Aha én is ebben bízok... Végülis "csak" egy módosított szerverprogit kell írni, amit ha elindítasz, a játék net-es szerverként fogja föl! Na jó álmodik a nyomor...
Én amúgy bízom abban hogy az ügyes emberek megoldják a lan-t valahogy:P
az viszont biztos hogy lesznek olyan helyek amit csak elit felhasználók érhetnek el Bill bátyónak nagyon tetszik a city of villany update rendzsere meg az hogy 3-6havonta és évente ajándékokat osztogatnak a benne a játékosoknak szoval lehet ilyesmi is lesz
hát elég komolynak ígérkezik ez az elit nem elit dolog ha jól vettem ki a gamespy interjúból lehet hogy + class-t is raknak így be (lehet tévedek nem vágom annyira az englisht) viszont azt leszögezték hogy az elit cucc nem feltétlenül jobb hanem "más"(different) szoval játéktechnikailag nem biztos hogy eget veröen nagy lesz a különbség azt is írta hogy sima item lehet erösebb is az elitnél
a WoW, C&C és Flatoutok után bízom benne hogy nekik is sikerül ilyen szinten leoptimalizálni :)
Hát ha lenne otthon net, akkor nem pampognék ennyit a LAN-ról, de mivel nincs - viszont két gép meg össze van kötve - ezért kicsit kiakadtam, hogy nem lesz! Mert egy ilyen játékot igazából hálóba jó nyomni...
nincs lan az igaz de tudsz majd servert kreálni és ugy nyomni a haverokkal az meg kérdés hogy mennyire lesz szembetünö a különbség ami jobban fáj hogy bizonyos helyek csak fizetösöknek lesz elérhetö meg jó esélyel a havi ujdonságok is ...
Fizetõs Multi, tehát a LAN kizárva! Ha nem fizetek, akkor meg élvezhetetlen?
még ide tartozik hogy bizonyos cuccokal nem kereskedhetnek az elöfizetéssel nem rendelkezök vagyis ha esik neki akkor lesz ha nem akkor nem
lesznek még havi kiegészítések is 1 nagyobb vagy 2 kisebb "update" nyílván nem a szokásos jávításra hanem uj pályarész fegyver stb nah ezek is csak elöfizetöknek lesz elsösorban és lehet hogy már az alapjátékban is lesznek olyan +-ok amik csak elfizetöknek lesz így már azért nyílván több azért (azért nem írtam le ezt mivel nem emlékeztem hogy csak forumon vagy az interjúbol kiszedett uj infoknál olvastam de mivel a hardwired is ezt írta nyílván az interjúból van)
Én már látatlanban utalnám nekik a pénzt:) Ha sok elõfizetõvel még több tartalmat tudnak belerakni, akkor már megéri. Amennyit a diablo 1-2-vel is játszottam.. ha még több actot kaptunk volna, áh.. na én nem sajnálom a havi 10 dodót.
Semmi olyat nem látok ebben a listában ami arra motiválna hogy majd elõfizessek
havi 1800-2000 Ft, de cserébe minden jót megkapunk amit csak lehet
jah hellgategurun még azt írják hogy az ár régiofüggö vagyis 9,95 nem fix hanem a gazdagabb országokra értendö (pl Németország)más országokba különbözhet az ár ázsiát hozták fel példának ahol olcsobb lesz de azért reménykedjünk mi is :)
ez azért kemény :DDD http://hellgate.ingame.de/gallery.php?gal=297&img=15590
nemhiszem hogy nem telik neki a fizuból :DDD
nah vannak uj érdekes infok pl elöfizetési díjrol is: * Elite account for 9,95 Dollar a month * 24/7 telephone / email support * no waiting lines for elite members * 12 chars, none paying members get only 3 * elite members can exchange 40 items between your own characters, instead of 20 for non paying * more ways of making your char look pretty with a elite account, in otherwords you will notice from their look who is elite member and who isn't * VIP-Shuttles to special areas for elite accounts * Elite accounts create guilds and guildhalls
Remélem ez csak egy elkésett április 1-jei tréfa! Nagyon nem örülnék neki...
As of April 28, 2007… There will be no LAN play in Hellgate: London.
Why? It’s a security risk. We have closed servers. We don’t want other people learning how to circumvent our laser grid of defenses. We don’t want other people running their own fake HG:L servers and ripping people off.
