Én csak abban reménykedem hogy nem olyan lesz amiben állandóan falon kell mászkálni meg ugrálni. Az ilyesmiket nem nagyon szeretem. Plusz félek tőle hogy mivel konzolos uborkás ezért irtó rosszul elcseszik a Pc-s verziót.Vagyis piszok nagy gépigénye lesz és még azzal sem fog jól menni.
Szerintem is jó (a Square Enix-es Tomb Raiderre emlékeztet), jöhet nyugodtan, de nekem azért hiányozni fog a multi hangulata (meg a craft és a kereskedelem). Az állatka viszont kéne minél előbb :D Biztos hogy közelg a Mando-s MMO? Elvileg még mindig vesz fel fejlesztőket a Zenimax. S mintha az Eclipse is megakadt volna a KOTOR remake mellett. Mégiscsak maradni kéne az SWTOR-nak, szvsz.
szerintem ez a elkaszált splinter cell játék lett volna csak sw-t csináltak belőle végül
Hat, engem megvett kilora :) Lesz ebben minden, mint a bucsuban. Nem banom, hogy az mmo bejelentes elmaradt tegnap, ennek jobban orulok, vegre vege a jogi szarsagnak es az vannak normalis(nak latszo) akcio kalandjatekok SW vilagaban.
De. Az lehet esetleg, hogy ez a szöveg jött később, amikor már lehetséges volt.
Szerk: közben megjött a pár perc játék az off Outlaws-ból (videó) (Imádom ezt a rengeteg sütis üzit itt, most már a Brave sem elég bátor a tiltáshoz :( Utoljára szerkesztette: gunji, 2023.06.12. 21:22:15
Nem úgy volt hogy az Sw ToR alap sztoriban nem lehet csaj karival be csajozni? A fejvadász karim már ezeréve 80-as de a sztorit sosem toltam le vele,csak FP-ztem vele. Gondoltam már vele is le tolom a sztorit. Mako-val mászkálok mindenhova és Quesh-nél dumáltam vele a hajón mire meg kérdezte hogy mit gondolok Torian-ról meg hogy a karimnak bejön-e,mire előjött egy olyan opció is aminek a vége az lett hogy a karimnak ő tetszik inkább nem Torian. :O
Ez a tréler önmagában elég semmitmondó, szerintem nem is valós idejű animáció, nagyjából ilyeneket szoktunk kapni a kiegekhez is. Azt olvastam róla, hogy open-world játék lesz PC/XBOX/PS5 platformokra, kérdés, hogy a szokásos generic "ubisoftia" (mert akkor felejtós), vagy pedig valami jobb fajta. Mivelhogy a Massive fejleszti (Division 1-2), talán lehet reménykedni az utóbbiban.
Jaj ne,Dárt Manguszta visszatér :D Kár hogy nem jön valami szép új bolygó,csak ne olyan csővezeték mint ruhnuk. Franc,kedden jön az új GTA dlc is. Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.06.09. 09:00:50
Anno megjelenéskor nagyon sokat toltam ESO-t, de aztán nagyon elengedtem. X évente mindig fellángolok és visszamegyek - bár egyre rövidebb időkre, legitóbb kb. két napig bírtam.
Nekem az nagyon semmilyen. Van ez a rengeteg sztori, de a nagy része semmilyen, a harc nekem nagyon gagyi, az egész valahogy élettelen, nekem olyan semmilyen. Legtöbb pénzt erre pazaroltam pedig mert a legtöbb kieget megvettem, aztán nem játszottam velük...
Szóval, nagyon remélem, hogy más receptet követnek, bár tudom, hogy ez valszeg csak hiú remény.
A bajom az MMO-kkal manapság az, hogy mindenkinek próbálnak megfelelni. Én egyébként pont azt tapasztalom, hogy egyre inkább éled az emberekben az az igény, hogy ne ilyen szuper könnyű szart kapjanak, hogy 1 gomb nyomogatásásval leversz mindent, aztán te vagy a hős. Ha mindenki másnak is ugyanilyen egyszerű, nincs miért másokkal játszani.
