod, hogy el kell szállítani egy Argon Trading Dock-ot a Kingdom End-i hajógyárba, alapanyag lesz a HQ-hoz. 30 millióba fog kerülni. Szükséged lesz egy TL hajóra is (bérelj vagy vegyél egyet).
Az Argon Trading Dock leszállítása:
Ha megvan a pénz és a TL hajó, repülj el Argon Prime-ba, vedd meg a Trading Dock-ot és szállítsd le Kingdom End-be, a hajógyárba. Dokkolás után kapsz egy üzenetet. Be kell szerezned további alapanyagokat:
- 30 Quantum Tubes - 20 Microchips - 15 Nividium
Elsõ kettõ helyi állomásokon megvásárolható, a Nividium-ot pedig egy aszteroidából fogod kibányászni. Érdemes a TL hajón tárolni a cuccokat.
A bányászat:
Szükséged lesz egy XL rakterû hajóra, amire Mobile Drilling System-et lehet szerelni. Ore Collector is kell. Legegyszerûbb visszatérni Rolk's Fate-be, ahol még a küldetések elején jártunk és onnan kibányászni a Nividium-ot. Ha megérkeztél, "lõdd meg" az aszteroidát a Mobile Drilling System-mel. Szét fog esni közepes darabokra, bár ezek még mindig túl nagyok. Lõdd szét õket normál fegyverrel, hogy még kisebb darabokra essenek szét. Így már az Ore Colector-ral össze lehet gyûjteni õket. Célozd be a kis darabokat (Targeting) és ha begyûjthetõnek titulálja, nyomd meg az "I"-t. Válaszolj "igen"-nel, nyisd ki a raktérajtókat az "O"-val és repülj neki a darabkáknak, ugyanúgy, mint amikor az ûrben elõforduló konténereket (fegyverek, rakéták, egyéb cuccokat) szeded össze. Ha felvetted mondani fogja (Cargo bay now contains Nividium). Szedj össze 15-öt, majd rakd át a TL-be.
A befejezés:
Ha minden megvan repülj el Kingdom End-be. Miután bedokkolsz a hajógyárba, kapsz egy üzit, amiben értesítenek, hogy sikerrel befejezted Balai Gi küldetéseit és jutalmul megkaptad a HQ-t, amit már be is pakoltak a TL hajódba. A HQ-t úgyanúgy tudod kirakni, mint bármely más állomást.
Sajna nem mondtál túl sokat a küldirõl, én meg már rég játszottam a Bala'Gi-t. Ha Unknown Sector-ba küldött, akkor lehet, hogy a yacht-ot kell elvontatnod. Az pedig az ellenkezõ irányban van, mint ahogy a nagy gömbhöz vezetõ szektor kapuja van. (Maelstrom-ban van egy Sohnen hajó, ha felkeresed és megcsinálod a küldiket, akkor a te neved lesz a gömbös szektor alján és akkor majd tudsz eXtended comon keresztül beszélni a gömbbel) De elõször vontasd a yacht-tot Grand Exchange-be, megéri nagyon a küzdelmet, mert XTM alatt nekem nem egy egyszerû feladat volt.
Egyszer majd talán errõl a küldirõl is csinálok egy leírást...
X3-X3 konverter talán segít, meg persze az újratelepítés. Bár rossz hír, hogy a mentett állások tartalmazzák a bugokat, lehet az sem lesz megoldás. Keresni kell egy régebbi állást, ahol jó.
hello kellene némi segitség... végig csináltam a sztorit... aztán jött egy üzenet hogy növeljem a reput a Split és a Paranid fajoknál... ez is meg volt majd Kingdom Endben kezdõdött egy küldetés sorozat, amivel el akadtam... (kb 3. vagy 4. küldetés ) el küldött az unkown szektorokba és ott mit csinályak tovább? találtam egy Shonen galakszist benne egy nagy gömb alaku "valamit" na itt most mit csináljak? Hivni nem tudom... és dokkolni sem tudok.... :( XTM mod, 2.5 script
elöre is köszi...
Csak egy "Xai Corp Advanced Combat Project 1.58d" -t találtam.