Why does it suck and why is it good? No LAN doesn’t suck at all. I know, I’m supposed to say things like that. It’s somewhere in my job description. But when you really think about it… Who the fuck cares? LAN was great when we didn’t have broadband. It’s also awesome if you’re willing to lug your stupid computer around all over the place. But HG:L runs on closed servers and we have free online multiplayer that’s every bit as robust as Diablo II. So why even bother with LAN?
hát velem nem sokra mennétek gépügyileg és idegennylevböl se vagyok toppon max foghatnék 1 szótárt és kapnátok valami féléppkézláb szöveget :D
A "fun" oldal köszöni szépen jól van, viszont mivel eddig "csak" olyan segítõk jelentkeztek akik angol (vagy német) nyelvtudással hadilábon állnak, ezért még információk nem találhatók az oldalon, pedig volna mit felrakni. Lehet nem is volna igény egy ilyen oldalra ? Szerintem ahhoz túl nagy nevek (szinte már istenek) dolgoznak rajta hogy egy bugos, gagyi, uncsi játék szülessen...
Továbbra is fenntartom, hogy aki szeretne résztvenni a legnagyobb magyar Hellgate London oldal létrehozásában, az dobjon egy mailt nekem ([email protected]), vagy dumáljuk meg MSNen ([email protected]).
( általában ez szokott lenni az elsõ kérdés, ezért leírom; nem kell semmilyen pénzbeli hozzájárulás az oldal fenntartásához, mindent én állok! )
amugy mellesleg mivan a fun oldallal?(hellgatelondon.hu)
áh hivatalos egyenlöre a 2007 nyara szoval remélhetöleg nem húzódik tovább bár eredetileg 2006-ban jelent volna meg ...
Én nem hallottam ilyesmirõl; de ha nem is pont 3 nehézségi fok lesz, biztos vagyok benne hogy 1000x újrajátszható lesz :)
Remélem olyasmi quest-rendszert raknak bele, mint ami a Diablo 1-ben volt. Vagyis nem érhetõ el egy játékon belül az összes quest (pl. asszem a butcher, poisoned water supply és leoric közül 2-t választott ki a program)
nme tudom ki hogy figyelte a megjelenés idöpontját leg több helyen 2007Q2 vagy 2007 nyár szerepel de az 1up 2007.06.15-öt írt tudtommal az eddig elöirányzott megjelenés 2007.06.30 volt lehet hogy elörehozták? (bízok benne) :)
"We have never issued a release date for Hellgate: London, and to see 'stories' run off of the fabricated speculation provided by a retailer who in no way sets our release dates is, to say the least, disappointing," Roper said. "Hellgate: London continues on schedule and until you see a release window issued from Flagship Studios, do not believe it."
Na most a DX10 az nem "effekt hegyeket" hoz pluszba, hanem a más megközelítés miatt több textúrát, poligont, shader effektet tud kiizzadni magából. Ha a programozó úgy dönt, akkor ez "poligondúsabb" karaktereket és pályaelemeket, élethûbb shader effekteket jelenthet, de nem törvényszerû. A Hellgate-nek meg ugye "gagyibb" gépeken is el kell majd futkosnia, és multi mókában is, mikor vagy száz szörnyet hentelnek a játékosok kismillió effekt közepette. Szóval megértem a puritánságát. Ellenben a Halo2-rõl közölt screenshotokat még DX7 alatt is körberöhögték volna, pedig az Vista/DX10 Only. :(
hát a 132-es hozzászólás képeit elnézegetve, nem igazán látszik rajta a Directx10. Ez sima dx9 szerintem...de hát még pakolhatnak rá a dx10-bõl. De remélem, hogy nem teszik :)
Leht h nem lehetett 100%-osan kivenni a mondanivalómból,de az intróra értettem.A karatkterek,fõleg az elején,olyan voltak mint 1 jobb gém ingém jelenetei,persze kivéve a környezetet.Arra mondtam,hogy lehet szebb,hamár 1 intróról van szó.A szörnyes rész az korrekt volt azzal nem volt semmi bajom,fõleg a szörnnyel nem,az jó volt.Majd megnézzük mis ül ki mindenbõl.