SWG anno nagyon fapados volt, de szerintem nagyon megelőzte a korát. A skill rendszer, a szabadság amit adott, az, hogy lehetett saját városotok, ami fejlődött és szerver szinten jelentőssé válhatott, hogy voltak zenekarok, amik turnéztak a galaxisban és felléptek városokban is tömegek mentek el a cantinaba megnézni némelyiket, hogy volt benne űr, de ott is minden kis apró szart személyre szabhattál a hajódón, hogy a craft nem annyi volt, hogy kellett 2 vas meg 1 fa és akkor mindenki ugyanazt az elemet gyártotta le, hanem keresened kellett a jó minőségű alapanyagot és ha ezeket jó skillekkel párpsítottad, akkor tényleg egyedi cuccokat tudtál létrehozni, stb stb, akkor nem tdott megvalósulni a technikai issuek miatt. Ma már sokkal nagyobbat ütne, de ma meg senki nem mer ilyet fejleszteni, mert jajj...itt gondolkodni is kell, az nem jó....gyártsunk valamit a hülyékek jó kis mikrotranzakciókkal, azt zabálja a nép.
Én inkább kifizetem azt a havi 10-15 dodót, de ne kelljen a kurva reklámokat néznem egész nap minden MMO-ban, hogy gyere a shopba.
No, de eltértem a tárgytól nagyon. SWTOR jó, de már azért nem nagyon tud megújulni, lassan el kell engedni. Jó volna valami izgalmas, kicsit új, merész dolog helyette, de valszeg csak ilyen 100szor kipróbált xy klónt kapunk, de majd beletesznek valami bugyuta featuret amivel lehet reklámozni, hogy ez mekkora újdonság.
De az is lehet, hogy csak megöregedtem és elment mellettem a világ. Manapság egyre kevesebb játék fog meg, pedig imádok játszani.
Szeretem az MMO-kat és szeretek csapatban játszani,de ez ma már nem igazán megy,20 éve még tök mások voltak a játékosok,de már 10 éve is kezdett elég vacak lenni a felhozatal. A mai játékosokkal nem nagyon lehet csapatjátékot játszani mert legtöbbször túl ideges és türelmetlen gyerekek. WoW-ban sem véletlen hogy leginkább nem magyar szerveren játszom,bronzebeard-en ritka a magyar és az úgy nyugis is. Másik meg hogy agyfaszt kapok a discord és hasonlókon visítozó idiótáktól. utoljára akkor használtam ilyesmit amikor a GTA online-ban toltuk a Criminal Mstermind challange-t,ott kellett mert ott nem lehet hibázni,ha hibázol buktad.Négy nap alatt toltuk le de elsőre meg lett.Még ma sem értem hogy sikerült elsőre,de mindegy. GTA-ban meg RDR-ben a voice chattől szó szerint fejfájást kaptam és kikapcsoltam. De legtöbb online játékban nehéz találni nyugis és normális játékost.Az idegesen üvöltőző ökröket nem nagyon szeretem.Plusz a legtöbb fiatalabb játékos MMo-kban nem nagyon szeret farmolni semmit sem,inkább csak mindent úgy akar megszerezni hogy ne kelljen csinálni érte semmit,ha a másik meg szeret farmolni és megvan neki ez vagy az akkor már kötekedik vele.Ezt már pár MMO-ban tapasztaétam,de GTA Online-ban is megkaptam magyaroktól amiért én kifarmoltam annyi mindent.Mikor elmondtam hogy csinálja az neki túl nehéz és inkább keres egy moddert aki ad neki pénzt.
Valahol ez a trend manapsag, hogy az elerheto kontent egyedul is teljesitheto legyen.
Az ESO kontent kb. 85%-a szolo/single, es bar mmorol van szo, tudatos a fejlesztok dontese, a jatekosok nagyon nagy resze egyedul fogyasztja a tartalmat. Ahogy irod, szinte keptelenseg partyban sztorizni ott, es tenyleg, a dontesek miatti phasing, illetve a 7-8 lepcsos quest chainek miatt kinszenvedes csapatban questelgetni. A maradek 15% kontent a pvp es az endgame dungeon/trial pve cucc.