@mkobold hasonló problémával küzdöttem anno, csak nekem egy Acer Aspire 5735öm van, grafikus kártyáról ne beszéljünk :D engem is kidobált és nem találtam okát miért, mindent bevett maxon, 1024x768as beállítást használtam, és másfél óránként kidobott... a "videókártya" túlmelegedett és automata folyamat megszakítás... azóta felvettem 1366x768-ra és eltûnt a probléma, igaz h már csak médiumon megy :S
Sziasztok! Az X3:Reunion a kedvenc játékaim közt van, fõleg az XTM, pár Star Trek és Stargate hajóval a best :) nos 3 napja egy elég kemény bugba ütköztem és nem tudom hogy oldjam meg reinstal nélkül. Manageltem messzirõl egy bányászflottám, "anyahajó" egy Argon Leviathan volt, és néztem h elküldtem õket Return Home paranccsal de nem akartak bedokkolni a hajóba. Mondom akkor hosszú megoldás, egyesével bedokoltatás, Commande Console, Navigation, Dock at, és hopp... nincs ott a Levim... WTF??? Oké, biztos pillanatnyi hiba, újra... megint nem... odaugrok a szektorba, körbe repülöm a Leviathanom, és láttam hogy úgy ahogy van eltünk a dokkoló szekvencia az elejérõl (a hangár az orrból, és az oldalt lévõ kidobók is mind...) káromkodok egy sort... nah nem baj, van Valhallám, Argon Primen tartottam, odaugrok, egy kis Khaak írtás... arról is eltûnt az a dokkoló rész... tehát röviden az összes M0-ás hadihajómról eltûnt a dokkoló, illetve slussz poén... ugyan ilyet használ a BC304 Daedalus modell is... azon rajta volt azért is... Valaki tudna segíteni? próbáltam újrarakni a modot is, de nem mûködött, ha újrarakom, akkor meg kezdhetem elejérõl mert a mentéseket nem veszi be... 11 nap ingame time... 34 gyár... nincs kedvem elörõl kezdeni az egészet...
Lehet hogy egy régebbi drivert kellene felraknod. Nekem egy 2007-es driver van fent a kártyához és 3 hét játék alatt 2* dobott csak ki az asztalra. Más: Nincs meg valakinek a Combat pilot script by Xai corp, mert a link amire az Egososoft honlapján mutat a leírás, már halott.
A legújabb driver van fent, Direct X 9c-vel. Dxdiagnosztika problémamentesen lefutott.
A shaderelést kellene valahogy kikapcsolnom mert lehet hogy az okozza a problémát. De azt nem tudom hogy lehet.
A felbontás nem sokat számított neki mennyire állítom...
1280-as felbontásra van optimalizálva. Én az új vidkarimnál megnéztem, mit csinál, mikor nincs élsimítás és mit, mikor van. Hát ugyanazt, csak szebben. Semmilyen lassulás nincs. A régi kártyán is próbálkoztam és igazán nagy különbség nem volt sebességben, csakhát akkor 1-2 fps is sokat számított.
Én vidkari körül tapogatóznék. Driver, DX, ilyesmi. De ha nem csak térkapunál dob ki, akkor nyilván más miatt, mint mondjuk az enyém.
Bármikor amikor a kedve tartja kidob. Win xp-m van. Auto save be van kapcsolva de így is kidobál. Érdekes hogy bekapcsoltam az AA-t 2x-esre agrafikát felvettem high-ra, a texture meg minimum és így egész sokáig bírja.
Ezt én már nem értem. minimum grafikán nem ment ilyen sokat.
Pontosan mikor dob ki? Engem is ki szokott, térkapuba lépéskor. Nem találtam okát, és lehet hogy véletlen, de ha ritkán mentek, csak olyankor csinálja. Gyakori mentéskor (autosave is számít!) szinte soha.
Segítségre lenne szükségem. A problémám hogy a játék elég gyakran kidob az asztalra és nem tudok rájönni hogy mi az oka mivel semmiféle hibaüzenetet nem kapok. A gépem megfelel a minimális rendszerkövetelményeknek. Proci:1,8GHz Videókártya: 128mb Ram-os, memória 1,5Gb
Ha tud valaki valami megoldás azt megköszönném.
Nem a kristályért küldtem be, hanem a rengeteg fegyverért ami ott maradt a csata után, de a kristályt is felszivattyúzta.
