Playware.hu: Nemsokára újabb Blizzard fejlesztésrõl hull le a lepel a PC Gamers májusi számában, ugyanis elsõ kézbõl tudósítanak a Flagship Studios legújabb RPG-jérõl, a Hellgate: London névre keresztelt 3D-s csodáról. A sötét, gótikus atmoszféra rendkívüli hangulatot fog kölcsönözni a gammának, így mindenképp hatalmas sikerként lehet elkönyvelni már most is. Akit érdekelnek a további részletek, a forrás linken elérhetõ még pár finomság, köztük a címlapja az említett magazinnak.
Az angol oldalon nagyon sokat emlegetik diablo 2-t, lehet hogy ez a játék lesz diablo 3 helyett???
Akarjuk akarjuk!
"FPS(First-Person Shooter) and Third-person modes will be available. Similar to World of Warcraft where you can choose either camera mode on the click of a button. This is a great idea for those who wish a Half-Life/Counterstrike feel or a Diablo II feel."
No Comment! Diablo2 és CS a két kedvenc játékom:DDDD
Hát ha az mind igaz,amit írnak róla,csúcsszuper gamma lesz ez!!!
A hatalmas sikerrel talán várjuk meg a megjelenést! Volt már pár olyxan gamma, amely a megjelenéséig óriási siker volt, csak aztán valahogy visszaesett.
Hát a kivált tagok csinálják,azok az emberek is,akik dio1-2t csinálták! Mondjuk jobban örülnék,ha vhogy visszakerülnének blizzardhoz,mert tényleg a blizzard név az garancia a jó játékra,majd meglátjuk mennyire lesz sikeres a flagship studios és a namco szövetsége!
Egyébként ez a játék fps nézet ide vagy oda,elég diablos feeling lesz szerintem! Szóval akkor most tulajdonképpen két diablo3 van készülõben,mert blizzi north valószínüleg azon dolgozik:D
Ezek a képek ebbõl a játékból vannak?
Nem valami bíztató:(
Bill Roper Diablo Õsatya és mágustársai által - A Blizzard vérszövetségbõl kilépés után - megalakított Flagship Studios fejleszti ezerrel a Hellgate: London címû FPS RPG-t. A történet a jövõben játszódik, ahol démonok özönlik el a városokat. A kormányerõk elkeseredett harcot vívnak velük, de a háború súlyos vereségükkel zárul. Rabszolgasorba süllyed az emberiség. Páran nem ismerik el a kudarcot és tovább folytatják kilátástalannak tûnõ ellenállásukat. Ekkor lépünk mi a képbe. Választhatunk különféle karakterek közül, mint például a templomos lovag. Aztán FPS módra megkezdõdik a vérgõzös mészárlás. Fegyvereink rendkívül fejlettek, hiszen a hagyományos puskák nemigen sebzik a pokoli dögöket. Modern technológiához jönnek a - kissé Ûrgárdista emlékeket ébresztõ - hatalommal bíró artifaktok, melyeket a Diabloban látott Slot megoldáshoz hasonlóan illeszthetünk fegyvereinkbe. Komoly szerepjáték elemek épültek a Hellgate Londonba, hisz különféle képességekkel tápolhatjuk karakterünket. Hogy ez lesz-e magvasabb, érdekesebb mint a Diablo képesség fája, majd meglátjuk. A pályákat véletlengenerátor röptében készíti, így újrajátszhatóság biztosított. Errõl a hi-tech páncélos, durranófegyveres lovagról eszembe jutott az Origin Crusader sorozata, a Tin Man, meg a menyétarcú, sunyi kis feketepiaci kereskedõ fickó. Megjelenés: távoli 2006. vége felé talán.
info: Hardwired
hát jah, de majd kiderül ha jobb minõségû képek lesznek vagy mi...
Na ez már egy kicsit bíztatóbb! Remélem hozza a játék a Blizzardtól megszokott igényességet,+ egy kis diablo feeling kéne,és szupi lenne nagyon! Csak mire ez kész lesz..
