Akkor hajrá.Mikro is jön ki?Õsszel?Vagy jövõre Vistára?Remélem fejlõdnek FPS nézetben a fegyeverek,mert néhányat nagyon kicsinek és nyeszlettnk találtam.Inkább ütvefúrónak nézett ki mint halálosztó nehézgépfegyvernek.
A grafika folyamatosan fejlõdik, össze se lehet hasonlítani a régebbi képekkel/videókkal a mostani állapotot.
Annak idején óriási port kavart a Valve azon bejelentése, hogy ellopták az általuk fejlesztett Source engine forráskódját, s részben emiatt voltak a Half-Life 2 megjelenésének egy éves halasztására. Most úgy tûnik, itt az újabb botrány.
A Gamers Witch Jobs információi szerint a játékot fejlesztõ Flagship Studios hálózatát feltörték, s így ellopták a forráskódot. Többen is felkeresték Bill Ropert, aki a cég ügyeiben a leginkább illetékes, de sem õ, sem más megkeresettek nem kommentálták a feltételezéseket.
Állítólag egy kínai személy törte fel a rendszert, aki jelenleg is árulja egy meg nem nevezett honlapon a kódot. Ha mindez beigazolódik, valószínûleg óriási botrány kerekedik belõle. A Hellgate: London az elsõ projektje azoknak az ex-blizzardos fejlesztõknek, melyek élén Bill Roper áll. Játékukkal az elmúlt két E3 kiállításon is képviseltették magukat. A megjelenési idõpont nem ismert, de az biztos, hogy a botrány ebben az esetben is hátráltatja a munkálatokat.
gamestar.hu
"Most egy aktuális Hellgateguru interjúból kiderült, hogy nem lesz Vista-exkluzív a játék. Ivan Sulic community manager az egyik kérdésre válaszolva elmondta: csak azok upgrade-eljenek Vistara, akik DX10-es kártyával rendelkeznek majd a játék megjelenésekor. Õk cserébe szebb grafikát kapnak, de a nép többi része nyugodtan maradjon a Windows XP-nél."
Igaz nekem Ps2-m van és PC-n sose szoktam játszani de azt kell hogy mondjam hogy ez a játék valami iszonyatosan jól néz ki.
E3: Hellgate London: Játékteszt és kézrátétel
Sogun, 20:11 - PC - Játék: Akció-RPG
(IGN) Sikerült egy Flagship alkalmazottat segítségül hívni a Games for Windows MS szekcióban, aki elmagyarázta, hogy az F1, F2 és F3 gombokkal villámgyorsan lehet váltani lõfegyverek, kétkezes harc meg egykezes harc között. Repülõ és lebegõ szörnyek ellen a két utóbbi természetesen nem mûködik valami jól. Talált cuccokat WOW-módon kezeli a Hellgate, mert egeret felettük lebegtetve összehasonlító táblázat jelenik meg és mutatja a különbséget a hátizsákban lévõ és a felvett tárgy között. Ha a talált cuchoz épp üres a slotunk, akkor auto felvesszük. Bármit lehet módosítani. Ha már van egy módosító installálva, akkor azt ki lehet venni és másikat berakni helyébe vagy eladni egy kereskedõnél.
Bal és jobb egérgombra skilleket lehet mappelni a képernyõ oldalain elhelyezett ikonokra húzással. Számgomboknak itt is lesz egy hotbar, mint a Diablóban. SHIFT gombra power támadás indítható. Közelharcnak számos tápos változata van, így bármikor sikerrel hentelhetünk magányos, Fõnök vagy csoportban kaffogó szörnyeket. A kincsek véletlenszerûen potyognak lábunk elé, így a játékot másodszorra végignyomva teljesen más felszerelésben viríthatunk.
Sokkal jobban néz ki a játék a tavalyi verzióhoz képest és élvezetesebb a hangulata. Ha elég magasak a tulajdonságaink - tehát nagyon erõsek vagyunk - akkor a szörnyek szétrobbanhatnak ütéseink nyomán, a sima meghalásuk helyett. Pörgõ támadásaink pedig hatékonyan szétszórhatják a nyakunknak ugró bandákat. A pályákon lévõ ládákat és hamburgeres konténereket széttörhetjük. Ezekbõl kincsek, csirkés börger meg kindertojások hullanak ki, esetleges öltöztethetõ barbie babák kíséretében. Ekkor boldogan sikongatva örvendezhetünk. Egész Hellgate-t áthatja a Diabló fíling, csak immár 3D-ben és gyakran véletlengenerált pályákkal.
info: Hardwired
Hellgate London - A démonok is DirectX 10-ben!!! [2006. május 11. @ 22:49 - Forcecaster]
A Crysis bemutatása után az NVIDIA a mai napon bejelentette, hogy a Flagship Studios elsõ alkotása a Hellgate: London is DX 10-es grafikával muzsikál majd, valamint benne lesz az elsõk között, amik a Havok FX fizikai motorját használják, melyekhez bizony nagy szükség lesz az NVIDIA GPU-ira.
Elmondták, hogy még az E3 ideje alatt láthatunk valamit az NVIDIA-Flagship Studios együttmûködésbõl, vagyis megtekinthetjük, hogy mire képes a Havok FX, megspékelve a Microsoft ShaderModel 3.0-ás technológiájával, valamint a DirectX 10-zel.