Próbáltam már párszor kidobni, majd újra felvenni, de hasztalan. Azt hiszem kezdek egy újat
Dobd ki a raktérbõl, és menj oda Juliannal felvenni. Egy próbát megér...
Hát azt neked kellett volna összeszedned, nem lett volna nagy feladat... Esetleg rakd vissza abba a hajóba, amivel összeszedetted, ülj bele, talán elfogadja a küldit. Ha nem akkor reload.
Meg tudjátok mondani, mit lehet csinálni a Xenon 101-es küldetésnél, mivel kitakarítottam a szektort, majd beküldtem egy hajót az elhullott cuccokat összegyûjteni. Csakhogy ez a hajó felszedte a black crystalt is, és hiába transzportálom a cuccost a saját hajómba, Saya mindig a szokásos szövegétmondja: upgrade ur ship blablabla és X0 roncs körül is hiába keringek a hajóval csak egy két poénos anim van Julian részérõl, de a kristályt nem találja(mivel bent vann a raktérben).
Öhhmm... Volt régebben szó egy olyan roncs szétszedõs, és megjavítós script-rõl. Azt hol találom meg? Egosoft-on már nincs ilyen Reunionnál.
Ha script installer-rel vagy plugin manager-rel rakod fel, akkor nem kell külön indítani a játékban, mert már aktív. A BBS Extra is tartalmaz ilyensmit, BBS-en lehet tuningolni a hajót, persze ehhez meg kell keresni az üzenetet.
Köszi, még nem próbáltam meg, rá kell vennem magam, hogy ügyességi játékokkal szórakozzak. Esetleg ha van tapasztalatod script ügyben , meg tudod mondani, hol találok olyat hogy script browser? Elvileg itt kell elindítani a felrakott scripteket. Installáltam egy overtune scriptet, a script editorban meg is jelenik, itt tudom szerkeszteni, de én nem szerkeszteni akarom, hanem futtatni. Remélem nem kérdeztem hülyeséget, ehhez a témához nem nagyon értek.
Pedig szerintem egyértelmû, végig kell menni a járatokon és mindent kilõni, amit lehet. A végén az ajtókat kell szétlõni, amin keresztül te is távozni fogsz. Nincsenek benne elbaszott küldetések, de mi izgalom van benne, ha csak 'A' pontból kényelmesen elsétálsz 'B' pontba egy egyenes mentén? A nehézsége adja meg az ízét. Ez amúgy épp egy nem túl nehéz feladat az aszteroida belsejében való repkedéshez képest szerintem. Amúgy meg annyi jelentõsége van a játék szempontjából, ha végigcsinálod, akkor olyan magas rangod lesz az Argon-oknál, hogy bármit megvehetsz. És egy Titan elég jó kezdésnek...
Ha valaki még olvassa ezt a fórumot, árulja már el legyen szíves, mi a rákot kell csinálni annál a küldinél, ahol be kell mennem Saya-ért a Teladi gain sec-ban lévõ Pleasure complexbe. Itt felrobbantottam 2 gömböt a Nikofune-val, ami valami generátorféle volt, majd kilõttem egy probe-t is/azt hiszem az volt a neve/, de amikor a másikhoz érek, csak egy fekete fal van elõttem és ahhoz közelítve a célpontot jelzõ kereszt, ami 70 méterre van, állandóan elugrik elõlem, nem lehet lezúzni.Azt hiszem nem nagyon fogom erõltetni ezt a küldetésvonalat, mert elbaszott küldetések vannak, és a játék szempontjából nincs semmi jelentõsége. Thx
Lehet. Sok mod van, én meg nem nagyon használom õket. Bár ezek szerint oda sem tudsz "berakni" fegyvert, csak a mod felajánl néhány másikat is, nem?
Köszi rómeo... én is így tudtam de találtam pár módot amiben külön fegyverek is vannak...
Tudtommal fegyvert és pajzsot csak a játékban leprogramozottat lehet használni. Hajót rakhatsz be sajátot is.
Valaki tudja hogy Fegyvereket, pajzsokat meg ilyeneket hogyan tudnék kreálni az X3 Reunionba? Már mint milyen program kell hozzá? És ha hajókat akarok csinálni ahhoz mi kell?