De, ez nem mindig volt igy, a 2013-14-es betak alatt, es a megjelenes kovetoen theme park mmo volt az ESO, amelyben Craglorn akkor meg Adventure Zone cellal funkcionalt, vagyis egy csak es kizarolag partyban tolhato kontentet tartalmazo end game zona volt. Volt is nagy hiszti miatta (+a theme park jelleg miatt), hiszen az ESO jatekosok nagy resze a korabbi egyjatekos TES cimbol erkezett, ahol nem nagyon volt rautalva mas segitsegere a karaktere (Lydiat es a tobbi tarsat hagyjuk), itt meg kvazi ott allt a zonaban es az elso kosza skorpio agyonverte. Na gyorsan kukaztak az addigi leadet (ment Borderlands 3-hoz Sage) es lett egy hamisitatlan TES open world gameplay teljes szabadsagot adva, kvazi egy online single jatek TES jatekot csinalva az mmobol, ahol a partyzas csak opcionalis, hiszen veteran dungeont es Trialt leszamitva minden szolozhato (bossok es dungeonok is, igaz nem az swtor fele story mode megoldassal, hanem megfelelo ugyesseggel es helyismerettel, felszerelessel stb. - kvazi felkeszulve a kihivasra).
De, ha megnezed, a WoW is kb ugyanez ma mar. Az endgameig szinte egyedul jatszol es masik jatekossal maximum az AH kornyeken talalkozol vagy random dungeonban. Az endgamere felkeszules is szolo kontent, eleg shardokat farmolni vagy egy-egy teruleten a bossokat olni es mindjart ott allsz normal raid ready gearben.
SWtOR detto ugyanez, csak itt egy interaktiv filmet jatszol vegig a sztori alatt, de szinten egyedul, majd egyedul szeded ki a conquest kezdo geart 80-ason, hogy aztan op ready gearben esetleg belekezdj az end gamebe.
ESO-ban sokat toltam random instát,már ha ez volt a neve,de igazából ott nagyon fura az egész party,WoW-ban is letoltam már pár ezer instát,ott azért inkább van csapatjáték.Bár őszintén szólva a mostani kiegben a raid szerintem szar. Az új loot rendszer az nekem kicsit olyan b+.
SW ToR-ban a sztori sokmindentől függ,a szöveg néhol attól is megváltozott hogy milyen fajba tartozott a karid.Plusz a kari jó vót-e vagy csúnya rossz. Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.06.07. 11:56:11
Igen de a WOW az nem annyira story orientált. Illetve mindig va negy főstory amit meg lehet csinálni de mindenkinek nagyjából ugyanaz és a partyra van kiélezve. A TOR meg külön class storykat csinált hogy egyedül is jól érezd magad de partyban is lehet.. az ESO meg mint mondtam szinte a singlepayer csak..
Valoszinuleg az uj mmoban is open world es skalazodos kontent lesz, hiszen az ESO-ban is bejott a barhol, barmikor, barhova, barkivel szinttol fuggetlenul, illetve a meg elo regi mmok is atalltak erre (lasd a WoW-t, aki a theme park stilus tankonyvi peldaja volt, de azota mar a skalazodos/szintezos 0-tol aktualis chapter elejeig tarto szabad fejlodesi utvonalat koveti). SWtOR forditva csinalja, nem fel, hanem le szintez, de valahol ennek is az a celja, mint a tobbinel, hogy a jatekos szabadkezet kapjon. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.07. 11:45:02
ESO-ban nekem az nem tetszik hogy nem tudsz klaszikus értelemben partyban játszani és együtt fejlődni a barátokkal. A TOR közelebb van a WOW-hoz.. Annak mintájára is adták ki annó..
Az újjal kapcsolatban még annyit: szvsz. szinte 100%, hogy ezt már konzolokra is fejlesztik és ebben az esetben a skillrendszere is ennek megfelelő lesz.