(Gamespot) Diablo készítõje, a Blizzard North nagy része dezertált és megalapította a Flagship Studiost, ahol most futurisztikus Diablo-FPS-RPG játékon dolgozik, melynek címe: Hellgate: London. A saját fejlesztésû 3D motor kinézete egyelõre egy MÉH-telepre emlékeztet, de három fontos dolgot nem árt megjegyezni: 1. Bármikor rátehetik a pixel shadereket. 2. A nagyágyúk döntésére bármikor rárakhatják a normal-mapokat, amelyek lenyûgözõvé tették a DOOM3-at. 3. Válthatnak büntetõ bevilágítási rendszerre.
Ráadásul világklasszis csúcsdizájnerek fejlesztik a Hellgatet, akik sejthetik, mitõl döglik a légy és több szinten gondolkodnak egyszerre. Ezért elképzelhetõ, hogy nyugodtan kirakták a mostani verolexes 3D-engine képeket, hogy aztán rendesen ledöbbenthessék a nagytömegeket a feleffektelt végleges változattal. A Warcraft és a Diablo számtalan grafikai bõrnyúzáson meg átalakuláson ment keresztül, itt is bizton lehet erre számítani. Azonkívül, ha eltalálják a szuperélvezetes játékhangulatot, akkor itt világrengés lesz!
A helyszín futurisztikus London, amelyet a szokásos módon elleptek a pokol szörnyetegei. Pár túlélõ kétségbeesetten megpróbálja visszaverni a támadást. Kreatív fõdizájner Erich Schaefer válaszolt a Gamespot interjúkérdéseire. Szóba került a Diablós lovag modern változata, a Nemes Templar, mint választható klassz, de ott lesz az összes eddig megszokott karakterfajta is. Erich hangsúlyozta, hogy hentelõ-zsigerelõ, játékautomatás tömegmészár élvezetre gyúrnak. Véletlengenerált pályák és újra megjelenõ, szörnyekkel töltött szintek (!) gondoskodnak az újrajátszhatóságról.
A történet ezúttal beáll a középpontba, nem csak két tucat monszter szétgyakása közben olvasgatjuk az újságot. Véletlen generált küldetések – ki szereti, kit tartalom-felhígulásként idegesít, - tarkítják majd a bevállalható tennivalók repertoárját. Aki Counter-Strike villámdrótozott reflexek megvillogtatásában reménykedik, az itt savanyú körtébe harap. Fõleg a tetszés szerint feltápolt szerepjáték képességek határozzák meg a harc kimenetelét.
Meglepõ kijelentést tett Erich: FPS kameramódba váltottak ugyan, de a Blizzard rajongók lelkesen tapasztalják majd, hogy az egész élmény feltûnõen hasonlít a Diablora.
A képesség fától el akartak mozdulni ezért skill-térképpel próbálkoztak, de túl bonyolult lett, emiatt elvetették. Totál új rendszert fejlesztenek, amiben fura módon megjelennek a véletlen és a ritka - RARE - skillek. Mintha tárgyasították volna a képességeket, a Diablós mágikus cuccok tulajdonságainak skill-fába ültetésével.. Meglátjuk.
Komoly változtatás, hogy a fegyverek nem a megszokott módon lõnek. Reflexeink és a CS-ben finomhangolt célzási szuperképességek minimális szerepet játszanak a Hellgateben. Jóllehet a golyók átszállnak a levegõn és megütik a célpontot, de nagyon rájuk programozták a Diablóra emlékeztetõ fegyverhasználati sajátságokat. Emlékeztek még?:”Nagy ügyességû karakter gyorsabban csapkod a fejszével és ha felpumpálta az erejét, akkor sokkal nagyobbat is üt vele!” Pár fegyver automatikusan becélozza a szörnyeket, más harceszközök lövedéke pedig nagy területen robban fel és vannak olyanok is, melyek túl pontatlanok ahhoz, hogy ügyesen lehessen velük célozni. Harci hatékonyság nagymértékben függ a tulajdonságoktól – Erõ, ügyesség, energia, stb.. – és a rengeteget jelentenek az extra képességek, míg a reflexeink kisebb szerepet kapnak.
Singleplayer – egyjátékos - mellett on-line városokat vagy kolóniákat kívánnak létrehehozni, ahol markonyian vagy tömegekben összejöhetnek a kalandozók és beszélgethetnek, tervezhetik a következõ lépést, kereskedhetnek. Kooperatív kalandokat a fejlesztõk mindenképp támogatják.