Aki válaszol annak nagyon köszönöm elõre is.
És igen, mûködik. Köszi
Azt hiszem félreértettem, talán a gyárra kell lõni amit át akarok helyezni.
Ha meghallatod a szöveget, amit az asszonyka mond mikor a gyárban meg akarod vásárolni, akkor ott is elmondja, hogy a traktor beam nagy gyárak vontatására való. Ez a szöveg megy alatta: "The Tractor Beam is a new invention, designed primarily to move stations without the need for large and clumsy grappling systems. The beam uses a series of projected gravitic fields, which in effect reduce the mass of the object, making it easier to move."
Azt tudjátok, hogyan lehet egy gyárat vontatni? Vettem egy Tractor beamet , installáltam egy centaur hátsó tornyába, de sehol nem tatálok olyan opciót, ami lehetõvé tenné ennek a használatát. Sem a hajó, sem a gyár parancsai között.
Kicsit OFF: Aki EVE Online-ozik, legyen szíves küldeni egy meghívót, mert szeretném kipróbálni és ha tetszik, akkor õ is jól járhat vele! Holnap délelöttig várok vele, utána mindenképp regelek. Mail cím
Épp ez az, hogy a komplexum szempontjából csak az végtermék, ami a Product-nál szerepel. Ha ilyen nincs, akkor ténylegesen nincs végtermék. Ha bármelyik közbensõ terméket nullára viszed, lehet megáll az egész gyártás, míg a végterméknél pont az a cél, hogy mindig kivegyük és nullán maradjon.
Ok, ez így igaz, de attól még van végtermék, hogy nem kereskedsz vele! Nekem is van gyáram, ahol magamnak termelek, de a komplexum szempontjából az végtermék, nem?
Van értelme. Pl. a HQ-ban hajót gyártatok, vagy roncs hajókat építek újjá. Így semmilyen nyersanyagot nem kell esetlegesen beszereznem. Eladni nem szoktam. Azóta persze tovább bõvült, van végtermék, amivel szintén nem kereskedem. A BEMP-ek kellenek a hajóra, egyéb anyagok meg Lilith gyártásához. Jelenleg erre a kettõre van kiélezve a komplex. Egy sima SPP is lehet végsõ gyár, de akkor abban a komplexben vagy 2 SPP van, vagy egy rakteret megnövelõ egység. Amúgy nem.
Jó, ezt értem, de erre mi szükség? Ha minden köztesbõl marad, akkor valamennyit el lehet adni belõlük, kvázi végtermékként (is) funkcionálnak. Ha meg nem lehet eladni, akkor meg van egy nagy komplexum puszta szerepjátékból, ami termel, termelget, de nincs egy kanyi credit haszon sem belõle? Én minden komplexemet úgy építettem meg, hogy van valami végtermék, amit azon a környéken jól el lehet adni, és a többi gyár önfenntartó módon szolgálja ki. Ez akkor is igaz, ha csak egy sima SPP a "végsõ" gyár.
A jól megépített önfenntartó alap komplexemnek nem volt végterméke és nem is kell végtermék. Egy komplexnek sosem lesz végterméke az EC az is biztos. Minden csak köztes termék, ami azt jelenti, ha azzal elkezdesz autokereskedni (a hajóid AI-jai), akkor nagyon hamar leáll az egész. De mivel az egész 100% hatásfok felett mûködik - vagyis minden gyár többet termel, mint amennyit elhasznál a komplex, így minden termékbõl lesz raktáron mindig. Ilyen alap önfenntartó komplexet én az EC miatt építek elsõsorban és majd késöbb ezt szoktam továbbfejleszteni igénynek megfelelõen. Itt engem már nem érdekel az EC, azt más forrásból szerzem.
Product = végtermék (az alap önfenntartónál ilyen nincs) Intermediate = köztes termék (ebbõl van bõven) Resource = alapanyag (na ebbõl nem lesz, ha önfenntartó)
Jó, de mi értelme van egy olyan komplexnek, ahol nincs végtermék??? Akkor mi termeli a CR-t? Valaminek csak kell maradnia! Ha más nem EC, de akkor az is végtermék, még ha közben a komplex használ is belõle. Nekem az összes komplexemnek van végterméke, vagy EC, vagy valami jól eladható, illetve saját felhasználásra egy-egy fegyvergyár.