Én szeretem az ESO-t tényleg klassz játék,de nem szeretném ha az SW ToR hasonlítana rá,ESO-hoz annyi DLC van meg annyira eszetlenül rossz a skillrendszere hogy én ezért hagytam abba,pár DLC meg kieg nekem is meg van.És imádtam is a magamfajta lökött játékát,lopkodni rabolni és betörni,de az hogy a skillek olyan ezseveszett kuszák kicsit sok volt,főleg hogy bizonyos skillekhez pvp-zni is kellene.Meg összeszedni kismilliárd bizbaszt hogy új skillt tanuljak,na és itt jön az a dolog is hogy a shardok a DLC területeken is el vannak szórva,vagyis kellene hozzá az összes DLC. Sw ToR nekem szimpatikusabb,ugyanúgy tele van vásárolható cuccokkal mint ESO,de ha van előfizetésed végleg meg kapsz minden kiegészítőt és egyéb szart.ESO-ban azért elég drágák a DLC-k és új kiegek.Kicsit olyan sims-es,ha a teljes játék kell fizethetsz vagy ezer dolcsit. XD Plusz nem tudom hogy meg lehet-e szerezni ezeket csupán játékkal. Bár lehet csak kereskedni kellene,na attól meg kiráz a frász,gyűjtögetni dolgokat imádok,de eladni az már nem az én világom. Star Trek online-ban például F2P accom volt eredetileg,ami idővel elite státuszú lett,de sosem költöttem rá egy buznyékot sem,nem úgy mint Sw ToR-ra. Mégis STO-ban csupán farmolással több ezer eurónyi fizetős szarom lett idővel.de ehhez nem kellett kereskedni,csak farmolni,amit meg szeretek. Kíváncsi lennék hogy ebben az új SW mmo-ban milyen kasztok lesznek,bár őszintén szólva az Endor utáni éra nem igazán érdekel.Az új filmeket sem szeretem.A mandalóri sorozatot megnéztem,Andor-t is meg a Kenobi-t is.De ez az új köztársasági meg birodalmi katyvasz nem jön be.
Szóval akkor jó eséllyel újabb SW MMO megy a levesbe. Kár, mert a műfajt ezen keresztül sajátítottam el (amennyire tudtam) és itt töltöttem el a legtöbb időt.
Egyébként a napokban viccből kipróbáltam az SWG Lengends-et, amely állítólag a legkönnyedebb élményt nyújtó emulált Galaxies szerver, de nekem már ez is fájdalmasan fapados és avítt volt. Hiába, én már a 2010 utáni MMO-kon, illetve kiegeken szocializálódtam.
Hátha a Zenimax összehoz valami jóságot...
A kotor sem hal meg, mint "IP", hiszen keszul a remake (bar nagyon nyugos a projekt, alig haladnak es ami kesz, az is vallalhatatlan volt, csereltek is studiot is, talan), plusz elvileg jon egy uj kotor jatek/Film/sorozat is, igaz az nagyon kezdeti terv statuszban van iparagi pletykak szerint es sok-sok ev, HA lesz belole vmi.
Minden mmora ez a sors var, sajnos elkerulhetetlen, egy ido utan tobbe kerul a fenntartasa, mint a mtx bevetele.
Az uj mmo Star Wars: Mandalorian Crusaders - The Lost Empire neve fut, ami kizart, hogy a release nev is legyen egyben, de ha annyi szabadsagot ad, mint az ESO - a fejlesztokbol kiindulva -, akkor johet mar akar ma :).
Én nem igazán számítottam erre (igaz, az aws-ből pont lehetett gondolni), de a külső fórum design-váltása, a belső design- és gazdasági variálgatások (credit sink), új fejlesztők felvétele, meg főleg a 64-bitre portolás nem ide mutatott. Újra pezsdült kicsit az élet, még az őszi kiegről is pletykáltak. Meg nagyon nyomták, hogy milyen sok pénzt hoz a cégnek. Ha ezt az STO-ra mondják, akkor elhiszem, itt kicsit azért meredek. S ezután nem tudom, mennyire érdemes pénzt tenni a játékba (a simezést/barbizást is inkább csak év végefelé kezdtem nézegetni komolyabban).
A mi a Zenimaxos dolgot illeti, az a másfél mandós sorozat nekem tetszett (és várom a többit is és sajnálni fogom, ha vége). De igazából - mint korszak - inkább felejtős, s hát őszintén a TFA utáni meg inkább nem. A pletykáról találtam egy reddit bejegyzést (link) - de az is már egy éves. S ott inkább Mandalorian MMO-ként említik, tehát erőhasználók nélkül. S mondjuk az az időszak tényleg nem arról híres, hogy jedik/sithek lennének minden bokorban. Anélkül meg inkább western, nem star wars - úgy meg nem vonz. Újabb hírnek meg csak ezt találtam: ZeniMax New MMO IP Is Multi-Platform Open-World Action RPG De ez saját IP, nem SW. :(
A Madalorian kor szerintem pont rossz választás.. Kevés jedi hiszen még csak itt próbálja felállítani az új templomot Luke.. még kevesebb Sith.. bár a birodalom bukott de a káoszban próbálnak kapaszkodni Tharwan admirális vezetésével. Egyensúlyban a a kotor volt a legjobb.