Azért akárhogy nézzük ez nem FPS, még ha legtöbb videón annak is látszik, ez Diablo szerü tömeghent. Na most amikor 30-50 szörny van a hõsünk körül, és bizonyos okokból még több darabra esnek szegények ... hát akkor eléégé fekszik megfele a CPU/GPU szerintem. Több poligonnál, még szuperebb textúráknál semmin nem menne szerintem. :)
Hát ha a gém is olyan jó lenne,mint az intro akkor musthev lenne.Bár azért ha már animáció,nem kellet volna spórolni a polygonnal,meg a shaderekkel.Nagyon árasztja a hangulatot az intro.
Passz. Jó esetben Vista körül, rosszabb esetben a kiadók pénzügyi-év tologatása miatt április.
(RPGWatch) Bill Roper nagybácsit - a Hellgate-t fejlesztõ Flagship Studios fõmágusát - meginterjúvolta a Strategy Informer tepertõspogácsa-vadász különítménye. "Nem tervezünk MOD eszközöket." - vicsorogta Bill Roper, kivillantva szépen fejlõdõ démonfogait. Ez azt jelenti, hogy hivatalosan jóváhagyott és támogatott pályaszerkesztõ nem lesz.
Ugyanakkor nincs akadálya, hogy a szemfüles játékosok kényükre, s kedvükre módosíthassák a szóló játékmenetet és az online módokat. A fejlesztõk kíváncsiak, a Hellgate megjelenése után milyen kezelõfelületekkel és infógyûjtõ eszközökkel hozakodnak elõ a rajongók. Az online támogatás miatt lényegében MMO lesz a Hellgate, ezért a készítõk nem szeretnék, ha a játékosok megváltoztatnák a grafikát vagy technikailag állítgatnák a játékmenetet. Emiatt tartják vissza a pályaszerkesztõt. Tervezik ráadásul egyes online játékfajták lebiztosítását.
Transformation: Játékból kivett, majd isteni ötlet után nemrég visszarakott varázslatok, melyekkel a Cabalist teljesen démonná válhat egy idõre és átveszi a bestia erejét, valamint képességeit. Képzeljétek el, hogy rohangászhattok majd méregfelhõt lehelõ, élõhalott sereget maga után vonó Zombi Lord vezérrel.
Fegyverek: Hatalmas mennyiségû egyedi hentelõ eszköz kerül be, mint ahogy már láthattuk. Jópofa például a kabalista Eel Launcherje, ami elektromos angolnákat hajigál ellenfeleinkre. Az angolnák nyakra, derékra, egyéb helyekre csavarodnak és nagy vonaglás meg tekergés közepette ipari árammal halálra sokkolják a démonokat. Rengeteg fegyver lesz, amire felkaphatjuk szemöldökünket: "Jesszus Manci! Hát ez micsoda?!"
Multiplayer: Igen kemény online támogatást terveznek, rendszeresen frissülõ, tápos tartalommal. Haverokkal csoportokat alkotva végig lehet hentelni a fõsztorit kooperatívban. Klánok alapíthatók, lehet kereskedni az árverésen. Speciálisan nagyszámú bandákra és szupertápos szóló kalandozókra hangolt brutálkirály küldetéseket terveznek.
Arena PvP, egyéletes Hardcore mód, karakter átfestegetés, ritka tárgyak, hiper-értékes szörnyek, speciális küldetések tömkelege várja az MMO rész kalandozóit. Non-Stop ügyfélszolgálat segít, biztonságos kliens-szerver környezetben szaladgálhatunk és állandóan élvezhetjük az új fejlesztések gyümölcseit. A szpellek és klasszok meg új tárgyak szuper összhatásainak kipróbálása során, az idõben változó viselkedésû szörnyek mellett folyamatos élvezetet hoznak majd a dinamikusan generált események!!
hello mindenkinek,megtudnátok mondani hogy a hellgate:londonnak milyen lesz a gépigénye?
Azt jelenti a moddolhatóság, hogy valami (bizonyos keretek között) szabadon, tetszés szerint alakítható. Most így hirtelen nem vágom, mire érted, de a moddolható játék azt jelenti, hogy a felhasználók is tudnak új tartalmat készíteni hozzá, míg fegyverek esetében azt, hogy különféle kiegészítõkkel (pl. hangtompító, irányzék, stb.) lehet ellátni.