Bill Roper a Flagship Studios vezérigazgatója elmondta, hogy az NVIDIA tapsztalata nagyot dob a játék minõségén. Technikáinak köszönhetõen kevesebbet kell foglalkozniuk a legalapvetõbb dolgok megalkotásával, így több idõt tudnak fordítani a játék valódi mivoltjára, megalkotni az effekteket és tökéletesíteni a látványt.
A Hellgate Guru összeszedte a közösség által feltett érdemleges kérdéseket és egy szép csokorban átnyújtotta a Flagship Studios közösségi menedzserének, Ivan Sulic-nak. A kérdéshalom...
És milyen nehéz lesz lenyomni a fõhenteseket? Mennyit számít a felszereltség, a tapasztalat, illetve a taktika? Kalandozásaink során az igazán nagy bosszok mellett találkozhatunk egyéb fõmonszta státuszú pokol ivadékokkal és karakterekkel. Nagy általánosságban véve keményebben küzdenek az életükért, nagy pofonokat osztogatnak és jó terebélyesek lesznek. Stratégia szempontjából érdemes lesz tanulmányozni õket, mivel mindegyiknek más és más erõsségei és gyengéi vannak. A lényeg, hogy legyünk felkészülve: egy lávafaló démont ne riogassunk tûzlabdákkal és lángoló pengéjû fejszével. Legutóbb Lee az elsõ alkalommal elnáspángolta Shulgoth-ot, de csak azért, mert tudta milyen képességekkel és fegyverekkel lehet az õrületbe kergetni. Vele szemben nekem huszadjára is alig sikerült, mivel egyetlen taktikám a nagy böszme kardomba rejtettem.
Hardkór mód? Lesz!
Windows Vista támogatás? Lesz! DX9 és DX10 egyaránt.
Mennyire moddolhatók a fegyverek, például harc közben? Van rá mód. Jelenleg minden nyúzható tárgyat lehet turbózni.
És a végtagok lelõhetõk, szállnak az égen? A végtagokra célozva nem lehet csonkolni, viszont a nagy kaszabolásban elõfordulhat, hogy a szörnyek elveszítik a kezüket-lábukat, fülüket, fejüket. Ekkor természetesen nem fognak fej nélkül harapdálni vagy kéz nélkül hadonászni.
(GameSpy) Gamespy interjú összefoglaló: Nem kell pontosan célozni tûzfegyverekkel, csak úgy nagyjából területre a Flagship Studios akciójátékában, melyet a Namco ad majd ki. Diablóból már ismerõs lesz a tömeghentelés menete. A Templar két kezében akármilyen fegyverkombinációt tarthat. Kézi rakéta sorozatlövõtõl kezdve a méregpuskáig, lesz itt minden. Az egyszerre kilõtt rakéták egyenként célpontot keresnek maguknak. Az Ívplazmavetõ energiagömbjei ellenségrõl ellenségre ugranak. A Firefly egy magmavetõ, amely folyékonyra túlhevült kõzetadagokat okád magából, a lövedékek szétolvasztják a szörnyeket. Lehetõség van kardot, fejszét ragadni egy kézbe a másikba pedig egy Grapplert, amivel közel tudjuk húzni magunkhoz a szörnyeket egy kis nyiszálásra, mint a Mortal Kombatban a Skorpion.
Karakterünk fejlõdésével izgalmas kombókat kapunk. Templar karakterünk változó hatósugarú aurákat ölthet magára, amelyek hasonlítanak a szerepjátékok védõ varázslataira és a szörnyek védelmét is leamortizálhatják. Koncentráció tulajdonságunk minél nagyobb, annál több aurát ölthetünk magunkra. Magasabb szintû aurák aktiválása jobban lefogyasztja erõforrásainkat, így az alacsony szintû havert nem lehet majd kényelmesen védõmágiával bebugyolálni. Blizzard renegátok fejlesztik a Hellgatet és dönthetnek úgy, hogy nem tetszik nekik a meglévõ verzió, emiatt valószínûleg sokat kell még várni a megjelenésre. Thx, Inquisitor!
"The game will be done...when it's done, though as Roper suggests, 'if you're just starting high school now, chances are you won't have to wait until graduation to play.'"
Megjegyezném, hogy ezen a német oldalon egy rakás (túlnyomórészt jó minõségû) kézikamerás video van fent, érdemes letölteni õket! Nagyon szép a játék mozgásban is, igaz, a prezentációs gépben egy GF 7800 duruzsolt...
Végülis ha az "(opcionálisan) FPS nézetben gyakom a gonoszt"-elgondolást vesszük alapul, akkor igazad is lehet. Ám ennyi erõvel azt is mondhajtuk, hogy a DOOM-ra hasonlít... ;)
Hát nemtom ahogy elnéztem a képeket engem a Painkillere emlékeztet csak lessznek benne skillek.... ugyan olyan érdekesen összetákolt fegvyerekkel kell gyakni az evilt :) és ezt nem fikázásnak mondom mert a painkiller az 1 régi kedvenc játékom :) csak hogy sztem ahoz fog ahsonlítani.
Szerencsére a játék egyre jobban néz ki. Kezdettõl fogva ez volt az egyedüli aggályom, de immár ez is elszállt. Most már "csak" a megjelenést kell kivárni valahogy.
Hardwireden újabb képek láttak napvilágot. Ha jól látom, ezeken már shaderek is vannak, király.
Egyre szebb lesz ez a játék:D De az inventory... Úgy látom látszik rajta "minden" ami a játékban van- resistek, védelem, satöbbi.. Nem lesz ez kevés egy rpg-hez? Bár valamilyen skilltab még biztosan lesz:)