Erich világosan kiemelte, hogy játékosként nem szereti, ha az interneten kell turkálnia végigjátszások után, ahol megmondják neki, hova ugorjon, melyik szörnyet gyakja fejbe, hogy kiessen a mancsából a kívánt mágikus tárgy. Neki ismeretlen kihívás kell, ahol saját, egyedi módszereivel dolgozik. Ennélfogva a Flagship Studios fejlesztõi annyira felgazdagítják a szerezhetõ képességek, fegyvertápolási módozatok, milliónyi felszerelés tárházát, hogy az emberek nem tudnak majd szupertuti taktikákról meg biztosan verõ összeállításokról írni az interneten. Rengeteg választási lehetõség miatt a Hellgateben út nyílik a teljesen egyéni utak kitaposására. Elvégre egy játék akkor élvezetes igazán, ha úgy vitted végig, mint addig soha senki más.
info: Hardwired
Szerintem ez egy nagyon jó kis gamma lesz, fõleg multiban, a haverokkal. Persze a HW cikkben említett különféle shaderek azért elférnének még rajta, mert egyelõre meglehetõsen gányán néz ki, fõleg a kültéri képek alapján... De hát hol van még 2006?!
(GameSpy) A Gamespy szerkesztõit érte az a megtiszteltetés, hogy így röviddel az E3 elõtt személyesen csekkolhatták az ex-Blizzard veteránok által fejlesztett Hellgate: London játékot. Elõször is az elsõ benyomások alapján a random pályagenerálás mûködik, nem volt vele látható probléma. A távolsági fegyvereinket tuningolhatjuk többféle lõszerrel, mely típusától függõen földre küldheti az ellenséget, felgyújthatja õket, vagy lebéníthatja. Nem minden fegyver lesz kétkezes, getto-ganxta style-ban hasznosíthatjuk a San Andreas-ban szerzett tudásunkat, és teljes nyugalommal ragadhatunk meg egy duál uzit, hogy elhozzuk a megváltást a kárhozottak seregének. Aki az anakronisztikus-májer stílust kedveli, az nyugodtan cipelhet az egyik kezében kardot, a másikban pedig valami jóféle lõfegyvert.
Ha közelharci fegyvert ragadunk, akkor a fejlesztõk tervei szerint a kamera Jedi Knight-szerû stílusba vált, így könnyítvén a közelharcot. Emellett lesznek random küldetések is a játékban, illetve lesz olyan, amelyik a valós életben ketyegõ idõhöz van kötve. Pl. bizonyos típusú tárgyakért extra pénzt fizet a boltos, 1 hétig.
Teljesen egyetértek... Ez büntet!! Ha játék közben is sikerül elérni azt a hangulatot, amit a vid áraszt, akkor én nem hiszem hogy félni kelljen eladások tekintetében:)
Valóban, ez az intro elképesztõ. És nem csupán emiatt sikergyanús a játék. Az ex-Blizzard-os, Diablo-t összehozó arcok bizonyára most is eltalálják a függõséget kiváltó über-hangulatot.
Azok a zombiszerû bizbaszok, amiket a hapsi azzal az ultramájer halpucolóval nevelget, nagyon komolyak. Az eggyik rácsimpaszkodik és elkezdi püfölni. Erre elõvesz, egy gumirágót, amit az éppen fogadzóó gyermeke járókájából csent el, és ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Ez kérem nagggyon pöpec. Emiatt a videó miatt másodikhelyre szorult a Warhammer40k intrója. És a játék miatt sem aggódom. Ha a felét beleteszik annak amit mondanak, és a képek tényleg ingamek, én roppant elégedett leszek.
a videó vége vmi iszonyat. hát igen
ugyanaz a csapat csinálta az introját, mint pl a Warhammernek. ott is büntettek már :)
ha a fantasy-t szereted, nézd meg a world of warcraf videót. az is brutális szvsz, de más kategória:) nem túlzottan szeretem az fps-t, de ebbe beleinvesztálok, fõleg ha lesz valami kooperatív móka is:)
Hú tényleg nem semmi az intrója,bár túl sok értelme nincsen:) Bár a játék is kb errõl fog szólni.. Hmm.. Végülis Diablo az egyik kedvenc játékom szóval nem gond:)
nekem nem kell beszélne a blizzardról. nagy rajongójuk voltam, vagyok, láttam az inrot a Wownak. nekem ez azé tetszik mert Londont is imádom
hmm..most vettem észre, hogy a videó végén valami godzilladémon próbál a bal oldalon elsompolyogni:) kiváncsi vagyok a játékra, hogy amit itt 20sec alatt megöltek nagy majom lávadémont, azt nekem meddig kell majd 100 féle fegyverrel vért izzadva quickloadra tenyerelve lövöldöznöm
a bulának nagy szerencséje volt, hogy a kapott nagy pofon után pont átgurult a healpack-eken és így nem halt bele.
