(GameSpy) A Gamespy szerkesztõit érte az a megtiszteltetés, hogy így röviddel az E3 elõtt személyesen csekkolhatták az ex-Blizzard veteránok által fejlesztett Hellgate: London játékot. Elõször is az elsõ benyomások alapján a random pályagenerálás mûködik, nem volt vele látható probléma. A távolsági fegyvereinket tuningolhatjuk többféle lõszerrel, mely típusától függõen földre küldheti az ellenséget, felgyújthatja õket, vagy lebéníthatja.
Nem minden fegyver lesz kétkezes, getto-ganxta style-ban hasznosíthatjuk a San Andreas-ban szerzett tudásunkat, és teljes nyugalommal ragadhatunk meg egy duál uzit, hogy elhozzuk a megváltást a kárhozottak seregének. Aki az anakronisztikus-májer stílust kedveli, az nyugodtan cipelhet az egyik kezében kardot, a másikban pedig valami jóféle lõfegyvert.
Ha közelharci fegyvert ragadunk, akkor a fejlesztõk tervei szerint a kamera Jedi Knight-szerû stílusba vált, így könnyítvén a közelharcot. Emellett lesznek random küldetések is a játékban, illetve lesz olyan, amelyik a valós életben ketyegõ idõhöz van kötve. Pl. bizonyos típusú tárgyakért extra pénzt fizet a boltos, 1 hétig.