Nemtom, nekem sokminden egyértelmû volt, ami nem, arra meg ott volt a gúgli, meg itt a fórumon nagyon sokat segítettek. A gyárkomplex sem igényel figyelmet, mert megy autómatikusan. Összerakod, egyszer feltöltöd kb. 10.000 EC-vel és õ ebbõl el lesz élete végéig és csak gyûleni fog az anyag. Végtermék nem lesz, mert jórészt minden közbensõ lesz. Az más kérdés hogy mindenbõl egyre több lesz, ha jól építetted meg a komplexet. Én nem is járok sehova EC-t venni, mert mindig van a komplexemben. De a fõ szektorokban elhelyezett SPP-n is mindig van EC. A bányát is természetesen be lehet kötni a rendszerbe. A gyáraknak 5 km-en belül kell elhelyezkedniük, hogy össze lehessen õket kötni. Vagyis a bányát vontatni kell a megfelelõ helyre. Az állomásokat meg úgy kell elhelyezni. Videót találsz a honlapomról errõl. Meg képeket is, hogy az enyém hogy néz ki. Elõször örülj, hogy van egy SPP-d, majd utána gondolkodj a komplexen, ha már van nagyobb hajód, amivel írtani tudod a kalózokat, xenonokat, kha'akokat. Szerintem.
Hát nem egy arcade, az biztos. Az elején sok idõ elmegy arra, amíg a játék összefüggéseit felismeri az ember. Utána már könnyebb. Persze akkor meg arra megy el sok idõ, hogy a gyáraidat figyelemmel kövesd. Könyvbõl meg úgysem lehet megtanulni. Csak ha csinálod, aztán ha megakadsz, kérdezel.
Hát köszi az infókat. Egy hete próbálkozom a játékkal, de az idõm 70 %-ában csak háttérinfókat nézegetek, jegyzetelek, excel táblázatokat csinálok,fórumokat böngészek, stb.Azt hiszem ráfért volna a játékra egy kb 1000 oldalas kézikönyv, mivel az elõzõ X-eket nem ismerem,a fórumot meg ne lehet egy szuszra elolvasni.
A "körforgás" azért csak félig igaz. Bármilyen komplexumra igaz, hogy lesz majd legalább egy gyár, ami a "végtermék" gyár. Ugyanis a termelés jellemzõi szerint egy komplexumban (jó eséllyel) többet fogsz gyártani, mint amennyit felhasználsz. Még ha körforgásban is vagy, akkor is lesz valami, amibõl egyre gyûlik a készlet.
a vanillában nem sikerült ugrásra bírnom õket, de vagy az xtm, vagy valamelyik script (mod?) ezt biztosan tartalmazza, mert jópár hsz-el ezelõtt ezt tárgyalták páran.
A gyárakban be tudod állítani, hogy ne kereskedjen más fajokkal. Ezzel gyk kötelezõvé teszed, hogy a saját gyáradból "kelljen" vásárolniuk az alapanyagokat. Ezt kerülöd meg az RJoco által említett Constuction Kittel, ahol hajók nélkül, automatikusan ellátják egymást a gyárak mindennel, ami a komplexben gyártódik.
Valami ilyesmin agyaltam én is, mikor láttam, hogy nincs·végtermék·, az egyik gyár által megtermelt terméket a másik használja fel, így egy körforgás alakul ki. Konkrétan a kérdésemnél arra gondoltam, hogy az ore minehoz szükséges EC-t vásárolják-e a hajók, vagy a saját SPP-ból viszik át. Úgy gondolom, hogy bányákat nem lehet constuction kittel más komplexummal öszekötni , de lehet tévedek. Érdemes a gyáraimat ellátó hajókat felszerelni jumpdrive-al? Mivel ezek nem unitraderek, nem tudom ugrálnának-e, meg EC-t sem vásárolnak automatikusan.
Ha komplexet építesz, akkor kösd õket össze kit-ekkel és akkor nem kellenek a hajók, az egyik gyár autómatice használja a másik gyár termékét, hogy elõállítsa a sajátját. Össze lehet állítani önfenntartó komplexet, ebben az esetben igazából nincs végtermék, de mivel 100% felett termel mindenbõl, így marad köztes termék, amit el lehet adni vagy felhasználni hajó építéshez akár. FactoryComplexCalculator-t ajánlom komplex tervezéshez.