[miért nem csinálnak már egy egész estés mozit ilyen teknikával? szvsz csak a droid amerikaiakon visszajönne az ára bõségesen]
valaki csinálhatna ebbõl egy bannert, vagy csak rakassam be így, ahogy van?
Egyre szebb lesz ez a játék:D De az inventory... Úgy látom látszik rajta "minden" ami a játékban van- resistek, védelem, satöbbi.. Nem lesz ez kevés egy rpg-hez? Bár valamilyen skilltab még biztosan lesz:)
Persze, tutira lesz külön skilltab.
Amúgy ez nem igazi RPG lesz, hanem akció-RPG. Szóval ennyi stat akár elég is lehet, majd meglátjuk ;-)
Szerencsére a játék egyre jobban néz ki. Kezdettõl fogva ez volt az egyedüli aggályom, de immár ez is elszállt. Most már "csak" a megjelenést kell kivárni valahogy.
Hát nemtom ahogy elnéztem a képeket engem a Painkillere emlékeztet csak lessznek benne skillek.... ugyan olyan érdekesen összetákolt fegvyerekkel kell gyakni az evilt :) és ezt nem fikázásnak mondom mert a painkiller az 1 régi kedvenc játékom :) csak hogy sztem ahoz fog ahsonlítani.
Végülis ha az "(opcionálisan) FPS nézetben gyakom a gonoszt"-elgondolást vesszük alapul, akkor igazad is lehet. Ám ennyi erõvel azt is mondhajtuk, hogy a DOOM-ra hasonlít... ;)
Megjegyezném, hogy ezen a német oldalon egy rakás (túlnyomórészt jó minõségû) kézikamerás video van fent, érdemes letölteni õket! Nagyon szép a játék mozgásban is, igaz, a prezentációs gépben egy GF 7800 duruzsolt...
"The game will be done...when it's done, though as Roper suggests, 'if you're just starting high school now, chances are you won't have to wait until graduation to play.'"
(GameSpy) Gamespy interjú összefoglaló: Nem kell pontosan célozni tûzfegyverekkel, csak úgy nagyjából területre a Flagship Studios akciójátékában, melyet a Namco ad majd ki. Diablóból már ismerõs lesz a tömeghentelés menete. A Templar két kezében akármilyen fegyverkombinációt tarthat. Kézi rakéta sorozatlövõtõl kezdve a méregpuskáig, lesz itt minden. Az egyszerre kilõtt rakéták egyenként célpontot keresnek maguknak. Az Ívplazmavetõ energiagömbjei ellenségrõl ellenségre ugranak. A Firefly egy magmavetõ, amely folyékonyra túlhevült kõzetadagokat okád magából, a lövedékek szétolvasztják a szörnyeket. Lehetõség van kardot, fejszét ragadni egy kézbe a másikba pedig egy Grapplert, amivel közel tudjuk húzni magunkhoz a szörnyeket egy kis nyiszálásra, mint a Mortal Kombatban a Skorpion.
Karakterünk fejlõdésével izgalmas kombókat kapunk. Templar karakterünk változó hatósugarú aurákat ölthet magára, amelyek hasonlítanak a szerepjátékok védõ varázslataira és a szörnyek védelmét is leamortizálhatják. Koncentráció tulajdonságunk minél nagyobb, annál több aurát ölthetünk magunkra. Magasabb szintû aurák aktiválása jobban lefogyasztja erõforrásainkat, így az alacsony szintû havert nem lehet majd kényelmesen védõmágiával bebugyolálni. Blizzard renegátok fejlesztik a Hellgatet és dönthetnek úgy, hogy nem tetszik nekik a meglévõ verzió, emiatt valószínûleg sokat kell még várni a megjelenésre. Thx, Inquisitor!