Én szomorú leszek ha vége,szeretem a KOTOR érát,mandalóriai korszak nem igazán érdekel. Az új sorozatok jók és láttam őket,de annyi faxszág van bennük hogy annyira nem érdekel. Őszintén szólva a hat SW filmen kívül amiket a dízni összekapart az egy nagy rakás szar.
Iparagi pletykak szerint mar evek ota keszul a Zenimax Online Studiosnal (az ESO-nal parhuzamosan) egy Mandalorian korabeli mmo, szerintem szombaton be is jelentik. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.07. 09:31:03
Szerintem új SW mmo fog / vagy már készül. Lehet új era vagy grafika.. mert azért azt lássuk be hogy a kor meglátszik rajta már. De meglátjuk mit hoznak ki.. bár mivel EA sok jót nem várok..
Igen, ez mar a vegso stadium eloszele. Meg 2-3 evig fenntartjak csovekre kotve, minimalis kontenttel, aztan vege. Evek ota lebegett a levegoben a dolog, de azert csak sziven utott. Bar' ne legyen igazam, de ketlem, hogy az uj csapat ujult erovel esik neki es masodviragzasat fogja elni a jatek, 15+ eves motorral es technikai megoldasokkal nem lenne egyszeru.
EA lepasszolta az SWTOR-t egy külső cégnek (Broadsword), a fél fejlesztői csapattal együtt, de a kiadónak azért megmarad az EA. Cikk: link (Azt most hagyjuk, hogy a cikk miért írja, hogy 'roughly 70-80 people are part of the core development team' amikor korábban 10 fős skeleton-teamről szóltak a hírek. Lehet, hogy 10 játékot fejleszt, 60 meg a zsetont számolja.) S akkor a korábbi AWS-re való átállásnak is most jött el az értelme. Egyben választ kaphattunk arra is, hogy ősszel/télen mégsem lesz v8.0 Az új tulaj honlapját elnézve sok jót nem várok - s mielőtt végleg vége lenne, - vajon sikerül-e még befejeznem a főkarinak tervezett karaktert történetileg? - vajon sikerül-e még elérni a legendary status-t? A múlt héten fejeztem be a sith warriort (csak a fősztoriját vettem) - baromi jó. Érdemes lehet a többin is végigszaladni.
Azt se felejtsd el hogy a season küldikhez szükséges cuccot eszetlen drágán lehet eladni. A season első hetében volt hogy 100 misi feletti értékért adtam el azt ami most pár misi.
Lenyomsz egy gyors fovarosi heroic turnet, egy hetig nincs gondod az utazasra. Kesobb meg nem tudsz mit kezdeni vele, annyi credited lesz, foleg ha tobb szaz millakert adod el a login rewardokat es a battle pass rewardokat.
Egyedul az abszolute friss, a jatekot most kezdo jatekosoknak bosszanto, mert nekik nincs accoutn bankban tarolt millio credit, nekik az elso 2-3 oraban szerezni kell nemi creditet, de veluk sem lesz gond. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.01. 14:07:53
Én nem a taxizásra gondoltam, hanem a quick travel pointok közötti teleportálásra egy adott bolygón, az szerintem korábban nem fájt százas/ezres nagyságrendű kreditekbe.
Csak most jól megemelték,mert egyesek ezer milliárdokon ülnek,de szerintem azoknak ez mit sem ér. Állítólag van most is valami steam-es glitch amivel milliárdokat lehet keresni. Bár hogy miért kell hozzá steam-es fiók nem tudom. Igazából nem kockáztatnám meg az accom elvesztését egy ilyen hülyeség miatt. Ha kell keresek én magamtól is rendesen pénzt. Bár lusta vagyok rá az fix. XD Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.06.01. 11:45:50
Megnéztem az e heti küldetéseket, s lehet, hogy végre megint meglesz a 7 weekly :D A redditen vad számolgatás kezdődött a játékban töltött időről. Annyira nem vittem túlzásba: olyan 4000 óra felett lehetek. Kíváncsi lennék, hogy az expertek hol járhatnak :D
Na a szezon kész.
Még kell 31 küldetés az utolsó öcsihez és ennyi.