Olvasgatom a fórumot, de erre még nem találtam választ: Honnan lehet tudni, hogy az egyik gyárban elõállított terméket a másik gyár felhasználja -e alapanyagként, vagy pedig külsõ forrásból szerzi be, mivel olyan beállítási lehetõség nincs, hogy a hajóm az egyik gyártól a másikig szállítson automatice.
Megépítettem az elsõ gyárkomplexumomat. Van egy Spp, amihez crystal kell. Építettem azt is. Ahhoz viszont BoFu, a bofu gyárhoz pedig SPP. Így a kör bezárult. Meglátom mi lesz belõle.
Én többször láttam megállni, nem termelni olyan AI gyárakat, ahol secondary volt, de valamelyik prim hiányzott. Ha fél óra múlva visszanéztem, még mindig nem volt termelés, de ha szállítottam oda hiányzó nyersanyagot, azonnal gyártotta tovább.
A kristályban tárolja a napenergiát, hogy ne zsákban kelljen áthordani a hajókra. Ez a "kínlódás", amit említesz, tulajdonképpen maga a játék... Van, akinek bejön, van akinek túl bonyolult. Ennyi. A primary és secondary resource a játék gazdasági modelljének az alapja. A primary kell tulajdonképpen az adott végtermék elõállításához, a sec. kizárólag azért van, hogy a kereskedelmet, és annak lehetõségeit bõvítse. Saját gyárban ezért nincs soha SR. A "semmibõl valamit" gyártani nemcsak logikátlan, de a játékmenet szempontjából egyszerûen csít.
hellósztok. Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hogy lehet a mercurit ráküldeni a gyáramra.Milyen paranccsal?megvan a trade MK2.
csak a játékon belül a többi SSP-nél nincs primary resource, csak secondary, azt meg úgy írják le hogy abban az esetben használja ha elfogy a primary. Csak az enyémnél lett belõle primary, szal gondoltam majd termel magától, hát nem nyert. Fõleg most vagyok ideg, hogy a save-m nem is müxik :D
De hát hiszen ez egyértelmû, ha veszel tejet, miben tárolod? Elhozod a tehenet? A fajok SPP-inek is kell kristály. Amúgy meg egy nagyon jól jövedelmezõ ág, én középáron veszem a kristály és ha jól emlékszem, akkor max áron adom az EC-t. Core szektorokban szoktam elhelyezni (Argon Prime, Kingdom End). A napsütés lényegtelen, elvileg megy tök sötét szektorban is. Így az is mindegy, merre áll. Persze azért az esztétika és logika nem utolsó dolog, hogy akkor már a nap felé nézzen.
Köszi, közben megtaláltam, de úgy tûmik nem éri meg a mobil bányászat, jobb az UT. Vettem egy solar pp-t, beállítottam egy 100% sun-os szektorba, de primary resource-ra van szüksége a termeléshez, ami kristály. Mi a halálért kell egy SPP-nek primary resource?Esküszöm kivágom a játékot a halál faszába, mert többet kínlódok vele, mint ami játékélményt nyújt.
Elméletileg az "anyagsûrûség"-gel áll kapcsolatban, jól látod, valóban a ciklusidõ csökkentésével modellezték le.
Megtaláltam hol lehet eladni a Shivan dragon scales -t. A Pirate bázisokon átveszik. Egyszerre csak max. 26 darabot, kb. 10000-es darabáron. Ami nem rossz, de nem is ettõl lesz az ember milliomos.
Viszont egyre zavaróbb, hogy alig van élet a szektorokban. Pár M1-es a sleppjével idõnként, néhány civil taxi még esetleg, de transportert például van hogy 3-4 szektoron keresztül sem látok... Mintha beállt volna a rendszer a betonba. Volt pár saját UT-m, azok cipekedtek, de egy ideje túladtam rajtuk, a Griffon által gyártott DroneMKII-esek jobban és stabilabban jövedelmeznek. Szóval mióta a saját transportereim sincsenek, "áll a galaxis".