Ma vagy egy évnyi munkát csesztem el,de nem bánom,legalább tanulok. Kétszáz darab enginering bizgentyűt váltottam be a flottán 4 engi bizgenytyűre amiből vettem egy szobát a guild flagship-en. Csak épp hiába,mert ez nem nyitott meg új perk slotot,mivel sosem voltam igazán guildban,így nem is tudom hogy merre kéne építenem a guildon a szobákat hogy perkhez jussak,meg nem is találtam jó útmutatót.De legaláb egy év alatt egy szobára össze szedtem az alapanyagot. :D Még 10+ év és kész. Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.05.30. 15:58:29
Nos nekem a WoW classic meg volt,vagy 20 éve,az új classic nem jött be. Retail való inkább nekem,bár ez a sárkány izében sokminden kínai,de én egyedül játszom.Már vagy hét éve. WoW classic annó jó volt,de nem egyedül hanem sok baráttal.Úgy nagyon jó volt.
Viccen kívül, toltam néhány hónap WoW Classic-ot és hát "megrontott" elég rendesen. Én nagyon élveztem, hogy a szintezés is hangsúlyos része a játéknak és nem tolhatsz ki mindent csak úgy a fél kisujjadból, mindent fel kell fedezni, mindenért meg kell küzdeni. A nem hivatalosan kinevezett HC szerón meg külön élmény volt, hogy pl. az első named mob-nál hosszú tömött libasorban várta mindenki, hogy végre sorra kerüljön és ölhessen, annyian voltak. Itt meg ha az ember nagyon 'klasszikolni' szeretne, legfeljebb annyit tud csinálni, hogy aludni küldi az összes companion-ját.
Jesszus mamuskám,hc mód? Naneee. A kedvenc karimat elveszteni? Mit gondósz mé van vagy 50 karim? Mert nem tudom őket törölni. Na jó csak huszonvalahány van,fejbű nem tom pontosan. WoW-ban asszem 46 STO-ban 48. XD
Tanulhatnának a "konkurenciától" és csinálhatnának egy Classic szervert HC móddal. Tudom, ez nem az a játék... Utoljára szerkesztette: zolesz76, 2023.05.30. 09:03:00
Közben átírtam, azért állnak hülyén a sorszámok. Eredetileg beleírtam, hogy olvastam egy jópofa datamine-olt cikket az új kiegről: link Persze, az egész csak április 1-i tréfa volt, de annak jó :)
Nem tudok ezekről, csak azt kerestem, hogy a 7.3-ban emelik-e az ir334-es gear-szintet (úgy tűnik, nem fogják). Késő ősszel szoktak jönni a kiegek (8.0), addig tuti beleférne még egy vagy kettő 7.x-es.
Nekem sikerült,az utolsó item nem is kellett hozzá.El tettem a legacy bankba. Még jön majd 2 darab instant 50-es item is. Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.05.28. 20:50:09
Csak a DRM szűnik meg, helyette a conquest commendationnel lehet fizetni a conquest gear upgrade-jéért. Egyszerűbb lesz, mint eddig, nem kell feltétlenül heroicra járkálni. De persze, ahogy írják - még sok minden változhat. Azt számolgatták a napokban, hogy akár egy-két héten belül jöhet a v7.3 patch.
Én Fen Zeil-t nem tudtam felhúznu 50-re. Vagy kevesebbet érnek a régi neki szóló giftek, vagy elkevertem párat közülük. :(
Kár. Még is hogy fog gearelődni az aki nem tud járni op-ra? Kész vagyok majdnem a szezonnal,97.5 szinten járok. Az új társat kimaxoltam,sztoriját le toltam így elérhetővé vált altoknak a társ szintjét felhúzó item. A legdrágább 550 ezer kreditbe kerül,13 darab kell belőle hogy 50-es legyen a társunk.
Mire sikerült elérni a 336 iR-t az armoron, pont meg is szüntetik a Daily Resource Matrixot: Newly Planned 7.3 Gearing Progression Changes Kicsit nem felhőtlen a mosolyom, lol :) vagy :( Igaz, pár hete az ingame chaten beszéltek róla, hogy nem éri meg a conquest geart upgradelgetni, mert amúgy is rossz az a gear. Szerintem, aki kevésbé ér rá vagy szeret op-ra járni, vagy inkább a szóló játékot preferálja, annak nagyon jó kis és erős alternatíva.