XTM-et használok, meg a BBS Overtune és a BBSExtras scripteket tettem csak fel. Mitõl lehet ez a pangás, van valami tippetek? Megoldás?
A bányák yield-je tulajdonképpen mit határoz meg? Ugyanannyi nyersanyagból ugyanannyi ore-t állít elõ, akkor egy ciklus ideje változik?
A MDS egyfajta lézer. Tehát ki kell választani a megfelelõ sziklát a Mineral scannerrel, sóderrá lõni az MDS-el, és utána felszedni az Ore Collectorral. Abból fakadóan, hogy az MDS egy lézerfajta, csak fegyverslotba tudod betenni. Emiatt pedig nem minden hajóra lehet felszerelni, illetve nem minden slotba lehet betenni. A különbözõ adatbázisok nagy segítséget tudnak nyújtani ebben, hogy mire, és hová rakhatsz MDS-t.
Azt meg tudja valaki mondani, hogy mi kell a mobile drilling system használatához?.Most van egy Superfreighterem 10*** raktérrel, minden installálva amit csak lehet+mineral scanning,ore collector, de a drilling system-t nem tudom installálni. Milyen hajó kell hozzá, vagy hogyan mûködik? Automatikusan is megy vagy csak kézi vezérléssel mint a fidesz? köszi.
...a gyorsabbak meg gyengébbek...
Lehet, de 200 m távolságnál az ellenséges hajó már csak egy helyen tartózkodhat, a célkeresztedben... Csak magamat ismételhetem, minden hajónak megvan a maga harci taktikája. A Mambáknak a sebességük és gyengébb pajzsuk miatt a hagyományos B&Z, egyenként lecsapsz rájuk, kilövöd, és nem állsz le forgolódni 3-5 másik hajó közepén. A típustól függõ 173-200 sebesség bõven elég mindenre. Még a rakéták elõl lelépni is! Az erõsebb, nagyobb robbanóerejû rakéták ugyanis csak 150-164 körül kavarnak, a gyorsabbak meg nem gyengébbek, miközben a kalózok gyakran használnak Dragonfly, Firefly rakétát is, amelyek még csak nem is célkövetõk. A Mambát ezért szerettem meg, mert egy gyors, fordulékony hajó, és ha valamire rárakom a célkeresztet, onnan még a legendásan fordulékony Xenon sem tud kifordulni. Az M4-M5 hajók ugyan gyorsabbak, de nekik meg vissza kell fordulniuk a rácsapáshoz, és akkor az AHEPT úgyis szétszedi a kicsi, 1-5 MJ pajzsait. Taktikához egyetlen példa: M6-ban sokáig Centaurral nyomultam, ahol a Khaak cluster elleni harc úgy nézett ki, hogy odamentem, aztán amíg a 3db 125MJ pajzsot lézerezték, addig a front+3 torony 11 ágyúja kitakarította a közelkörzetet. Dragonnal (csak 2 pajzs, és 1 hátsó torony), ez elsõ körben úgy nézett ki, hogy odamentem, kilõttem néhányat, aztán mentett állás betöltése... Az sem mindegy, hogy lõssz. Az ágyúk helyzete miatt némelyik hajónak viszonylag nagyobb a szórásképe (->pontatlanabbul célozhatsz), míg a Dragon lövése gyk egyetlen zöld csík, amivel elég pontosan kell célozni, de ha valamit eltalál, akkor az elég rendesen el van találva.
Nade, ha 200m-rõl nem tudod leszedne a kalóz M4-et AHEPT-tel, akkor mirõl beszélünk?! Akkor neked elõször egy nagy pajzsú hajó kellene. Csináld meg a Bala'Gi küldetést, kell hozzá asszem 10 óra játékidõ, 1 állomás megléte és 5 milla Cr. Ekkor kapod az üzit, hogy mehetsz a Boronokhoz. Menet közben kell majd még egy kevéske - fél milla - Cr. De a vége elött még kapni fogsz egy M7-es osztályú hajót teljes felszereléssel. Ezt a feladatot úgyis baromi nehéz megcsinálni XTM alatt, vanillában meg sima liba. Az utolsó feladat meg vagy 60 milla Cr-t igényel, de cserébe nagyon nagy raktárat kapsz, ami egyben gyár is. Részletes leírás a honlapomon.