Úgy néz ki mégis lesz KoToR Remake. Link. A cikk végén ugyanis ez van: "FRISSÍTÉS: Cikkünk megjelenése után jutott tudomásunkra, hogy az Embracer Group legfrissebb, május 24-i negyedéves pénzügyi jelentése szerint továbbra is tervben a KotOR Remake. A jelentés 11. oldalán található a készülő, fejlesztés alatt álló játékok listájában. Eszerint a svéd médiaholding továbbra is tervezi kiadni a szoftvert PS5-re és PC-re. Megjelenési dátum nincs."
Jött frissítés. 33 megát tölt le de 6 gigát ír át.
Pár éve egyszer úgy felb.tam az agyamat, hogy nem találtam valamit, ami sos kellett volna, hogy félretettem mindent és bár majdnem egy teljes napomba került, de rendbe raktam a legacy bankomat. Azóta vigyázok a rendre nagyon :)
A büdös francba. Hogy a pibe nem vettem észre a legacy bankos dolgot. Már egy rakás karival végig halgattam az ökrök süket rizsáját mert mindegyik karival megcsináltam a küldiket. Csak egy karival kellett volna és tele pakolni legacy bankot. Bár a legacy bankban uralkodó őskáosz miatt nem lett volna egyszerű. XD Kár hogy nem lehet tovább bővíteni a legacy bankot. Meg mutatom hogy néz ki az a fül ami rendbe van tartva,a többit nem merem mert az ősrobbanásnál is nagyobb rend volt mint most nálam a bankban. XD
Igen. A ket bohocot keresd a flottan, amit Plata irt, azoknal lesz egy kuldetes (illetve lesz sok, de te azt az egyet valaszd, az alacsonyabb itemlevelt felesleges), hogy bonts le egy prototype 336-os geart. Vedd fel a kuldit, bontsd szet a cuccot es kesz, add le a kuldit. Onnantol 336-os modokat tudsz venni toluk 100 000 creditert darabjat, vegtelen mennyisegben. Mivel ez karakter specifikus, ezert a modokat azzal a karakterrel megveszed, majd az accoutnbankban atadod a tobbi karakterednek (esetleg legacy bound armorba es fegyverbe rakva, helyet sporolando)
#59406 Egy darab eleg, azzal elerheto minden. Majd a vasarlasnal figyelj a filterre, pl dps karakterrel at kell valtani felul a listazando cuccokat, hogy tankos (+shield, +def, +abs) modokat is tudj venni. Lasd az #59307 -es kommentemet, most csinaltam meg en is, nem olyan regen. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.05.11. 15:56:23
Ja azt elfelejtettem. Ez 1 db item. Az elég, vagy az egész geart kell be daralni?
Sziasztok! Az egyik FP itemet felvittem level 336-ig. Kék. Akkor azt szét is tudom bontani, hogy modable legyen? Illetve a tech fragmentet hogyan tudom felhasználni?
Köszi a válaszokat amúgy!!!
Amúgy nem tart túl sokáig elérni a 336-os szintet, kék gearrel. A lila egy kicsi több idő, de az sem vészes, ha játszogatsz. Nekem 1 karakterrel pár hét alatt sikerült és nem nagyon vagyok hc. Minden nap lehet menni DF+DP opsra, az nagyjából ad is egy olyan 5-6k tech fragmentet meg dropokat amiket szét lehet szedni vagy lehet használni. Néhány heric is nagyon gyorsan megvan, aztán sima flashpointtal is jön sok cucc, ha meg mastert mész akkor meg itemek is jönnek. R4 -ben még nem voltam, az a következő terv, meglátjuk mi lesz. Guild sokat segít, mi elég sűrűn megyünk egyébként is opsra meg mm fpkre. Opsnál sajnos a story módokat favorizálják én szeretnék bonyolítani, de mivel elég véges az időm, az sem baj ha nem lesz Nim op.
Én egyelőre megelégszek a zöld conquest gearrel (a drm-es): ir332-n állok ir336-os fegyverekkel. Amire nekem most kell, arra jó. Másikba (op/r4) most nem kezdenék, inkább megvárnám a v8-at ősszel/télen (ha tényleg jön). Addig inkább sztorizgatok (van két act1-es birodalmim :) 10,5 év után csak 3/8 completed :(